ارسال پاسخ
تعداد بازدید 87
نویسنده پیام
hamed-76 آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 9 /8 /1392
سن: 24
شناسه یاهو: www.majnoone13@yahoo.com
تشکرها : 1

جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید
فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان که همراه با تیم فوتبال هنرمندان ایران برای شرکت در جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به کشور روسیه سفر کرده است، جایزه قطعه برتر این فستیوال را دریافت کرد.

این خواننده موسیقی پاپ که به نمایندگی از کشورمان همراه با اعضای تیم فوتبال هنرمندان به کشور روسیه سفر کرده است شب گذشته 10 خرداد با حضور در مراسم اختتامیه، جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای اجرای ترانه «با تو» دریافت کرد.

فرزاد فرزین در این مراسم بعد از دریافت جایزه خود گفت: خوشحالم که حاصل تلاش های چند ماهه ما بالاخره به نتیجه نشست و توانستیم برای اولین بار نام ایران را در یک فستیوال معتبر در بین برنده های اصلی بیاوریم.

وی با تشکر از مسوولان فرهنگی کشور و حمایت های آنها برای حضور در این دوره از این فستیوال تصریح کرد: از حمایت های مردم و تلاش اعضای گروهم ممنونم و امیدواریم که این موفقیت‌ها در موسیقی پاپ کشور ادامه داشته باشد و با حمایت دستگاه های فرهنگی بتوانیم باز هم برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

دریافت این جایزه بین المللی در حالی بود که هنرمندانی از کشورهای ایتالیا، رومانی، هلند ، اسلوونی و کره جنوبی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. پیش‌تر نیز سایت رسمی فستیوال فوتبال هنرمندان اجرای زنده فرزاد فرزین را پرفورمنسی قدرتمند و تحسین برانگیز توصیف کرده بود.

فستیوال جهانی فوتبال هنرمندان از تاریخ 23 May (دوم خرداد) تا 1 June (یازده خرداد) در شهر مسکو برگزار شد.

یکشنبه 11 خرداد 1393 - 18:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :