loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 204 1392/07/25 نظرات (0)

اسپاگتی در هشت دقیقه، شاه‌کلید، به روح پدرم، مرخصی، کاسپر، اجیر، تیرانداز، آلیس در سرزمین عجایب و ماموریت غیرممکن از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید.



امروز و فردا تعداد زیادی فیلم ایرانی و خارجی از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید. از میان این فیلم‌ها می‌توان به آثار شاخصی مانند اسپاگتی در هشت دقیقه، شاه‌کلید، به روح پدرم، مرخصی، کاسپر، اجیر، تیرانداز، آلیس در سرزمین عجایب و ماموریت غیرممکن اشاره کرد.

شبکه یک

امروز: ساعت ۱۶، شاه‌کلید/ ساعت ۲۲، اجیر

فردا: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه، به روح پدرم

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم تلویزیونی «شاه‌کلید» به کارگردانی سامان مقدم، امروز ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود. مجید مظفری، بهاره رهنما و سیروس ابراهیم‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «اجیر» به کارگردانی جین پلرین و با بازی راب لوو و جو مانتگنا، امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم در ژانر خانوادگی و حادثه‌ای محصول ۱۹۹۸ آمریکاست. فیلم تلویزیونی «به روح پدرم» به کارگردانی جواد رضویان، فردا ساعت ۱۴و ۵۰ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود. جواد رضویان، یوسف تیموری و احمد پورمخبر بازیگران این فیلم هستند.


شبکه دو

امروز: ساعت ‌۸، رویای‌ آبنباتی/ ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، ارنست وارد میدان می‌شود/ ساعت ۲۱، در غیر این صورت عصبانی می‌شویم

فردا: ساعت ‌۸، کاسپر/ ساعت ‌۱۷ ‌و‌۳۰ دقیقه، بازگشت دایه مک فی/ ساعت ۲۳، اسپاگتی در هشت دقیقه

فیلم سینمایی «رویای آبنباتی» به کارگردانی تیم هیل، امروز ساعت ۸ در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول ۲۰۱۱ آمریکاست.

«ارنست وارد میدان می‌شود» به کارگردانی جان چری دیگر فیلم سینمایی است که امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی کوک سمز محصول ۱۹۹۳ آمریکاست.

فیلم سینمایی «در غیر این صورت عصبانی می‌شویم» به کارگردانی مارچلو فونداتو و محصول ۱۹۷۴ ایتالیا و اسپانیا، امشب ساعت ۲۱ در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه دو پخش می‌شود.

«کاسپر» به کارگردانی براد سیلبرینگ هم فردا ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

«بازگشت دایه مک فی» به کارگردانی سوزانا وایت فیلم سینمایی دیگری است که فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. این فیلم سینمایی محصول ۲۰۱۰ فرانسه، انگلیس و آمریکاست. فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان، فردا ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود. سارا خوئینی‌ها، آتیلا پسیانی و رامبد جوان بازیگران این فیلم هستند.


شبکه سه

امروز: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، مرخصی/ ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه، چارخونه/ ساعت ۱۹، بذرهای نابودی/ ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، تیرانداز

فردا: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، بخشوده/ ساعت ۱۶، چارخونه (قسمت چهام)

فیلم سینمایی «مرخصی» به کارگردانی مسعود آب‌پرور، امروز ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه از شبکه سه باز پخش می‌شود. پریناز ایزدیار، امیررضا دلاوری و افشین کتانچی در این فیلم بازی کرده‌اند.

قسمت سوم فیلم تلویزیونی «چارخونه» به کارگردانی سروش صحت، امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. فیلم سینمایی «بذرهای نابودی» به کارگردانی پائول زیلر و با بازی استفانی وون، امروز ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم محصول ۲۰۱۱ کانادا در گونه علمی و تخیلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا، امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. مارک والبرگ، مایکل نپا و دنی گلوور در این فیلم محصول ۲۰۰۷ آمریکا بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «بخشوده» به کارگردانی آلان آیتری، فردا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. آلن آیتوی و کیمبر لی آتری در این فیلم محصول ۲۰۱۱ آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چارخونه (قسمت چهام)» با نقش‌آفرینی حمید لولایی، مریم امیرجلالی، جواد رضویان و اردلان شجاع‌کاوه فردا ساعت ۱۶ از شبکه سه پخش می‌شود.


شبکه چهار

امروز: ساعت ۱۶، یادداشت‌های کویلر

فردا: ساعت ۱۲، قتل عمد/ ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، موش کور

فیلم سینمایی «یادداشت‌های کویلر» به کارگردانی میکائیل اندرسون، امروز ساعت ۱۶ از شبکه چهار بازپخش می‌شود. در این فیلم محصول ۱۹۶۶ انگلستان و آمریکا، جورج سگال، الک گینس و ماکس ون‌سیدو ایفای نقش کرده‌اند.

«قتل عمد» نیز به کارگردانی مارک روکو، فردا ساعت ۱۲ از شبکه چهار پخش می‌شود. گری اولدمن، کوین بیکن و کریستیان اسلیتر در این فیلم محصول ۱۹۹۵ آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «موش کور» به کارگردانی رافائل لاندوسکی، فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار پخش می‌شود. ماریان دزیدزیل و بوریس سزیچ در این فیلم محصول ۲۰۱۱ هلند به ایفای نقش پرداخته‌اند.


شبکه تهران

امروز: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه، آلیس در سرزمین عجایب‌/ ‌ساعت ۱۳، میمون قهرمان

فردا: ساعت۴۰ دقیقه بامداد، ماموریت غیرممکن‌۳‌/ ‌ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه، روز گردش بچه‌/ ‌ساعت ۱۳ و ‌۳۰ دقیقه، تشنه سرعت

فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی تیم برتون، محصول ۲۰۰۱ آمریکا، امروز ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

«میمون قهرمان» به کارگردانی رابرت وینس، محصول ۲۰۰۱ کانادا و آمریکا دیگر فیلم سینمایی است که امروز ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن ۳» به کارگردانی جی.جی آبرامز، محصول ۲۰۰۶ آمریکا و آلمان و چین، ۴۰دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. تام کروز، میشله موناگان و وینگ رامز بازیگران این فیلم هستند.

«روز گردش بچه» به کارگردانی پاتریک رید جانسون نیز فردا ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد. در این فیلم محصول ۱۹۹۴ آمریکا و کانادا، لارا فلین بویل، جو منتگنا و جو پانتلیانو بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تشنه سرعت» به کارگردانی الکس راناریولو، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. جوزف کراس، جان پیپر فرگوسن، برندو ایتون و نیکول بدان در این فیلم بازی کرده‌اند.


شبکه نمایش

فـیلم‌های سینمایی و تــلویزیــونی «آرزوی بــزرگ»، «دان ۲»، «هری پاتر۱(قسمت دوم)»، «پسران بد۲» و «مردی برای تمام فصول» فردا ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,505
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,168
  • بازدید ماه : 3,996
  • بازدید سال : 30,333
  • بازدید کلی : 781,545
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست