loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 100 1392/07/28 نظرات (14)

با راه اندازی سامانه دیجیتال برفراز کوه های سر به فلک کشیده و صعب العبور بلوران، مردم مراکز بخش های گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت نیز تصاویر دیجیتال را دریافت کردند.



 به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان در آستانه ی عید سعید قربان و با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان از جمله الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون قضایی مجلس، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه، حمزه پور فرماندار شهرستان کوهدشت و مهندس قبادیان مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان و جمع زیادی از اهالی این دو بخش که با وسایل نقلیه شخصی خود را به محل افتتاح این سامانه در ارتفاعات بلوران رسانده بودند، این سامانه به بهره برداری رسید.


همکاران واحد فرستنده های تلویزیونی، روابط عمومی و امور رفاهی روز سه شنبه بیست و سوم مهر ماه خود را به محل ارتفاعات رسانده بودند و طی پنج ساعت مراحل آماده سازی و آزمایش فرستنده دیجیتال و آیین راه  اندازی را انجام داده و شرایط میزبانی مهمانان را به خوبی فراهم آوردند.

بر اساس همین گزارش راس ساعت 10 صبح روز بیست و سوم مهر ماه و بعد از صرف یک صبحانه کاری و پذیرایی از جمعیت حاضر روبان راه اندازی این سامانه به دست ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت قیچی و پخش دیجیتال در مراکز بخش های گراب و کوهنانی آغاز شد .

فتاح کمری مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان در این آیین به روند توسعه سامانه دیجیتال در مناطق مختلف استان لرستان اشاره کرد و افزود: به فضل الهی و به کمک مسئولان رسانه ملی و مسئولان استانی، لرستان با ضریب نفوذ حد اقل 82 درصد پخش دیجیتال یکی از استان های پیشروی کشور در این زمینه است .

وی اعتبار هزینه شده برای راه اندازی سامانه ی دیجیتال در بخش های گراب و کوهنانی را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با این سامانه بیش از 25000 نفر دیگر از جمعیت استان تحت پوشش قرار می گیرد که به این ترتیب از کل جمعیت 1750000 نفری لرستان، جمعیتی بالغ بر 1500000 نفر تحت پوشش قرار گرفته است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان راه اندازی این سامانه در بخش هایی مانند رومشکان و بیرانشهر را نیز از اولویت های بعدی صدا و سیما دانست و افزود: با کمک همیشگی مسئولان استان از جمله نمایندگان و استاندار محترم و حمایت کما فی سابق مسئولان رسانه ملی در آینده ی نزدیک در این بخش ها نیز شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود .

ملکشاهی نماینده مردم شهرستان کوهدشت نیز در این آیین ضمن قدردانی ویژه از مدیران و همکاران صدا و سیمای مرکز لرستان، گام های رسانه ملی و رسانه استانی در مسیر توسعه صنعت دیجیتال در رادیو و تلویزیونی کشور را در خور تامل و تحسین توصیف کرد و افزود: امروز اقشار مختلف مردم مخصوصا در استان لرستان بخوبی با برنامه های جذاب و فاخر رسانه ملی و رسانه استانی در ارتباط بوده و از این برنامه ها بهره مند می شوند که همین برقراری ارتباط و بهره مندی راه را بر تهاجم همه جانبه فرهنگی از طریق رسانه های معاند ماهواره ای بسته است.

 حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز طی سخنان کوتاهی ضمن ارزشمند دانستن این حرکت بزرگ رسانه ای توسط همکاران صدا و سیما یادآور شد: صدا و سیما امروز با تولید برنامه های موثر فرهنگی و دینی و با ترویج روحیه معنویت در جامعه به تنهایی در برابر هجمه ی شدید رسانه های غرب قد علم کرده و به فضل الهی پیروز میدان بوده است.

در پایان این آیین مردمی که خود را برای این مراسم به فراز ارتفاعات رسانده بودند در کنار مسئولان و همکاران صدا و سیما عکس یادگاری گرفته و مراتب رضایت و شادی خود را اینگونه نشان می دادند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

شکلکآقا یونس امروز هم نبودین
ما رفتیم..
خداحافظ.شکلک
پاسخ : سلام.بازم ببخشید.کارم زیاده.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

این بار در فارس:
آغاز پخش آزمایشی شبکه انقلاب، دفاع مقدس و بیداری اسلامی

معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: به زودی شبکه تلویزیونی با محوریت انقلاب، دفاع مقدس و بیداری اسلامی راه‌اندازی می‌شود.
لینک خبر:
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920729001428
پاسخ : ممنون بابت ارسال خبر.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

البته یک نکته ای هم هست:
آقای دارابی گفته بودن که شبکه نسیم اواخر تابستان کار خود را با4 ساعت برنامه آغاز خواهد کرد درسته؟یادتونه؟
26 شهریور اومد(حالا درسته با 4 ساعت نیومد ولی بالاخره اومد)
حتما هم تا پیش محرم که 14 ابان می باشد شبکه(سیاسی)خواهد اومد..حالا یا کالربار یا تست یا پخش ازمایشی
درسته؟شکلک
پاسخ : من هم امیدوارم تا آذر دیگه شروع بشه ان شاء الله.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

http://sima.jamejamonline.ir/news/1240600372371305362


پژمان جمشیدی مهمان برنامه نود امشب خواهد شد
ان هم لینک خبریش
پاسخ : ممنون بابت ارسال خبر.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

دكتر علي دارابي ديگر سخنران اين مراسم با اعلام اين نكته كه در پازل شبكه هاي تخصصي سيما جاي شبكه اي با گفتمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامي خالي است گفت: پخش آزمايشي شانزدهمين شبكه سيما با گفتمان انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و بيداري اسلامي تا پيش از محرم آغاز خواهد شد و با راه اندازي اين شبكه به تكميل پازل شبكه هاي تخصصي سيما نزديكتر خواهيم شد.

این خبر در سایت روابط عمومی سیما بود..بگردید پیداش می کنید..
پس پخش ازمایشی این شبکه پیش از محرم اغاز میشه...
شما شاهد باشین این خط این نشون شروع نمیشهشکلکاواسط محرم شاید اونم به زور..
این منبعش:
http://www.pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=News2&action=viewtext&news=22169
پاسخ : ممنون بابت ارسال خبر.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

راه‌اندازی آزمایشی شبکه تلویزیونی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


http://isna.ir/fa/news/92072918370/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8

پاسخ : ممنون بابت ارسال خبر.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

معاون سیما اعلام کرد: شبکه تلویزیونی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی به زودی کار خود را به صورت آزمایشی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تجلیل از مدیران و فعلان رسانه ملی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم علی دارابی گفت: جای یک شبکه تلویزیونی در حوزه گفتمان‌سازی انقلاب دفاع مقدس و بیداری اسلامی در پازل رسانه ملی خالی بود.

وی ادامه داد: اگر در هفته دفاع مقدس به مقوله دفاع مقدس بپردازیم یک بخش آن مربوط به ایثارگران، جانبازان و به طور کلی همه مردم است. بخش اعظم برنامه‌های ما در این هفته به خاطر نیاز ما به این فرهنگ و بازخوانی آن است چون جامعه ما در پرتو فرهنگ دفاع مقدس افتخارات بسیاری به دست آورده است. دفاع مقدس، ایثار، تقدم منافع جمعی بر فردی، خداباوری، توسل به اهل بیت‌ (ع) بود و بازخوانی و روایت درست آن برای نسل امروز یک ضرورت انکارناپذیر است. اگر این فرهنگ درست تبیین شود به ویژه در زمانی که فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس حضور دارند تحریفاتی صورت نمی‌گیرد به ویژه اینکه همین امروز هم شاهدیم بود در حضور شاهدان انقلاب برخی تفسیرهای شخصی از اندیشه‌های حضرت امام (ره) بیان می‌شود. این تحریفات بعضی وقت‌ها از طرف کسانی صورت می‌گیرد که خودشان در بطن انقلاب حضور داشته‌اند. بنابراین باید در برابر تحریفات روشنگری داشته باشیم.

دارابی همچنین گفت: در حوزه سیما و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های زیادی تولید می‌شود. امسال نیز همین‌گونه بود و برنامه‌ها علاوه بر افزایش کمی، ارتقای کیفی نیز داشتند و تولید سریال‌های مختلف از جمله سریال «نوشدارو» و برنامه‌های نوآورانه از جمله اقدامات سیما در حوزه دفاع مقدس محسوب می‌شود. البته باید به این اقدامات کارهایی همچون مستندسازی، انیمیشن و بازخوانی آثاری همچون کتاب «دا»، «پایی که جا ماند» و «نورالدین پسر ایران» را هم اضافه کرد.

وی یادآور شد: ما امسال توجه ویژه‌ای به نقش مهندسی در جنگ تحمیلی داشتیم و در حوزه کارهای موسیقی و نماهنگ تلاش کردیم همه دست‌اندرکاران خلق حماسه دفاع مقدس در قاب تلویزیون قرار گیرند و در واقع ما در سیما یک کنداکتور مجازی ویژه دفاع مقدس ایجاد کردیم.

دارابی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیش از 100 فیلم تلویزیونی و 35 سریال تولید کرده‌ایم و توجه به دفاع مقدس و برنامه‌سازی در این حوزه راهبرد ما محسوب می‌شود.

***

در ادامه این مراسم صوفی، معاون صدا اظهار کرد:‌ دفاع مقدس قطعه‌ای زرین و پازل طلایی تاریخ انقلاب محسوب می‌شود. فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس مقوم یک فرهنگ و ایجادکننده یک فرهنگ و رفتار است. فرهنگ دفاع مقدس ما را به خودباوری رساند و پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌ها ناشی از این فرهنگ است؛ بنابراین باید گفتمان دفاع مقدس را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: اگر امروزه فرزند شهید همت و بازماندگان شهدا در مقابل تحریفات واکنش نشان می‌دهند، نشان‌دهنده‌ی این است که فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن همچنان پویا و پایدار است و از سوی دیگر فرهنگ دفاع مقدس در رسانه ملی هم یک رویکرد و گفتمان غالب محسوب می‌شود.

صوفی در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: طی هفته دفاع مقدس به غیر از برنامه‌های روتین برنامه‌های دیگری هم پخش شد و در حال حاضر بیش از 50 عنوان برنامه از بیش از 20 شبکه رادیویی تولید و پخش می‌شود. همچنین در هفته دفاع مقدس 275 ساعت برنامه در قالب 169 عنوان و به تعداد 715 برنامه پخش شد. همچنین در هفته دفاع مقدس رادیو اینترنتی دفاع مقدس نیز راه‌اندازی شد.

***

در ادامه این مراسم سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:‌ دفاع مقدس حیثیت، هویت و افتخار ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور محسوب می‌شود. در دفاع مقدس می‌توان افتخارات تاریخ کشورمان را پیدا کرد. دفاع مقدس می‌تواند در موضوعات مختلف هویت‌ساز باشد.

وی همچنین گفت: پس از گذشت سال‌ها از جنگ جهانی دوم و همچنین جنگ آمریکا علیه ویتنام ما شاهد تولید فیلم‌ها و آثار فاخر از این جنگ‌ها هستیم؛ این در حالی است که ما هم می‌توانیم در حوزه دفاع مقدس آثار با ارزشی تولید کنیم، چون دفاع مقدس پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر کرد. دفاع مقدس دانشگاه آدم‌سازی بود و سبک جدیدی از مدیریت ارائه کرد.

سردار کارگر ادامه داد: دفاع مقدس باعث شد ابرقدرت‌ها به این نتیجه برسند که نمی‌توانند بر اساس میل خود با ایران اسلامی رفتار کنند؛ بنابراین قدرت و پیشرفت‌های امروز ما مدیون دفاع مقدس است. دفاع مقدس درس عبرتی برای ابرقدرت‌ها بود تا نتوانند نیات پلید خود را اجرا کنند.

وی افزود: در دفاع مقدس فعل توانستن را صرف کردیم و این توانستن در همه‌ی عرصه‌ها از جمله انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و ... جواب داده است. به همین خاطر است که دنیا می‌خواهد درصد توانمندی ما را کاهش دهد.

سردار کارگر اظهار کرد:‌ دفاع مقدس یک سبک زندگی ایجاد کرد که می‌توانیم آن را در جامعه امروز پیاده کنیم. همچنین ریشه اقتصاد مقاومتی را باید در دفاع مقدس جستجو کرد.

وی همچنین گفت: در دفاع مقدس انضباط و اطاعت پایه‌گذاری شد که متأسفانه این موارد در کتاب‌ها و فیلم‌ها مورد غفلت واقع شده است.

وی گفت:‌ تفکر بسیجی دفاع مقدس بود که حزب‌الله را در لبنان و مقابله با رژیم اشغالگر قدس به پیروزی رساند.

در پایان این مراسم از مدیران شبکه‌های صداوسیما و همچنین معاونان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های دفاع مقدس تقدیر شد.
پاسخ : ممنون بابت ارسال خبر.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

شکلکادم هم که زنگ میزنه به روابط عمومی :
یا وسط حرف زدنت قطع می کنن..
یا با حالت دعوا با ادم حرف میزنن
یا نهایتا خیلی مودبانه بخوان جواب بدن
ما نمیدونیم ..منعکس می کنیم.
ادم دیگه چی بگه..اصلا می تونه بگهشکلک
پاسخ : روابط عمومی زنگ نزنید بهتره...چون جواب درستی نمیگیرید

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

شکلکو اگه واقعا نظر مخاطبین براشون اهیمیت داشت
شما برین تو سایت روابط عمومی صداو سیما
تو بخش پرسش و پاسخ
نگاه کنین بیشتر سوالات راجع به اینه که:
شبکه موسیقی..موسیقی اهنگ...کی میاد؟
و اونا هم یک جواب تکراری به همه سوالات میدن..
اگه نظر مخاطبین مهم بود شبکه موسیقی در الویت بود نه شبکه کوثر.
چون خواست مردم با موسیقی است..
الان از همه ماشین ها تاکسی ها موسیقی ها غیر مجاز بیرون میاد وگوش میدن..هم من میدونم هم حتما شما..به جای دور کردن مردم از موسیقی های مبتذل شبکه های غیر الویت میارن و افتتاح می کنن تازه جالبه همونا هم جالب و جذاب نیستن و تکراری ان..
خیلی دلم پره..خیلی..
پاسخ : شبکه موسیقی نیاز اساسی جامعه هست و نمیدونم چرا راه اندازی نمیشه.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/29 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

شکلک
شبکه ماهواره تست هم داشته پخش ازمایشی هم داشته می دونین چه جوریه؟
10 روز لی دو هفته به معرفی برنامه و کلا شبکه می پردازن و یا تاریخ دقیق افتتاح اعلام میشه بعد بزودی..
بعد از گذشت زمانی کوتاه مقلا 2 هفته ای اون شبکه پخش برنامه های خودشو به صورت 24 ساعته شروع می کنه
نه پخش ازمایشی داره نه 2 ساعت در روز..
اونم با چی شروع می کنه؟
برنامه های جدید..به روز..با کیفیت عالی
حالا ما چی؟
نه خدایی ما چی؟
خیلی عقبیم..
قافیه رو باختیم در رقابت با ماهواره
تا عید میشه تنها در خانه ها مرور میشن..
اگه صداو سیما برنامه های روز دنیا رو نشون میداد..(اونایی که مناسب فرهنگ ما بود).
مدیری رو بیخودی رها نمی کرد..از طرفیت تمامی هنرمندان استفاده می کرد..دست از برنامه های تکراری بر میداشت
اصلا کسی سراغ ماهواره نمی رفت که بخوان برای مقابله باهاش شبکه بزنن..
حتی خودشون هم به حرفایی که میزنن پای بند نیستن
معاونت سیما گفته بودن که با 4 ساعت برنامه در اواخر تابستون میاد؟
هنوزم که هنوزه 4 ساعت نیست.
از یه طرفی میگن تا اواخر پاییز
بعد میگن یا قبل از محرم یا تو بعد از محرم و صفر(زمستون میشه)
چقدر تناقض؟می بینین؟؟


پاسخ : شبکه های ماهواره ای بودجه دارند و تحریم نشده اند.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,123
  • بازدید ماه : 4,951
  • بازدید سال : 31,288
  • بازدید کلی : 782,500
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست