loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 88 1392/08/08 نظرات (0)

ویژه‌برنامه‌های محرم 92 در شبکه قرآن و معارف سیما در قالب مرثیه‌خوانی، سخنرانی، ارتباط زنده با کربلا، مداحی، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ویژه‌برنامه‌هایی در قالب مرثیه‌خوانی، سخنرانی، ارتباط زنده با کربلا، مداحی، سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و... به روی آنتن می‌برد.

بنابراین گزارش، «مرثیه خورشید» از جمله برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در ماه محرم است که این ویژه‌برنامه تلویزیونی در 15 قسمت 90 دقیقه‌ای همزمان با ماه محرم هر شب از ساعت 20 تا 21:30 در قالب ارتباط با کربلای معلی، آیتم‌های مقتل‌خوانی، خطبه‌خوانی امام حسین(ع)، پیر غلامان، مرثیه‌خوانی، عبرت‌های عاشورا و... به روی آنتن می‌رود.

 «یاد خدا» که از جمله برنامه‌های روتین شبکه قرآن و معارف سیما در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته است نیز همزمان با دهه اول ماه محرم در قالب برنامه‌ای گفت‌وگو‌محور با اشاره به مباحث سبک زندگی اسلامی، تربیت حسینی(ع) و... از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «شب آسمانی» نیز از جمله برنامه‌های شبانگاهی شبکه قرآن و معارف سیما است که همزمان با ماه محرم در قالب برنامه زنده تلویزیونی با موضوع پاسخگویی به شبهات مطرح شده توسط شبکه‌های معاند در خصوص ایام محرم به روی آنتن می‌رود.همچنین، «عطر انتظار» از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه محرم است که این برنامه زنده 75 دقیقه‌ای با موضوع پیوند قیام امام حسین(ع) و انقلاب حضرت مهدی(عج) همزمان با ماه محرم پخش خواهد شد.

 پخش سخنرانی با محوریت ماه محرم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط قرآن و معارف سیما است که در چهار بخش با سخنرانی حجج اسلام عالی، انصاریان، ضیاء‌آبادی و علامه جعفری پخش می‌شود و همچنین در برنامه‌ای تلویزیونی که به سیره امام حسین(ع) اختصاص خواهد داشت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دهه اول محرم به بیان مطالبی پیرامون این موضوع می‌پردازد.

این گزارش حاکی است، «خیمه‌گاه» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه محرم است که در قالب دو ویژه‌برنامه زنده 120 دقیقه‌ای در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 15 تا 17 پخش خواهد شد.

همچنین، تیم رسانه‌ای شبکه قرآن و معارف سیما که از اول محرم در عتبات عالیات مستقر خواهند بود همزمان با ماه محرم به تمامی شبکه‌های سیما در پخش برنامه‌های زنده از عتبات عالیات و کربلا کمک خواهند داشت و تصاویر زنده و مستقیم کربلای معلا را از شبکه‌های مختلف سیما و به ویژه شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌کنند.«حلقه‌های توسل» از دیگر برنامه‌های زنده تلویزیونی در شبکه قرآن سیما است که همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش از اذان ظهر با دعوت از کارشناسان مذهبی و گفت‌و‌گو با آنها پخش خواهد شد.

برنامه «چاوش» نیز از جمله برنامه‌های مستند شبکه قرآن و معارف سیما است که در قالب 14 کلاکت 17 دقیقه‌ای به سفر شاعران اهل بیت(ع) به عتبات عالیت می‌پردازد و همچنین در برنامه «تمنا» که جمعه 10 آبان‌ماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد، همایش «پیرغلامان اهل بیت(ع)» پوشش داده می‌شود.«آئینه در کربلاست» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه محرم است که این برنامه در 10 کلاکت 40 دقیقه‌ای ویژه ایام محرم شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14:50 و جمعه ها ساعت 13پخش می‌شود.

بنابراین گزارش، پخش سریال‌ تلویزیونی با موضوع ایام محرم هر روز از ساعت 13، پخش فیلم‌های سینمایی سفیر، نقش نقاش و روز واقعه، جمعه‌ها از ساعت 15:30 در دهه اول محرم و پخش مداحی همزمان با ماه محرم هر روز از ساعت 10/30 از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه محرم در شبکه قرآن و معارف سیما است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,754
  • بازدید ماه : 4,582
  • بازدید سال : 30,919
  • بازدید کلی : 782,131
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست