loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 140 1392/04/05 نظرات (0)

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني پنجشنبه و جمعه 6 و 7 تير ماه كه از شبكه هاي سيما پخش مي شـوند معرفي شدند.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني «روي من حساب کن»، «شناسايي»، «تعقيب سايه ها»، «ويلي گنجشکه»، «روياي رابرت کوچولو»، «تروريست»، «قهرمان راه آهن»، «من کلام هستم»، «خانه اي در دوردست»، «مسير انحرافي»، «پايان راه»، «خداحافظ بچه 1»، «جايزه براي بازنده ها»، «مرگ در مي‌زند»، «خداحافظ بچه 2»، «دعوت شام از يک قاتل»، «حرفه ايتاليايي»، «ملوان زبل»، «ماجراهاي هاکلبري فين»، «سفرهاي گاليور2»، «خرگوش ناقلا»، «فهرست مرگ»، «در انتظار ناخدا»، «چشمه آهوان»، «شهر فرشتگان»، «نيروي ويژه» و «دايناسوري از اقيانوس ها» امروز و فردا از شبکه هاي سيما پخش مي شـود.

 شبکه يک؛فيلم نامزد اسکار
 

-شبکه يک اين هفته فيلم نامزد اسکار «روي من حساب کن»را در نوبت پخش دارد.اين فيلم در سال 2001 کانديداي دريافت اسکار و گلدن گلوب بهترين بازيگر نقش اصلي زن(لورا ليني) و بهترين فيلمنامه(کِنِت لونر گان) بود.
فيلم سينمايي «روي من حساب کن» به کارگرداني کِنِت لونر گان، امشب ساعت 22 از شبکه يک پخش مي شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: سامانتا زن جواني است که پس از جدايي از همسرش وظيفه بزرگ کردن رودي پسر کوچکش را برعهده مي گيرد. او تلاش مي کند تا جاي خالي پدر را براي رودي پر کند اما در اين کار چندان موفق نيست. برادرش تري که کار و درآمد مشخصي ندارد، تصميم مي گيرد تا به سراغ سامانتا برود و از او پول قرض کند. ورود او به زندگي سامانتا باعث ايجاد رابطه اي نزديک بين تري و رودي مي شود. رودي که همواره جاي خالي پدرش را حس مي کرد با وجود تري احساس بهتري پيدا مي کند و...
لارا لينِي، مارک روفالو ،متيو برودريک و جان تِني در فيلم سينمايي «روي من حساب کن» محصول سال  2000 آمريکا بازي کرده اند.
فيلم تلويزيوني «شناسايي» به کارگرداني و تهيه کنندگي ابراهيم کيهاني، فردا ساعت 16 از شبکه يک پخش خواهد شد.
داستان فيلم از اين قرار است که: بعد از حمله عراق به فاو و شلمچه عراق تصميم گرفت به جزاير مجنون حمله کند. شهيد علي هاشمي و تعدادي از رزمندگان باقي ماندند که تمام نيروهايي که در خط مانده اند را به عقب برگرداند و هرچه از طريق فرماندهي به ايشان اعلام شد که به عقب برگردد،ولي... .سيامک اطلسي، روهام تدريسي و علي جليلي باله در «شناسايي» از توليدات سال 1390 گروه فيلم هاي تلويزيوني شبکه يک ايفاي نقش پرداخته اند.

 

شبکه دو؛چند فيلم معمولي
 

-درميان فيلمهاي اين هفته شبکه دو گزينه چندان جذابي ديده نمي شود.
فيلم سينمايي تکراري «تعقيب سايه ها» به کارگرداني علي شاه حاتمي، ساعت 1 بامداد پنج شنبه از شبکه دو پخش مي‌شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: در پي وقوع انفجار خودرويي، ارشد گروه تحقيق پليس شروع به كار كرده و با كمك يكي از مجروحين حادثه هويت و شماره خودروي عامل اصلي بمب گذاري (تيمور ايده لو) شناسايي مي‌شود. تيمور كه سال گذشته در جريان توزيع مواد مخدر دستگير شده بود، به ده سال زندان در دادگاه سنندج محكوم شده ولي به قيد ضمانت آزاد و متواري مي شود. بمب گذاري توسط تيمور در خودروي ديگر و انفجار يكي از آنها كه باعث شهادت دو تن از مأموران خنثي سازي مي شود پليس را در يافتن عوامل بمب گذاري از جمله تيمور مصر مي سازد و ... .جعفر دهقان، غلامرضا علي اكبري، سيدجواد هاشمي و حسن عباسي در «تعقيب سايه ها» بازي کرده اند.
انيميشن «ويلي گنجيشکه» به کارگرداني جيمي هيوارد و تهيه کنندگي باب گوردون محصول 1989 مجارستان، امروز ساعت 7:30 از شبکه دو پخش مي‌شود.داستان از اين قرار است که: پسري به نام ويلي با خواهر و مادرش در آپارتماني زندگي مي کند. او در تخيلات خود با گربه خانگي زياد بازي مي کند و گاه او را زياد اذيت مي کند و دائم او را دنبال مي کند تا اينکه روزي قصد اذيت کردن و زدن گنجشکي را دارد، ولي...
فيلم سينمايي «روياي رابرت کوچولو» به کارگرداني آرماندز زوربوليس، محصول سال  2009 اطريش و ليتواني، امروز ساعت 14:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.در اين فيلم مي بينيم: خانواده آبوسينس قادر به پرداخت اقساط وام مسکن خود نيستند و در نتيجه بانک خانه شان را مصادره مي کند. دو فرزند خانواده درصدد کمک به پدر و مادرشان هستند که رابي براساس خشم خود و فکر اينکه چه کند تا خانه شان را مجدداً به دست آورد در خواب به همراه خواهرش به بانک دستبرد مي زند ولي... .گوستاو ويلسون، يوريس ياگارس و يوا آوا در فيلم سينمايي «روياي رابرت کوچولو» به تهيه کنندگي گاتيس اوپماليس ايفاي نقش کرده اند.
فيلم تلويزيوني «تروريست» به کارگرداني حبيب ا... بهمني و تهيه کنندگي منصور سهراب پور، امشب ساعت 21 از شبکه دو روي آنتن مي رود.در اين فيلم خواهيد ديد: يک گروه از منافقين در کشور آلمان مشغول  فعاليت هاي پنهاني و سياسي هستند. يکي از آنها با يک گروه پزشکي که مشغول انجام تحقيقاتي روي مرکز خاطرات مغز انسان هستند آشنا مي شود. او  برخي از نفرات گروهک منافقين را که از عراق براي مرگ تدريجي به آلمان فرستاده مي شوند، براي انجام آزمايشات روي مغزشان به آنها معرفي مي‌کند. وي در ازاي اين کار مبلغي از گروه پزشکي دريافت مي‌کند اما...
فيلم سينمايي «قهرمان راه آهن» به کارگرداني گِرگ ترنان، فردا ساعت 7:30 از شبکه دو پخش مي شود.داستان فيلم محصول سال  2009  کانادا، انگليس و آمريکا به تهيه کنندگي نيکل استين در مورد قطار جديدي به اسم اسپنسر است که وارد ايستگاه شهر مي شود، او براي حمل مصالح مورد نياز ساخت ويلاي فرماندار آورده شده است.  اسپنسر قطار بي ادب و خود خواهي است و مدام بقيه قطار ها را مسخره مي کند براي همين، توماس که بهترين قطار شهر است با او قرار مسابقه مي گذارد. روز مسابقه ترمز توماس پاره شده و او از مسير اصلي راه آهن خارج شده و وارد يک خط آهن قديمي مي شود.
فيلم سينمايي «من کلام هستم» به کارگرداني نيلا مدهاب پاندا و تهيه کنندگي سانتانو ميشرا، فردا ساعت 17:30 از شبکه دو روي آنتن مي رود.داستان فيلم از اين قرار است که: کلام پسر بچه اي فقير است که جهت تأمين مالي خانواده براي کار  به رستوران دائي اش مي رود. در رستوراني که او کار مي کند؛ پسر بچه اي هم سن و سال او، اما غني و ثروتمند در هتلي بالاي رستوران زندگي مي کند. پدر اين پسر رييس هتل بوده در گذشته از خانواده سلطنتي هند بوده است. «من کلام هستم» با بازي گلشن گروور، هارش مايار، حسن سعد و پيتوباش محصول سال 2010  هندوستان است.
فيلم تلويزيوني «خانه‌اي در دوردست» به کارگرداني كاظم معصومي، فردا شب ساعت 23 از شبکه دو پخش مي شود.اين فيلم داستان دختر بچه‌اي شش ساله به نام آوين است كه در پي يك ناخوشي به بيمارستان منتقل و در آنجا مشخص مي‌شود كه مجروح شيميايي است و از سرطان خون رنج مي برد. جستجو براي كشف گذشته و هويت او آغاز مي شود. اين موضوع ريشه در پدر و مادر سردشتي آوين دارد که در اثر بمباران شيميايي رژيم بعثي به عارضه‌هاي شيميايي دچار شده اند. در اين ميان، دکتر حميد اعتمادزاده و دکتر توکلي مي کوشند کودک را مداوا کنند که... بي‍ژن امکانيان، آتنه فقيه نصيري، سودابه بيضايي و ترگل طيبي در فيلم تلويزيوني «خانه‌اي در دوردست» محصول سال  1388 بازي کرده اند.

 

شبکه سه؛تکراري
 

شبکه سه اين هفته خيال خود را راحت کرده و بازپخش و نمايش فيلمهاي تکراري را در دستور کار خود دارد.
نسخه تله فيلم سريال «مسير انحرافي» به کارگرداني بهرنگ توفيقي و تهيه کنندگي محمد هاشمي، امروز ساعت 11 از شبکه سه بازپخش مي شود.
فيلم تلويزيوني «پايان راه» به کارگرداني افسانه منادي و تهيه کنندگي نادر مقدس، امروز ساعت 16:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.در اين فيلم با بازي فاطمه گودرزي، فرهاد اصلاني و بهزاد خداويسي خواهيد ديد: بابک، سهراب و هما باخبر مي‌شوند که پدرشان در بيمارستاني در شمال بستري شده است. حال وخيمي دارد و به اعضاي خانواده خبر مي‌دهند تا هرچه سريعتر خود را از تهران به شمال برسانند.  نحوه برخورد آنها با اين خبر متفاوت است. هرکدام از برادرها به دنبال بهانه اي هستند تا از زيربار اين سفر شانه خالي کنند اما موفق نمي شوند. اين سفر سه نفره، بهانه اي مي شود تا به زندگي آنها به خصوص بابک نگاهي بيندازيم. در بين راه خبر مي‌رسد که...
نسخه تله فيلم سريال«خداحافظ بچه به کارگرداني منوچهر هادي و تهيه کنندگي داود هاشمي،در دو قسمت امشب ساعت 19 و فردا ساعت 14:30  از شبکه سه پخش مي شود.
فيلم تلويزيوني «جايزه براي بازنده ها» به کارگرداني رضا کمالي و تهيه کنندگي پيمان جعفري، فردا ساعت 11 از شبکه سه بازپخش مي شود.

 

شبکه چهار؛ رابين ويليامز در نقش ملوان زبل!
 

شبکه چهار اين هفته جدا از فيلم سينمايي مطرح اما تکراري «حرفه ايتاليايي»،فيلم سينمايي حادثاي و کمدي«ملوان زبل»(با نام اصلي پوپي)را نيز داردکه رابين ويليامز در آن نقش ملوان زبل را بازي کرده است و خبر بد آنکه اين فيلم هم تکراري است!اين فيلم نامزد دريافت جايزه بهترين فيلم از آکادمي فيلمهاي علمي تخيلي، فانتزي و ترسناک آمريکا در سال 1981 بود.
فيلم سينمايي «دعوت شام از يک قاتل» به کارگرداني روبرت مور محصول سال  1976، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش مي شود.
فيلم سينمايي «حرفه ايتاليايي»تکراري به کارگرداني پيتر کالينسون فردا ساعت 11 در قالب جشواره تابستاني از شبکه چهار پخش مي شود.در داستان فيلم آمده: کروکر که از زندان آزاد شده است، پس از بازگشت به زندگي عادي اش به دنبال يک کار و شغل است. او به سراغ يکي از دوستانش به نام بوکر مي رود. اما همسر بوکر مي گويد که او مرده است، اما بوکر توسط فيلمي که براي دوستش به جا گذاشته، از او مي خواهد يک ماموريت را به پايان برساند.
مايکل کين، نوئل کووارد و بني هيل در اين فيلم محصول سال 1969 کشورهاي ايتاليا و انگليس بازي  کرده اند.
فيلم سينمايي «ملوان زبل» به کارگرداني رابرت آلتمن فردا شب ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبکه چهار روي آنتن خواهد رفت.در خلاصه داستان فيلم آمده: پاپاي (ملوان زبل) راهي شهر ديگري مي شود تا به دنبال پدرش بگردد. او مجبور به اقامت در اين شهر است که البته ماليات هايش طاقت فرسا بوده؛ عرصه را بر او تنگ مي کند. پاپاي در حالي که دلخور و ناراحت از ميهماني مردم شهر بيرون آمده در خيابان با خود درد و دل مي کند؛ در اين حين زني ميانسال فرزند نوپايش را که از پس مخارج او بر نمي آيد در سبدي قرار داده؛ در کنار ملوان زبل مي گذارد. زن ميانسال از ملوان زبل خواهش کرده است که بچه او را بزرگ کند. از اين پس ملوان زبل حکم مادر بچه را داشته و از او نگهداري مي کند که... رابين ويليامز و شلي دوال در اين فيلم محصول سال 1980 آمريکا بازي کرده اند.

 

شبکه تهران؛«فهرست مرگ» با کوبا گودينگ جونيور
 

-فيلم ديدني اين هفته شبکه تهران ،اکشن «فهرست مرگ» با  بازي کوبا گودينگ جونيور است.
فيلم سينمايي «ماجراهاي هاکلبري فين» به کارگرداني استفان سامرز، امروز ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش مي شود.داستان اين فيلم با بازي اليجاه وود، کورتني بي. ونس، رابي کولتران و جيسون روباردز در مورد يک پسر بچه است که از دست پدر خلافکارش فرار کرده و با دوست سياهپوستش به جنگل ها و بيابان ها مي روند و ماجراهايي براي آنها به وجود مي آيد.اين فيلم محصول سال 1993 آمريکا است.
فيلم سينمايي «سفرهاي گاليور2» به کارگرداني راب لترمن، 30 دقيقه بامداد جمعه از شبکه تهران بازپخش مي شود.
انيميشن «خرگوش ناقلا» به کارگرداني بايرون واگنس، فردا ساعت 9:15 از شبکه تهران پخش مي شود.داستان مربوط به يک خرگوش ناقلا و باهوش است که کسي نمي تواند حريف او شود و حتي روباه موذي هم در مقابل او کم مي آورد و مغلوب او مي شود.مونيکا آليسون، وايني برادي و رايان نيکول براوون در انيميشن «خرگوش ناقلا» محصول سال 2006 آمريكا صداپيشگي کرده‌اند.
فيلم سينمايي «فهرست مرگ» به کارگرداني ويليام کافمن، فردا ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: آلن کمپبل که يک کارمند ساده است بعد از اينکه به پيشنهاد دوستش مايک در يک پروژه سرمايه گذاري مي کند، بدهکار شده و مايک هم به نوعي از او کلاهبرداري مي کند. از طرفي طلبکارها دائم او را تهديد مي کنند و زماني که آلن ترفيع کاري اش را که تنها چيزي بوده که روي آن براي رهايي از اين وضعيت حساب مي کرده از دست مي دهد، کاملا نااميد به سمت خانه مي رود و همسرش سيدني هم به او مي گويد که قصد دارد از او جدا شود. آلن که از همه چيز نا اميد شده از خانه خارج مي شود و در رستوران با جونز که يک آدمکش حرفه اي اجير شده توسط دولت مي باشد آشنا مي شود. جونز به آلن مي گويد که... کوبا گودينگ جونيور در «فهرست مرگ» محصول سال 2011 آمريکا ايفاي نقش کرده است.

 

ساير شبکه ها
 

فيلم تلويزيوني «در انتظار ناخدا» به کارگرداني ابوالفضل شکيبا و تهيه کنندگي جليل شعباني، از توليدات صدا و سيماي مرکزخليج فارس، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: ذبيح خواستگار مادر موسي، ليلا است و موسي اعتراضش را به او نشان مي دهد، چرا که اعتقاد دارد پدرش ناخدا بوده و ذبيح راننده ساده اي بيش نيست و لياقت جايگزيني پدر او را ندارد. به گمان موسي پدرش زنده است و روزي باز مي گردد. محمدامين احمدي زاده، سيما پورسالاري و سيداميد وحداني در «در انتظار ناخدا» به عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش کرده اند.
فيلم تلويزيوني «چشمه آهوان» به کارگرداني شهرام باباپور و تهيه کنندگي محسن دانشور فردا ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: در پي احداث پروژه راهسازي در منطقه اي نزديک مناطق حفاظت شده، سرمحيط بان منطقه، سامان لشکري به دست اندرکاران پروژه اخطار مي دهد که حضور آنها در منطقه باعث لطمه به محيط زيست و حيات وحش منطقه شده است. صبا ساعي که به عنوان سرپرست پروژه فعاليت مي‌کند، تذکر او را جدي نمي گيرد.شهاب عسگري، غزاله نظر و عباس ترکي از بازيگران اصلي چشمه آهوان» هستند.
فيلم سينمايي «شهر فرشتگان» به کارگرداني نادر مقدس در ژانر خانوادگي فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش مي شود.داستان فيلم با نقش آفريني ليلا موسوي، بهزاد خداويسي، پريا مردانيان و مهدي عطاران در مورد زندگي يک خانواده است که مرد مشغله کاري زيادي دارد و زن از اين ماجرا بسيار ناراحت است. آنها دو فرزند دارند و ناگهان زن خانه را ترک مي کند و مرد مهندس ناظر ساختمان است. مرد به همراه دو فرزند خود مي ماند و با درگيري هاي کاري و بچه داري و خانه داري دست و پنجه نرم مي‌کند و از طرفي با آشفتگي و دل نگراني که  همسرش در خانه پدر براي قهر رفته است. فرزند بزرگ که مونا نام دارد به اتفاق برادر کوچک نوزادش يواشکي از خانه خارج مي شوند تا بروند پيش مادرشان و در نهايت...
انيميشن «نيروي ويژه» به کارگرداني هويت يتمن محصول سال 2009 آمريکا امشب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي شود.داستان اين فيلم سينمايي درباره اعزام نيروي ويژه آموزش ديده از خوکچه هندي براي متوقف کردن با يک ميلياردر شيطاني و مقابله با او است.
انيميشن سينمايي «دايناسوري از اقيانوس ها» محصول کشور ژاپن، فردا شب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي شود.در خلاصه داستان انيميشن آمده: از آنجايي که نسل دايناسورها از بين رفته به همين خاطر افراد زيادي دنبال بچه دايناسوري هستند تا آن را پيدا کند و آن را بکشند و يک سري آزمايشاتي روي آن انجام دهند. اما سوزوکي که با آن ارتباط برقرار کرده است و بسيار آن را دوست دارد، نمي‌خواهد دايناسور به دست افراد ديگر بيافتد، بنابراين تمام تلاشش را مي‌کند.
همچنين فيلمهاي سينمايي و تلويزيوني «با هم در خانه»، «آلبرت دوست نامرئي من»، «سرماي مطلق»، «مرگ در تشييع جنازه»، «جانگوي آزاد شده» و «جليقه» امروز ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 و «توهم»، «اسب آبي»، «در ميان ما»، «چگونه ميلياردر شدم»، «سرزمين» و «تبهکاران» فردا ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روي آنتن شبکه نمايش خواهند رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,016
  • بازدید ماه : 2,844
  • بازدید سال : 29,181
  • بازدید کلی : 780,393
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست