loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 57 1392/09/23 نظرات (0)

فیلم رزمی «اژدهای سرخ» پس از اکران در برج میلاد، از بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم رزمی «اژدهای سرخ» به کارگردانی احمد راستگو و تهیه کنندگی مسعود جعفری روز پنج شنبه 21 آذر ماه، با حضور چهره‌های سرشناس هنری و ورزشی و برخی از مسئولین و همچنین عوامل فیلم به نمایش در آمد. تا بعد از اکران از بهمن ماه از شبکه خانگی به بازار عرضه شد.

این فیلم با حضور استاد مسعود جعفری یکی از چهره‌های سرشناس در هنرهای رزمی چینی به عنوان بازیگر نقش اول مرد و با هنرمندی شراره رخام به عنوان نقش اول زن و با بازی خوب مصطفی اعلایی، عباس بهمنش، فاطمه جوادی، حمید رضا حبیبی، فیروز سلیمانی، یگانه رحمتی، مجتبی عمویی، علیرضا رجبی، مجید قربانی و تعدادی از قهرمانان و رزمی‌کاران برای اولین بار در برج میلاد با استقبال بسیار خوبی به نمایش در آمد.

دراین مراسم از تهیه کننده و کارگردان این فیلم از سوی انجمن صنفی و وشوو از طرف سفارت چین  تقدیر و تشکر گردید.همچنین در ادامه این برنامه از تعدادی ازعوامل و بازیگران فیلم تقدیر بعمل آمد.

مسعود جعفری در رابطه با سینمای رزمی و سوابق هنری و ورزشی خود می‌گوید: در حدود 24 سال در زمینه هنرهای رزمی خصوصا شائولین فعالیت دارم و سابقه قهرمانی و مربیگری این رشته در ایران و چند کشور دیگر را دارم. همیشه از اینکه سینمای ایران از سینمای رزمی بی‌بهره است رنج می بردم و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی من بود.علیرغم اینکه ما در ورزشهای رزمی یکی از قطبهای اصلی در جهان هستیم.

انگیزه اصلی ما برای ساخت فیلمهای رزمی، شروع حرکتی پویا در غالب سینمای رزمی و جذب علاقمندان به ورزشهای رزمی است و امیدواریم با حمایت مسئولان سینمایی، متولیان ورزش، هنرمندان و مخاطبان در این مسیر شاهد رشدو شکوفایی و سربلندی کشورمان باشیم.

آقای «چنگ‌تون» رایزن فرهنگی سفارت چین که به عنوان نماینده سفیر چین در سالن نمایش حضورداشت،  پس از تماشای این فیلم اظهارنمود: اژدهای سرخ اولین فیلم با موضوع ووشو است که کاملا توسط ایرانیان ساخته شده است. بازیگران غیر چینی این فیلم سطح بالایی ازمهارت ووشوی چین را به نمایش گذاشتند. علاوه بر آن فرهنگ سنتی چین و  ایران در این فیلم بطور مطلوبی آمیخته شده است که این هم یکی از نکات درخشان این فیلم به حساب می‌آید.

وی با اعلام آمادگی همکاری و حمایت بیشتر سفارت چین عنوان کرد: که امیدواریم در آینده شاهد ساخت فیلم‌های مشترک بین ایران و چین باشیم و یقینا این نوع فیلم‌ها در گیشه‌های سینمای ایران دورنمای خوبی خواهد داشت.

ناصر ابوالقاسمی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های رزمی، فیلم «اژدهای سرخ» را نشانگر ورود ایران به جمع تولید کنندگان سینمای رزمی دانست و گفت : خیلی خوشحالم که ایران توانسته  جزو تولیدکنندگان فیلم‌های رزمی باشد، فرهنگ ووشو در این فیلم خیلی پویا و جامع  بود. خیلی خوب نشان داد که ایرانیان علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی و همچنین سنت‌های اصیل سایر کشورها دارند.

ولی‌الله نادری رییس انجمن صنفی ووشو کشور با ابراز خوشحالی از تولید این فیلم گفت: به عنوان اولین انجمن صنفی و تخصصی ورزشی کشور خوشحالیم که اساتید توانمندی چون مسعود جعفری بدون هیچ گونه حمایتی تا به این حد تلاش و جدیت در راه گسترش رشته‌های رزمی و خصوصا ووشو از خود نشان می‌دهند و اینگونه فیلمها می‌توانند جوانان و نوجوانان زیادی را به سمت ورزش جذب نمایند و امیدواریم در سالهای آتی شاهد نمایش فیلمهای رزمی خوبی از این قهرمان ووشوی ایرانی باشیم.

احمد راستگو کارگردان فیلم «اژدهای سرخ» با ابراز خرسندی از اکران این فیلم گفت: ان‌شاالله این فیلم بتواند نقطه شروعی باشد برای سینمای رزمی ایران وقتی جوان یا کودکی یا هر شخصی این فیلم را می‌بیند به ورزش روی بیاورد، اگرمن با نمایش این فیلم بتوانم حتی یک نفر را هم به ورزش کردن دعوت کرده باشم برای من کافی است و موفقیت کارم را خواهم دید. در پایان امیدوارم مسولین ورزشی و سینمایی دست همکاری به هم بدهند و از تولید اینگونه فیلم‌ها حمایت کنند .

شراره رخام، مسعود جعفری، مصطفی اعلایی، فیروز سلیمانی، احمد راستگو، عباس بهمنش، حمیدرضا حبیبی، مجتبی عمویی، فاطمه جوادی و علی سالوادور از بازیگران اصلی این فیلم رزمی هستند.

بازیگران خردسال: یگانه رحمتی، مجید قربانی، امیررضا عشقی، بازیگران خارجی: خانم چو شوئه‌چین، وانگ یوئه و مانگ خوان فون و آقای لو لای ان و دو یوان جیانگ هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,027
  • بازدید ماه : 4,855
  • بازدید سال : 31,192
  • بازدید کلی : 782,404
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست