loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 83 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 90 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 108 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 86 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 98 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 84 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 105 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 122 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 271 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 123 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 144 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 40 1392/10/09 نظرات (0)

بازیگر نقش حکمت در سریال "رخنه" آن را سریالی مردمی می داند که فاصله چندانی با موقعیت کنونی زندگی طبقه متوسط رو به پایین ندارد.

امیر غفارمنش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور خود در سریال "رخنه" که این شب ها از شبکه دوم سیما پخش می شود، گفت: پیش از این با حسین تبریزی در سریال های "جاده در دست تعمیر"، "قسم" و "تهران در بست" همکاری داشتم و این سابقه همکاری باعث شد که به محض پیشنهاد، ایفای نقش "حمکت" در سریال "رخنه" را قبول کنم.

وی افزود: حکمت از نظر نوع زندگی و موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارد، بسیار با من متفاوت است اما از نظر شخصیتی شباهت هایی بین ما وجود دارد مثلا اینکه طناز است و لبخند را به لب دیگران می نشاند.

این بازیگر با بیان اینکه نقش حکمت تجربه تازه‌ای در زندگی حرفه ای اش به شمار می رود، تصریح کرد: به اعتقاد من نقش ها بی‌شباهت به اثر انگشت نیستند، هر نقشی با نقش دیگر متفاوت است و هنر بازیگر این است که بتواند این تفاوت ها را درک کرده و بازی کند. حالا هم خوشحالم که مردم با این نقش ارتباط برقرار کرده و آن را درک کرده اند.

غفارمنش درباره کیفیت مجموعه تلویزیونی "رخنه" نیز گفت: این اثر ممکن است که کار تازه و بکری در تلویزیون نباشد، اما می توان ادعا کرد در ژانر خودش نمونه موفقی به حساب می آید. فیلمنامه این سریال با وسواس خاصی نوشته شده و هر شخصیت ادبیات خاص خود را دارد. به اعتقاد من دیالوگ نویسی قوی، شخصیت‌پردازی خوب و دکوپاژ عالی از ویژگی هایی مهمی به شمار می روند که "رخنه" را برای مخاطبان تماشایی کرده اند.

این بازیگر ادامه داد: خوشبختانه تیم خوب، بازیگران حرفه ای و البته از همه مهمتر یکدلی گروه سبب شده که امروز وقتی مردم با ما رو به رو می شوند از سریال اظهار رضایت کنند و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی در پایان "رخنه" را یک سریال مردمی دانست و بیان کرد: این سریال در بازار می‌چرخد و از طبقه متوسط و رو به پایین جامعه صحبت می کند، این سریال برای مردم قصه هایی را بازگو می کند که خیلی فاصله ای با زندگی آن ها ندارد، بی شک این عامل نیز در جلب رضایت مخاطبان بی تاثیر نبوده است.

سریال "رخنه" در 10 قسمت 45 دقیقه ای به روایت زندگی مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری مثل علم، کتل، چلچراغ و طبل دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست...

در این سریال علیرضا جلالی تبار نقش وحید را بازی می‌کند، زیبا بروفه نقش همسر و عنایت بخشی در نقش حاج محمود، یکی از بازاریان قدیمی و پدر همسر وحید ظاهر می‌شود. امیر غفارمنش نقش حکمت و نیلوفر شهیدی نقش خواهر وحید را بازی می‌کند. میرطاهر مظلومی، اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، رحیم نوروزی، افشین سنگ چاپ، آرزو ابی زاده، سیما خضرآبادی، بیتا خردمند، مینا جعفرزاده نیز دیگر بازیگران این سریال هستند.

تدوین و صداگذاری این مجموعه تلویزیونی به ترتیب توسط رضا مطهری، کامران خالقی و بهروز داوودی و احسان اجتهادی انجام گرفته است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تولید: داوود شیرعلی، مدیر برنامه ریزی: امیر سلیم خانی، مدیر تدارکات: نادر محمدی، کارگردان اجرایی: محمد عفراوی، مشاور هنری: رضا توکلی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، طراح لباس و صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: محمد قومی، تصویربردار: رضا شیخی، صدابردار: بهروز عابدینی.

"رخنه" از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 27,159
  • بازدید کلی : 778,371
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست