loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 48 1392/10/09 نظرات (0)

فیلم های سینماییو تلویزیونی آخر هفته شببکه های سیما اعلام شد.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «گروگان»، «بازگشت به جهنم» «فرار»، «ذهن خاموش»، «سايه بان»، «مختارنامه (کعبه در آتش)»، «حباب»، «و آنکه دير آمد»، «مسير روشن»، «رحمت عالميان»، «من قهرمان نيستم»، «گره سبز»، «ابابيل»، «مسافر شب»، «اژدهاتونو چطور آموزش بدين»، «تندباد مايا»، «فاصله کانوني»، «سپيده»، «ستاره»، «سايه»، «مهتاب روي سکو»، «بيداري (قسمت اول ودوم)»، «بهترين بازي دنيا»، «بازگشت اژدها»، «کليد»، «منطقه 9»، «صداي گلوله» ، «چشم به راه»، «تاوان (قسمت اول و دوم)»، «حج پاکان»، «مورچه اي به نام زي»، «موج تاريک»، «آبي مثل آسمان»، «مسير عشق»، «کوير»، «غلامرضا»، «به رنگ اقناع»، «پزشک اورژانس»، «بي بي جان»، «دويدن براي پشيماني»، «در هستي»، «دنياي بند انگشتي ها»، «غول آهني»، «کرم هاي شب تاب»، «يوگي خرسه و من» و «ميمون هاي فضايي1» دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 10، 11، 12 و 13 دي از شبکه هاي سيما روي آنتن مي روند.

شبکه يک
فيلم سينمايي «گروگان» به کارگرداني ديويد. آ. آرمسترانگ، سه شنبه 10 دي ساعت 9 صبح از شبکه يک پخش مي شود. داستان فيلم از اين قرار است: نيروهاي پليس و امنيت آمريکا، براي يافتن هاردي که اطلاعات مربوط به جنايات سازمان يافته آنها در آن موجود است، عده اي را ناخواسته درگير ماجراي گروگان گيري مي کنند. نيکي ريد، ري ليوتا و فارست ويتاکر در فيلم سينمايي «گروگان» محصول سال 2013 آمريکا ايفاي نقش کرده اند.
فيلم تلويزيوني «بازگشت به جهنم» به کارگرداني محمدتقي انصاري و با بازي حسن جوهرچي، مهدي چاياني، زهرا اماد، حسين توشه و علي جاويدفر، سه شنبه 10 دي ساعت 16 از شبکه يک پخش مي شود.در خلاصه داستان آمده است: عقبه از بزرگان قريش و پدر زن ابوسفيان است. او در بازگشت از سفر تجاري متوجه مي شود که بزرگان قريش قصد ترور حضرت محمد(ص) را دارند و...  
فيلم سينمايي «فرار» به کارگرداني پاول امامي، پنجشنبه 12 دي ساعت 9 صبح از شبکه يک پخش مي شود.داستان فيلم از اين قرار است: کيم و پل زوج جواني هستند كه پس از مرگ فرزندشان براي شروعي مجدد به كشور ديگري سفر مي کنند. آنها که پزشک هستند در کشور جديد در يك مركز درماني مشغول به كار مي شوند. پُل و كيم زندگي آرامي دارند تا اينکه تبهکاران پل را مي ربايند. سي تيناس هوول و آنورا لين در «فرار» محصول سال 2012 آمريكا ايفاي نقش کرده اند.
تله فيلم «ذهن خاموش» به کارگرداني مهرداد خوشبخت و تهيه کنندگي الهام ابراهيمي، پنجشنبه 12دي ساعت 16 از شبکه يک پخش خواهد شد.داستان فيلم با بازي نقش آفريني ياس نوروزي، پرويز فلاحي پور و مسعود آب پرور از اين قرار است: مردي پس از هشت ماه روي تخت بيمارستان از کما خارج مي شود. دکتر برايش شرح مي دهد در زماني که قصد داشت از خيابان عبور کند، اتومبيلي به او زده و از صحنه مي گريزد، مرد بر اثر شدت ضربه اي که به سرش خورده حافظه اش را از دست داده است.
فيلم تلويزيوني «سايه بان» به کارگرداني مسعود تکاور و تهيه کنندگي حسن هاشمي نسب، جمعه 13 دي ساعت 14:50 از شبکه يک پخش خواهد شد.داستان فيلم از اين قرار است: بعد از انتخابات سال 88 در آستانه عاشوراي حسيني، دکتر پگاه نکويي که مسئول بخش جراحي يکي از بيمارستان هاي تهران است، حضور طيف هاي مختلف مردم را در کنار هم مي بيند. فرخ که در بين جوان هاي معترض است سعي دارد که مانع جر و بحث ها شود. پگاه هم با روحيه دادن به همراهان مصدوم سعي دارد آرامش را در بخش اورژانس حاکم کند اما ... .حسن جوهرچي، محسن افشاني، مريم کاوياني و مجيد مشيري در اين فيلم از توليدات سال جاري گروه فيلم هاي تلويزيوني شبکه يک به ايفاي نقش پرداخته اند.
شبکه دو
تله فيلم «حباب» به کارگرداني سامان استرکي و تهيه کنندگي منوچهر شاهسواري، سه شنبه 10 دي ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: اشکان فوتباليست خوبي است و قرار است در تيم ملي نونهالان بازي کند، ولي يکي از بچه ها (البرز) به او حسادت مي کند که ... .«حباب» با بازي اميرحسين عباسي نژاد، سامان ارسطو، متين حيدرنيا، آريا صالحي، عليرضا رضازاده و هستي خان چرلي توليد سال 1390 است.
فيلم تلويزيوني «و آنکه دير آمد» به کارگرداني و تهيه کنندگي نويد ذاکري، سه شنبه 10 دي ساعت 14:30 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: دو نوجوان به نام هاي احمد و محمود به استقبال کارواني در مسير آبادي مي رفتند و در قبال مژده رسيدن به آبادي مژدگاني مي گرفتند و يک بار که از آبادي خارج شدند، در بيابان گم شدند...
فيلم تلويزيوني «مسير روشن» به کارگرداني و تهيهکنندگي حسن آخوندپور و نويسندگي مهدي سجادهچي، سه شنبه 10 دي ساعت 17:30 از شبکه دو روي آنتن ميرود.داستان فيلم با بازي سام درخشاني، حسين سليماني، سمانه پاکدل و زهره حميدي از اين قرار است:وحيد يک بسيجي 37 ساله به عنوان متخصص نجوم به تازگي کشف بزرگي کرده است. او براي جمعي از اعضاي خارجي و متخصصين نجوم در حال توضيح است که سنگي شيشه پنجره را ميشکند و بعد از برخورد با سر وحيد او را مجروح ميکند.
تله فيلم «رحمت عالميان» به کارگرداني نجده اسماعيل انزور و تهيه کنندگي اشرف مديا، سه شنبه 10 دي ساعت 23:30 از شبکه دو پخش مي شود.داستان فيلم از دوران عبدالمطلب جد بزرگوار پيامبر اکرم(ص) آغاز مي شود و بيان کننده اتفاقات و حوادثي است که پيش از تولد حضرت محمد(ص) و در زمان عبدالمطلب رخ مي دهد.
فيلم تلويزيوني «من قهرمان نيستم» به کارگرداني محسن توکلي و تهيه کنندگي مجيد مظفري، پنجشنبه12 دي ساعت 8 صبح از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم با بازي اميررضا محمدي، محمدعلي ميلانلو، سجاد هنرمند و حسين عامل قناد آمده: در يکي از روستاها، پسرکي توانسته گلة گوسفندان را از چنگال گرگ نجات دهد. اين موضوع باعث شده اسم پسرک به عنوان يک قهرمان در روزنامه هاي شهرستان چاپ شود.
فيلم تلويزيوني «گره سبز» به کارگرداني و تهيه کنندگي الهه السادات شاه حسيني، پنجشنبه  12دي ساعت 14:30 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم با بازي فخرالدين صديق شريف، رضا بنفشه خواه، مينا نوروزي و فرحناز منافي ظاهر آمده: رضا پسر بچه بازيگوشي است که علاقه بسياري به موتورسواري دارد و برخلاف ميل پدر هرازگاهي با پولي که از کار در کارگاه قاليبافي سيدسليم مي گيرد،موتور يکي از اهالي را اجاره کرده و سوار مي شود تا آنکه ...
فيلم تلويزيوني «ابابيل» به کارگرداني جواد مزدآبادي و تهيهکنندگي محمدرضا شفيعي، پنجشنبه 12دي ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.در خلاصه اين فيلم تلويزيوني آمده است: در اوج بحرانهاي سال 1388 گروهي از معاندين با انقلاب به سرکردگي فردي به نام شاهپوري در جهت بر هم زدن نظم عمومي اقدام به عمليات کردند. ليلا بلوکات، رامين راستاد، وحيد شيخزاده و حديثه تهراني در آن ايفاي نقش کردهاند.
فيلم تلويزيوني «مسافر شب» به کارگرداني عليرضا افخمي و تهيه کنندگي اکبر نصيري جوزاني، پنجشنبه 12دي ساعت 23:30 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم با بازي شبنم قلي خاني، نيلوفر شهيدي، رحيم نوروزي و ايمان صفا آمده: رضا قصد دارد که مادر پيرش (زري) را در سالروز شهادت امام رضا(ع) براي زيارت به مشهد ببرد. شرايط در چنين روزهايي سخت است و او بالاخره بليط اتوبوس تهيه کرده و همراه مادرش سفر را آغاز کند.
انيميشن «اژدهاتونو چطور آموزش بدين» به کارگرداني کريس ساندرس و تهيه کنندگي بوني آرنولد، جمعه 13دي ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.
تله فيلم «تندباد مايا» به کارگرداني علي عبدالعلي زاده، جمعه 13دي ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.اين فيلم با بازي سيامک اطلسي، محمد شيري و منوچهر آذر داستان پسري به نام آيدين را روايت مي کند که پدرش فوت کرده و به کمک يارمحمد پدربزرگش و اسبي به نام تندباد مي خواهد به نوعي خودباوري برسد. اسب مايا دو کره اسب به نام هاي تندباد و طوفان دارد که...
شبکه سه
تله فيلم «فاصله کانوني» به کارگرداني بهمن گودرزي و تهيه کنندگي مصطفي علمي فر، دوشنبه  9دي ساعت 15:40 از شبکه سه پخش خواهد شد.در اين فيلم مي بينيم: ناصر جوان دانشجو که به تازگي با سولماز همکلاسي خود براي ازدواج محرم شده اند با موضوع ناآرامي هاي 88 درگير مي شوند و... .جعفر دهقان، حسن اسدي و عزت ا... مهرآوران در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.
تله فيلم «سپيده» به کارگرداني و تهيه کنندگي سيدروح ا... حجازي، سه شنبه 10دي ساعت 10 از شبکه سه پخش خواهد شد.
اين فيلم داستان زوجي عاشق  است که در ميانه هاي جواني پس از سال ها زندگي، تصميم مي گيرند تا صاحب فرزند شوند؛ اما زن مبتلا به بيماري قلبي است. بهناز جعفري، هومن برق نورد و کوروش سليماني در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.
فيلم تلويزيوني «ستاره» به کارگرداني سيدروح ا... حجازي و با بازي ميترا حجار و حميدرضا پگاه، سه شنبه  10دي ساعت 14:30 از شبکه سه پخش مي شود.داستان زوجي به نام مرتضي و ستاره است. مرتضي نورپرداز در زير آبها و ستاره مهندس پرواز است. آنها در يک تصادف رانندگي دخترشان را از دست مي دهند و...
تله فيلم «سايه» با بازي هومن سيدي، ليندا کياني و اميد روحاني، سه شنبه 10دي ساعت 19 از شبکه سه پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: سايه عليمرادي و رسول طاهري زن و شوهري هستند که عاشقانه يکديگر را دوست  دارند و با يکديگر همکار هستند. حرفه آنها عکاسي است و روي انعکاس نور خورشيد بر زمين تحقيق و عکاسي مي کنند آنها بعد از 10سال زندگي تصميم مي گيرند بچه دار شوند، اما...
تله فيلم «مهتاب روي سکو» به کارگرداني فيما امامي و با بازي حسين محجوب، مرضيه خوش تراش، اميررضا دلاوري و علي اسکندري، پنجشنبه 12دي ساعت 14:30 از شبکه سه پخش مي شود.اين فيلم داستان زندگي فردي را روايت ميکند که برخلاف اعتقاداتش در حادثهاي دچار تناقض فکري ميشود.
سريال«بيداري» به کارگرداني بهرام عظيم پور، در دوقسمت پنجشنبه 12دي وجمعه 13دي ساعت 19 روي آنتن خواهد رفت.در اين دو قسمت مي بينيم: ترنگ وسينا دختر و پسري جوان از دو خواستگار اجتماعي مختلف هستند که ازدواج مي کنند اما سينا بر اثر بيماري مي ميرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما...
فيلم سينمايي «بهترين بازي دنيا» به کارگرداني بيل پاکسون، پنجشنبه 12دي ساعت 23:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.داستان بهترين بازي دنيا براساس يک رويداد واقعي ورزشي و درباره نوجواني است که در زمين گلف توپ جمع مي کند و در يکي از مسابقات، مربي او را جاي يکي از بازيکنان قرار مي دهد.شيا لابوف و استيفن ديلاند  در اين فيلم محصول سال 2005 آمريکا و آلمان بازي کرده اند.
فيلم سينمايي «بازگشت اژدها» به کارگرداني بروس لي، جمعه 13دي ساعت  10 از شبکه سه پخش مي شود.
شبکه چهار
تله فيلم «کليد» به کارگرداني سيدجلال الدين دري، سه شنبه 10دي ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش مي شود.اين فيلم با بازي رحيم نوروزي و گلاره عباسي زندگينامه شخصي به نام مهرداد ساعدي سردبير روزنامه را روايت مي کند که به دليل مشکلات کاري از خانواده اش دور مي شود و...
فيلم سينمايي «منطقه 9» به کارگرداني نيل بلومکمپ، محصول سال 2009 نيوزيلند و آمريکا در ژانر علمي و تخيلي، جمعه 13دي ساعت 12 از شبکه چهار پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم با بازي ناتالي بولت و جيسون کوپ آمده است: موجودات فضايي با يک سفينه غول پيکر در آفريقا به زمين آمده اند و در يک منطقه قرنطينه زندگي را مي گذرانند. آنها سلاح هاي خاص دارند که تنها خودشان قادر به شليک آن هستند و...
فيلم سينمايي «صداي گلوله» به کارگرداني ريچارد فلايشر، جمعه 13دي ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبکه چهار پخش مي شود.در اين فيلم محصول سال 1974 آمريکا با بازي لي ماروين، گاري گريمز و ران هاوارد خواهيد ديد: سه نوجوان بر اثر يک تصادف پيکر نيمه جان سارق فراري اسپايکز را از مرگ نجات مي دهند. سارق پير براي آنها از زندگي راحت و درآمد خوبش صحبت مي کند و اين سه نوجوان ناخواسته شيفته حرف هاي او مي شوند. آنها شهر خود را ترک مي کنند و به بانک دستبرد مي زنند، اما دستگيرمي شوند. اسپايکز  آنها را از زندان آزاد مي کند و با هم يک دار و دسته تشکيل مي دهند اما...
شبکه تهران
فيلم تلويزيوني «چشم به راه» به کارگرداني جواد مزدآبادي و با بازي كاوه خداشناس، علي اوسيوند، افشين سنگ چاپ و مهدي فقيه، سه شنبه 10دي ساعت 9 صبح در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.فيلم داستان گروهي دانش آموز است که براي اجراي يک نمايشنامه عازم مشهد مي شوند. در راه به مادر شهيدي در يک روستا برخورد مي کنند و...
فيلم تلويزيوني «تاوان (قسمت اول)» به کارگرداني عباس خواجه وند و با نقش آفريني مريم اميرجلالي، محمد زند، محسن افشاني و زهره حميدي، سه شنبه 10دي ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي شود.
داستان در مورد جواني به نام حسام نوزده ساله است که براي کمک به دوستش مهران در پاسي از شب سوار خودروي برادرش مسعود که به يک سفر کاري رفته است مي شود. حال مادر مهران وخيم است. قسمت دوم فيلم تلويزيوني «تاوان» پنجشنبه 12دي ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
تله فيلم «حج پاکان» به کارگرداني هادي رحيمي پنجشنبه 12دي ساعت 9 صبح در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.داستان فيلم با بازي رامين راستاد و کاظم افرنديا از اين قرار است: پاکان نوجواني است که آرزو دارد مادر بزرگش را به زيارت امام رضا بفرستد. او به همراه پدرش و مادر بزرگش در روستايي فقيرانه زندگي مي کنند. پدر پاکان اعتياد دارد و براي حشمت خان که گاوداري دارد، اما...
انيميشن «مورچه اي به نام زي» به کارگرداني اريک دارنل، محصول سال1998 آمريکا، جمعه13دي ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش مي شود.
فيلم سينمايي «موج تاريک» به کارگرداني جان استاک ول، جمعه13دي ساعت 13:30 از شبکه تهران روي آنتن مي رود.داستان فيلم از اين قرار است: کيتيک غواص متخصص در شنا کردن با کوسه هاست و مردي به نام تمبا محافظ او هنگام شناست و شوهرش جف از عمليات آنها فيلمبرداري مي کند و فيلم مستند مي سازد اما يک روز که آنها مشغول کار خود هستند کوسه اي عصباني ناگهان حمله مي کند و تمبا در اين حادثه کشته مي شود. کيت، جف را مقصر اين واقعه مي داند تا...
هال بري، اوليور مارتينز، رالف براون و مارک الدرکين در اين فيلم محصول سال 2012 آمريکا و آفريقاي جنوبي ايفاي نقش کرده اند.
ساير شبکه ها
فيلم تلويزيوني «آبي مثل آسمان» به کارگرداني محمد باقري‏نيکو و تهيه کنندگي اکبر صابري‏نژاد، سه شنبه 10دي ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي بهزاد فراهاني و مهدي ساکي آمده: وکيل يک پرونده قتل درمي‏يابد که قاضي پرونده، داوطلبانه تلاش کرده و موفق به اخذ رضايت از خانواده‏ي مقتول شده است. او در پي‏جويي عمل قاضي به اين حقيقت پي مي‏برد که روزي سارقي حين فرار به فرياد کمک‏  قاضي پاسخ مثبت داده و فرزند مجروح او را به بيمارستان رسانده اما... .«آبي مثل آسمان» از توليدات صدا و سيماي مرکز خوزستان است.
فيلم تلويزيوني «مسير عشق» به کارگرداني بهرام درخشان و تهيه کنندگي النا اسبقي از توليدات صدا و سيماي مرکز خوزستان، پنجشنبه 12دي ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.در اين فيلم با بازي فرهاد بشارتي، النا اسبقي، حشمت آرميده، ناصر جلالي و فرحناز منافي ظاهر خواهيد ديد: ستار به همراه مادر و خواهرش در خانه قديمي زندگي مي کند. مادر ستار مريضي دارد که بايد زودتر عمل شود، ولي...
فيلم تلويزيوني «کوير» به کارگرداني مشترک علي خزاعي فر و مهدي محمدي بدي آباد از توليدات صدا و سيماي مرکز خراسان رضوي، پنجشنبه 12دي ساعت 23 از شبکه شما روي آنتن مي رود. آرش مجيدي، آيدا کيخاني، حسين طاهري، نرگس محمدي و محمد حسن زاده در فيلم تلويزيوني «کوير» به ايفاي نقش پرداختند.
فيلم تلويزيوني «غلامرضا» با بازي ميثم عبادي، مرتضي اسماعيلي، يعقوب صباحي، شيوا خسرومهر، حسين جاني بيگ، رامونا شاه و منوچهر عليپور، جمعه 13دي ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: غلامرضا به عنوان اولين گزينه استان براي اردوي انتخابي تيم ملي کشتي نوجوانان انتخاب شده است. پدر مجيد در حين کار دچار جراحت شديدي مي شود و غلامرضا علاوه بر تمرينات سخت کشتي براي تامين نياز خانواده مجبور به کارگري مي شود. جلال حريف غلامرضا است، اما در برابر او حرف زيادي براي گفتن ندارد، براي همين... .«غلامرضا» به کارگرداني هاشم علياني مقدم  و تهيه کنندگي روح ا... اميري از توليدات صدا و سيماي مرکز همدان است.
فيلم تلويزيوني «به رنگ اقناع» به کارگرداني علي ميري رامشه، جمعه 13دي ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش مي شود.داستان جوان متمولي است که براي پيدا کردن معدني به همراه مشاور خود راهي کوير مي شود، اما به دليل عدم توجه به صحبت هاي راهنما گم شده و تا حد مرگ پيش مي رود تا اينکه....
مهدي اميني خواه، شهرام عبدلي، حسن اسدي، حسين رجايي دوست، محمدرضا غياث آبادي، سعيده عرب و محمد رضايي بازيگران اصلي اين فيلم هستند.
فيلم سينمايي «پزشک اورژانس» به کارگرداني يوشي هيرو فوکاوا و با بازي اوي ميازاکي، سه شنبه 10دي ساعت 10 صبح از شبکه آموزش روي آنتن مي رود.در خلاصه داستان فيلم آمده: يچي کوري هارا دکتر جوان و موفقي است که در بخش اورژانس بيمارستان نوبت شب کار مي کند و بسيار متعهد و سخت کوش است. هارا روحيه خاصي دارد و بسيار دلسوز است. او براي گذراندن دوره آموزشي به يک بيمارستان خصوصي مي رود تا هم کار کند و هم آموزش ضمن خدمت ببيند. بيمارستان بسيار مجهز است و کارمندان زيادي دارد. هارا در بين بيمارانش با زن ميانسلي به نام آزومي که مبتلا به سرطان است، آشنا مي شود و با خواندن پرونده او متوجه مي شود که او تنها 6 ماه زنده مي ماند. هارا تمام تلاشش را مي کند تا...
فيلم سينمايي «پزشک اورژانس» محصول سال 2011 ژاپن است.
فيلم تلويزيوني «بي بي جان» به کارگرداني بهمن داوري، پنجشنبه 12دي ساعت 10 صبح از شبکه آموزش روي آنتن مي رود.فيلم قصه پيرزني نيکوکار است که همراه تنها پسرش و خانواده او زندگي مي کند. بي بي جان علي رغم مشکلات مالي که دارد زني دست به خير و ياري رسان قشر ضعيف روستاست. آرزوي زيارت امام رضا(ع) را در دل  دارد، اما هربار پولي به دستش مي رسد به جاي رفتن به زيارت آن را صرف مستمند يا محرومي مي کند که به آن پول نياز دارد.
جمعه 13دي ساعت 10 صبح فيلم تلويزيوني «دويدن براي پشيماني» به کارگرداني محمد رضايي و سيدجلال دهقاني اشكذري و تهيه کنندگي سيدجلال دهقاني اشكذري از شبکه آموزش پخش مي شود.
داستان «دويدن براي پشيماني» با بازي سيدعلي اكبر پيغمبري، محمدرضا اميرخاني، اصغر باروتكوب زاده، امير صاحب جلال و علي اصغر صفائيان از اين قرار است که: چهار روز به امتحانات آخر سال مانده است، رضا (14ساله) در دو سال پياپي در درس رياضي تجديد شده است و از آنجايي كه پدر رضا در درس و نمره او حساسيت زيادي دارد، دغدغه و ترس رضا از اينجاست كه اگر امسال هم مانند دو سال قبل در درس رياضي تجديد شود. بايد تا موقعي كه پدرش از نمره قبولي او خيالش راحت شود، هيچ كاري ديگري جز درس خواندن انجام ندهد.
انيميشن بلند «دُر هستي» به کارگرداني رضا رنجبران و تهيه کنندگي مرکز پويانمايي صبا، دوشنبه 9دي ساعت 20 از شبکه پويا پخش ميشود.
در اين فيلم ماجراي زندگي رسول خدا(ص) از كودكي زماني كه پدر و مادرشان را از دست ميدهند، روايت ميشود. نگهداري حليمه و عبدالمطلب از ايشان، وقايع دوران كودكي و جواني و سپس ماجراي ازدواج ايشان با حضرت خديجه(س) نيز به تصوير كشيده شده است.
انيميشن «دنياي بند انگشتي ها» به کارگرداني هيروماسا يونهباياشي، محصول سال 2012 ژاپن، سه شنبه 10دي ساعت 10:15 از شبکـه  پويا پخش خواهد شد. انيميشن «غول آهني» به کارگرداني برد برد، محصول 1999، آمريکا، در ژانر ماجراجويي و اکشن، سه شنبه 10دي ساعت 20 از شبکـه پويا پخش مي شود.
انيميشن «کرم هاي شب تاب» به کارگرداني ايسائو تاکاهاتا، محصول سال 1988 ژاپن، در ژانر ترژادي و جنگ، پنجشنبه  12دي ساعت 10:15 از شبکـه پويا پخش خواهد شد. انيميشن «يوگي خرسه و من» به کارگرداني اريک بري ويگ، محصول 2010 سال  آمريکا در ژانر کمدي و اکشن، جمعه 13دي ساعت 20 از شبکه پويا روي آنتن مي رود.
انيميشن «ميمون هاي فضايي1» محصول سال 2009 آمريکا در ژانر کمدي، ماجراجويي و تخيلي جمعه 13دي ساعت 20 از شبکه پويا پخش مي شود.
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني «باغبان»، «وقت طلاست»، «گودزيلا عليه گودزيلاي مکانيکي»، «پرستار» و «انفجار بزرگ» سه شنبه 10دي ساعت 15 ،17، 19، 21 و 23 ،«آتش زير خاکستر»، «مکس»، «گودزيلا عليه  بيولانته»، «مزرعه پدري» و «احضار روح» چهارشنبه 11دي ساعت 15، 17، 19،21 و 23، «يک زندگي تازه»، «بال هاي سپيد»، «گودزيلا عليه مکا گودزيلا»، «خانه اي در دوردست» و «در دام انتقام» پنجشنبه 12دي ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 و «ماه من + جاده آسمان»، «مادر من»، «گودزيلا»، «نامادري» و «قدرت اسلحه» جمعه 13دي ساعت 13، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,864
  • بازدید ماه : 4,692
  • بازدید سال : 31,029
  • بازدید کلی : 782,241
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست