loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 88 1392/04/11 نظرات (3)

امروز رسانه به معناي خاص به عنوان يك واقعيت توليدات فرهنگي را در دل خود جاي داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست دومين همايش ملي ارتقاي كيفيت آثار محصولات و فعاليت هاي فرهنگي با حضور "عزت‌الله ضرغامي" رئيس صدا و سيما، امير خوراكيان رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران صبح امروز در مركز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد برگزار شد.


"عزت‌الله ضرغامي" رئيس صدا و سيما با تشكر از ميهمانان و كساني كه در برپايي اين همايش تلاش كردند عنوان كرد: من قبل از اينكه در اين جلسه حضور پيدا كنم مطالعه اي در خصوص مستندات و مقاله هاي اين همايش داشتم اين مقاله‌ها بسيار فوق‌العاده و ارزشمند بودند بطوريكه يادداشت‌هايي از آن‌ها براي خود نوشتم تا براي موضوع صحبتم از آن استفاده كنم.

 

وي ادامه داد: مطالبي چون كيفيت فرهنگي كار بسيار مباركي است چرا كه انقلاب ما انقلاب فرهنگي بوده و بايد هر حوزه‌اي پيوسته با فرهنگ باشد.
 

"ضرغامي" تصريح كرد: جمهوري اسلامي نگاه فرهنگي داشته و هر چقدر از عمر انقلاب ما مي‌گذرد به خصوص در سراسر دنيا همه مردم علاقه به تبعيت از انقلاب اسلامي را دارند و فعاليت‌هاي ما بايد شايسته نظام جمهوري اسلامي باشد و كسانيكه كار فرهنگي انجام مي‌دهند بايد به صورت علمي به آن بپردازند كار فرهنگي انجام مي‌دهند بايد به صورت علمي به آن بپردازند تا ماندگار شود.
وي افزود: من توقع دارم با نگاه جامع‌تر و به صورت سيستم كلي به مجموعه فعاليت‌هاي فرهنگي نگاه كنيم و مطالبي را هم به آن اضافه كنيم نكته اول تلاشهايي كه انجام شده بايد براي مديران فرهنگي تفهيم شود و نكته دوم هماهنگ كردن مديران و دست‌اندركاران در امر توليد است.
"ضرغامي" بيان كرد: امروز با پديده‌اي مثل رسانه همراه هستيم چرا كه همه معادلات و تحولات جهان دارد امروز رسانه به معناي خاص خود يك واقعيتي است كه توليدات فرهنگي را در دل خود جاي داده و به آن هويت بخشيده است.
وي با اشاره به خلاقيت، كيفيت و آزادي گفت: خلاقيت كيفيت و آزادي نسبت‌هاي مستقيمي با يكديگر دارند البته آزادي كه مقام‌معظم رهبري بيان مي‌كنند منظور آزادانديشي است و آزادي در فكر و داشتن شجاعت در توليد آثار فرهنگي فوق‌العاده مهم است.
رئيس صدا و سيما در حاشيه صحبت‌هاي خود در خصوص بازي واليبال ايران و ايتاليا گفت: وقتي صحنه‌هايي از بازي ايران و ايتاليا پخش شد قضاوت‌ها و مطالب بسياري گفته شد اما نمي‌توانيم بازي ها را پخش نكنيم چرا كه جوان‌ها براي ديدن بازي به شبكه‌هاي ماهواره‌اي سوق پيدا مي‌كنند اما تلاش مي‌كنيم نظارت بر همه صحنه‌ها را داشته باشيم.
"ضرغامي" در پايان صحبت‌هاي خود گفت: چگونگي ارتباط با مردم خودش هنر و كيفيت است و زمانيكه اشكالاتي در يك حوزه مديريتي ايجاد مي‌وشد نبايد موج انتقاد‌ها را به سوي آن مدير پيش بگيريم چرا كه موجب زدگي مدير مي‌شود و اين آسيب بزرگي در حوزه كيفيت است.
"خوراكيان" رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در خصوص هدف خود از برگزاري اين همايش عنوان كرد: مسئله ي كيفيت كه عنوان اين همايش است براي ما هدف اصلي نبوده چون ما موضوعي فراتر از كيفيت را دنبال مي‌كنيم و هدف اصلي اين همايش تاثيرگذاري فعاليت هاي فرهنگي براي مخاطب است.
وي ادامه داد: چنانكه كيفيت محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي ما بسيار خوب باشد اما تاثيري به مخاطب نداشته باشد به معناي آن است كه ما به هدف مورد نظر خود نرسيده‌ايم.
"خوراكيان" با اشاره به تعداد مقاله‌ها در همايش ملي تصريح كرد: ارتقاي كيفي آثار حدود 145 مقاله در اين همايش ارائه شده كه هر كدام دست آوردها‌ي ارزشهاي بزرگي براي تاثيرگذاري بر مخاطب را خواهد داشت.
وي افزود: هدف از برگزاري اين نشست تحقق هدف مهمي چون اثر‌گذاري مقاله‌ها و  فعاليت‌هاي فرهنگي شهرداري براي مخاطب است.
"خوراكيان" خاطر نشان كرد: ما به دنبال ادامه‌ي دبير‌خانه‌ي دائمي از فعاليت‌هاي فرهنگي با موضوعات ارتقاي كيفي آثار، محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي هستيم و از همه ي كساني كه در برگزاري اين همايش ما را ياري كردند قدرداني مي‌كنيم.
گفتني است؛ در اواسط مراسم از 5 مقاله برتر در راستاي دومين همايش ملي ارتقاي كيفيت آثار، محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي قدرداني شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/04/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

ببخشید این سوالو می پرسما..اخه کنجکاو شدم
هر وقت من از شبکه جدید میگم
شما خیلی امیدوارانه میگید میاد..هست
یا تازگیا میگید اواخر تیر..تا عید فطر..
چیزی شنیدین؟
فامیلی کسی از شما در صداو سیما کار می کنه؟
تو رو خدا اگه می دونین به منم بگین تا خوشحال شم..
یا اینا فقط حدس خودتونه؟
پاسخ : نه،من فامیلی در صدا و سیما ندارم.....ولی با توجه به اخباری که شنیدم و در خیر گزاری ها است شبکه ای تا اواخر تیر ماه یا حدود عید فطر میاد....چون دیرز در خبر گزاری برنا خوندم که شبکه گردشگری و در خبر گزاری بانی فیلم خوندم که شبکه قوه قضائیه به زودی و در آینده نزدیک پخش آزمایشی خود را شروع می کنن.

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/04/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

شکلکمن خیلی دلم می خواد تو ماه مبارک رمضان که دقیقا از فردای هفته دیگه این موقع اغاز می شود(خدا کنه شبکه جدید هم بیاد الهی امین)منم بیام به وبتون و نظرمو راجع به سریال ها..برنامه ها بگم شما هم بگین..با هم بحثن کنیم..تبادل نظر کنیم..
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم...بله ماه رمضان از 19 تیر ماه آغاز میشود و سریال های دودکش(شبکه اول سیما)-سریال خروس(شبکه دوم سیما)-سریال مادرانه(شبکه سوم سیما)پخش خواهند شد....

این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/04/11 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکاقای ضرغامی خیلی دوستتون داریم
اقای ضرغامی تو رو خدا بگین شبکه جدیدی در کار هست؟نیست؟
من برم دیگه اقا یونس..مزاحم شماهم شدم تو این چند وقت..ببخشید دیگه..
پاسخ : چیزی از شبکه جدید به میان نیامد....ولی به احتمال زیاد او اخر تیر شبکه ای پخش آزمایشش شروع شود.....نه بابا....چه مزاحمتی شما هر روز و هر وقتی که خواستید به سایت من بیایید....منتظر نظرات شما هستم....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 910
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 3,401
  • بازدید سال : 29,738
  • بازدید کلی : 780,950
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست