loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 50 1392/11/01 نظرات (0)

رئیس رسانه ملی گفت: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش و سازمان گردشگری و جهانگردی خواستار ایجاد شبکه‌های جدید و تخصصی در رسانه ملی هستند که این شبکه‌ها به زودی و با اضافه شدن اعتبارات راه‌اندازی می‌شود.



به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه مراسم نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه ملی در پاسخ به خبرنگار تسنیم، در خصوص راه‌اندازی چندین شبکه‌های جدید گفت: شبکه‌های جدید با توجه به نیازهای موجود در کشور و اولویت‌بندی رسانه ملی در نوبت راه‌اندازی قرار دارند.


وی با بیان اینکه راه اندازی شبکه‌های جدید در تهران به لحاظ فنی مشکلات کمتری دارد، افزود: ما می‌توانیم چند شبکه دیگر را راه‌اندازی کنیم اما مشکل ما ارسال سیگنال‌ها به سایر استان‌ها هست.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: شبکه نسیم آخرین شبکه‌ای بوده که توانستیم پخش آن در سایر شهرستان‌ها را به صورت آزمایشی و در قالب شبکه‌های استانی به نتیجه برسانیم. اما پس از آن نیاز به فرستنده جدید احساس می‌شود. چرا که در استان‌ها پخش بیش از 20 شبکه امکان پذیر نیست.

وی یادآور شد: شبکه‌های جدید در استان‌ها فرستنده مستقل نیاز دارد که ما سعی می‌کنیم برخی از آن‌ها را در تهران تاسیس و راه‌اندازی کنیم. از دولت و مجلس خواستاریم که با توجه به اهمیت بالای رسانه ملی این قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها را ایجاد کنند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وزارت آموزش و پرورش و سازمان گردشگری و جهانگردی و سازمان‌های مختلف که می‌توانند در تولید محتوا و پذیرش بخشی از اعتبارات کمک کنند، با توجه به همکاری آن‌ها و اولویت‌بندی رسانه ملی شبکه‌های جدید راه‌اندازی می‌شود.

وی در پاسخ به انتقادهای صورت گرفته نسبت به آزادی بیان هنرمندان در سخنرانی اختتامیه جشنواره جام جم گفت: کلیه مطالبی که عنوان شد از تعامل با رئیس جمهور دریافت کردم و اما اینکه افراد چه برداشت‌هایی دارند و یا چگونه انعکاس می‌دهند به دلیل ذی‌وقت در جریان آنها نیستم.

رئیس رسانه ملی تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه خودکفایی سال گذشته را در روز به روز شدن عملکرد و کیفیت تجهیزات دانست و گفت:‌ تجهیزات گذشته افزایش یافته و کیفیت فنی آنها برای ضبط و ارسال تصاویر نیز ارتقا پیدا کرده است.

ضرغامی تصریح کرد: پروژه‌هایی که رونمایی شده‌اند از پروژه‌هایی است که قبلا قابل بهره‌برداری نبوده و براساس اولویت‌بندی صورت گرفته است. امروز در این حوزه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی یادآور شد: در حوزه فرستنده‌های دیجیتال کشورهای منطقه و خلیج فارس خواستار خریداری این تجهیزات از رسانه ملی هستند که با برنامه‌ریزی خوب و صادرات و قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر و نیز اداره فنی و ارایه سرویس مورد نظر می‌توانیم در رقابت با کشورهای دیگر موفق باشیم.

رئیس رسانه ملی گفت: اگر اعتبارات بیشتری برای حوزه خودکفایی صدا و سیما تامین شود هر روز شاهد قابلیت‌های جدیدی در عرصه رسانه خواهیم بود و در بسیاری از حوزه‌های مختلف افتخارات دیگری را نیز شاهد باشیم.

ضرغامی درباره ممنوع التصویری هنرمندان توضیح داد: صدا و سیما با گستره بسیار وسیعی از هنرمندان همکاری می‌کند که ممکن است در مقطعی پرکار یا کم کار باشند و یا اینکه ممکن است در مقطعی از زمان در زمینه خاصی همکاری خاصی با صدا و سیما داشته باشند که با توجه به نیازهای رسانه ملی از همکاری آن‌ها استفاده می‌شود.

وی در پایان درخصوص بخش صادرات خودکفایی رسانه ملی خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف منطقه از جمله عمان در این زمینه درخواست‌هایی داشته‌اند. که بنا بر سرمایه گذاری اولیه در تلاش هستیم که بتوانیم در ابتدا بسته‌های تولیدی را تهیه و ارسال کنیم و بعد اقدامات بعدی پیگیری شود. گمان می‌کنم این تعاملات در رسانه ملی در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 732
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,395
  • بازدید ماه : 3,223
  • بازدید سال : 29,560
  • بازدید کلی : 780,772
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست