loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 33 1392/11/11 نظرات (0)

ویژه برنامه‌های جشن انقلاب از 11 تا 23 بهمن از شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی به انعکاس برنامه‌های شهرستان‌های استان در دهه فجر می‌پردازد.



به گزارش خبرگزاری فارس شرح برنامه‌های دهه فجر شبکه‌های استانی در ادامه آمده است و همچنین مخاطبان عزیز میتوانند در سمت چپ وبلاگ به بخش ویژه برنامه‌های دهه فجر در شبکه‌های استانی رجوع کنند.

ویژه برنامه‌های دهه فجر در شبکه‌های استانی

در بخش تلویزیون:

ویژه برنامه‌های سیمای خراسان رضوی به شرح زیر است:

پخش مجموعه 26 قسمتی مستند کوچه های خورشید در دهه فجر، ساعت 22:15 و تکرار آن روز بعد ساعت 11:10 به مدت 25 دقیقه به  بررسی مهمترین وقایع قبل و بعد از  انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی می پردازد.

برنامه صبح به خیر خراسان ساعت 7 صبح به مدت 110 دقیقه و برنامه  شبانه و  اما امشب  به مدت 70 دقیقه ساعت 21:10 به صورت ویژه این مناسبت را پوشش می دهند.

پخش مستند مردان روح ا... به مدت 30 دقیقه ساعت 16:30  به زندگی شهدای تاریخ انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی می پردازد.

پخش فیلم‌های سینمایی انقلابی ساعت 14:20 دقیقه هر روز و تکرار آن ساعت 2:45 نیمه شب در برنامه سینما خورشید.

پخش سخنرانی‌های مرتبط با دهه مبارک فجر هر روز بعد از ویژه برنامه اذان و نماز ظهر.

پخش سرود، نماهنگ  و برنامه های خراسان در انقلاب و بازیگران دیکتاتور و فرار شاه و ..... از جمله برنامه های سیمای خراسان رضوی در دهه فجر است.

برنامه ساعت گزارش در 20 برنامه 5 دقیقه ای به معرفی برنامه های فرهنگسرای انقلاب اسلامی ویژه ایام ا... دهه مبارک فجر می پردازد.

این برنامه از روز 12 تا 22 بهمن هر روز صبح ها در ساعت 10:30 و بعد از ظهرها ساعت 17 از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش می شود.

معرفی مساجدی که در دوران انقلاب حائز اهمیت و تأثیرگذار بوده اند از جمله مسجد فیل ( در خیابان نواب صفوی )، مسجد کرامت ( چهارراه شهداء )، مسجد امام حسن مجتبی (ع) ( خیابان دانش ) و ... که مقام معظم رهبری در این مساجد سخنرانی داشته اند.

گزارشهای مردمی از جشن های انقلاب و مراسم برگزار شده به مناسبت این دهه در سطح شهر، معرفی برنامه های دهه فجر مدارس ( زنگ انقلاب، جشنواره من و خاطرات انقلاب و ... )، گزارش از برپایی تور انقلاب دانش آموزی مثلاً در میدان های مهم شهر در دوران انقلاب به همراه پژوهشگر انقلاب اسلامی، گزارش از فیلم های اکران شده و ... از بخش های مختلف برنامه ساعت گزارش است.

برنامه « گفتمان انقلاب » در 6 قسمت 60 دقیقه ای روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه ساعت 13 تا 14 از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش می شود.

این برنامه به مباحث تبیینی انقلاب با حضور کارشناسان با موضوع تاریخ و انقلاب و به بحث دستاوردهای انقلاب در استان خراسان رضوی با حضور مسئولان ارشد استان می پردازد.

برنامه شب های ایران  در ساعت 30 دقیقه  بامداد تا ساعت 2  روز 14 بهمن  به مدت  90 دقیقه  به صورت زنده  از شبکه سراسری رادیو ایران  پخش می شود.

گفتگو با شخصیت‌های فعال شهر مشهد  در دوران انقلاب، معرفی تاریخی انقلاب  در سطح شهر مثل میدان شهدا، بیمارستان امام رضا  و... از بخشهای مختلف این برنامه است.

پخش برنامه راهپیمایی 22 بهمن با موضوع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پخش گزارش هایی از راهپیمایی به صورت زنده.

همچنین در برنامه های صبح، عصر، صدای زائر، جوان، خانواده رادیو به این مناسبت پرداخته می شود.

ویژه برنامه‌های سیمای مهاباد به شرح زیر است:

ویژه برنامه جیژنی سه رکه وتن «جشن پیروزی» در ایام مبارک دهه فجر هر شب به مدت 120دقیقه با مخاطبان همراه خواهد بود.

روزشمارانقلاب اسلامی، مصاحبه و گزارش مردمی، کلام نور، پیام های تبریک، سرود انقلابی، مسابقه پیامک، خاطرات انقلاب و مهمان برنامه از بخش های این برنامه است.

«کارنامه» عنوان برنامه ای است که در 12 قسمت 15 دقیقه ای در سیمای مرکز مهاباد تهیه و در آن مسئولان ادارات، نهادها و ارگانها به بیان خدمات نظام و دستاوردهای آن در یک سال اخیر خواهند پرداخت.

«در شهر» عنوان برنامه دیگری است که با تهیه گزارش‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... در ایام مبارک دهه فجر در 6 قسمت 15 دقیقه از سیمای مرکز مهاباد پخش می‌شود.

پرداختن به مناسبتهای اسلامی و انقلابی از موضوعات این برنامه می باشد. بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و پوشش برنامه ها، مراسم و افتتاح طرح ها و پروژه ها در ایام مبارک دهه فجر از بخش های ویژه این برنامه است.

در برنامه‌های «رو در رو »، «شاره که مان»، « گولان» و خانواده به تناسب روزها به موضوع انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.

سیمای مرکز علاوه برآماده کردن نماهنگ های متعدد، 8 فیلم سینمایی ویژه و 12 مستند ویژه انقلاب از اول بهمن ماه تا 22 بهمن.

همچنین سریال ارمغان تاریکی به زبان کردی در مرکز مهاباد پخش خواهد کرد.

در حوزه صدای مرکز نیز از آغاز دهه مبارک فجر ویژه برنامه «فجر انقلاب» در 12 قسمت 60 دقیقه ای و « روزشمار انقلاب » در برنامه سلاو روژباش تهیه و پخش می شود و علاوه بر تهیه بیش از 30 مورد آنونس رادیویی ویژه ایام دهه فجر در دیگر برنامه های صدا نیز از جمله هه واری ژین، باغ اندیشه ها، بر فراز زمان، مسابقه چارخونه، مردم و مسئولان، نمایش، گلهای خندان، در کوچه باغ نوجوانی، در مسیر اوج، خاووخیزان، با ورزش و صدای روستا به فجر انقلاب پرداخته می شود.

واحد اطلاعات و اخبار مرکز هم در این ایام ضمن تهیه گزارش های خبری در خصوص زنده کردن یاد و خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تهیه و پخش گفتگوی ویژه خبری با حضورکارشناسان، برنامه ها و مراسم دیگر ارگانها و ادارات را در این زمینه پوشش می‌دهد.

همچنین برای انعکاس مستقیم راهپیمایی مردم شهرستان مهاباد در این روز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و به همین منظور در روز 22 بهمن برنامه های «جشن پیروزی» و «جشن انقلاب» به طور مستقیم از واحدهای سیما و صدای مرکز مهاباد پخش می شود.


ویژه برنامه صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

«بهار بهمن» برنامه شبکه استانی سیمای جهان بین ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است که عوامل دستندرکار آن با سفر به شهرهای مختلف استان با حضور مردم 20 شهر و با مشارکت فرمانداری و شهرداری ها، این برنامه را به صورت جشن تولید و پخش می‌کنند.

نمایش، موسیقی های بومی محلی، سرودهای انقلابی، اجرای برنامه برای کودکان حاضر در محل اجرای برنامه، مسابقه حضوری، بیان خدمات و دستاوردهای نظام از زبان مسئولین شهرستان، معرفی هنرمندان در شهرهای مختلف استان و گفتگو با آنان بخش های این ویژه برنامه را تشکیل می دهند که در 20 برنامه 60  دقیقه ای در دهه فجر از سیمای جهان بین پبه تهیه کنندگی سید امیر موسویان، سمیه ملک پور و رضا یزدانیان پخش می شود.

همچنین شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز با دو ویژه برنامه «صبح پیروزی» و «جشن انقلاب» این ایام الله را گرامی می‌دارد.

«صبح پیروزی» ویژه برنامه صبحگاهی به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی در دهه فجر امسال هر روز از ساعت 7:10 دقیقه تا 8 با بخش های متنوعی روزهای خاطره آفرین بهمن 57 را تداعی می کند.

روز شمار انقلاب، کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری،‌ موسیقی های دهه فجر، شعارهای انقلاب، تشریح برنامه های هر روز دهه فجر از طرف روابط عمومی استانداری، ارتباط با دستگاه های اجرایی و بررسی دستاوردهای نظام در زمینه های های مختلف و گزارش های مردمی درخصوص حال و هوای دهه فجر در استان، بخش های برنامه «صبح پیروزی« را تشکیل می دهند.

همچنین ویژه برنامه عصرگاهی «جشن انقلاب» به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های انقلاب و آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از ساعت 16:30 تا 17:45 دقیقه با بخش های جذاب و متنوعی به تهیه کنندگی کبری موسوی و نایب صالحی از رادیوی استان پخش می شود.

برنامه «جشن انقلاب» هر روز به یکی از شهرستان های 9 گانه استان اختصاص دارد و با حضور فرماندار آن شهرستان، اقدامات صورت گرفته برای توسعه، آبادانی و پیشرفت استان بررسی می شود.

این برنامه در بخش های نمایش، مسابقه، گفتگو با نخبگان و هنرمندان، گزارش از خانواده شهدای انقلاب، سرود و ترانه های انقلابی و گزارش از شهرستان های مختلف استان تداعی خاطرات روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را تداعی می کند.

در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم گزارش و برنامه های خبری متنوعی همزمان با طلیعه سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به تولید 14 گزارش مستند خبری، اختصاص بخش خبری ویژه ای به برنامه های دهه فجر در خبر 23 سیما و 16 رادیو، تولید 12 گزارش تاریخ انقلاب به روایت اسناد ساواک و پوشش خبری تمامی برنامه های محوری نقاط مختلف استان در این ایام اشاره کرد.

صدا وسیمای مرکز گلستان همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مجموعه برنامه هایی را تدارک دیده است.

برنامه "شکوه پا برجا" با معرفی دستاوردهای انقلاب و برکات آن در 10  قسمت 30 دقیقه ای همراه با گزارش های مردمی، گزارش از شهدای انقلاب، گزارش از نسل  سومی ها و سرود های انقلابی و...به تهیه کنندگی ابراهیم امیر خانی و اجرای محمد کرد مصطفی از سیمای گلستان پخش می شود.

برنامه زنده "صبح نو " به منظور پوشش مراسم و برنامه های دهه مبارک فجر در استان  به مدت 60 دقیقه  به تهیه کنندگی حمیدرضا دنکوب از سیمای گلستان روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی" پاسرو " نیز به تهیه کنندگی بهمن گلی راد، هر شب به مدت 45 دقیقه با حضور مسئولان به بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می پردازد.

همچنین برنامه " 20-20" ویژه نوجوان با نگاهی به جوانان انقلاب به مدت 30 دقیقه به تهیه کنندگی مهدی شمقدری و برنامه کودک با آیتم های مسابقه نقاشی انقلاب ، قصه های انقلاب ،  شعارهای زمان انقلاب ، اجرای سرودهای انقلابی و...به تهیه کنندگی علیرضا مقدم راد از سیمای مرکز با شما همراه می شود.

مستند گزارشی"سپیدی و سبزی ها" به تهیه کنندگی منوچهر قاضی و گزارشگری عباس رسول آبادی و صدا برداری سیف ا... صادقی ، هر روز از ساعت 15 به مدت 30 دقیقه از رادیو گلستان پخش می شود.

این برنامه به زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در استان از جمله صدیقه پروانه، اسدی عرب، حسین مقصودلو که در پیروزی انقلاب  اسلامی نقش داشتند، می پردازد.

همچنین رویدادهای روز شمار سال 57 از زندگی پر برکت حضرت امام (ره) در برنامه "یکی مثل هیچکس" در طول این ایام از ساعت 13:30 تا ساعت 14 به تهیه کنندگی قاسم رضایی، صدابرداری فاطمه هرندی و گویندگی فاطمه طیار به سمع شنوندگان رادیو می رسد.

6 نمایش هفته از زندگی شهدای گرانقدر سال 57 استان چون شهید اسدی و ... به تهیه کنندگی مجتبی طالبی، نویسندگی احمد جندقی، صدابرداری جلال حسین زاده هرشب از ساعت 20به مدت 30 دقیقه  تقدیم شنوندگان همیشه همراه رادیو می شود.

برنامه برون مرزی "سایرایارا ولکام" بر اساس روز شمار این ایام به بررسی برکات انقلاب اسلامی در منطقه و کشور می پردازد . گزارش های مردمی و مصاحبه با مسئولان اجرایی استان در زمینه طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله مهمترین بخشهای این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی احمد قرنجیک، عبداللطیف گرکز و لطیفه دوجی ، به مدت 190 دقیقه به صورت زنده از رادیو ترکمنی روی آنتن می رود.

اطلاعات و اخبار این مرکز هم با مستند و خاطرات انقلاب 14 شهرستان استان، ده گزارش ویژه از طرح های بزرگ عمرانی،  ده گزارش و مصاحبه مردمی از خدمات نظام در مناطق محروم،  پوشش و انعکاس کلیه جشن ها و آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر در کل استان، عکس یاد یاران در قالب 10 بسته خبری مخاطبان را همراهی خواهد کرد.


ایلام همراه با سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

صداوسیمای مرکز ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر در سه بخش صدا، سیما و خبر برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است.

ویژه برنامه «خُوّر ئلات» (طلوع خورشید) از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام در 10 قسمت60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 21 به صورت زنده پخش می‌شود.

این برنامه با آیتم‌هایی نظیرمسابقه پیامکی، پخش موسیقی زنده محلی و کلیپ با مضامین انقلاب اسلامی، شعر انقلاب، دستاوردها، تقویم تاریخ انقلاب، پوشش مراسم و رویدادهای استان در ایام  دهه فجر، گزارش‌های مردمی، خاطرات انقلابیون، معرفی روحانیون مبارز استان و...  به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی همچنین در دیگر برنامه‌های روتین شبکه استانی  مانند برنامه پلکان، بچه های آلامتو، بنه مال (خانواده ) و... نیز به موضوع دهه ی فجر پرداخته می‌شود.

همچنین در معاونت صدای این مرکز برنامه‌های زنده و تولیدی حوزه صدا به صورت نیمه ویژه در خصوص ایام ا... دهه ی مبارک فجر تولید و پخش می‌شوند؛ از این برنامه‌ها می‌توان به برنامه صبحگاهی با عنوان "شوکیانه"، برنامه عصرگاهی" ایواره و خیر "، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، خانواده، گلبانگ شبانه رادیو ، جنگ شبانه و .... ونیز ویژه برنامه روز 22 بهمن  با یک برنامه 180 دقیقه‌ای نام برد.

در معاونت خبر مرکز ایلام نیز برنامه‌هایی برای ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تولید 10 گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان اجرایی استان، تولید  15گزارش خبری در خصوص دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در طول مدت پیروزی انقلاب، تفسیر خبری با موضوع روزشمار انقلاب و همچنین پوشش خبری ویژه برنامه‌های دهه فجر و پوشش مراسم روز 22 بهمن اشاره کرد.

برنامه‌های مرکز لرستان به شرح زیر معرفی شد:

رادیو لرستان: ویژه برنامه‌های صبح و عصر انقلاب هر روز به‌طور زنده از ساعت 9 تا 10:30 و 16:15 تا 17:30 با قسمت‎های جذاب و متنوع پیروزی انقلاب راجشن می‌گیرند. رویکرد اصلی این برنامه‌ها تحلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی از یکسو و پخش قسمت‌های متنوع مانند گزارش‌ها و نمایش‌های طنز، موسیقی‌ها و تصنیف‌های جذاب محلی و دعوت از چهره‌های موفق و شاخص از سوی دیگر است. در این برنامه‌ها از خانواده‌های انقلابی استان لرستان نیز دعوت می‌شود. مرور خاطرات انقلاب، مصاحبه با شخصیت‌های انقلابی، بررسی تحلیلی جایگاه و کارکردهای انقلاب اسلامی در دنیای امروز، آینده پژوهی انقلاب از زبان کارشناسان و اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر با همکاری روابط عمومی مرکز از دیگر قسمت‌های  اصلی این ویژه برنامه‌هاست. تهیه‌کنندگی برنامه صبح  را به ترتیب  خانم‌ها رحمتی، دارایی و درجزینی و برنامه عصر را جلال قربانی برعهده دارد.

"نسیم صبگاهی" عنوان ویژه برنامه‌ای از شبکه افلاک است که به‌مناسبت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال هر روز از ساعت 8:30 تا 9:40 به‌طور زنده از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه سعی می‌کند با دعوت از مسئولان اجرایی استان و چهره‌های انقلابی لرستان هم دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، گردشگری، راه‌وشهرسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی و  صنعت و هم نقش اثرگذاری مردم و روحانیت استان لرستان را در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین و اطلاع رسانی کند. حضور شخصیت‌های انقلابی در میان قشرهای مختلف مردم از ویژگی‌های اصلی این برنامه است که همراه با پخش تصاویر مستند حضور مردم لرستان در روزهای بهمن ماه سال 57 در صحنه‌های انقلاب خواهد بود. در این برنامه از مسئولان ستاد دهه فجر استان و کمیته‌های بیست‌گانه این ستاد با همراهی روابط عمومی مرکز نیز برای اطلاع رسانی پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی دهه فجر دعوت می‌شود. تهیه‌کنندگان این برنامه هوشنگ عزیزی و رضا حانمی نژاد و گویندگان آن  مهوش بیرانوند و یعقوب دالوند است.

ویژه برنامه "بهار" در زمستان به‌مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر شب از شبکه افلاک با رویکرد تفریحی، سرگرمی پخش می‌شود. این برنامه جذاب و متنوع با قسمت‌هایی چون اجرای نمایش‌های طنز با حضور بازیگران مورد علاقه مردم اجرای موسیقی‌های انقلابی و محلی لرستان، مصاحبه با هنرمندان لرستانی دعوت از چهره‌های انقلابی از میان قشرهای مختلف اعم از روحانیان بازاریان کارگران، کارمندان و خانواده‌های انقلابی، شب‌‎نشینی‌های جذاب و متنوع در میان خانواده‌های چهره‌های انقلابی لرستان، پخش تصاویر مستند از حضور مردم و روحانیت لرستان در روند پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش‌های متنوع از سراسر شهرستان‌های استان  و ...سعی دارد دقایق مفرحی از ساعت 21 تا 22 برای مخاطبان خود فراهم کند. این برنامه زنده را امین محمود وند و شهرام عباسی تهیه‌کننده و اجرای آن بر عهده مسعود بهرام نژاد است.

برنامه تلویزیونی "کاروان امید" از آغاز تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان های یازده گانه استان لرستان پخش می شود.

این برنامه که با همکاری استانداری و فرمانداری های شهرستان های مختلف استان لرستان تولید می شود، از روز دهم بهمن ماه در قالب یک کاروان، حرکت خود را از شرق استان آغاز می کند و به ترتیب به شهرستان های الیگودرز ، ازنا ، دورود ، بروجرد ، الشتر ، نورآباد ، چگنی ، کوهدشت ، رومشکان ، پلدختر و خرم آباد سفر می کند.

معرفی دستاورد ها و خدمات شاخص انقلاب و نظام اسلامی در هر شهرستان ، اجرای نمایشهای طنز و موسیقی های محلی با حضور هنرمندان و گروههای هنری شهرستانهای  استان ، گزارشهای مستند از زیباییها و ظرفیتهای طبیعی و تاریخی ، گردشگری و اقتصادی شهرستانها ، مسابقه و ... از جمله قسمتهای اصلی برنامه تلویزیونی "کاروان امید" است.

برنامه تلویزیونی "کاروان امید"به تهیه کنندگی و کارگردانی علی امرایی ، از ساعت 22 تا 23 از سیمای لرستان روی آنتن می رود.

برف و بهار در رادیو گیلان

ویژه برنامه‌های "برف و بهار" و " یادش بخیر" به مناسبت دهه فجر از رادیو گیلان همراه مخاطبان است.

ویژه برنامه "برف و بهار" در دهه فجر از ساعت 18 به مدت 90 دقیقه از رادیو گیلان پخش می شود.

روز شمار و خاطرات انقلاب، داستان های انقلاب ،بسته های صوتی، سخنرانی های حضرت امام (ره) ،سرودها و تصنیف های دوران انقلاب ، نمایش و طنز ، ارتباط با خبرنگاران سازمان در شهرستانها ،پیامک و تلفن و شعر و مسابقه و ... از آیتم های برنامه است.

این برنامه به جنایات رژیم گذشته و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی می پردازد.

برنامه "برف و بهار" به تهیه کنندگی کامران سحرخیز و محمود فخاری، گویندگی غلامحسین سیری ،احمد قدسی ، مریم واحد ، افراه فرقانی و بنفشه ربیعی و گزارشگری امیر حسینی و مریم شیرزاد روی آنتن می رود.  

روزها و خاطرات انقلاب نیز با برنامه "یادش بخیر "  در رادیو گیلان زنده می شوند.

مستند" یادش بخیر" در چهار قسمت 20 دقیقه ای ،روایت پسری است که پدرش را در حوادث انقلاب از دست داده واینک پس از35 سال،دفتر خاطره های او را می یابد. دفتری پر از عاشقانه های پدر ، پیرامون لحظه لحظه ، روزهای انقلاب و آواهایی که با تمام ارزش تاریخی شان شنیده نشده اند.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی آذری، گویندگی بهرام نوری ،مهدی آذری ،گزارشگری داریوش محمدی و نویسندگی مهدی آذری پخش می شود.

جنگ شبانه "مهتاب شبان" کاری از سیمای مرکز گیلان در ایام الله دهه فجر با حال و هوای دوران انقلاب پخش خواهد شد.

جنگ "مهتاب شبان" در ایام الله دهه فجر با حال و هوای دوران انقلاب روی آنتن می رود.

موسیقی تصویر دوران انقلاب ، وله های ویژه، گزارش با رویکرد خود اتکایی،سبک زندگی اسلامی و خاطرات مردم از دوران انقلاب ،میهمان و ... از آیتم های برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی رضا سیف پور، کارگردانی علی باباخانی و اجرای مهدی لطفی ، هر شب از ساعت 21 به مدت 50 دقیقه از سیمای مرکز پخش می شود.

برنامه "صبح بخیر گیلان" به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد دکوری جدید و نمایی از کوچه انقلاب به همراه فضایی از عکسهای انقلابی مردم گیلان در سال 57 ، فضای برنامه را انقلابی خواهد کرد.

گزارش های مردمی، آیتم نمایشی کاس گل آقا و شاه ، سرودهای شاد محلی و ملی ، سرودهای انقلابی ، گفت و گو با مهمانان ، گزارش از زندان های سیاسی قبل از انقلاب و ... از آیتم های برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی عفت صوفی و کارگردانی صادق حسین پور، هروز از ساعت 7:30 به مدت 90 دقیقه از سیمای گیلان روی آنتن می رود.

مرکز آذربایجان غربی در استقبال از فجر انقلاب

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به‌مناسبت سی‌وپنجمین فجر انقلاب اسلامی اقدام به طراحی و تولید برنامه‌های مختلفی برای  این ایام کرده است.

"سلام یاشایش" برنامه صبحگاهی به‌مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تعداد 10 برنامه 50 دقیقه‌ای به‌صورت زنده هر روز از ساعت07:10 به تهیه‌کنندگی محمد علی عبدالی پخش خواهد شد و خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان با دعوت از فرمانداران شهرستان‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این ایام بررسی خواهدکرد. انعکاس جشن‌های دهه فجر در استان، دستاوردهای انقلاب، پیشرفت‌های علمی از سایر بخش‌های این برنامه هستند.

فجر بایرامی"برنامه زنده عصرگاهی در ایام ا... دهه فجر به‌صورت ویژه هر روز از ساعت 17، به‌مدت 110 دقیقه با موضوع انقلاب، با سفر به شهرستان‌های استان، جشن‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط استان منعکس خواهد کرد.

این برنامه شامل آیتم‌هایی همچون نمایش‌های مربوط به دوران انقلاب، قطعات طنز، معرفی عملکرد نظام در بخش‌های مختلف، مسابقه زنده تلفنی، معرفی نخبگان و نوآوران انقلاب، گفت‌وگو با مسئولان اجرایی استان، معرفی شهدا و مبارزان انقلاب، ارتباط با سایر مراکز صداوسیما و روزشمار انقلاب است.

تهیه‌کننده و نویسنده این برنامه سیروی شیری، صدابردار عبدالی است و گویندگان آن تقی پور، علیپور هستند.

"باهارا سلام" در ایام ا... دهه فجر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم به تعداد 10 برنامه 40 دقیقه‌ای از ساعت 11 به‌صورت زنده به تهیه‌کنندگی هادی قدرپوران پخش می‌شود و شامل بخش‌های مسابقه، گفت‌وگو با مسئولان، گزارش از دستاوردهای انقلاب در روستاها، ارتباط با فرمانداران، خاطرات انقلاب، کارشناس و غیره است.

نویسنده و گوینده مریم آفریده  و گزارشگر برنامه مجتبی حاجی وندایی است.

"نمایش اولدوزلار" به تعداد 5 نمایش 30 دقیقه‌ای در ایام دهه فجر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم تقی پور تهیه و ساعت 20  از شبکه چی چست پخش می‌شود.

همچنین برنامه‌های آخارسولار، ائل سوزو، سئوگی سارایی، کندیمیز در بخش‌هایی به این مناسبت پرداخت کرده است و در برنامه‌های کردی رادیو نیز خدمات نظام در مناطق کردنشین بیان و جشن‌های انقلاب منعکس خواهد شد.

همچنین صدای مرکز آذربایجان غربی در روز 22 بهمن با استقرار واحد سیار در مسیر راهپیمایی در نظردارد گردهمایی بزرگ فجر آفرینان را به طور زنده پخش کند.

واحد اطلاعات و اخبار مرکز نیز در ایام دهه فجر  اخبار و رویدادها، افتتاح‌ها و دستاوردهای جدید را در بخش‌های مختلف خبری اعم از تهیه و پخش  مستند خبری انقلاب در آذربایجان غربی ، مستند به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه مردمی، مستند نقش اقوام در پیروزی انقلاب، تهیه گزارش‌های خبری با موضوع غائله نقده و نقش مردم در خنثی سازی تحرکات تجزیه‌طلبان، تبیین دهه فجر در قالب دو گفت‌وگوی ویژه خبری، پخش تصاویر روزشمار انقلاب و گزارش از شهرستان‌ها به استقبال این ایام می‌رود. همچنین پوشش راهپیمایی استان در روز 22 بهمن و پوشش اخبار رویدادها، ارسال اخبار مکتوب به سازمان و... از جمله برنامه‌های این واحد در ایام مبارک فجر است.

واحد سیمای مرکز هم ویژه برنامه‌هایی را برای این ایام خجسته تدارک دیده است.

برنامه شبانگاهی "شانلی گونلر" به‌منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های انقلاب و آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ایام دهه فجر هر شب به‌مدت 60 دقیقه به‌صورت ویژه از ساعت 21 با بخش‌های جذاب و متنوع به تهیه2کنندگی حسن فرخی و داود سلیمان‌پور  بر روی آنتن می‌رود.

کلیه برنامه‌های شبکه سیمای آذربایجان غربی از قبیل برنامه جنگ شبانه، صبحگاهی گون آیدین، ائویمیز به فراخور مخاطب به موضوع دهه فجر و جشن‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازند.

پخش جنگ دهه فجر از شهرستان‌ها، بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، پخش تصاویر مستند اوایل انقلاب، پخش زنده راهپیمایی مردم در 22 بهمن  و... از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز برای این ایام است.

 
استقبال شبکه دنا از دهه فجرانقلاب اسلامی

ویژه برنامه‌های متنوع از محصولات مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دهه مبارک فجر در صداوسیمای  از شبکه استانی دنا تهیه و پخش می‌شود.

به این مناسبت "فجر ماندگار"روز 22 بهمن  از طریق واحد سیار در مرکز استان به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

این برنامه از ساعت 9 تا 12 صبح به صورت کاملا زنده از طریق واحد سیار و لینک پرتابل به ورت زنده پخش می‌شود. در این برنامه سعی می‌شود همان گونه که مشارکت همگانی مردم از قشرهای مختلف در این راهپیمایی وجود دارد عوامل رسانه نیز مشارکت فعال داشته باشند و از همه توان خود برای پوشش بهتر برنامه استفاده شود . تهیه کننده این برنامه اردشیر خاتمی و کارگردان آن وحیدرضا حدیدی است.

(پگاه پیروزی) عنوان برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی سیدعمار بزرگواری و حمید دارابی تولید شده است که تقویم انقلاب در استان،خدمات دولت دراستان و مقایسه آن با پیش از انقلاب و اطلاعیه‌های جشن‌های پیروزی انقلاب در دهه فجر استان را به شنوندگان صداوسیما تقدیم می‌کند.

(پیام انقلاب) و (ایل سربلند) هم دو برنامه رادیویی هستند که پیام‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و سرودی درخصوص آرمان‌ها و اهداف انقلاب و شخصیت‌های انقلاب استان دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های روستایی و عشایری و  نقش محوری مردم استان در انقلاب را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این برنامه‌ها به ترتیب خانم الاهی و ضرغام رشیدی و وحید علویان به عهده دارند.

سیمای استانی دنا هم ضمن پرداخت مناسب در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در تمامی برنامه‌های روتین برنامه‌های متنوعی را برای استقبال از این دهه پر فروغ در استان تدارک دیده است.

خدمات نظام قبل و بعد از انقلاب اسلامی در روستاها برنامه ده نامه را به تصویر می‌کشد.

نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی در قالب برنامه (به رنگ پرواز) به روی آنتن خواهد رفت.باز خوانی روند و شکل‌گیری انقلاب اسلامی از زبان شخصیت‌های مبارز و انقلابی استان در برنامه ( خانه مهر) روایت می‌شود و نمایشگاه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان در برنامه (در استان) به تصویر کشیده می‌شود.

 تولید قطعه موسیقی «آستاره» در مرکز چهارمحال و بختیاری

در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قطعه موسیقی با کلام «آستاره» در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید شد.

این قطعه موسیقی با گویش بختیاری، به موضوع ایران و حماسه آفرینی و شجاعت مردم دیار بختیاری در عرصه های مختلف و دفاع از کیان میهن اسلامی می پردازد.

«آستاره» با صدای رضا صالحی و آهنگسازی و تنظیم بابک بدیعی در چهار دقیقه تولید شده و مورد تشویق مرکز موسیقی و سرود سازمان قرارگرفته است.

همراه با اترکیان در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی

صدا و سیمای شبکه استان خراسان شمالی با برنامه متنوع در ایام ا... دهه فجر از جمله پخش سرودها و نماهنگها ، فیلمهای سینمایی و انمیشین و مستندهای انقلابی میهمان خانه های پر مهر شهروندان و مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه های این شبکه استانی در دو بخش رادیویی و تلویزیونی تنظیم شده اند که برخی از آنها ویژه دهه فجر تهیه و تولید شده اند و برخی نیز برنامه های روتین این شبکه استانی است که با توجه به تقارن با دهه فجر رنگ و بوی جشن های انقلاب را گرفته اند ..

در بخش سیما: ویژه برنامه "شبهای اترک" با دعوت از مسئولان دستگاههای اجرایی، فعالان دوران انقلاب و ورق زدن تقویم روزهای بهمن 57 به تهیه کنندگی محسن سرداریان و به مناسبت گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب در ایام ا ... دهه مبارک فجر امسال از سیمای اترک به روی آنتن می رود.

"برنامه آلاچیق" با دعوت از بانوان انقلابی و فعال در دوران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان ستاد گرامی داشت دهه فجر در استان موضوع نقش زنان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می دهند.

برنامه " رنگین کمان" در این ایام با تبیین موضوع انقلاب اسلامی در بین نسل جدید و نوپای انقلاب در پی افزایش سطح آگاهی ها در بین کودکان و نوجوانان است،این برنامه در ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی با ارائه  بخش های ی مفرح و آموزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط به دنبال شناساندن انقلاب و ثمرات آن به نسل نوپای کشور است.

از دیگر برنامه های سیمای اترک که دستاوردهای نظام اسلامی در سی و پنج ساله گذشته را منعکس می کند  برنامه" کنکاش " است.

عوامل این برنامه در ایام دهه فجر با دعوت از مسئولان اجرایی به بررسی توسعه و آبادانی ایران اسلامی و از جمله خطه خراسان شمالی در سی و پنج سال گذشته می پردازند.

پخش چندین سرود و نماهنگ و مستند های مرتبط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سیمای اترک ازجمله نماهنگهای " آمده موسم فتح و ایمان " ، " انقلاب بجنورد " و " خاطرات انقلاب "  از دیگر اقدامات سیمای شبکه اترک  است.

انیمیشن "گلوله های کاغذی" کاری از سیمای مرکز خراسان شمالی به تهیه کنندگی  رقیه رضایی که با مضمون آگاهی بخشی چگونگی پیروزی انقلاب به نسل کودک و نوجوان ساخته شده است نیز در دهه فجر امسال از شبکه اترک به روی آنتن می رود.

هفت مستند درباره انقلاب اسلامی و پخش در ایام ا ... دهه فجر  سفیر صبح ، جغرافیای فریاد نقطه عشق ، طلیعه بیداری، سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی در 15 خرداد 1342 ، جلوه های ماندگار ، نوفل لوشاتو 116 روز و مستند سیزده قسمتی "خانه پهلوی" از جمله مستنداتی است برای پخش آماده شده است.

بیست فیلم سینمایی با مضامین انقلاب اسلامی یک مشت پر عقاب ، ریشه در خون ، ستاره باران ، شیلات ، سناتور ، دادستان ، دادشاه ، 53 نفر ، سقوط ، شب می گذرد ، تاراج ، تیرباران ، گراند سینما ، ترن ، آخرین بندر ، تشریفات ، تبعید ، شکار شکارچی ، بایکوت و خون بارش ؛ برای پخش در سالگرد انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

از دیگر برنامه های سیمای اترک که دستاوردهای نظام اسلامی در سی و پنج ساله گذشته را منعکس می کند به برنامه "ایستگاه ورزش  "می توان اشاره کرد.

این برنامه علاوه بر انعکاس دستاوردهای انقلاب در حوزه ورزش به انعکاس رویدادها و مسابقات ورزشی متناسب با ایام ا.. دهه فجر می پردازد.

برنامه فرهنگی ، اجتماعی کولاک به تهیه کنندگی امیر بیاتی در این ایام با موضوعات مرتبط با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و بیان آن برای جوانان به روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی" قاب آزاد" به تهیه کنندگی میرزایی هم در دهه فجر امسال به انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی خواهد پرداخت.

مسابقه پیامکی، پخش موسیقی محلی زنده و کلیپ با مضامین انقلاب اسلامی ، روستا و انقلاب ، شعر انقلاب ، دستاوردها ، میهمانان ویژه ( شامل مسئولان استانی و شهرستانی ) ، گپی با انقلابیون ، تقویم تاریخ مربوط به حوادث و رویدادهای دوران انقلاب شکوهمند 1357 و پوشش مراسم و رویدادهای استان در ایام دهه فجر از جمله بخشهای متنوع این برنامه تلویزیونی خواهد بود . شبهای اترک فجر در ایام ا... دهه مبارک فجر همچون دیگر شبهای زمستان از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 21:05 تا 21:50 به مدت 45 دقیقه میهمان خانه های گرم هم استانی ها خواهد بود.

در بخش رادیو:

شبکه رادیویی اترک دهه فجر امسال با پخش برنامه های مختلف اعم از سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و سرگرمی به استقبال گرامی داشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی می رود.

ویژه برنامه " کاروان انقلاب " در ایام دهه مبارک فجر امسال به تهیه کنندگی فرشاد متقی از رادیو اترک به روی آنتن می رود.

از دیگر عناوین برنامه های رادیویی که در ایام ا... دهه مبارک فجر ، موضوعات مربوط به این دهه را پیگیری می کنند می توان به برنامه های "جوانه های امید"" پاسخ " "شبهای آلاداغ "ترنم شبانه" گفتگو " "مردم و مسئولان " صدای روستا " دنگه کرمانجان" " صبح و زندگی "

"نسیم همدلی " اقتصاد و توسعه " مسابقه هفت خوان " در مسیر تاریخ " تمنای وصال " غنچه های زندگی" و ... اشاره کرد .

برنامه پاسخ در این ایام با دعوت از فرمانداران شهرستانهای مختلف استان به تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در سی و پنج سال گذشته خواهد پرداخت .

برنامه گفتگو نیز با دعوت از رئیس و اعضای ستاد گرامی داشت دهه فجر استان، مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ایزدی (رئیس حوزه علمیه) ، مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، مدیرکل امور بانوان استانداری و مسئولان اداره کل  آموزش و پرورش به تشریح  برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی و نقش برجسته روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و آمادگی مردم و دستگاههای مختلف برای جشن پیروزی انقلاب در استان می پردازد .

عوامل برنامه مردم و مسئولان نیز در این ایام با دعوت از مسئولان برخی از دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی به بررسی و تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه توسعه اقتصادی –سیاسی و اجتماعی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان خواهند پرداخت.

صدای شبکه استانی اترک با برنامه جوانه های امید، در دهه فجر انقلاب اسلامی به دنبال شناساندن انقلاب و ثمرات آن به نسل نوپای کشور است.

برنامه ویژه خردسالان خراسان شمالی نیز با عنوان غنچه های زندگی در ایام دهه فجر در صدد ارتقاء سطح آگاهی نونهالان از انقلاب اسلامی خواهد بود.

صدای اترک با پخش موسیقی‌های شاد و دل  نواز به همراه نواها و آواهای انقلابی در قالب پخش به صورت میان برنامه های رادیویی و " ترنم شبانه "این ایام را گرامی می دارد.

موضوعات دیگر برنامه های اجتماعی،فرهنگی رادیو خراسان شمالی ازجمله "شبهای آلاداغ " "صبح و زندگی "" زیر یک سقف "و "تمنای وصال "و ... نیز با نزدیک شدن به 22 بهمن ماه با دعوت از کارشناسان ، صاحب نظران ، ایثارگران و خانواده های شهدای انقلاب اسلامی به تبیین موضوع انقلاب در سطح فرهنگی و اجتماعی می پردازند.

در برنامه رادیویی "نسیم هم دلی"عملکرد نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از انقلاب و خدمات این نهاد به مستضعفان و نیازمندان جامعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این ایام برنامه "دنگه کرمانجان "نیز با زبان شیرین کرمانجی به تبیین ثمرات انقلاب اسلامی در بخش های مختلف و همچنین تاثیر این انقلاب بر وحدت میان اقوام مختلف در گوشه و کنار سرزمین اسلامی خواهد پرداخت.

برنامه رادیویی "صدای روستا "  در ایام دهه فجر به بررسی پیشرفت و توسعه مناطق روستایی استان در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره خواهد کرد.

برنامه سیاسی ، اجتماعی" در مسیر تاریخ" با اجرای خسرو معتضد که از صدای شبکه استانی اترک پخش می شود در این ایام تورقی بر تاریخ انقلاب اسلامی و انعکاس زوایای پنهان و آشکار آن دوران  در خراسان شمالی خواهد زد.

نمایش‌های هفته نیز در ایام دهه فجر با داستانهای انقلابی و مضامین حرکت مردم در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همت مجید حمزانلویی مسئول گروه نمایش رادیو اترک به روی آنتن خواهد رفت.

همراه با صدا وسیمای کرمان درایام دهه فجر

صدا وسیمای مرکز کرمان به مناسبت ایام دهه فجر ویژه برنامه هایی را به شرح زیر تهیه کرده است.

برنامه های مرکز صدا و سیما در کرمان در ایام دهه فجر تغییراتی کرده تا انقلاب اسلامی با روایت های مختلفی  برای نسل جدید بیان شود.

ویژه برنامه های سیمای کرمان در ایام دهه فجر به شرح زیر است:

برگی از تقویم، روزشمارانقلاب اسلامی درکرمان از رادیو کرمان

روز شمار حوادث انقلاب در کرمان همراه با گزارش ، کارشناسی و سرود و موسیقی از جمله بخشهای برنامه 15 دقیقه ای " برگی از تقویم " از صدای مرکز کرمان است که هر روز دهه فجر ساعت 12:15 دقیقه از رادیو کرمان پخش می شود .

مروری بر حوادث انقلاب در کرمان در" مستند انقلاب در کرمان "

"انقلاب در کرمان"  عنوان مستند گزارشی است که در 10 قسمت 25 دقیقه ای در ایام دهه فجر از سیمای مرکز کرمان پخش می شود و به بررسی حوادث انقلاب در کرمان با استفاده از اسناد و مدارک و منابع دیداری و خاطرات شاهدان عینی می پردازد.

مجموعه پخش سخنرانی های شخصیت های مهم استانی و ملی به مناسبت دهه فجر نیز از جمله برنامه های سیمای کرمان دراین ایام است که  به تهیه کنندگی بهروز شهدادنژاد ازسیمای کرمان  پخش می شود.

بچه ها مسابقه، اجازه هست و روی خط جوانی، و زندگی زیباست  برنامه های ویژه کودک ، نوجوان ، جوان و خانواده  سیمای کرمان نیز در قالب بخشهای ویژه به ایام الله دهه فجر می پردازند.

دیگر برنامه های سیمای کرمان از جمله روستا به روستا، دریادلان، گشت و گذار، خانه های نورانی، کرمان، ورزش سلامت، نماز جمعه و سینای سلامت نیز با توجه به هدف و مخاطب برنامه به ایام الله دهه فجر و مناسبت‌های ویژه این ایام پرداخته می شود.

همچنین در این ایام 14 فیلم سینمایی ،یک سریال 22 قسمتی ، ده سرود و کلیپ جدید  وده فیلم مستند با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی از سیمای کرمان پخش می‌شود.

بیان عملکرد نظام و معرفی طرحها و برنامه های مهم شهرستانهای استان کرمان در ایام الله دهه فجر در "گفتگوی ویژه خبری " از سیمای مرکز کرمان پخش می شود.

گفتگوی ویژه خبری عنوان برنامه ای 30 دقیقه ای از سیمای مرکز کرمان است که در ایام دهه فجر روزهای زوج ساعت 22:15 از شبکه کرمان پخش می شود.

گفتگو با مسئولان کمیته های مختلف ستاد دهه فجر و مسئولان استان و شهرستانهای استان درباره طرح ها و برنامه های این ایام و عملکرد نظام در زمینه های گوناگون مهمترین بخش این برنامه است.

حال و هوای انقلاب در کرمان با " شبهای کرمان " تداعی می شود.

"شبهای کرمان " عنوان برنامه شبانه سیمای مرکز کرمان است که در ایام دهه فجر هر شب به مدت 45 دقیقه ساعت 19تا20به بیان دستاوردهای انقلاب در کرمان می پردازد.

گفتگو با مهمانان و بیان خاطرات انقلاب از زبان آنها ، گزارش از توانمندیهای استان کرمان، معرفی نخبگان استان در زمینه های اقتصادی و صنعتی ، معرفی هنرمندان و نویسندگان استان و پخش سرودهای خاطره انگیزو انقلابی از مهمترین بخشهای برنامه شبهای کرمان می باشد.

ویژه برنامه های صدای کرمان درایام دهه فجر به شرح زیر می باشد:

پابه پای راهپیمایان22بهمن امسال بابرنامه "دسته جمعی"در رادیو کرمان

"دسته جمعی" عنوان برنامه  زنده رادیویی از صدای مرکز کرمان است که از ساعت 7:10 دقیقه روز 22 بهمن تا پایان زمان  راهپیمایی از این شبکه پخش می شود.

گزارش های زنده از راهپیمایی مردم سراسر استان کرمان ، ترانه و سرودهای خاطره انگیز ، مطالب حماسی ، وله و کلام امام و رهبری از جمله بخشهای این ویژه برنامه می باشد.

همچنین یک هزار و 100 دقیقه از برنامه های کرمان سلام ، میکروفون صبح ، خیابان جوانی ، اهل آبادی  و صدای ساعت شب و 500 دقیقه از دیگر برنامه های صدای مرکز کرمان به ایام الله دهه فجر و مناسبت ها و برنامه های این ایام می پردازد.


برنامه‌های دهه فجر در شبکه آفتاب

در بخش سیما: شبکه تلویزیونی آفتاب در ایام مبارک دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر شب ساعت21:30 جنگ «خیابان انقلاب پلاک35» را روی آنتن خواهد برد.

اولین برنامه جنگ «خیابان انقلاب پلاک35» ویژه شب ورود حضرت امام (ره) از 11بهمن ساعت20:30 به صورت زنده و مستقیم از بیت تاریخی امام (ره) در خمین با اجرای مصطفی ابراهیمی بر روی آنتن شبکه آفتاب میرودکه با بخشهایی همچون خاطره گویی، حضور مسئولین شهرستان،خواننده و سرودهای انقلابی، حضور نقاش،شاعر در برنامه همراه است همچنین این ویژه برنامه روز 12بهمن ساعت9 صبح به صورت زنده از بیت امام به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام (ره) به وطن از شبکه آفتاب پخش می شود.

جنگ «خیابان انقلاب پلاک 35» به تهیه کنندگی محمدحسین شیاس و کارگردان حامد شیدایی و علی یزدان پرست و اجرای علی حاجی آبادیاز 12 بهمن هر شب به صورت زنده با حضور مهمانانی در استودیو و آیتم مسابقه پیامکی،گزارش مردمی، نوای انقلاب،مسابقه خوانندگی از میان میهمانان،حضور خواننده و... تلاش میکند تا فضایی شاد و با نشاط و پر تحرکی را در جشن انقلاب برپا کند.

ویژه برنامه «فجر 35» عنوان برنامه دیگری ا‌ست از تولیدات پخش سیمای آفتاب که به مدت 15 دقیقه با اجرای حوریه کاوه که از 7بهمن هرشب از ساعت19از شبکه آفتاب پخش می شود این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط به موضوع اطلاع رسانی از کمیته های ویژه دهه فجر، ارتباط تلفنی با فرمانداران شهرستانهای استان وهمچنین مسابقه پیامکی،سرود ، وله و ... به روی آنتن می‌رود.

«سیمای آفتاب» در روز 22بهمن از ساعت7صبح میهمان بینندگان است و لحظه‌به‌لحظه راهپیمایی با شکوه 22 بهمن را به تصویر می کشد به تهیه‌کنندگی  محمد حسین شیاس و اجرای علی حاجی آبادی   پخش خواهد شد.

در بخش صدا: ویژه برنامه "موج انقلاب" به تهیه کنندگی احمد طاهری و اجرای حمید رضا یعقوبی و لیلا رحیمیان از  11 بهمن  به مدت 90دقیقه هر روز ساعت 18:30 از شبکه صدای استان مرکزی پخش می شود.

خاطرات نحوه شهادت شهید ادبجو، گزارش از دانشگاههای استان با رویکرد دستاوردهای علمی ، مصاحبه با کارآفرینان و مسابقه و ... از بخش های برنامه است.

برنامه "گلبانگ سربلندی" نیز به تهیه کنندگی معصومه فراهانی و اجرای علیرضا رافعی از 11بهمن به مدت 50 دقیقه به گزارش های مردمی از شهرستانها و ارتباط با مسئولان استان و ستاد گرامیداشت دهه فجر می پردازد.

برنامه "کانون مهر" به تهیه کنندگی سپیده نوری و اجرای روشنک رودیان، هر روز از ساعت9:50 به مدت 50 دقیقه ، نقش خانواده و زنان در پیروزی انقلاب و تداوم شان را با حضور زنان موفق در برنامه  بررسی می کند.

همچنین برنامه "ایستگاه جوانی" به تهیه کنندگی فائزه امینی و اجرای شهپر عسگری و حسین شاه میرزایی با موضوع جوانان موفق، هر روز از ساعت 16:30 به مدت 50 دقیقه از صدای آفتاب روی آنتن می رود.

برنامه "شکوه پیروزی" به تهیه‌کنندگی علیرضا اهوازی و اجرای علیرضا رافعی و گلبرگ طهوری از ساعت8:30 به مدت 150 دقیقه ، مراسم 22 بهمن را در استان پوشش می‌دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,250
  • بازدید ماه : 3,078
  • بازدید سال : 29,415
  • بازدید کلی : 780,627
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست