loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 20 1392/11/21 نظرات (0)

تهیه‌کننده فیلم «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی که در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد این اثر را در ژانر کمدی - رمانتیک دانست که بازیگران با حضور در شخصیت‌های متفاوت آن ریسک کرده‌اند.

 

رحمان سیفی‌آزاد تهیه کننده «خواب‌زده‌ها» و مدیر گروه سریال شبکه یک در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی یک اثر متفاوت در سینمای ایران است. این فیلم یک کمدی رمانتیک است که جای آن در سینمای ایران بسیار خالی بود. البته مختصات ساخت چنین فیلم هایی در هر کشوری متفاوت بوده و ما سعی کردیم این فیلم سینمایی را با مختصات کشور خودمان جلوی دوربین ببریم، اما برای ساخت این فیلم سینمایی قواعد کلی چنین فیلم هایی با ژانر کمدی- رمانتیک را رعایت کردیم.

وی بیان کرد: «خواب زده ها» بی شک یکی از متفاوت ترین کارهای فریدون جیرانی است، هرچند این فیلم سینمایی موضوعی اجتماعی را دنبال می کند اما ژانر آن کمدی- اجتماعی است. جیرانی در این فیلم همچنان نگاه اخلاقی و اجتماعی خود را دنبال می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود «خواب زده ها» قبل از جشنواره اکران عمومی شود، توضیح داد: از ابتدا قرار بود این فیلم سینمایی قبل از جشنواره فیلم فجر اکران شود، اما شرایط برای اکران این فیلم سینمایی قبل از جشنواره فراهم نشد و شرایط به گونه ای پیش رفت که زمان اکران این فیلم سینمایی با برگزاری جشنواره فیلم فجر تلاقی پیدا کرد، همین مسئله سبب شد تا از این جشنواره برای بهتر دیده شدن فیلم استفاده کنیم. همچنین فرصتی فراهم شود تا «خواب زده ها» از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

سیفی آزاد گفت: در «خواب زده ها» تیپ های جدیدی از بازیگران اصلی به نمایش گذاشته شده و تمامی عوامل این فیلم سینمایی تیپ های متفاوتی را تجربه کرده اند، به گونه ای که تماشاگران از دیدن بازیگران اصلی و حتی بازیگران مکمل شگفت‌زده شده اند.

مدیر گروه سریال شبکه یک توضیح داد: ژانر کمدی رمانتیک، ژانری است که توانسته تیپ های جدیدی را با خود به سینما بیاورد. من خود این ژانر و نوع بازی ها را دوست داشتم، در واقع هر کدام از بازیگران نسبت به ویژگی های قبلی خود متفاوت بودند. در رابطه با گریم بازیگران هم باید بگویم، چنین گریم هایی با توافق، کارگردان، بازیگر، طراح گریم و من انجام شد. چنین همفکری سبب شده تا تمام بازیگران گریم های متفاوتی را در این فیلم داشته باشند.

وی ادامه داد: انتخاب بازیگران براساس نوع نگارش شخصیت ها در فیلمنامه و تعامل من و کارگردان انجام شد. هرچند همه بازیگران از حضور در این فیلم استقبال کردند اما نباید فراموش کرد که بازی آنها در این فیلم سینمای برای آنها یک ریسک بود، چرا که قرار بود در یک ژانر کاملا جدید و متفاوت بازی کند.

سیفی آزاد در پایان گفت: به نظر من سینمای ایران باید به سمت تماشاچی برود و خود را محدود به یک گروه خاص از تماشاگران نکند. متاسفانه سینمای امروز ما تنها به جلب سلیقه قشر خاصی از مخاطبان توجه می کند، این درحالی است که سینما جای عامه مردم است، سالن های سینما باید از سوی همه مردم و با همه سلیقه ها مورد استقبال قرار گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 529
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 3,020
  • بازدید سال : 29,357
  • بازدید کلی : 780,569
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست