loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 43 1392/11/28 نظرات (2)

بي‌احترامي سريال شبکه CW به اسلام، فصل جديدي از دشمني آمريکايي‌ها با اسلام را رقم زد.



به گزارش تسنيم، سريال «کماندار» با نام لاتين Arrow محصول شبکه CW آمريکا و يکي از سريال‌هاي جديدي است که از روي کميک استريپ‌هاي آمريکايي ساخته شده است. 

اين سريال داستان يکي ديگر از ابر قهرمان‌هاي آمريکايي به نام «کماندار سبز» است که در رديف سوپرمن، بتمن و... قرار مي‌گيرد. راس الغول يکي از شخصيت‌هاي کميک بوکهاي آمريکايي است که براي شناخت آن بايد به تريلوژي «شواليه تاريکي» کريستوفر نولان مراجعه کرد.

راس الغول يکي از بزرگ‌ترين دشمنان ابر قهرمانان ليگ عدالت است و کسي است که ليگ قاتلين را تاسيس کرده است. دسته‌اي که در سه گانه نولان با عنوان ليگ سايه‌ها از آن نام برده مي‌شود. سر و کله او اولين بار در ماه ژوئن سال 1971 در يکي از کميک بوک‌هاي شرکت دي سي پيدا شد. در بيوگرافي شخصيت خيالي راس الغول آمده است که او جايي در صحراي عربستان به دنيا آمده و اصالتي عرب دارد. با وجود تمام مشکلات اخلاقي و رواني، در تمام اين سال‌ها از راس الغول به عنوان يک کاراکتر مسلمان نام برده نمي‌شد.

حتي با وجود سفر به سارايوو. بيشتر روايت‌ها بر اين حاکم است که راس الغول دين خاصي ندارد و حتي بعضي از اقوال معتقدند که او خود را خدا مي‌داند. راس الغول اگرچه فرزندان متعددي از زنان متعدد دارد اما سه فرزندش از بقيه سر‌شناستر هستند. پسرش، دوسان الغول و دو دختر به نام‌هاي تاليا الغول (که با بازي مارين کوتيار در «شواليه تاريکي بر مي‌خيزد» کريستوفر نولان حضور داشت) و نيسا الغول. تصوير خاصي در سريال‌ها يا فيلم‌هاي سينمايي گذشته از او در دست نبود تا اينکه سريال «کماندار» به سراغ او رفت.

قضيه هم از اين قرار است که قناري سياه، يکي از اعضاي اين گروه از دست آن‌ها مي‌گريزد و به استارلينگ سيتي پناه مي‌برد. پس از خروج يکي از اعضاي اين گروه به نام مالکوم مرلين، ديگر کسي اجازه خروج از اين گروه را نيافته و براي همين پس از فرار قناري سياه، ليگ هم به دنبال برگرداندن او مي‌رود. در ابتدا آن‌ها يکي از سربازان کار کشته خود به نام «الاول» را براي بازگرداندن او مي‌فرستند. نويد نگهبان بازيگر ايراني الاصل و مشهدي بسياري از فيلم‌ها و سريال‌هاي ضد ايراني مانند «هوملند»، «24» و «سنگسار ثريا» نقش او را بر عهده دارد.

نيسا الغول يا نيسا رعتکو فرزند نا‌مشروع راس الغول است. او و تانيا دو بال راس الغول در هدايت ليگ قاتلين هستند. اين ليگ در «ناندا پاربات»، شهري مخفي در تبت واقع شده است. تصوير خاصي در سريال‌ها يا فيلم‌هاي سينمايي گذشته از او در دست نبود تا اينکه سريال «کماندار» به سراغ او رفت.

قضيه هم از اين قرار است که قناري سياه، يکي از اعضاي اين گروه از دست آن‌ها مي‌گريزد و به استارلينگ سيتي پناه مي‌برد. پس از خروج يکي از اعضاي اين گروه به نام مالکوم مرلين، ديگر کسي اجازه خروج از اين گروه را نيافته و براي همين پس از فرار قناري سياه، ليگ هم به دنبال برگرداندن او مي‌رود. در ابتدا آن‌ها يکي از سربازان کار کشته خود به نام «الاول» را براي بازگرداندن او مي‌فرستند. نويد نگهبان بازيگر ايراني الاصل و مشهدي بسياري از فيلم‌ها و سريال‌هاي ضد ايراني مانند «هوملند»، «24» و «سنگسار ثريا» نقش او را بر عهده دارد.

الاول در بازگرداندن قناري سياه موفق نمي‌شود و پس از چند سعي و تلاش ناموفق ديگر، در ‌‌نهايت خود نيسا الغول تصميم مي‌گيرد تا با تيمي براي بازگرداندن قناري سياه تلاش کند. خود او يک شخصيت منحرف نمايش داده شده و تيمش عده‌اي از سربازاني هستند که عمليات‌هايي شبيه به عمليات‌هاي شهادت طلبانه انجام مي‌دهند.

وقتي يکي از آن‌ها توسط کماندار سبز به دام مي‌افتد با بيان عبارت «لا اله الا الله» خودش را مي‌کشد تا اطلاعات به دست شخصيت اصلي سريال ندهد و مسلمان بودن اين گروه را نشان دهد. همين طور وقتي کماندار از قناري سياه مي‌پرسد که او چه گفته، قناري سياه پاسخ مي‌دهد که ذکر گفته است.به تازگي خبر دار شديم که اين سريال براي فصل سوم توسط شبکه CW تمديد شده و بايد نتيجه گرفت که اين انتهاي بي‌احترامي سازندگان «کماندار» نبوده و در ادامه همين فصل يا فصل بعدي هم مي‌توان منتظر ديگر حملات آن‌ها به اسلام و احيانا ايران بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط admin khabarsat در تاریخ 1392/11/29 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

خود ایران که چپ و راست داره به کل اروپا و جهان داره تو فیلماش توهین میکنه هیچی نیست اون وقت همین یک کلمه توی فیلم توهینه؟
پاسخ : سلام حرف شما متین ..واکنش متقابل هستش.اول امریکا با فیلم 300 شروع کرد.ایران هم صبر نکرد ودر حال طراحی انیمیشنی در پاسخ به فیلم 300 هستش.

این نظر توسط admin khabarsat در تاریخ 1392/11/29 و 5:48 دقیقه ارسال شده است

خداوکیلی چه خبرای مزخرفی این روزا توی اینترنت پخش میشه
نمیگم شما گفتید چون این خبر را هزاران سایت دیگه گفتند
خدا را شکر از اول این فیلم داره نشون میده هر چی ادم پست و رضله اهل همون شهر استارلینگ سیتی هستند و امریکایی هم هستند
حالا چون این وسط یک ادم کش دینش اسلام بود کل فیلم مشکل داره و تا اخرش همینجور پشت سر هم میخوان ریشه اسلام را نابود کنند
من این سریال را کاملا دنبال میکنم و خیلی هم سریال جذابیه و دوسش هم دارم خیلی بهتر از سریال های ابکی خود ایران است.
بن لادن بزرگترین جنایتکار جهان است و دینش اسلام است مشکلی نداره چون توی یک فیلم امریکایی ...
خدا وکیلی این خبر مزخرف را از سایتتون حذف کنید از شما و سایت خوبتان زشته انتشار چنین خبری
پاسخ : سلام.کاربر عزیز نظر شما قابل قبول هستش.ولی انتشار چنین خبرایی مناسبه.زیرا اگر سریال کماندار در یه کنار بگذاریم و شما فیلم 300 را به غیر اسلام به خود ایرانی ها نیز بی احترامی و توهین شده است و در بحث انتشار خبر باید همه جوانب خبر را در نظر گرفت.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 2,703
  • بازدید سال : 29,040
  • بازدید کلی : 780,252
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست