loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 55 1392/11/30 نظرات (0)

فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه های سیما اعلام شد.

<span style="\&quot;font-size:" 12px;\"="">فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن « بازگشت به 1942 »، « موج »، « مسافران دره تمشك » ،« آخرين پرواز » ،« ستاره لورا و هيولاهاي خيالي » ،« راز فانوس » ، « مرد عوضي »، « جنجال در  شهر »، « خصومت » ، « مسير مخفي » ،« روشنايي مي آيد » ،« آن سوي تپه »، « نفر دهم »، « تغيير » ، « هربي پرواز مي كند » ، « پانداي قهرمان » ،« سه هفته تا ديتونا » ، « پشت كنكوري ها 1 »، « تلالو »، « بيراهه »، « نخل هاي سربي » ، « پزشك زبردست » ، « سياره 51 »  و « دايناسوري از اقيانوس ها » پنج شنبه و جمعه 1 و 2 اسفند ماه از شبكه هاي سيما روي آنتن مي رود.

شبكه يك سيما


به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي « بازگشت به 1942 » به كارگرداني ژيائوگانگ فنگ ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي جولي ژانگ، دائومينگ چن و ژوجيان لي در زمستان سال 1942 اتفاق مي افتد كه در اثر قحطي ناشي از حمله هوايي نيروهاي ژاپني به چين، مردم روستاي هنان مجبور به ترك شهر و ديار خود مي شوند. ارباب فن، كه سالهاست ارباب روستاي هنان است علي رغم جنگ و قحطي در وضعيت خوبي بسر مي برد تا اينكه عده ايي گرسنه به عمارت او حمله كرده و انبارها و ذخاير او را به آتش مي كشند. پس از اين اتفاق او نيز مجبور به مهاجرت مي شود و ...

*************************************

فيلم تلويزيوني « موج » به كارگرداني حسين ريگي ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 14:50از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
داستان فيلم از اين قرار است كه : خسرو از عوامل يك گروهك تروريستي خارجي است كه براي ماموريت جديدش كه ورود يك محموله مواد منفجره است از طريق مرزهاي آبي سيستان و بلوچستان با همسرش كه او هم يكي از عوامل تروريست ها مي باشد وارد چابهار مي شوند . آنها به بررسي شرايط ورود محموله به كشور مي پردازند . به صورت موازي خبر به مرزباني مي رسد و سروان بالاچ بزرگزاده مامور اين پرونده مي شود كه خانواده اش را در يك عمليات تروريستي از دست داده است . او بدون در نظر داشتن احساسات با تمركز بر ماموريتش گروهك ها را زير نظر دارد . خسرو با عبد الرحمان يكي از مرزنشينها و لنج داران قديمي وارد مذاكره مي شود و چون او ...
رامبد شكر آبي، حسين خاني بيك، حشمت آرميده و خسرو فروحزادي در فيلم تلويزيوني « موج » ايفاي نقش كرده اند.

*************************************



شبكه دو سيما


انيميشن « مسافران دره تمشك » به كارگرداني جمي ميچل ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
داستان اين انيميشن به زماني بر مي گردد كه دايناسورها بر روي زمين زندگي مي كردند. آنها براي حفظ خود و ادامه زندگي قواعدي را به كار مي گرفتند و به فرزندان خود آنها را آموزش مي دادند. پاكوچولو دايناسوري از مجموعه گردن درازهاست كه پيش مادربزرگش زندگي مي كند و طي حادثه اي كه پيش مي آيد ياد مي گيرد كه بايد قانون ها را كامل بياموزد و هميشه از آنها تبعيت كند. در مورد اين مسئله با دوستانش در حال صحبت كردن است كه ناگهان با سه دايناسور كه راه خودشان را گم كرده اند و به دنبال گله شان در جستجو هستند. اين سه دايناسور كه معروف به شكم زردها هستند عاشق تمشكند و وقتي گله شان را پيدا كنند تصميم دارند همگي به دره تمشك ها مهاجرت كنند و ...

*************************************

فيلم سينمايي « آخرين پرواز » به كارگرداني احمدرضا درويش ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: يك سرگرد خلبان به نام ناصر خرسندي پسر فلج خود، حميد را همراه همسرش اكرم، براي معالجه به فرانسه مي فرستد. آن ها در خانه مجيد، برادر اكرم ‌ساكن مي شوند. يك گروه تروريستي آن ها و زن مسن صاحب خانه را در داخل آپارتمان به گروگان مي گيرند و با ارسال نوار ضبط شده اي براي ناصر از او مي خواهند كه براي نجات گروگان ها هواپيماي خود را در خاك عراق فرود آورد. از طرف ديگر شوهر زن صاحب خانه كه از غيبت همسرش نگران شده ماجرا را به پليس اطلاع مي دهد و در طي عملياتي براي نجات دادن گروگان ها افراد مهاجم و مجيد كشته مي شوند. ناصر كه هواپيماي خود را به پرواز در آورده، بدون اطلاع از اين موضوع، پايگاه دشمن را بمباران مي كند.
فرامرز صديقي، سرور رجايي، مهدي وثوقي راد و فرشته صبوري در فيلم سينمايي « آخرين پرواز» به تهيه كنندگي عباس معروفي بازي كرده اند.

*************************************

انيميشن « ستاره لورا و هيولاهاي خيالي » به كارگرداني تيلو روثكريش و ئوته فان مونخو پول ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
در خلاصه انيميشن آمده است : لورا و تامي خواهر و برادر هستند. عروسك تامي در حين بازي فوتبال به زير زمين خانه مي افتد. آنها به داخل زيرزمين مي روند تا اسباب بازي را بياورند. ولي لورا و تامي سايه هاي هيولاهاي وحشتناك و بزرگي را روي ديوار مي بينند و از زير زمين فرار مي كنند. شب هنگام هردو به خواب مي روند و ستاره دنباله داري  به سراغ آنها مي رود و هردو با ستاره دنباله دار به بخش هاي مختلف زمين مي روند و گردش را آغاز مي كنند. آنها در فضا هيولاهايي مي بينند كه بدجنس بودند و مي خواستند به لورا و تامي آسيب برسانند. اما ...

*************************************

فيلم تلويزيوني « راز فانوس » به كارگرداني محمد حسن زاده ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : حامد نوجواني 12 ساله كه در پي مشكلات اقتصادي كه براي خانواده اش فراهم مي شود . همراه به كمك دوستان و همكلاسي هايش درصدد رونق بخشيدن به كارگاه سفالگري كه پيشه مردم شهرستان است و شغل پدرش هم هست مي شود. و با تيز هوشي و پشتكار و اميد اين صنعت را رونق ميدهد و مشكلات خانوادگي خود را حل مي كند.
اصغر محبي، علي سليماني، سپيده خداوردي، اميد رمضاني و مونا فرجاد در فيلم تلويزيوني « راز فانوس» به تهيه كنندگي انوش جعفريان ايفاي نقش كرده اند.

*************************************

فيلم سينمايي« مرد عوضي » به كارگرداني محمدرضا هنرمند ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : خسرو پذيرش، مخترع يك پودر جادويي لباسشويي، به يك كارخانه توليد پودر مي رود تا با ديدن مديرعامل، اختراعش را به توليد برساند. اما تصادفاً از آسانسور پرتاب و به بيمارستان منتقل مي شود. مديرعامل شركت، داريوش جم نيز از شنيدن خبر ورشكستگي قريب الوقوع شرك سكته مغزي مي كند و به همان بيمارستان منتقل مي شود. در بيمارستان، پرفسور ساعي كه متخصص پيوند اعضاست، مغز خسرو را به بدن داريوش پيوند مي زند و خسرو در جسمي تازه حيات پيدا مي كند. او در ابتدا وضعيت تازه را نمي پذيرد؛ اما وقتي مي فهمد جاي مديرعامل يك شركت توليد پودر را گرفته، براي استفاده از اختراعش شخصيت تازه را قبول مي كند و به زندگي با همسر داريوش، فرنگيس، رضايت مي دهد. كارخانه به سرعت از ورشكستگي نجات پيدا مي كند و رونق مي گيرد. خسرو كه نمي تواند همسرش شيرين را از ياد ببرد ...
پرويز پرستويي، فاطمه معتمدآريا، افسانه بايگان و رضا ژيان در فيلم سينمايي« مرد عوضي » به تهيه كنندگي حسن كلامي بازي كرده اند.

*************************************



شبكه سه سيما


فيلم سينمايي « جنجال در  شهر » به كارگرداني استايلن تونگ ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي جكيو چان و آنيتا مويي آمده است : كيونگ از هنگ كنگ به مغازه عمويش در نيويورك مهاجرت مي كند و به محله شلوغ و پر از خلافكار برانكس مي رود. در آنجا با اوباش محله به رهبري توني و يك دختر چيني به نام نانسي درگير مي شود. اما رابطه خوب او با برادر فلج نانسي دني آنها را به هم نزديكتر مي كند. از طرفي يك گروه سارق الماس در درگيري با يكديگر الماس ها را گم مي كنند و آنجلو يابنده الماس ها آنها را در بالشتك ويلچر دني پنهان مي كند و بازي خطرناكي آغاز مي شود. توني و نانسي را به گروگان مي گيرند و كيونگ را مجبور مي كنند تا الماس ها را به انها بدهد اما كيونگ با كمك پليس انها را به دام مي اندازد .

*************************************

 فيلم سينمايي « خصومت » به كارگرداني فرد اولن ري ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : در اواخر قرن 19 ميلادي جنگ داخلي شمال و جنوب ايالات متحده را در بر مي گيرد در سال 1985 جبهه شمال به پيروزي مي رسد اما گروه هاي مستقل جنوبي همچنان به درگيري مقطعي ادامه مي دهند. در اين ميان در دو ايالت كنتاكي و ويرجينيا دو طايفه در دو سوي مرز با هم اختلاف دارند. هتفيلدها پس از اتمام جنگ آسا مك كوي پسر ارشد رانل مك كوي كه عضو ارتش شمال بوده را به قتل مي رسانند. اختلاف بين دو طايفه  شدت مي گيرد. از طرفي جانز هتفيلد مي خواهد با روزانا مك كوي ازدواج كند.
پري كينگ و كريستين اسلاتر در فيلم سينمايي « خصومت » بازي كرده اند.

*************************************

فيلم سينمايي « مسير مخفي » به كارگرداني آليستر گريسون ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 23:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي ريز وكفيلد و آليسون كراچلي آمده است : عده اي كاوشگر براي پيدا كردن راهي مخفي در غاري به نام اس آلا كه قدمت آن به يك ميليون سال مي رسد و تا كنون هيچ انساني به درون آن پا نگذاشته است داوطلب مي شوند. در اين ميان مردي كه سالها تجربه غار نوردي دارد به نام فرانك به همراه پسرش جاش نيز حضور دارند،فرانك به عنوان راهنماي آنان مسير را نشان مي دهد. جاش كه ارتباط چندان خوبي با پدرش ندارد در اين مسير او را بيشتر مي شناسد و كم كم  به او علاقه مند مي شود. در ميانه راه به تدريج از تعداد افراد گروه كاسته مي شود و انها جانشان را بر اثر اتفاقاتي كه درون غار رخ مي دهد از دست مي دهند. در انتها تنها جاش راه مخفي را پيدا كرده و نجات مي يابد.

*************************************

فيلم سينمايي « روشنايي مي آيد » به كارگرداني سيمون ابود ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : سام اسميت جواني است كه پيش جان مورگان هتلدار پادويي مي كند و آرزوي دور و دراز زندگي اش اين است كه با دوست صميمي اش اليوت، يك رستوران بزنند. اليوت نيز سرآشپز يك مغازه غذاي سريع است كه سام، پس از اينكه مادرش او را ترك كرده و به استراليا رفته ، در خانه و خانواده آنها بزرگ شده و اليوت را برادر صدا مي زند. يك روز در مغازه اليوت، سام دختري به نام مري را مي بيند كه مشتري مغازه اليوت است و به وي علاقمند مي شود.سپس براي اينكه از مري بخواهد كه به ازدواج با او فكر كند، به مغازه جواهرفروشي چارلي مي رود كه مري در آنجا كار مي كند. سام كه پيش مري خود را مدير بخش خدمات هتل جا زده وانمود مي كند قصد خريد قطعه اي طلا را دارد. در همين اثنا دو سارق ...
تيموتي سپال و ايموگن پوتس در فيلم سينمايي « روشنايي مي آيد » بازي كرده اند.

*************************************



شبكه چهار سيما


فيلم سينمايي « آن سوي تپه » به كارگرداني امين آلپر ، پنج شنبه 1 اسفند ماه ساعت 15 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
داستان فيلم با بازي تامر لونت، رها اوزجان و مهمت اوزگور درباره خانواده اي است كه به ديدن پدربزرگشان آمده اند پدر بزرگ با گله دارهاي آن طرف تپه مشكل دارد و اعتقاد دارد آنها بدون اجازه گله خود را براي چرا به زمين هاي او مي آورند. لذا پدر بزرگ از آنها شكايت كرده و حتي يك بار يكي از گوسفندان آنها را توقيف مي كند ... او اعتقاد دارد بايد بچه ها و نوه هايش از اين زمين ها حفاظت كنند. اما آنها هر كدام در شهر مشغوليت خود دارند. تا آنكه نوه پير مرد كه با تفنگ در حال تمرين است باعث مرگ سگ گله مي شود. و يكي از پسران پيرمرد به نام ظفر ناگهان بر اثر يك تصادف با گلوله يك ناشناس زخمي مي شود. حالا پيرمرد قصد دارد از اين اتفاق انتقام بگيرد و گله دارها را از زمين هاي خود بيرون كند.

*************************************

فيلم سينمايي « نفر دهم » به كارگرداني جك گولد ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 12 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي هريسون فورد، ميشل فايفر آمده است : ژان پرت شوول يك وكيل فرانسوي است به دست ماموران آلماني مي افتد و به زندان فرستاده مي شود .در زندان هر چه تلاش مي كند به ديگران بفهماند بيگناه است نتوانسته ، اعلام مي شود،كه از ميان سي نفر زنداني سه نفر خودشان را براي محكوميت اعدام اعلام كنند .همگي دچار دلهره و اضطراب شده ، بالاخره با قرعه كشي آن سه نفر مشخص مي شوند كه شوول يكي از آنهاست . او پيشنهاد مي كند كه مي تواند براي داوطلب جايگزيني با خودش صد هزار فرانك بپردازد بالاخره ميشل مونژو با سيصد هزار فرانك موافقت مي كند تا ...

*************************************

فيلم سينمايي « تغيير » به كارگرداني پير شولر ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي زابو بريتمن و ميشل بلنس آمده است : دولت فرانسه كه به دليل بي كاري مردم و به تبع شورش آنها در خيابان، به شدت دچار مشكل شده است؛ آنها را در طرح خصوصي سازي راه آهن به چالش مي كشاند. وزير راه و ترابري كه به شدت مخالف خصوصي سازي راه آهن است؛ با تمام جديت مقابل ديگر وزرا قد علم مي كند تا منافع خود را از اين راه از دست ندهد. اما در نهايت وقتي شرايط عوض مي شود؛ اطرافيان او، به نوعي وزير راه و ترابري را وادار به پذيرش خصوصي سازي راه آهن مي نمايند. در نهايت نيز او خود مسئول اين كار گشته؛ اعتبار خود را از دست مي دهد تا منافعش آسيب نبيند.

*************************************



شبكه تهران سيما


فيلم سينمايي « هربي پرواز مي كند » به كارگرداني آنجلا رابينسون ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش خواهد شد.
خلاصه داستان فيلم با بازي لينزي لوهان، مايكل كيتون و بركلين مير درباره دختري است كه با خريدن يك فولكس تصادفي كه قابليت هاي فوق العاده اي دارد تصميم به شركت در يك مسابقه اتومبيل راني مي گيرد. دختر قبلا يك حرفه اي مسابقات راني بوده و در اثر آسيب شديد در يكي از مسابقات به پدر خود قول داده ديگر سراغ اتومبيل راني نرود به همين جهت با مخالفت پدرش روبرو مي شود.

*************************************

فيلم سينمايي « پسران بد » به كارگرداني مايكل باي ، جمعه 2 اسفند ماه 40 دقيقه بامداد از شبكه تهران پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي ويل اسميت و مارتين لارنس آمده است: چند سالي از دوستي مايك  و ماركوس مي گذرد. ماموريت جديد اين دو نفر كه در بخش مبارزه با مواد مخدر پليس ميامي هستند، ردگيري و به دام انداختن رئيس يك باند بزرگ مواد مخدر به اسم جاني تاپيا است كه پخش مواد مخدر در سواحل غربي امريكا را بر عهده دارد و از كمك تبهكاري روسي نيز برخوردار است. مايك و ماركوس تعقيب خود را آغاز مي كنند و اين در حالي است كه مايك دلباخته خواهر ماركوس است و ماركوس نيز تصميم دارد تا بعد از پايان اين ماموريت...

*************************************

انيميشن « پانداي قهرمان » ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
داستان فيلم از اين قرار است كه : جايي در ارتفاعات چين ؛ بقا پانداها به شدت به عنوان بامبو در معرض خطر بوده و در حال منقرض شدن است، چرا اينكه انسانها به طور مداوم در حال گسترش زيستگاه خود و شكار  بي رويه و قاچاق پاندا ها هستند. در اين بين پسر بچه اي به نام مانچو، با كمك دوستان خود، تلاش مي كنند كه به پانداها كمك كنند.

*************************************

فيلم سينمايي « سه هفته تا ديتونا » به كارگرداني برت استرن ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 13:30از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
داستان فيلم از اين قرار است كه : چك مردي ميانسال است كه مدتي است از همسرش كيتي جدا شده وبا زني به نام شريل ازدواج كرده است . او تنها مي تواند آخر هفته ها پسرش ويلي را براي به گردش بردن در اختيار داشته باشد. چك يك راننده آژانس است كه رويايش برنده شدن در مسابقات بزرگ اتومبيل راني است . اما او از شانزده سالگي به بعد نتوانسته به موفقيت بزرگي دست يابد چون  پدرش ناگهان سرو كله اش در زندگي او پيدا شده و با سرزنش هاي بد اخلاقانه اش اعتماد به نفس چك را گرفته و ...
اسكات كوهن، جورجا فاكس و ديويد آنجلو در فيلم سينمايي « سه هفته تا ديتونا » بازي كرده اند.

*************************************

فيلم تلويزيوني « پشت كنكوري ها 1» به كارگرداني پريسا بخت آور ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 22 از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
داستان فيلم درباره جواني به نام سياوش است كه به دختري به نام مريم علاقه مند است او تصميم مي گيرد با وجود مخالفت خانواده اش ، با او ازدواج كند ؛ اما خانواده دختر هم چندان به اين وصلت علاقه اي ندارند. يكي از شرايطي كه خانواده دختر براي ازدواج با پسر مي گذارد، قبولي او در كنكور دانشگاه است بنابراين سياوش با چند نفر از دوستانش كه هر كدام شرايط ويژه و انگيزه هاي متفاوتي از درس خواندن دارند به هم مي پيوندد تا براي كنكور آماده شوند.
سعيد آقاخاني، سحر ولدبيگي، سيروس گرجستاني، علي صادقي، برزو ارجمند و رامين ناصر نصير در فيلم تلويزيوني « پشت كنكوري ها 1» ايفاي نقش كرده اند.

*************************************



شبكه شما


فيلم تلويزيوني « تلالو » به كارگرداني جواد مزد آبادي ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي شود .
در اين فيلم با بازي شهرام ابراهيمي، هاله مير هادي، حسن اسدي و مينا جعفر زاده آمده است : زني خلافكار به نام رويا با ترفندي زمينه آشنايي خود را با حامد، مهندس و بازرس صنايع استان فراهم مي آورد تا از اين طريق خود و اعضاي باندي كه او عضو آن است در مزايده اي برنده شوند كه قرار است برگزار شود . حامد نمي پذيرد اما به تدريج رويا در ايجاد حس علاقه حامد نسبت به خود تا حدودي موفق مي شود و اين مسأله به جدايي مريم نامزد و دختر دايي حامد از او و اعتراض دايي اش نسبت به او مي انجامد.
فيلم تلويزيوني « تلالو » به تهيه كنندگي آرش زينال خيري،  توليد مركز آذربايجان شرقي مي باشد.

*************************************

فيلم تلويزيوني « بيراهه » به كارگرداني مهدي قاسمي ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : حسن مستأجر خانه قديمي است كه نادر در آن  به عنوان آشپز مشغول به كار شده است .خانه اي كه به ناصري عتيقه فروش تعلق دارد كه با دلالان و قاچاقچيان عتيقه ارتباط دارد و در پي تصاحب لاله هاي عتيقه خواهرش است. از طرفي حسن براي تأمين بخشي از هزينه خريد يك خانه و رهايي از مستأجري به سراغ دوست پدرش در روستا مي رود . دوست پدر حسن انگشتري چشم و چراغي به او مي دهد كه از سوي پدرش براي وي گذاشته شده اما نبايد انگشتر را بفروشد و بايد آن را به صاحب اصلي اش باز گرداند و ...
افسر اسدي، زهرا سعيدي، نسرين نكيسا، شهربانو موسوي، نادر شهسواري و مهدي فقيه در فيلم تلويزيوني « بيراهه » به تهيه كنندگي سيروس حميدي، توليد مركز فارس بازي كرده اند.

*************************************



شبكه قرآن و معارف سيما


فيلم تلويزيوني « نخل هاي سربي » به كارگرداني شهرام بابا پور ، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.
داستان اين فيلم تلويزيوني با بازي جعفر دهقان‌، زهرا سعيدي، حسين توشه، شهرام ابراهيمي، اكبر دانيالي، سولماز آقمقاني و سيما خضرآبادي‌ درباره زندگي جواني به نام فواد است كه براي تشكيل زندگي تلاش مي‌كند. يكي از شروط ازدواج تهيه بلم است كه با جنگ بلم او آتش مي‌گيرد. حضور عراقي‌ها در ايران و بسيج خودجوش مردمي و درگيري‌هاي بين مردم و عراقي‌ها در اين فيلم نمايش گذاشته مي‌شود.

.*************************************



شبكه آموزش سيما


 فيلم تلويزيوني « پزشك زبردست » به كارگرداني تامس كارتر جمعه 2 اسفند ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي كوباگودينگ جونيور و كيمبرلي الايس، درباره دكتر بنجامين كارسون، جراح مغز و اعصاب  است. تا اينكه او براي انجام عمل جراحي يك دوقلوي از سر به‌هم چسبيده  به بيمارستاني درآلمان مي‌رود. خطرات عمل جراحي بسيار بالاست و بنجامين دچار ترديد مي‌شود.

************************************



شبكه پويا


انيميشن « سياره 51 » به كارگرداني جورج بلانكو، خاويار آباد و ماركو مارتينز ، پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي شود.
داستان اين انيميشن از اين قرار است كه : سياره 51 سياره كوچكي است كه ساكنين اش مانند مردم زميني امكانات شهري بسياري نظير سينما مدرسه و... دارند و هميشه در هراس از حمله فضايي ها (انسان ها) هستند. روزي سفينه يك انسان بر روي سياره آنها فرود مي آيد كه هول و هراس زيادي در مردم ايجاد مي كند، و او كسي نيست به جز فضانورد آمريكايي كاپيتان چارلز چاك بيكر، كه فكر مي كند كه اولين نفري است كه به سياره 51 فرود آمده است. او از ديدن زندگي موجودات سياره 51 بسيار وحشت زده مي شود...

*************************************

انيميشن « دايناسوري از اقيانوس ها » به كارگرداني تتسو ايمازاوا، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 20 از شبكـه پويا پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است : روزي پسري به نام سوزوكي، موجود عجيبي شبيه يك لاك پشت بدون لاك در كنار ساحل پيدا مي كند. او پدرش در ساحل دريا نزديك مرز فيجي زندگي مي كنند.آنها متوجه مي شوند كه اين موجود كوچك يك بچه دايناسور است. چندي مي گذرد اما با اينكه انها تلاش مي كنند، او را پنهان كنند اما توريست ها و خبرنگاران از وجود او خبردار مي شوند و سعي مي كنند او را تصاحب كنند . سوزوكي و پدرش به همراهي خبرنگاري به نام كتي سعي مي كنند با انها مبارزه كنند...

*************************************

شبكه نمايش


فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « بچه هاي نابغه »، « مزرعه فميا » ، « روي يخ » ، « خواب ليلا » و « عصر اژدها » پنجشنبه 1 اسفند ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

*************************************

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « اوديسه فضايي 2001 + دوراهي ترديد »، « عزت دار » ، « يخ 1 »، « دختري در قفس » و « ماده 22 » جمعه 2 اسفند ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,198
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,861
  • بازدید ماه : 3,689
  • بازدید سال : 30,026
  • بازدید کلی : 781,238
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست