loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 94 1392/03/30 نظرات (0)
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت علي اكبر عليه السلام و روز جوان از شبكه هاي سيما پخش مي شـود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني  پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد  مصادف با سالروز ولادت حضرت علي اكبر عليه السلام و روز جوان از شبكه هاي سيما پخش مي شـود.

شبـكـه يــك
 
فيلم سينمايي « آخرين شام » به كارگرداني چوآن لو ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 22:00 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: ليو هان كه اولين امپراطور سلسله هان است در آخرين روزهاي زندگي به بيان سرگذشت خود مي پردازد. او كه در جواني سرباز دلاوري بوده است به همراه دوستش ژنرال زين به سپاه ارباب يو مي پيوندد تا بر عليه امپراطوري كين مبارزه نمايند.
 
فيلم تلويزيوني « جوجه تيغي ها » به كارگرداني حسين تبريزي ، جمعه  31 خرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد .
داستان فيلم از اين قرار است كه : دزد سابقه داري به نام ايرج در مسير فرار از دست پليس از يك سرقت شبانه، زن و شوهر جواني به نام هاي شيدا و رامين را گروگان مي گيرد. اين زن و شوهر در آستانه جدايي قرار دارند و از طرفي ... .
 
 شبكه دو
 
انيميشن « عصريخبندان 2 : عصر آب » به كارگرداني كارلوس سالدانها و تهيه كنندگي لوري فورته محصول 2006 آمريكا ، پنج شنبه 30 خرداد ماه ساعت 7:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
عصر يخبندان در حال پايان يافتن است . سه قهرمان قسمت پيشين سيد، ماني و ديه گو كه متوجه خطر زير آب رفتن منطقه زيست خود و در نتيجه نابودي حيوانات شده اند، تصميم مي گيرند تا قبل از آب شدن يخ ها خود را به منطقه اي امن برسانند. آنها در طول راه با الي ـ يك ماموت ماده ـ و دو همراه وي كرش و ادي برخورد مي كنند.
 
فيلم سينمايي « برام بي قرار » به كارگرداني آنا وان در هيده ، محصول سال  2012 هلند، پنجشنبه 30  خرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي بينيم: برام دانش آموز اول دبستان بسيار باهوش و بيش فعال است و معلم ميانسالش را از خود خسته مي كند. او بارها از مدرسه به اشكال گوناگون فرار مي كند تا بتواند در عالم خود، علم بيشتري كسب كند. در نهايت بر حسب اتفاق موجب شكستن پاي معلمش مي شود و آماده آشنا شدن با معلم جديدي مي‌شود. 
 
فيلم تلويزيوني « پس از جشن عروسي » به كارگرداني سوزان بير و تهيه كنندگي سيزه گراوم يورگنسن ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 21:00 از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود .
در اين فيلم با بازي مدس ميكلسن، تانيا شرما، سوئيني خارا و هيتش كوتاك خواهيد ديد: ايلش مردي خيرخواه است و در مناطق فقير نشين هند به خدمت رساني مشغول است. كه تصميم مي گيرد از كمك مالي يك سرمايه گذار به نام يورگن بهره گيرد. يورگن مي خواهد بعد از مذاكره با ايلش قرارداد را منعقد كند. وقتي ايلش به دفتر كار او مي رود؛ بنا به دلايلي مذاكرات آنها در روز اول به نتيجه نمي رسد. فرداي آن روز جشن عروسي دختر يورگن است. وي ايلش را به اين مراسم دعوت مي كند. ايلش در اين جشن متوجه مي شود كه ...
 
انيميشن « عصر يخبندان 3 : عصر دايناسورها » به كارگرداني كارلوس سالدانها و مارك ترمير، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 7:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
داستان فيلم محصول سال  2009  آمريكا به تهيه كنندگي لوري فورته و جان سي دانكين در مورد ورود به سرزمين دايناسورها مي باشد. ديِگو، الي، سيد و باقي حيوانات وارد منطقه جديدي مي شوند كه در آن دايناسورها زندگي مي كنند. سيد كه از سه تخم حيوان مراقبت مي كند، بعد از اينكه آنها سر از تخمشان بيرون مي آورند متوجه مي شود كه سه بچه دايناسور هستند، سيد از آنها مراقبت مي كند و با ورود مادر دايناسورها سيد همراه با بقيه بچه دايناسورها رفته و از گروه جدا مي شود. از طرفي كفتاري كه با گروه آشنا شده در زمان خطر و حمله دايناسورها و حيوانات خطرناك ديگر جان بقيه افراد را نجات مي دهد. با ورود دايناسور عظيم الجثه اي زندگي همه حيوانات به خطر مي افتد ولي ... .
 
فيلم سينمايي « مثل يك ستاره در آسمان » به كارگرداني هارتموت گريسماير  و تهيه كنندگي مشترك  ناني اربن و رجينا زيگلر ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود .
داستان فيلم از اين قرار است كه: خانم مارلن و همسرش آقاي هنينگ بچه دار نمي شوند و سالهاست تصميم گرفته اند سرپرستي بچه اي را به عهده بگيرند و در انتظار پاسخ از مراكزي مي باشند كه در آن براي سرپرستي از كودكان ثبت نام نموده اند. خانم مارلن كه به تازگي مسئوليت بخش آزمايشگاه يك بيمارستان را به عهده گرفته در بدو شروع مسئوليتش تماسي از مركز نگهداري از كودكان بي سرپرست يكي از شهرهاي بندري كشور شيلي گرفته مي شود و از آنها مي خواهند تا براي تكميل پرونده و قبول سرپرستي دختري خردسال به نام آراسلي به آنجا بروند. 
 
فيلم سينمايي « از پدر به پليس » به كارگرداني اميلي گاود ريولد و تهيه كنندگي دنيل لوئيس و دنيس روبرت ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 23:00 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: در طي يك عمليات، يكي از افسران به گروگان گرفته مي‌شود ، يك پدر و پسر كه هر دو پليس هستند و با هم مشكلات زيادي دارند براي نجات جان افسر با نقشه اي زيركانه به درون ربايندگان راه پيدا مي كنند. پليس پدر كه فرزند خود را در ماجراي همكارش مقصر مي داند سعي دارد تا به هر شكل ممكن و بدون حضور پسرش افسر گروگان گرفته شده را نجات دهد اما ... .
 
شبكه سه
 
فيلم تلويزيوني « دردسر » به كارگرداني شبنم عرفي نژاد و تهيه كنندگي كيانوش عياري ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: نادر و بهرام از يك جواهرفروشي سرقت مي كنند و در حين فرار تصادف مي كنند، اما ... .
 
فيلم تلويزيوني « جايزه براي بازنده ها » به كارگرداني رضا كمالي  و تهيه كنندگي پيمان جعفري ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم با بازي كمند امير سليماني، فريده دريا مج و زهره حميدي خواهيد ديد: ساكنين يك آپارتمان كه به نوعي درگير مشكلات مختلفي هستند، درگير يك موضوع جالب مي شوند. نيما پسر كوچك خانواده به مغازه مي رود تا خريد كند، اما چون مغازه دار مشغول ديدن فوتبال است يك نوشابه كه مال يك آقاي ديگر است را به نيما مي دهد و او هم آن را به خانه مي برد. مادر نيما نرگس كه با نوشابه و چيپس مخالف است خوردن نوشابه را براي نيما ممنوع كرده اما نيما يواشكي نوشابه را مي خورد و خواهرش متوجه جايزه صدميليون توماني در نوشابه مي شود آنها با خوشحالي براي اين پول نقشه مي كشند زيرا براي رفتن به كانادا مشكل مالي دارند و شب هم به عقد خواهر نرگس ، نسيرن مي روند اما دو دزد آن شب به خانه آنها مي آيند و باعث مي شوند كه ... .
 
فيلم سينمايي « وير » به كارگرداني آنيل شارما و با بازي سلمان خان و ميتون ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 23:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم محصول سال 2010 هند آمده: وير نام جواني است اهل ايالت پيندار هند كه به همراه پدر و برادر و رئيس ايالت پندار هند در زمان يكصد و پنجاه سال پيش بر عليه استعمار انگليس و نيز مهاراجه‌هاي خائن مي جنگد و كشته مي شود اما ... .
 
فيلم تلويزيوني « سرزمين باراني » به كارگرداني جواد مزدآبادي و به تهيه كنندگي پژمان لشكري ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود.
در خلاصه داستان اين فيلم به نويسندگي وحيد حسن زاده آمده است: محمد خيري پدر خانواده اي 7 نفره است كه 5 فرزند او هر كدام به نوعي درگير مشكلات مالي هستند . او تصميم مي گيرد منزل خود را به فروش بگذارد تا مسائل مالي فرزندان را حل كند. فرزندان به منظور راي گيري براي فروش خانه به خانه باغ مي‌روند ضمن اينكه اين مسئله با ايام تبليغات نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري تقارن پيدا كرده است.
 
فيلم تلويزيوني « بهشت موازي » به كارگرداني شاهد احمدلو و تهيه كنندگي حسين طاهري ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سيما روي آنتن مي رود .
داستان اين فيلم درباره صادق جوان متاهلي است كه مدتي است كار خود را از دست داده، وي در طول جستجوي كار به طور اتفاقي و ناخواسته به مراسم جشن نيكوكاري وارد مي شود و در اين ورود در مسيري پا مي گذارد كه براي خودش و همسرش ستاره غيرقابل پيش بيني بوده است.
فيلم تلويزيوني « بهشت موازي » از توليدات سال 1391 مركز سيما فيلم است.
 
فيلم تلويزيوني « مسير انحرافي » به كارگرداني بهرنگ توفيقي و تهيه كنندگي محمد هاشمي ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
داستان فيلم از اين قرار است كه : در يك جزيره ناشناخته، دانشمندي قصد دارد يكي از هواپيماهاي ايراني را كه سرنشينان آن تعدادي از نخبگان هستند به ‌سوي آنجا كشانده و با آزمايش‌هاي متعدد روي آنان به مقاصد خود دست يابد. در اين حين، هواپيماي مسافربري كه از ايران به مقصد آفريقاي جنوبي پرواز مي‌كند، به شكل كاملاً اتفاقي در مسير جزيره قرار مي‌گيرد و دانشمند به خيال آنكه اين همان هواپيماي مورد نظر است، با ايجاد اختلال در سيستم ناوبري هواپيما، باعث مي‌شود هواپيما در جزيره سقوط كند. حالا افرادي به اشتباه در جريان آزمايش‌ها قرار مي‌گيرند. آنها جامعه‌اي كوچك تشكيل مي‌دهند و تلاش مي‌كنند در كنار يكديگر راهي براي فرار از جزيره بيابند كه ... .
 
شبكه چهار 
 
فيلم سينمايي « ماسك آيينه اي » به كارگرداني ديو مك كين و با بازي جيسون بري ، رابي بريدون و استفاني لئوندياس ، پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما باز پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: هلن دختر جواني است كه از زندگي روزمره و كار پدرش در سيرك خسته شده و به دنبال تغيير در زندگي اش است . او به شكل ناخواسته وارد دنياي عجيب غريبي مي شود كه بين دو ملكه سياهي و سپيدي تقسيم شده ، ولي ملكه سياه با حمله به قلمرو سپيدي توازن را برهم زده است. هلن كمك مي كند تا همه چيز درست شود و در اين بين خودش هم ...
 
فيلم سينمايي « دو فلين » به كارگرداني پائول ويتز، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4 » از شبكه چهار سيما روي آنتن خواهد رفت .
در خلاصه داستان فيلم آمده : پسري به نام نيك فلين بعد از هجده سال دوري از پدرش به سراغ او مي رود ، اما پدر علاقه اي به ملاقات او ندارد. پدر سال ها پيش به نويسندگي علاقه داشته و همه زندگي اش را در اين راه گذاشته ، اما موفق نشده است. او حتي خانواده و همسرش را به همين دليل از دست داده است. پسر وقتي با برخورد سرد پدر روبرو مي شود به صورت داوطلبانه به سراغ كار در يك گرمخانه مي رود. در همين موقعيت پدر هم خانه اش را از دست مي دهد و ناخواسته به همان گرمخانه مراجعه مي كند. هر چند در ابتدا پدر نمي‌خواهد با پسرش روبرو شود اما ... .
 
شبكه تهران 
 
فيلم سينمايي « دنيس زلزله باز هم شيطنت مي كند » به كارگرداني چارلز تي. كانگانيز ، پنجشنبه  30   خرداد ماه ساعت13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبكه تهران پخش مي شود .
در اين فيلم با بازي دان ريكلز، جورج كندي، جاستين كوپرو بتي وايت مي بينيم: دنيس پسر بچه شيطاني است كه در همسايگي پيرمرد و پيرزني به نام هاي جورج و مارتا زندگي مي كند. روز تولد جورج ، دنيس براي او چند جانور و حشره هديه مي آورد و باعث آزار وي مي شود. در همين روز كه جورج از دست دنيس بسيارعصاني است ، پدربررگ دنيس از راه مي رسد و مي خواهدكه با خانواده دخترش زندگي كند و به اين ترتيب رقابتي بين دو پيرمرد در مي گيرد  هر كدام مي خواهند توانايي و قدرت خود را به اثبات برسانند.
 
فيلم سينمايي « كرم خاكي 4 » به كارگرداني اس . اس. ويلسون 30 دقيقه بامداد روز جمعه 31 خرداد ماه    از شبكه تهران پخش مي شود .
داستان در سال 1889 اتفاق مي افتد. در يك معدن نقره تعدادي از معدنچيان توسط موجودي ناشناخته كشته مي شوند و اهالي شهر كوچك ريجكشن كه در اكثرا معدنچيان بودند شهر را ترك مي كنند .صاحب معدن كه يك مرد پولدار دست و پا چلفتي است به شهر مي آيد و با تعداد اهالي كمي كه باقيمانده اند كرم ها را مي‌كشند و ...
 
فيلم سينمايي « مندي و گنج چروكي » به كارگرداني جوي چپمن، صبح جمعه 31 خرداد ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران بازپخش مي شود.
در اين فيلم مي‌بينيم : مادر مندي متوجه مي شود بچه اي كه 15 سال پيش به دنيا آورده نمرده و زنده است . مادرش به او گفته هم همسرش و هم بچه اش مرده اند . اما حالا متوجه مي شود كه همسرش به تازگي مرده و دختر پانزده ساله اي دارد كه عمويش قيم او شده و به ديدنشان مي رود. عموي مندي به دنبال قولي كه داده براي يافتن صندوقچه اي قديمي به معدني قديمي كه گاز سمي دارد مي رود و مندي و مادرش هم به دنبالش مي روند تا او را منصرف كنند، اما ...
 
فيلم سينمايي « سفرهاي گاليور 1 » به كارگرداني راب لترمن ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: گاليور ( جك بلاك ) روزنامه نگار است كه در يك سفر دريايي براي تهيه گزارش كشتي اش دچار طوفان مي شود و او را به جزيره اي ناشناخته مي برد. او به زودي در مي يابد كه اين جزيره مسكوني است و ساكناني دارد اما ساكنان اين جزيره معمولي نيستند آنها كوتوله هاي ريزي هستند كه نامشان لي لي پوت است. جك غول پيكر اكنون در بين آنها پذيرفته شده است و ماجراي گاليور آغاز مي شود.
 
شبكه شما 
 
فيلم تلويزيوني « مثل باران » به كارگرداني وحيدرضا حديدي و تهيه كنندگي كامران پاك منش ، پنجشنبه 30  خرداد ماه ساعت 23:00  از شبكه شما پخش مي شود .
در اين فيلم خواهيد ديد: سوگند و مصطفي دختر كوچكشان را از دست داده‌اند و پس از نيز به دلايل پزشكي قادر به بچه‌دار شدن نيستند. اين مسئله باعث ناراحتي سوگند شده وي كه پرستار است در محل كارش با دختر بچه اي ظاهرا بي سرپرست آشنا شده كه تمايلي به بازگشت به خانه اش ندارد. پدر معتاد بچه از رابطه بچه و سوگند ناراضي بوده تاجايي كه از وي شكايت مي‌كند ...
 
فيلم تلويزيوني « پناه بر خدا » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين عامري ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت13:30 از شبكه شما روي آنتن مي رود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: دوقلوهاي طيبه و فرامرز در حال به دنيا آمدن مي باشند و فرامرز كه در خانه‌ باجناقش منوچهر مستاجر است و به تلاش براي تامين هزينه خانواده دست مي زند. روزي فرامرز با پيرمردي متمول و تنها به نام جلال بزرگي روبرو مي شود كه دچار ناراحتي قلبي است و او را به بيمارستان مي رساند، اما بر اثر غفلت او كيف پيرمرد سرقت مي شود و فرامرز در مظان اتهام قرار مي گيرد.
حسين فرضي‌زاده ، بهارك صالح نيا، باقر صحرارودي و عليرضا اسيوند در فيلم تلويزيوني « پناه بر خدا » از توليدات سال 91 صدا و سيماي مركز سمنان به ايفاي نقش پرداخته اند. 
 
شبكه آموزش 
 
فيلم سينمايي « بنام گل سرخ » به كارگرداني فياض موسوي در ژانر علمي  و اجتماعي جمعه 31 خرداد ماه  ساعت 10 از شبكه آموزش پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم به تهيه كنندگي علي حجازي مهر و با نقش آفريني سام رخشاني ، غزل صارمي ، كيكاووس باكيده و پرويز پورحسيني توليد سال 1386 مركز سيما فيلم آمده : دكتر مسعود آذري دانشمند جوان انرژي اتمي ايران است كه در حال تكميل تحقيقات خود روي يك پروژه است. پروفسور كريمان مسوول هماهنگي سازمان از او مي خواهد روي پروژه ساخت ژنراتور ايزوتوپي، به طول عمر بيماران سرطاني كمك كند. همزمان همسر دكتر از او مي خواهد كه همراهش به انگلستان برود و يا اينكه او را طلاق بدهد .....  
 
شبكه پويا 
 
انيميشن طنزآميز و ماجراجويانه « گوفي به دانشگاه مي‌رود » به كارگرداني كوين ليما محصول سال ???? پنجشنبه 30 خرداد ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.
داستان اين انيميشن درباره ماكس پسر گوفي است كه بزرگ شده و به سن رفتن به دانشگاه رسيده ، اما گوفي طاقت دوري او را ندارد و به دليل دلتنگي و حواس پرتي از سر كار اخراج مي‌شود. او براي به دست آوردن كار جديد مدرك دانشگاهي لازم دارد. بنابراين به همان دانشگاهي كه پسرش در آن است مي‌رود. پسرش در دانشگاه اسكيت بازي معروف است و ... .
 
انيميشن « فايبر كنجكاو » جمعه 31 خرداد ساعت 21 از شبكه پويا روي آنتن مي رود .
انيميشن « فايبر كنجكاو » كه محصول آمريكا است با تكنيك 2 بعدي  توليد و داستان آن درباره خانواده موشي است كه قصد مهاجرت از روسيه به آمريكا را دارد كه برايشان حوادث مختلف پيش مي آيد و ...
 
شبكه قرآن و معارف سيما
 
فيلم تلويزيوني « من ، تو ، او » به كارگرداني محمد صادق پروين آشتياني و تهيه كنندگي زهرا بنيانيان ، جمعه31 خرداد ماه ساعت 15 شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم تلويزيوني با بازي فرهاد جم، زهره فكور صبور و رزيتا غفاري در قالب سه اپيزود اتفاقات يك آپارتمان و برداشت هاي اهالي آن را به تصويرمي كشد. 
 
شـبـكـه نمـايـش
 
فيلم سينمايي و تلويزيوني « جوجه تيغي ها » ، « رفتن به خانه »، « رقص پرواز » ، « پسرخاله هاي زورو »، «مهمان مامان » و « فرمانروايان خيابان » پنج شنبه 30 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود. 
فيلم سينمايي و تلويزيوني « شهر فرشتگان » ، « هينوكيو »، « نيكي فور » ، « پدر به دانشگاه مي رود »، «عروس خوش قدم » و « مرگ الماس ها » جمعه 31 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روي آنتن شبكه نمايش خواهد رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,587
  • بازدید ماه : 4,415
  • بازدید سال : 30,752
  • بازدید کلی : 781,964
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست