loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 48 1392/12/14 نظرات (0)

فیلم های سینمایی آخر هفته اعلام شد.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «کمین»، «ضیافت نامه»، «لوراکس» ، «گنج ناشناخته» ،«موش سرآشپز» ،«در انتظار صبح» ، «پرستار»، «ویل هانتینگ نابغه» ، «بیداری» ، «شهروند مطیع قانون» ،«آبی ها و خاکستر» ،«مرا بشناس»، «گزارش فضاپیمای شماره یک»، «بندر آور» ، «تبانی» ، «تراکتور خاکستری 2» ،«طلاق در وقت اضافه 1» ، «درخت محبوب من»، «تلسکوپ»، «دانش آموز دو کوبو»، «ماداگاسکار 2» و «کاراگاهان کوچک» پنج شنبه و جمعه 15 و 16 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «کمین» به کارگردانی اسکات فرانک ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جوزف گوردن، لیویت، جف دنیلز و متیو گوود آمده است : مات ای کارآگاه پلیسی است که مسئول دستگیری یک باند سرقت در فرانسه می شود. او و گروهش متوجه نقشه سارقین برای سرقت از بانک می شوند و در کمین سارقین می نشینند. پلیس به محض سرقت از بانک، آنها را محاصره می کند ولی با تیراندازی تک تیراندازی که جز گروه سارقین است در نهایت سارقین موفق به فرار می شوند. یکی از سارقین به نام نیک در سرقت تیر می خورد و آنها سراغ پزشکی به نام فرانک می روند تا نیک را معالجه نماید. ونسان که رییس و تک تیرانداز سارقین است تصمیم می گیرد تا هنگام بهبود نیک پول ها را تقسیم نکنند. بعد از مدتی مخفیگاه ونسان به پلیس گزارش می شود و ونسان دستگیر می شود .

فیلم تلویزیونی «ضیافت نامه» به کارگردانی آرش معیریان  ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که : دختر اکبر آقا دانشگاه قبول می شود این بهانه ای است برای دعوت از همکارانی که به نوعی در این مسیر به خانواده اکبر آقا کمک کرده اند. تقارن این مهمانی با تماس نامزد دختر دیگر اکبر آقا برای برگزاری مراسم نامزدی و تهیه شام با توجه به فقر این خانواده فضایی پر از شادی و امید برای مخاطبین فراهم می کند. در انتها با توکل به خدا و همکاری خانواده هر دو مهمانی با آبرو به خیر می گذرد.

محمود جعفری ، مریم سعادت و مهران رنجبر در فیلم تلویزیونی « ضیافت نامه » به تهیه کنندگی محسن پیریایی بازی کرده اند.

شبکه دو سیما

انیمیشن «لوراکس» به کارگردانی کریس رناد و کیل بالدا ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان « لوراکس » در شهری عاری از هرگونه نعمت طبیعی  می گذرد. این شهر که توسط فردی به نام اوهر اداره می شود، مدتهاست سیستم طبیعی تولید اکسیژن که درختان می باشند را خفه کرده و به دلیل سود مالی بیشتر ، یک نوع سیستم تولید اکسیژن مصنوعی را در این شهر به کار گرفته است. در این شهر عجیب، پسری به نام تد زندگی می کند که از تمام دنیا فقط یه چیز می خواهد و آن اینکه با دختری به نام آدری ازدواج کند. آدری دختر مهربانی هست که همیشه در حیاط منزلشان در حال نقاشی درختان خیالی است. آدری به تازگی اعلام کرده با هرکس که بتواند یک درخت واقعی برای او بیاورد ازدواج خواهد کرد! این موضوع سبب می شود تا

فیلم سینمایی « گنج ناشناخته » به کارگردانی مایکل استینر ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم درباره گروهی از دانش آموزان است که شیطنت و بازیگوشی هایشان در مدرسه و محله شهره گشته، تصمیم می گیرند به جای رفتن به اردوی تابستانی مدرسه دست به سفری ماجراجویانه زده گنجی را که از قدیم داستانش را شنیده اند کشف کنند. آنها پس از سفری طولانی که خانواده هایشان را نیز نگران کرده در پی خود می کشاند، از دست یابی به گنج مایوس شده به خانه هایشان باز می گردند. در حالی که در می یابند گنجی که دنبالش بوده اند کم ارزش تر از آنچه دارند – یعنی خانواده هایشان- بوده است. پس این بار با رضایتی بیشتر نزد والدینشان باز می گردند.

انیمیشن «موش سرآشپز» به کارگردانی برد بیرد و جان پینکاوا ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

این انیمیشن داستان یک موش کوچولو و بانمک به نام رمی است. رمی در عین حال که فقط یک موش کوچیک است نمی خواهد مانند دیگر موش ها زندگی کند. او عاشق یک چیز است و آن هنر آشپزی است، او طعم و مزه ای فراتر از یک پخت و پز معمولی را از غذا انتظار دارد و غذا و آشپزی را نه فقط برای سیر شدن، که یک هنر می داند و سعی می کند بهترین هنرمند باشد. او در شرایط بسیار سخت و حتی غیر ممکن رفیقی مناسب و دوستی وفادار و مودب و حتی کمک و همراهی عالی باشد تا آلفردوی ناشی و دست و پاچلفتی را به بهترین سرآشپز کشور بسیار معروف و محبوب فرانسه و شهر رویائی پاریس تبدیل کند و در این راه با هم به موفقیت های بسیاری هم می رسند.

فیلم تلویزیونی « در انتظار صبح » به کارگردانی علی مهام ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : داود که محکوم به اعدام است برای فرار از زندان شروع به حفر تونلی می کند. شش ماه به حفر تونل ادامه می دهد اما هنوز تونل به پایان نرسیده موعد حکم اعدامش سر می رسد. عطا و ابی که هم سلولی های داود هستند کار او را پی می گیرند و تونل را تا انتها حفر کرده، فرار می کنند اما پس از فرار درمی یابند که محاسبات داود اشتباه بوده و آنها به جای آنکه سر از کوچه پشتی زندان درآورند وارد خانه ای می شوند که چسبیده به ساختمان زندان می باشد. خانه ای که مربوط به روحانی زندان است.

سيدمهرداد ضيايي، مهشيد ابراهيمي و ميرطاهر مظلومي در فیلم تلویزیونی « در انتظار صبح » به تهیه کنندگی سيدرحيم حسيني ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « پرستار» به کارگردانی علیرضا سبزواری ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : زهره اعتماد پرستار بیمارستان است درست در شب میهمانی با نامزدش و خانواده هایشان با خانمی در خیابان برخورد کرده و او را به بیمارستان می رساند، مصدوم از او می خواهد که بچه اش را که در شهریار در خانه تنها مانده به پیش او بیاورد. خانواده داماد که از نیامدن زهره ناراحت شدند با دلخوری منزل پدر و مادر زهره را ترک می کنند. زهره به اتفاق نامزدش عازم شهریار می شوند و پس از پرس و جو دختر کوچکی را در منزل یافته و به بیمارستان نزد مادرش می آورند. زهره در 5 سالگی در منطقه جنگی بوده که  بر اثر فداکاری یک پرستار از مرگ نجات پیدا می کند و به همین جهت به شغل پرستاری علاقمند می شود. زن مصدوم به همراه کودکش از بیمارستان مرخص شده اند اما پولی برای رفتن به شهریار ندارند. زهره آنها را به خانه بر می گرداند. از طرفی نامزد زهره و خانواده اش از وضعیت شغلی زهره مکدرند و ...

آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی و نیکو خردمند در فیلم تلویزیونی « پرستار » به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی گاس ون سنت ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دابین دیلیامز و مت دیمون آمده است : در فيلم که بُعد تعليم و تربيتي دارد ، مت ديموند در نقش ويل هانتينگ ظاهر مي شود او در رشته رياضيات حکم يک نابغه را دارد و اين نبوغ از سوي اطرافيانش کشف شده است . يک روان شناس به نام سين مگوآئر تلاش مي کند با کمک به وي هم در بعد نبوغي که دارد و هم در مورد زندگي شخصي و اجتماعي راه موفقيت وي در آينده را تضمين کند.

فیلم سینمایی «شهروند مطیع قانون» به کارگردانی اف - گری گِرِی ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی گرارد باتلر و جیمی فوکس آمده است : کلايد در پي کشته شدن همسر و دختر کوچکش در صدد انتقام از دستگاه قضايي کشور بر مي آيد . وي با وجود اينکه قاتل را ديده بود ولي وي با زيرکي تمام از  اعدام شدن فرار مي کند و دوستش را به جاي خود به کام مرگ مي فرستد کلايد ده سال تمام وقت صرف مي کند  و بعد تک تک افرادي را که در مجرم شناخته شدن قاتل و کوتاهي کردن آن نقش داشتند را مي کشد  و در نقشه آخر خود که قرار بود شهرداري  و جلسه اي را که شهردار و سران کشور در آن حضور داشتند را منفجر کند، نا تمام مي ماند و آن بمب در سلول انفرادي ولي توسط نيک نصيب خود وي مي شود.

فیلم سینمایی « آبی ها و خاکستر » به کارگردانی فریدون فرهودی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : سه تن امدادگر به نام هاي طاهره ، مليکا و مهتاب در بيمارستاني در منطقه جنگي خدمت مي کنند . فيلم به حوادثي که براي اين سه امدادگر رخ مي دهد مانند مجروح شدن و همچنين کمک به مجروحان جنگي در شهر هويزه و خرمشهر مي پردازد.

پرنیا ایزدیار، هیلدا خسروی و مرجان پدرام در فیلم سینمایی «آبی ها و خاکستر» به تهیه کنندگی محمد پیرهادی ، بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی « مرا بشناس » به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالرضا گنجی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است :  ابراهيم که در حال گذراندن کلاس کنکور است از سوي مادرش شهربانو به شدت مورد محبت و کنترل متعصبانه است. به همين دليل برخي از علايق خود را از مادر مخفي مي کند. رفتن به کلاس داستان نويسي يکي از همان علاقه هاست. او به اين کلاس ها مي رود و در طي همين کلاس ها با خانمي به نام گلچهره هم گروه مي شود تا به عنوان مشاوره در زمينه قصه نويسي همديگر را ياري کنند و به پيشنهاد آن خانم هر دو بر روي داستان سياوش که نوشته همان خانم است کار مي کنند. شهربانو به رابطه آنها مشکوک شده و سعي مي کند که او را از اين رابطه دور کند . ابراهيم در مرحله تحقيقات کم کم پي مي  برد که خود او موضوع اصلي داستان است و او بازمانده يکي از بمباران هاي جنگ است و گلچهره مادر واقعي اوست ...

فاطمه گودرزی، اشا محرابی، محمد عمرانی و پویان گنجی در فیلم سینمایی « مرا بشناس » بازی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «گزارش فضاپیمای شماره یک» به کارگردانی سباستین کوردرو ، پنج شنبه 1 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی کریستسن کامارگو و شارلتو کوپلی درباره چند زن و مردی است که برای به دست آوردن یک ماهواره به فضا می روند ... در ابتدا همه چیز طبق برنامه پیش می رود ولی کم کم کنترل فضاپیما از دست آنها خارج شده و ویروسی وارد سفینه می شود ... انها مجبور می شوند یکی از همکاران خود را از داخل سفینه خارج کنند و دیگری که ویروس کمتری وارد بدنش شده را نجات دهند و کم کم دوباره ارتباط خودرا با مرکز برقرار می کنند و نجات پیدا می کنند.

فیلم سینمایی « بندر آور » به کارگردانی آکی کوریسماکی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی آندره ویلم، کتی اوتینن و زان پیر داروسون درباره پسربچه ای سیاه پوست است، به طور غیر قانونی از کشورش به فرانسه مهاجرت می کند تا مادرش را پیدا نماید. او در خاک فرانسه از دست پلیس فرار کرده در پناه پیرمردی که روزهایش را با واکس زدن کفش مردم سپری می کند؛ می رود. او که به سختی تا فرانسه خود را رسانده تا مادرش را مجبور به بازگشت به کشور خودشان نماید؛ به کمک پیرمرد اطلاعات لازم را به دست می آورد. پیرمرد با سوار کردن پسرک بی نوا در قایق و رهسپار کردن او به شهری که مادرش در آن سکنی گزیده است؛ نوید بهبودی معجزه وار همسرش را از پزشکان می شنود؛ که این موضوع زندگی اش را شکوفا می سازد.

فیلم سینمایی « تبانی » به کارگردانی پل نیومن ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هنری فوندا- پل نیومن آمده است : در روستایی دور افتاده؛ خانواده هایی که از راه چوب بری امرار معاش می نمایند؛ با مشکلات و قوانین دشواری که در حرفه شان به وجود می آید ؛ تصمیم به اعتصاب گرفته؛ دست از کار می کشند. در این میان خانواده ای که به تازگی فرزند دور افتاده شان به آنها می پیوندد؛ عزمشان را جزم می کنند؛ تا به سختی کار کرده به قرار دادشان متعهد باشند. آنها به شدت توسط همسایگان و ... مورد لعن و نفرین قرار گرفته مجبور می شوند به تنهایی به کارشان ادامه دهند. در نهایت نیز طی خطری که رخ می دهد؛ دو تن از اعضای خانواده جان خود را از دست می دهند و دو تن دیگر مجبور می شوند به تنهایی به قرارداد عمل نمایند.

شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی «تراکتور خاکستری 2» به کارگردانی تراند جکوبسن ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی یاکیم برگ و دن روبرت تورسن آمده است : فرجی تراکتور کوچولوی خاکستری بعد از سالها بی اعتنایی از ته انبار بیرون آورده می شود و دوباره مورد توجه کشاورز جرجی پدر بزرگ و فرن قرار می گیرد. فرجی احساس تنهایی می کند و دنبال دوستی می گردد. جرجی به فکر ساختن یک مترسک خودکار می افتد که از محصولات او در برابر پرندگان مزرعه حمایت کند. این مترسک بسیار مورد توجه جرجی قرار می گیرد به طوری که فرجی را برای مدتی فراموش می کند . این موجب می شود که فرجی نسبت به مترسک که جرجی نام تلق تولوق را برای او در نظر گرفته حسادت کند و ...

«تراکتور خاکستری 2» جمعه 16 اسفند ماه ساعت 9:15 پخش می شود.

فیلم سینمایی «سوپراستار» به کارگردانی تهمينه ميلاني  ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سيدشهاب الدين حسيني، رضا رشيدپور، فتانه ملك محمدي، افسانه بايگان و فريبا كوثري آمده است : كوروش زند يك سوپراستار جوان سينما است كه موفقيت و شهرت، او را به آدمي مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبديل كرده است. سر صحنه فيلمبرداري يكي از فيلم هايش دختر نوجواني سعي مي كند خودش را به او نزديك كند و كوروش، دخترك را كه خودش را رها عظيمي معرفي مي كند، به خانه اش مي برد. رها ادعا مي كند كه دختر كوروش از نخستين زن زندگي او ـ مهناز ـ است؛ زماني كه او در شانزده سالگي با مهناز آشنا شده بود. اما كوروش انكار مي كند و مي گويد او و مهناز در همان سالها بچه ناخواسته شان را سقط كرده اند. رها هم مي گويد كه مادرش براي رضايت و آسوده كردن خاطر كوروش ادعاي سقط جنين كرده اما در واقع بچه اش را نگه داشته است ...

فیلم تلویزیونی « طلاق در وقت اضافه 1 » به کارگردانی سيد محسن يوسفي ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.

این فیلم داستان اختلاف یک زوج را روایت می کنند که تلاش می کنند تا مناسبات تلخ زندگی شان را از دیگران پنهان کنند و در این میان موقعیت های طنزی آمیز دیده می شود که ...

مریم امیر جلالی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی و محسن قاضی مرادی در فیلم تلویزیونی « طلاق در وقت اضافه 1 » بازی کرده اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « درخت محبوب من » به کارگردانی علی رضا سمعی ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازی حسین توشه، فرهاد بشارتی و عسل ارباب زاده خواهیم دید : دانیال پسر جنگلبانی است ،که پس از چندین سال دوری از وطن به محل زندگی دوران کودکی خود باز گشته و خاطرات کودکی اش زنده می شود. او به یاد می آورد که چگونه ، پدرش رسم زندگی در طبیعت را به او آموخت و اینکه چگونه به خاطر حفاظت از جنگل، در، درگیری با قاچاقچیان چوب، جان خود را از دست داد و حال ، که با گذشت زمان، او خود تبدیل به پسر جوان و برومندی شده تصمیم می گیرد که در همان زادگاه خود بماند و راه پدر را در حفظ محیط زیست و دفاع از جنگل و منابع  طبیعی ادامه دهد.

فیلم تلویزیونی «درخت محبوب من» به تهیه کنندگی اسماعیل مقصودی تولید مرکز گیلان است .

فیلم تلویزیونی « تلسکوپ » ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : سهراب مردی معتاد است ،که در آشپزخانه یک اداره کار می کند.همسرش فریده، به دلیل اعتیاد همسر از او جدا و خود سرپرستی دختر کوچکشان هستی را به عهده گرفته است. روزی هستی به محل کار پدر آمده و از او می خواهد تا تلسکوپی برای او بخرد ، چرا که قرار است در نیمه شب رویداد فضایی رخ دهد، که هر چند دهه یک بار صورت می گیرد. از این پس سهراب برای اثبات پدری خود به دخترش تلاشش را برای تأمین هزینه خرید تلسکوپ آغاز می کند، سرانجام او پس از عبور سختی های فراوان چون مضروب شدن، اتاق محقر خود تحویل صاحبخانه دادن و... نیمه شب با تنی خیس از بارونو پر جراحت تلسکوپ را به دخترش می رساند و ...

رامین راستاد، حشمت آرمیده، مختار ساعقی، افشین سنگ چاپ، سید جلال طباطبایی، رضا گل آور، شهرام خزرایی، سجاد راثی، ژیلا آل رشاد، رضا ناجی و ابراهیم آبادی در فیلم تلویزیونی « تلسکوپ » تولید مرکز  آذربایجان شرقی بازی کرده اند.

شبکه آموزش سیما

 فیلم سینمایی «دانش آموز دو کوبو» به کارگردانی فیلیپ شاورن ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : دوكوبو پسربچه اي چاق است كه تمايلي به حل كردن تكاليف مدرسه و درس خواندن ندارد او تمام وقتش را به مطالعه كتاب هاي تخيلي پرماجرا و ساختن وسائل عجيب می گذراند. در مدرسه جديدش با انواع و اقسام ابزار آلات دست ساز موفق به تقلب و كپي كردن تكاليف همكلاسيش لئوني مي شود و با كيت الكترونيكي كه در فلوتش جاسازي كرده با اجراي موسيقي بتهون در كلاس موسيقي خود را نوازنده اي با استعداد جا مي زند و دانش آموز محبوب خانم راتوو معلم موسيقي مي شود. آقاي لاتوش معلم او كه مردي ميانسال و تنهاست به او مشکوک است .بعد از اينكه دوكوبو در پايان ترم شاگرد اول مي شود آقای لاتوش موفق به كشف تقلب هاي او می گردد اما ...

شبکه پویا

انیمیشن « ماداگاسکار 2 » به کارگردانی اریک دارنل و تام مک‌گرس ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است که : حیواناتی که از باغ‌وحش بیرون آمده بودند حالا در تلاش برای بازگشت دوباره به نیویورک هستند، اما به طور اتفاقی سر از آفریقا در می‌آورند. Alex با خانواده خود ملاقات می‌کند و این...

انیمیشن « کاراگاهان کوچک » جمعه 16 اسفند ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : درباره پسری به نام کونان است که با تعدادی از دوستانش یک گروه تشکیل می دهد تا حقایق یک حادثه بمب گذاری را کشف کند.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « اتاق بی صدا »، « درخت اقاقیا » ، « بیگانه در مقابل شکارچی 1 » ، « گل مریم » و « 38 شاهد » پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 15، 17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.فیلم های سینمایی و تلویزیونی « سرایونکا + سبک چویلی »، « پلیس عاشق » ، « بیگانه در مقابل شکارچی 2 »، « گمشده » و « اگر زنده ای شلیک کن » جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,546
  • بازدید ماه : 4,374
  • بازدید سال : 30,711
  • بازدید کلی : 781,923
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست