loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 33 1392/12/18 نظرات (0)

قائم مقام شبکه آموزش گفت: برنامه «بیست و بیست + ۷» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه آموزش است که با حضور طنزپردازان کشور برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری ویژه‌برنامه شبکه‌های آموزش ظهر امروز با حضور محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه و اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه آموزش در سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

قاسمی در این مراسم با بیان اینکه در 2 سال اخیر برنامه‌های آموزشی این شبکه به صورت غیرمستقیم به مخاطبان منتقل می‌شد و از آن استقبال کردند، گفت: یکی از برنامه‌های سال آینده بررسی برنامه‌ها در جهت آموزش بهتر است.

وی افزود: رویکرد این شبکه برای سال آینده برنامه داریم که در حوزه دانشجویی قدم‌های محکم‌تری برداشته و ورود خوبی در این زمینه داشته باشیم که برای این کار بخش‌هایی از آماده‌سازی این برنامه را انجام داده‌ایم.

مدیر شبکه آموزش اضافه کرد: از دیگر رویکردهای این شبکه این است که طرح، دکور، فرم و ساختار کلیه برنامه‌ها از سال آینده تغییر کند و مخاطبان با فضای جدیدی به این شبکه بازگردند.

وی در خصوص پخش سریال تولیدی این شبکه توضیح داد: تنها دو قسمت از این سریال ضبط و تهیه شده که به دلیل کمبود بودجه ادامه تولید آن متوقف شده و امیدواریم در آینده نزدیک این کار انجام شود.

قاسمی تصریح کرد: توجه به دانشجویان محور برنامه‌های آموزش قرار گرفته است و برنامه «قندپهلو» به صورت مستمر از این شبکه پخش می‌شود و برنامه «مشاوره» نیز با ساختار جدید از سال آینده کار خود را ادامه می‌دهد و آموزش زبان فارسی نیز از سال آینده به طور جدی پیگیری می‌شود.

علمداری: تولید سریال شبکه آموزش ادامه می‌یابد

اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه آموزش با بیان اینکه برنامه‌های عید نوروز امسال از 20 روز گذشته آغاز شده است، گفت: به دلیل اینکه زمان سال تحویل ساعت 20:27 دقیقه است برنامه «بیست و بیست + 7» به تهیه کنندگی امیر قمیشی پخش می‌شود که در این برنامه شاعران و نثرنویسان ادبیات طنز حضور دارند و با برپایی سفره هفت‌سین، هفت لبخند با محتوای طنز فاخر ادبی برگزار می‌شود و در ادامه مرحله فینال فینالیست‌های مسابقه «قندپهلو» و مشائره طنز اقوام مختلف ایرانی با گویش‌های محلی پخش می‌شود.

وی افزود: رضا رفیع، شهرام شکیبا، ابوالفضل زرویی‌ نصرآباد، نادر خطایی، اسماعیل امینی، قاسم رفیعا میهمانان برنامه هستند که اجرای برنامه را رضا رفیع برعهده دارد و از ساعت 17 پخش می‌شود.

علمداری تصریح کرد: در این برنامه در قطعه مستند از کاریکاتورهای گل‌آقا درباره وزرای دولت‌های پنجم، ششم و هفتم پخش می‌شود. هیچ ستاره‌ای در این برنامه از قبیل خواننده، هنرپیشه و فوتبالیست حضور ندارد و از همه طنزپردازان کشور دعوت کرده‌ایم.

قائم‌مقام شبکه آموزش گفت: ویژه برنامه بزرگداشت مرحوم حبیبی کاریکاتوریست مجله گل‌آقا و پخش تصاویر دیده نشده از گل‌آقا و آیتم معرفی این شخص از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

وی افزود: سرودهای ابوالقاسم حالت، منوچهر احترامی و ابوتراب جلیل از شعرای طنزپرداز نیز نمایش داده می‌شود.

علمداری اضافه کرد: برنامه‌های ترکیب شبکه آموزش در ایام نوروز شامل «رادیو 7»، «فرصت برابر»، «دکتر سلام»، «صبحی دیگر»، «نیلوفرانه» و «رخ‌تورخ» است.

قائم مقام شبکه آموزش گفت: «رخ تو رخ» گفت‌وگو با هنرمندان طنز کشور از جمله بیژن بنفشه‌خواه، محمدرضا هدایتی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، رضا عطاران، مجید صالحی و... است که در ایام نوروز پخش می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه رادیو 7 نیز روز 29 اسفند پس از ویژه‌برنامه سال تحویل از ساعت 22 پخش آن آغاز می‌شود و در ایام نوروز نیز هر شب ساعت 23 ادامه خواهد داشت و حدود 40 خواننده نیز در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

قائم مقام شبکه آموزش در خصوص مسابقه‌های این شبکه گفت: برنامه‌های «مشاعره ستاره‌ها»  و «قندپهلو» در ایام نوروز خبر داد و گفت: «قندپهلو» در 16 قسمت 60 دقیقه‌ای با حضور هنرمندان شهرستانی و اجرای رضا رفیع برگزار می‌شود.  

وی گفت: سریال خارجی «لئوناردو داوینچی» نیز برای ایام عید در نظر گرفته شده است و برنامه «یادها و خاطره‌ها» ویژه برنامه‌های سال تحویل چندین سال گذشته شبکه‌های مختلف سیما در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای مرور می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,101
  • بازدید ماه : 4,929
  • بازدید سال : 31,266
  • بازدید کلی : 782,478
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست