loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 52 1393/01/17 نظرات (0)

برنامه کلاه قرمزی که نوروز امسال از شبکه دو پخش شد و یکی از برنامه‌های پرمخاطب این شبکه بود، در دیگر اعیاد سال ۹۳ نیز مهمان مخاطبان این شبکه خواهد بود.



تصویربرداری مجموعه کلاه قرمزی در استودیوی این برنامه ادامه دارد و قرار است در اعیاد امسال عروسک‌های این مجموعه همچنان ماجراهای شیرین و جذاب برای علاقه‌مندان خود به نمایش بگذارند.

علی زارعان، مدیر گروه کودک شبکه دو درباره قسمت‌های جدید این مجموعه گفت: هر قسمت از سری جدید این مجموعه یک داستان مستقل دارد، ایده این داستان‌ها مشخص شده و گروه در حال تمرین است تا طرح‌ها و داستان‌های نهایی مشخص شود.

مدیر گروه شبکه دو درباره داستان‌های سری جدید این مجموعه توضیح داد: مثل همیشه هر قسمت از این مجموعه چند قصه را به نمایش می‌گذارد که حتی در صورت داشتن تم‌های مشترک، مستقل هستند و هدف اصلی آنها، ایجاد فضایی شاد و آموزنده است. به گفته زارعان، بخش‌های جدید این مجموعه برای نمایش در روز تولد حضرت زهرا(س) و روز زن، میلاد حضرت علی(ع) و مبعث پیامبر(ص) و اعیاد فطر، قربان و غدیر تولید می‌شود.

کلاه‌قرمزی و جام جهانی

مجموعه کلاه قرمزی در سال ۹۳ شامل هفت ویژه‌برنامه است که یک قسمت از آن پیش از برگزاری مسابقات تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به نمایش درمی‌آید.

مدیر گروه کودک شبکه دو در این باره گفت: در سری جدید این مجموعه یک قسمت ویژه نیز تدارک دیده شده که پیش از برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی‌ کشورمان و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ از شبکه دو پخش خواهد شد.

زارعان درباره این بخش از برنامه گفت: در این ویژه‌برنامه نیز مانند همیشه مهمانانی حضور دارند که از چهره‌های مطرح و شناخته شده هستند، اما در میان این افراد یکی از فوتبالیست‌های سرشناس کشورمان مهمان کلاه قرمزی خواهد بود.

مدیر گروه کودک شبکه دو و گروه تولید این برنامه برای شگفت‌زده شدن مخاطبان شبکه دو و علاقه‌مندان برنامه کلاه‌قرمزی از ذکر نام این فوتبالیست خودداری کرده‌اند، اما از آنجا که تاکنون بسیاری از ستاره‌های سینما و تلویزیون در برنامه کلاه قرمزی حضور داشته‌اند، می‌توان پیش‌بینی کرد حتما یکی از بازیکنان طراز اول و احتمالا یکی از فوتبالیست‌های حاضر در تیم ملی کشور مهمان ویژه‌برنامه کلاه قرمزی باشد. از جمله ستارگان و هنرمندانی که تاکنون مهمان خانواده کلاه قرمزی بوده‌اند می‌توان به ابراهیم حاتمی‌کیا، شهاب حسینی، مهناز افشار، علیرضا خمسه، آتیلا پسیانی، امین حیایی، رامبد جوان، نگار جواهریان و طناز طباطبایی اشاره کرد.

خانواده بزرگ کلاه قرمزی

کلاه قرمزی که ۲۱ سال همراه تماشاگران تلویزیون بوده و از سال ۱۳۸۸ عید برخی از سال‌ها ویژه‌برنامه‌هایی برای علاقه‌مندان ترتیب می‌دهد، طی سال‌های اخیر تعداد زیادی عروسک جدید معرفی کرده است. این مجموعه نوروز امسال با قصه‌ها و ماجراهای تازه، دوستان قدیمی و سه عروسک جدید به شبکه دو آمد. عزیزم ببخشید با صداپیشگی احسان کرمی، دیوی با صدای هومن شکیبا و بچه فامیل دور با صداپیشگی محمد لقمانیان تازه‌ترین عروسک‌های این مجموعه هستند.

علی زارعان درباره حضور این عروسک‌ها در سری جدید برنامه کلاه قرمزی گفت: از همه عروسک‌ها در سری جدید استفاده خواهد شد، ممکن است حضور عروسک‌ها به فراخور قصه کوتاه یا طولانی باشد، اما همه عروسک‌های این مجموعه در داستان‌های مختلف و مستقل آن حضور خواهند داشت. نمایش ویژه‌برنامه‌های کلاه قرمزی در اعیاد سال ۹۳ از سی‌ویکم فروردین همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر آغاز می‌شود و با ویژه‌برنامه برنامه‌های ولادت امام علی‌(ع) و روز پدر در بیست‌وسوم اردیبهشت و ویژه‌برنامه جام جهانی فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,766
  • بازدید ماه : 4,594
  • بازدید سال : 30,931
  • بازدید کلی : 782,143
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست