loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 38 1393/01/20 نظرات (0)

سيماي رسانه ملي در ايام آخر هفته فيلم‌هاي متنوعي روي آنتن مي‌برد.



به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، شبكه‌هاي سراسري سيما به همراه شبكه پويا ، نمايش و شما فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني آخر هفته شان را بدين شرح اعلام كرد.

شبكه يك سيما

 فيلم سينمايي« حالا مي بيني» به كارگرداني لوئيز لتريير ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 22 پخش مي شود.
4 شعبده باز از سراسر آمريكا براي اجراي يك مجموعه سه قسمتي از نمايش شعبده بازي به نيويورك دعوت مي شوند. آنها توسط سرمايه گذار بزرگي به نام آرتور ترسلر حمايت شده و برنامه اول خود را اجرا مي كنند. آنها در اين برنامه با استفاده از حقه هاي تردستي وارد بانكي در پاريس شده و خزانه آن را خالي مي كنند. پول مسروقه در بين تماشاچيان اين نمايش پخش مي شود. اين برنامه سر و صداي زيادي به پا كرده و پليس به جرم سرقت از بانك گروه شعبده بازان را دستگير مي كند اما مدرك محكمه پسندي براي نگه داشتن آنها ندارد....

فيلم تلويزيوني«دنياي آقاي سخي»به كارگرداني و تهيه كنندگي سيد مجتبي ياسيني ، جمعه 22 فروردين ماه ساعت 14:50 پخش مي‌شود.
اين فيلم ماجراي مردي به شدت خسيس و مال پرست را به تصوير مي‌كشد كه تمام عمر را به جمع آوري ثروتش اختصاص داده و به خاطر همين روحيه آزمندي و حريصش به چند بيماري مبتلا است از جمله اينكه قند دارد و طعم غذاها را نمي تواند بچشد و از همه مهمتر شديدآ از ناحيه كليه دچار مشكل است و همين امر براي او اغلب باعث مزاحمت هايي بعضآ خنده دار و كميك مي شود. روزي سخي با خبر مي شود چكش (كه مبلغ ناچيزي بوده) برگشت خورده، همين امر باعث مي شود كه سخي راهي بيمارستان شود و ...
رضا بابك ، محمود عزيزي ، منيژه دلدار گلچين  و حميد يزداني ابيانه در فيلم تلويزيوني «دنياي آقاي سخي » ايفاي نقش كرده‌اند.


شبكه دو سيما


انيميشن«دانشگاه هيولاها» به كارگرداني دن اسكنلون ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 8 صبح در برنامه« سينما صبحانه »پخش مي شود.
ساليوان به همراه مايك وازوفسكي و خانم مدير و دان كارلتون و آرت، به عنوان دانشجويان يك دانشگاه محيط دانشگاه را به هم مي ريزند به گونه اي كه استاد دانشگاه و مجري مسابقات از دست آنها به تنگ مي آيد.

انيميشن « تام و جري و لوبيا سحرآميز » به كارگرداني داويد سورن ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 14:30 پخش مي شود. گربه جك (تام) به همراه و جري از يك لوبياي سحرآميز بالا مي‌روند و وارد سرزمين غول ها مي شوند و در سرزمين غول ها اتفاقات جالبي براي آن ها رخ خواهد داد...

فيلم تلويزيوني « قهوه اسپرسو » به كارگرداني رضا بهشتي و تهيه كنندگي پريسا عشقي ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 21 روي آنتن مي‌رود.
دو زن كه عضو يك سازمان تروريستي مقيم خارج از كشور هستند، از طرف موساد مأموريت پيدا مي كنند تا به ايران بيايند و با يكي از كارشناسان انرژي اتمي به نام بهمن آرامي كه در رابطه با مقاوم سازي سايت هاي انرژي اتمي فعاليت مي كنند ارتباط برقرار نمايند و از اين طريق اطلاعاتي درباره مقاومت سايتهاي غني سازي انرژي اتمي به دست آورند.

انيميشن « هواپيماها » به كارگرداني كلي هال ، جمعه 22 فروردين ساعت 8 صبح دربرنامه « سينما صبحانه » پخش مي شود.
يك هواپيماي سمپاش كه در  مزرعه‌اي كار مي كند، هميشه روياي شركت در مسابقات پرواز دور دنيا را دارد. او به كمك يك هواپيما جنگي كه در آشيانه وجود دارد تمرين مي كند و در مسابقات انتخابي مرحله اول، رتبه سوم را مي گيرد. بعد از ورود سمپاش به مسابقات اصلي با رقباي حرفه اي و جديدي  مواجه مي شود و يكي از آنها كه به او حسادت مي كند، سعي دارد با ترفندهاي مختلف او را از دور رقابت خارج كند.

فيلم سينمايي « شكار روباه » به كارگرداني مجيد جوانمرد ، جمعه 22 فروردين ساعت 17:30 پخش خواهد شد.
در جريان يك كنفرانس علمي در ارمنستان، رابطه اي عاشقانه شكل مي گيرد و دامنه آن به شهرهاي مختلف ايران كشيده مي شود. اما حاصل اين عشق، نفرتي ديرينه است و ماجراهاي پيش بيني نشده اي كه حاصل اين نفرت است.
دانيال حكيمي، سام درخشاني، پوراندخت مهيمن،فرهاد قائميان در فيلم سينمايي « شكار روباه » به تهيه كنندگي سيدمحسن جاهد ايفاي نقش كرده اند.

فيلم سينمايي«خواستگاري» به كارگرداني مهدي فخيم زاده و تهيه كنندگي علي اكبر مزيناني ، جمعه 22 فروردين ساعت 23  پخش مي‌شود.
 پيرمردي  با داشتن چندين فرزند و نوه بر اثر تشويق دوستان تصميم مي گيرد پس از سي سال كه از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج كند. او با پيرزني، كه همسن و سال خود اوست، آشنا مي شود. آن دو به رغم مخالفت فرزندان و آشنايان پاي سفره عقد مي نشينند.
هادي اسلامي، ثريا قاسمي، اسماعيل محرابي و ثريا حكمت در فيلم سينمايي « خواستگاري » به تهيه كنندگي علي اكبر مزيناني ايفاي نقش كرده اند.


شبكه سه سيما

 فيلم سينمايي « جاسوس » به كارگرداني توماس آلفردسن ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 11 روي آنتن مي‌رود.
اين فيلم روايتگر جنگ سرد در دهه 70 ميلادي اداره ضد جاسوسي انگليس است كه در يك عمليات خيلي مهم در بوداپست با شكست مواجه مي شود. اين رسوايي باعث عوض شدن رئيس اين اداره مي شود. اين طور گمان مي رود كه يكي از 4 معاون ارشد رئيس اداره احتمالا بايد جاسوس روس ها باشند. رئيس سازمان از يك جاسوس بازنشسته اسميت درخواست مي كند تا فرد نفوذي روس ها را پيدا كند و ...
گري الدمن ،كالين فرت، تام هاردي و مارك استرونگ در فيلم سينمايي « جاسوس » بازي كرده اند.

فيلم تلويزيوني « نغمه نوروز » به كارگرداني سيد محسن يوسفي و تهيه كنندگي مصطفي علمي فرد ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 16:30  پخش خواهد شد.
داستان اين فيلم زندگي پيرمرد خسيسي را روايت مي كند كه به هيچ عنوان حاضر به كمك به افراد كم بضاعت نيست و خساست او به حدي است كه حتي تشكيل خانواده هم نداده است و اين امر باعث به وجود آمدن داستاني جذاب در شب تحويل سال نو مي شود.
سياوش طهمورث، پرويز پورحسيني، شهرام ابراهيمي، آتش تقي پور، عزت الله مهرآوران و محمدرضا عباس نژاد در فيلم تلويزيوني « نغمه نوروز » ايفاي نقش كرده اند.

فيلم سينمايي « چشماتو نبند » به كارگرداني مجتبي چراغعلي و تهيه كنندگي جواد فرحاني ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 19روي آنتن مي‌رود.
شادي و پارسا كه مدت هاست به خاطر فوت اقوامشان مراسم ازدواجشان به هم مي خورد تصميم مي گيرند تا پيرترين فرد فاميل عمو صادق كه 110 سال سن دارد را نزد خود بياورند تا از او تا زمان عروسي مراقبت كنند عمو صادق كه بسيار شوخ طبع و شيطان است همه را به دردسر مي‌اندازد . پيرمرد خود را به مردن ميزند و آنها تصميم مي گيرند تا جسد او را پنهان كنند و مرگ او را بروز ندهند اما ...

فيلم سينمايي « ميراث بورن » به كارگرداني توني جيلروي ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 23:30 پخش مي‌شود.
 آرون كراس، يك ارتشي كاركشته، مورد سوء قصدي كه از طرف سي آي اي برنامه ريزي شده قرار مي گيرد. اما از ان جان سالم به در مي برد . اين در حالي است كه او در منطقه اي مشغول انجام ماموريت خود است. او متوجه مي شود كه مورد يك ازمايش دارويي قرار گرفته كه به نتيجه مناسب نرسيده و اكنون CIA قصد از بين بردن او را براي جلوگيري از فاش شدن اين موضوع دارد. آرون متوجه مي شود كه بايد رد اين موضوع را در جايي كه اين آزمايشات دارويي انجام مي شود بگيرد و ...

فيلم سينمايي « دهليز » به كارگرداني بهروز شعيبي ، جمعه 22 فروردين ماه ساعت 11روي آنتن مي‌رود.
شيوا پس از به زندان افتادن شوهرش از اميرعلي پسرشان به سختي مراقبت مي كند. اميرعلي كه حالا كلاس اول دبستان است با تصميم مادرش و مددكار اجتماعي، پي مي برد پدرش در زندان محبوس است. وي احساس پدرانه او را در مي يابد. پدر اميرعلي معلمي است كه در يك درگيري خياباني فردي را به قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار گرفته است. از مرگ مي هراسد و دوست دارد براي فرزندش پدري كند. اما اولياي دم، به خصوص خواهر دو قلوي مقتول هنوز قاتل را نبخشيده اند ...
رضا عطاران، هانيه توسلي، شاهرخ فروتنيان، سعيد چنگيزيان، مسعود ميرطاهري، نگار عابدي و افسانه چهره‌آزاد، بازيگران اين فيلم هستند.

فيلم سينمايي « عاشقانه اي براي سرباز وظيفه رحمت » به كارگرداني پوريا آذربايجاني ، جمعه 22 فروردين ساعت 16 پخش مي شود .
رحمت پسري جوان و ساده لوح بعد از اينكه به خواستگاري ريحانه مي رود ، پدر ريحانه از او مي خواهد تا قبل از ازدواج  به سربازي برود. بعد از يكسال و نيم رحمت براي مرخصي باز مي گردد و متوجه مي شود كه ريحانه خواستگار پولداري دارد و چون سرطان معده دارد، آنها به خاطر خرج و مخارج سنگين بيماري ريحانه, مجبور به ازدواج او با امير شده اند. دو روز مانده به عروسي، امير بيماري ريحانه را مي فهمد و از ازدواج منصرف مي شود. رحمت پس از اتمام سربازي به سراغ ريحانه مي رود و ...
احمد مهرانفر، آتيلا پسياني، نيره فراهاني، حسين سليماني، مهران رجبي و  محسن قاضي مرادي در فيلم سينمايي « عاشقانه اي براي سرباز وظيفه رحمت » ايفاي نقش كرده اند.


شبكه چهار سيما


فيلم سينمايي «جزيره اي بر بام دنيا » به كارگرداني رابرت استيونسون ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 15  پخش مي‌شود.
 گروهي از مردم كه براي نجات فردي كه توسط پادشاه سرزمين زنداني شده بود و سوار بر قايق پرنده اي مي شوند تا به جزيره اي دور در آن طرف آبها بروند، اما پس از رسيدن به جزيره توسط افراد پادشاه دستگير  مي شوند و... .
ديويد هارتمن و دونالد سيندن را در اين فيلم با ژانر درام و تخيلي بازي كرده اند.

فيلم سينمايي « سارقين » به كارگرداني دونگ هوين چونگ ، جمعه 22 فروردينساعت 20:30 در  برنامه «سينما 4» پخش مي شود.
داستان اين فيلم با بازي يان سوك كيم و جونگ جي لي در باره گروه سارقي است كه براي آخرين سرقت خود آماده مي شوند. آنها توسط فردي استخدام شده اند تا با همكاري هم يكي از گران بها ترين الماس هاي دنيا كه متعلق به يك فرد شياد چيني است را بدزند . اما در اين بين نقشه دومي هم وجود دارد ، انها الماس را براي خودشان مي خواهند.

 

شبكه تهران سيما

انيميشن « توربو » به كارگرداني ديويد سورن ، پنجشنبه 21 فروردين ساعت 13:30 در  برنامه تماشاخانه  روي آنتن مي‌رود.
« توربو »داستان حلزوني است كه آرزو دارد در مسابقات برنده شود و موفق مي شود.

فيلم سينمايي « طعمه » به كارگرداني دارل رودت ، جمعه 22 فروردين  40 دقيقه بامداد  پخش مي شود.
خانواده اي آمريكايي به واسطه كار پدر خانواده به صحراي آفريقا مي روند. مادر خانواده كه مادرناتني بچه هاست به همراه راهنما و بچه ها براي گردش به صحراي آفريقا مي رود. اما با حمله شير به راهنما، آنها در صحرا گم مي شوند و در محاصره شيرها قرار مي گيرند.
بريجيت موينا هان و پيتر ولر در فيلم سينمايي « طعمه » بازي كرده اند.

انيميشن « من شگفت انگيز 2 » به كارگرداني پير كافين جمعه 22 فروردينساعت 9 صبح خش مي شود.
 گرو كه ديگر مانند گذشته بدجنس نيست، تصميم مي گيرد گروهي بسازد و يك جنايتكار تازه كه آرامش را از همه سلب كرده، ادب كند.

فيلم سينمايي « قهرمان » به كارگرداني ييمو ژانگ ، جمعه 22 فروردين  ساعت 13:30  روي آنتن مي رود.
 شمشير زن و رزمي كاري ماهر به نام بي نام در حضور حاكم چين تاريخي حاضر مي شود در حالي كه توانسته سه آدم كش مخالف حاكم را به قتل برساند. اين در حاليست كه حاكم در ميانه جنگ هاي پياپي به قصد ايجاد اتحاد در سرزمين وسيع چين تاريخي است . بي نام براي حاكم روايتي را تعريف مي كند مبني بر اينكه چگونه موفق شده سه آدم كش را به قتل برساند. يكي از پاداش هايي كه براي اين خدمت به حاكم به  بي نام تعلق مي گيرد آن است كه مي تواند مقداري به تخت حاكم نزديك تر شود و از فاصله نزديك تري با وي سخن بگويد ...

فيلم سينمايي « موج تاريك » به كارگرداني جان استاك ول ، جمعه 22 فروردينساعت 21:45 روي آنتن مي رود.
 كيت يك غواص متخصص در شنا كردن با كوسه هاست و مردي به نام تمبا محافظ او هنگام شناست و شوهرش جف از عمليات آنها فيلم برداري مي كند و فيلم مستند مي سازد. اما يك روز كه آنها مشغول كار خود هستند كوسه عصباني ناگهان به تمباي نزديك به بازنشستگي حمله مي كند و تمبا در اين حادثه كشته مي شود. كيت جف را مقصر اين واقعه مي داند . يك سال بعد جف دوباره نزد كيت برمي گردد و از او مي خواهد گذشته ها را فراموش كنند اما اين براي كيت كار سختي است در عين حال ، در طول اين يك سال گذشته كيت نتوانسته كاري كه همان صرفه اقتصادي غواصي را داشته باشد انجام دهد و بنابراين در آستانه ورشكستگي و واگذاري قايق اش است ...

شبكه شما


فيلم تلويزيوني « خط ساغر » به كارگرداني سعيد پورشعباني پنجشنبه 21 فروردين ساعت 23  پخش مي‌شود .
استاد سفالكار بابت قراردادي به عبدلي مبلغ هنگفتي بدهكار است، حشمت و رحمت پسران استاد سفالكار هستند. حشمت در شهر مغازه دارد و رحمت كنار پدر مشغول سفالكاري است، در اين حين مژده شاگرد استاد نيز به جمع آن‏ها، مي‏پيوندد و دست به دست هم مي‏دهند تا بتوانند بدهي عبدلي را بدهند. رحمت پسر استاد براي اينكه بتواند صنعت سفالگري را گسترش دهد، طرحي را به صنف سفالگران ارائه مي‏كند تا بتوانند كيفيت توليداتشان را بالا برده و از واردات سفال از خارج جلوگيري كنند.
فيلم تلويزيوني « خط ساغر  » به تهيه كنندگي رضا محمودي شجاع توليد مركز  همدان است .

فيلم تلويزيوني « ماجراي رضا » به كارگرداني و تهيه كنندگي موسي پايين محلي ، جمعه 22 فروردين ساعت 13:30 پخش مي شود.
رضا پسر بچه‌اي است، كه در يك خانواده روستايي زندگي مي كند و، از ضعف بينايي رنج  مي‌برد. نا آگاهي او و خانواده اش از اين مسأله ، درد سرهايي را براي  او، تا حد اخراج از مدرسه فراهم مي كند. تا اينكه، زن دايي رضا كه براي چند روز مهمان آن ها شده با ديدن حركات رضا، پي به مشكل او مي برد و در صدد درمانش بر مي آيد . به اين ترتيب همگان متوجه موضوع شده و با خريد يك عينك مناسب مشكل رضا برطرف مي شود.
فيلم تلويزيوني « ماجراي رضا » توليد مركز گلستان است.


شبكه قرآن و معارف سيما


فيلم تلويزيوني« ميان ماندن و رفتن» به كارگرداني بهروز شعيبي و تهيه كنندگي حميد مولوي ، جمعه 22 فروردينساعت 15:30  پخش مي شود.
مجيد، جواني كه همه راه‌هاي پيش روي خود را براي ادامه زندگي بدون نتيجه مي‌بيند، با طلا و دلاري كه صاحب‌خانه‌شان در اختيارش گذاشته تا براي دخترش جهيزيه تهيه كند، به سمت قشم فرار مي‌كند. ..
فيلم تلويزيوني «ميان ماندن و رفتن» از توليدات مركز سيما فيلم است.


شبكه آموزش سيما


 فيلم تلويزيوني «ملاقات غيرممكن» به كارگرداني حسن لفافيان و تهيه كنندگي سعيد حران اف، جمعه 22 فروردين ساعت 10 صبح پخش مي شود .
مژگان و امير ، دو دانشجوي نخبه رشته شيمي ، در صدد ازدواج هستند كه امير در حادثه‌اي در آزمايشگاه محل كارش كشته مي شود. مژگان كه در عزاي امير به سر مي برد، تصميم مي گيرد تا طرح ابتكاري امير كه ناتمام مانده است را تكميل كند. اين طرح درباره ساخت نوعي رنگ صنعتي با اتكاء بر فناوري بومي است. مژگان به طريقي سعي مي كند تا مشغول كار در كارخانه واگن پارس شود. امير طرح خود را به سفارش اين كارخانه انجام داده است . مريم هرچه كه مي گذرد به موارد مشكوكي از جمله اين كه نامزدش امير يكي از سهامداران اين كارخانه بوده برخورد مي كند اما ...
فيلم تلويزيوني « ملاقات غير ممكن » از توليدات سال 1389 صداوسيماي مركزي است.


شبكه پويا


انيميشن « دنياي وحش »  پنجشنبه 21 فروردين ساعت 20 پخش مي‌شود.
اين انيميشن درباره شيري است كه تمام عمر خود را در باغ وحشي در نيويورك سر كرده، اما به دروغ داستان‌هايي خيالي از دلاوري‌هايش در جنگل براي پسرش تعريف مي‌كند. شبي كاركنان باغ وحش براي كمك به حيواناتي كه در جزيره‌اي با آتشفشان فعال اسير هستند، به طرف آنجا حركت مي‌كنند و بچه شير به طور اتفاقي در يكي از كابين‌هاي حمل حيوانات اسير مي‌شود و به آفريقا منتقل مي‌گردد و ...

انيميشن « قهرمان كوچك » جمعه 22 فروردين ساعت 20 روي آنتن مي‌رود.
داستان اين انيميشن درباره جواني كوچك به نام يانكي اروين است كه عاشق ورزش بيس بال است و پدرش نگهبان شبانه يك ورزشگاه است در اين باشگاه چوب بيس بال يك ستاره به سرقت رفته و پدرش اخراج مي شود يانكي در مسابقات جهاني شركت مي كند و قهرمان مي شود و پدر به كار خود باز مي گردد و چوب بيس بال قهرمان به دست مي آيد.

شبكه نمايش


فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « پدر »، « گلوگاه شيطان » ، « ناوارو ، مهاجرين غير قانوني » ، « گاوچران ها و بيگانگان » و « عقاب » پنجشنبه 21 فروردين ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « در اعماق دريا + نيش »، « سليم لنگ » ، « ناوارو ، متهم، اينطور نيست ؟ »، « تحول هِنري » و « سه نفر براي كشتن » جمعه 22 فروردين ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,467
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,130
  • بازدید ماه : 3,958
  • بازدید سال : 30,295
  • بازدید کلی : 781,507
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست