loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 36 1393/03/11 نظرات (0)
دیبا زاهدی بازیگر «پنج ستاره» که اولین تجربه سینمایی خود را در این فیلم پشت سرگذاشته است از همراهی و کمک شهاب حسینی برای ایفای بهتر نقشش در این فیلم صحبت کرد.

دیبا زاهدی بازیگر فیلم «پنج ستاره» درباره حضورش در اولین فیلم مهشید افشار‌زاده به خبرنگار مهر گفت: من پیش از حضور در این فیلم فعالیت‌های مختلفی در زمینه بازیگری داشتم ولی تخصص اصلی من در زمینه معماری است و سال‌ها در این زمینه به فعالیت پرداختم. از طریق آقای سمواتی به این پروژه معرفی شدم و بعد از آن خانم افشار‌زاده و آقای کامبوزیا پرتوی من را برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب کردند.

او ادامه داد: از ابتدا من هیچ چیزی درباره این پروژه نمی‌دانستم و مدت سه هفته زمان برد تا به من گفتند که محوریت اصلی قصه روی شخصیتی است که قرار است من آن را بازی کنم.

بازیگر جوان سینمای ایران درباره تحصیلاتش در زمینه بازیگری توضیح داد: من پیش از حضور در فیلم «پنج ستاره» در زمینه بازیگری فعالیت‌هایی را در حوزه نمایش‌های دانشجویی داشتم و با بازیگری غریبه نبودم همچنین نزدیک به دو ترم در کلاس‌های استاد سمندریان آموزش دیدم و در کلاس‌های مهتاب نصیر‌پور و محمد رحمانیان هم دوره آموزش بازیگری را سپری کردم تا بدون دانش و آگاهی وارد این عرصه نشوم.

زاهدی درباره ویژگی‌های نقش‌اش در فیلم «پنج ستاره» گفت: شخصیتی که در این فیلم ایفاگر نقش‌ آن هسیتم ویژگی‌های متفاوتی داشت و تمام تلاشم را انجام دادم تا نقش به خوبی در اجرا پرداخته شود. کمک‌های شهاب حسینی هم در این فیلم شامل حال من شد. این دختر یک شخصیت درون گرا بود و در اجتماع سعی می‌کرد که سرش به کار خودش مشغول باشد و به طور کلی شخصیت آرامی بود که من سعی کردم در اجرا به این ویژگی‌های شخصیتی بپردازم.

زاهدی درباره آینده کاری‌اش در عرصه بازیگری بیان کرد: نمی‌خواهم به هر قیمتی در سینما به ایفای نقش بپردازم. بعد از «پنج ستاره» سعی می‌کنم که با وسواس و دقت بیشتری در انتخاب نقش‌هایم عمل کنم. بعد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر پیشنهادهای زیادی به من برای بازی در پروژه های مختلف ارائه شد که ترجیح دادم نقشی را که می خواهم انتخاب کنم متفاوت تر از کار قبلی ام باشد.

بازیگر فیلم «پنج ستاره» در پایان ضمن گلایه از برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها گفت: چند روز پیش در یکی از روزنامه‌ها انتقادات غیر عادی را به من وارد کرده بودند که بیشتر جنبه توهین داشت تا نقدی که بتواند سازنده باشد و من را در مسیر کاری‌ام هدایت کند. امیدوارم که اگر می‌خواهند نقدی ارائه دهند، نقدی سازنده باشد و بتواند به بازیگرانی که به تازگی وارد سینما شدند، کمک کند.

 «پنج ستاره» اولین فیلمی است که دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش پرداخته و شهاب حسینی، شیرین بینا، بهنوش بختیاری و بهناز جعفری در این فیلم او را همراهی کردند. «پنج ستاره» اولین فیلم بلند مهشید افشار‌زاده در مقام کارگردان است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,820
  • بازدید ماه : 4,648
  • بازدید سال : 30,985
  • بازدید کلی : 782,197
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست