loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 53 1393/03/11 نظرات (0)

کمال تبریزی که پخش سریال «سرزمین کهن» او از شبکه سه سیما به دلیل اعتراض عده‌ای از مردم قوم بختیاری متوقف شده است، درباره آخرین وضعیت سریال و انجام رایزنی‌ها برای حل مشکل پیش‌آمده صحبت کرد.

کمال تبریزی کارگردان سینمای ایران درباره حرف و حدیث هایی مبنی بر اینکه وی برای حل مشکلات سریال «سرزمین کهن» در سازمان صدا و سیما حاضر نمی‌شود به خبرنگار مهر گفت: من نمی‌دانم که ریشه این حرف ها کجاست. مشکلی که ما امروز با تلویزیون داریم بر سر اصلاحات و  تشکیل جلسه های مختلف و عدم حضور من در این جلسات نیست بلکه مشکل این است که تهیه‌کننده این سریال مبلغ قابل توجهی را از صدا و سیما طلبکار و به همان میزان به عوامل این سریال بدهکار است.

کارگردان سینمای ایران ادامه داد: اولین اتفاقی که باید بیفتد این است که صدا و سیما مطالبات تهیه‌کننده را تسویه کند تا او بتواند برنامه‌ریزی کند و پول عوامل و بازیگرانی را که آمدند و در این پروژه همکاری کردند، پرداخت کند. در واقع مدیران سیما از ما در خواست می کنند که در جلسات حاضر شویم برای تعیین تکلیف و ادامه ساخت این سریال ولی تا وقتی که زمینه تولید فراهم نباشد چه طور می توان به ادامه ساخت پروژه «سرزمین کهن» فکر کرد.   

کارگردان فیلم «لیلی با من است» به جلساتش با مدیران رسانه ملی اشاره و بیان کرد: طی جلسات مختلفی که با مدیران سیما داشته‌ایم، پس از ساعت ها بحث و گفتگو به این نتیجه رسیدیم تنها راهی که باقی می ماند این است که تلویزیون پول را به تهیه‌کننده پرداخت کند تا این پروژه دوباره به جریان بیفتد اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد. به زعم من این امر طبیعی است و صدا و سیما با بحران های مالی فراوانی مواجه شده و پولی ندارد تا پرداخت کند.

تبریزی بار دیگر تاکید کرد:‌ اولین قدمی که باید برداشته شود این است که مدیران سیما پولی را در اختیار تهیه‌کننده قرار دهند تا او دستش باز شود و بتواند با عوامل تسویه حساب کند. تهیه کننده هزینه های لازم را مکتوب و به سازمان ارائه کرده است و همه چیز منوط به تصمیم گیری مدیران سیما خواهد بود. زمانی که این اتفاق بیفتد می توان درباره سرنوشت «سرزمین کهن» حرف زد.

وی ادامه داد: همه عوامل این سریال پراکنده شدند و در گروه های مختلف مشغول به کار هستند و جمع کردن دوباره این بازیگران کنار هم کار بسیار دشواری است. شهاب حسینی بازیگر اصلی این سریال برنامه های کاری خود را تا پایان سال 93 بسته است، اگر بخواهیم برای حضور در قسمت های بعدی این کار حرف بزنیم، اول باید با او تسویه حساب کنیم و بعد ببینیم که در چه تاریخی آزاد است تا بتوانیم قرارداد خود را برای سال آینده تثبیت کنیم.  

کارگردان فیلم «طبقه حساس» تصریح کرد: نکته اصلی این جا است که دوستان کمی فرافکنی می کنند و مساله را طوری بازگو می کنند که انگار ما نمی خواهیم اتفاق تازه ای برای این سریال بیفتد. دوستان اول باید اصل مطلب را برطرف کنند.  

تبریزی در پایان درباره اصلاحاتی که قرار است به این مجموعه تلویزیونی وارد شود، گفت: «سرزمین کهن» با اصلاحات درست خواهد شد و به تازگی فرآیندی برای آن پیش آمده است که من معتقدم به زودی همه مسائل آن حل خواهد شد.   

به گزارش مهر، سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی است که چندی پیش پخش آن از شبکه سه سیما به دلیل اعتراض قوم بختیاری به برخی دیالوگ‌ها و شخصیت‌پردازی‌های آن متوقف شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,698
  • بازدید ماه : 4,526
  • بازدید سال : 30,863
  • بازدید کلی : 782,075
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست