loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 47 1393/03/17 نظرات (0)

مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما گفت: نگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش زنده مسایقات جام جهانی چه فوتبال و چه والیبال و سایر ورزش‌ها نگاه درآمدزایی نیست بنابراین از پخش این برنامه‌ها درآمدی برای شبکه حاصل نمی‌شود.

 


به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه «خیابان ایران»، برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنجشنبه و جمعه  هر هفته به صورت زنده از  ساعت23به مدت180 دقیقه به تهیه کنندگی حامد جوادزاده و اجرای عبدالله روا به روی آنتن می رود.

برنامه زنده «خیابان ایران» این هفته میزبان برگزیدگان سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قران کریم بود تا مجید یراقیان مجری سی و یکمین دوره این مسابقات با جعفر فردی و بهزاد هژبری نفرات برتر رشته های قرائت و حفظ قران کریم به گفتگو بنشیند.

فردی با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات قران کریم که در ایران برگزار شده بود، گفت: خوشبختانه سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و ما توانستیم در بین قاریان جهان از کشورهای با سابقه‌ای چون مصر مقام اول را در این دوره از مسابقات کسب کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای صاحب نام در این دوره از مسابقات داورهایی داشتند تا قضاوت‌هایی به صورت عادلانه در مورد برگزیدگان انجام گیرد.

این قاری قرآن در ادامه افزود: کشورهای صاحب نامی چون مصر علیرغم سابقه‌ای که دارند وقتی برای مسابقه می‌آیند به صورت مسابقه‌ای قرائت خوانی نمی‌کنند و شاید یکی از دلایل ضعف آنها نیز در این مسابقات همین امر است چرا که  آنها فرهنگ مسابقه‌ای تلاوت کردن را ندارند.

وی دلیلی دیگر درخشش ایرانی‌ها در این مسابقات را هوش و ذکاوت ایرانی‌ها بر شمرد و تصریح کرد: علاوه بر هوش ایرانی‌ها، نکته گویی‌هایی که اساتید برای ما بازگو می‌کنند می‌تواند در درخشش ایرانی‌ها در مسابقات بین المللی بسیار موثر واقع گردد.

فردی در توصیه به خانواده‌ها برای مانوس کردن فرزندان از سنین کودکی با قرآن گفت: انس با قران بهترین نعمتی است که خداوند به یک فرد می‌دهد و من امیدوارم خانواده ها کودکان خود را با قرآن مانوس کنند تا از این نعمت بهره مند گردند حتی اگر از این کودکان همه هم به سکوی مسابقات بین المللی نرسند حتما عده‌ای در چنین جایگاههایی خوش خواهند درخشید.

بهزاد هژبری از دیگر میهمانان این برنامه که در رشته حفظ قرآن صاحب مقام اول این دوره از مسابقات بود در خصوص این رشته از قرآن گفت: من 7 سال است که حافظ قرآن هستم و در ظرف مدت سه سال موفق شدم تا قرآن را حفظ کنم.

وی ادامه داد: حفظ قرآن نیز قبل از هر چیز نیاز به عنایت خداوند دارد و کسی که در این راه می‌آید اگر اراده‌ای استوار و تمرین‌های مکرر داشته باشد حتما به لطف خدا موفق خواهد شد در این رشته به پیروزی نایل گردد.

اما جواد محتشمیان کارشناس و گزارشگر والیبال از دیگر میهمانان برنامه «خیابان ایران» این هفته بود، وی با توجه به افزایش سطح کیفی تیم والیبال ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی والیبال گفت: خوشبخانه برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه این رشته ورزشی صورت گرفت و نیروی انسانی و جوان ما هم جوابگوی این برنامه‌ها بود تا امروز به این نقطه که هستیم برسیم.

این کارشناس در ادامه برنامه به توضیح قوانین این ورزش و تعلیم آن نمود.

برای پخش زنده بازی‌های جام‌جهانی هزینه‌های زیادی متحمل شدیم

حسین‌آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما که به صورت تلفنی به «خیابان ایران» پیوست در خصوص پخش بازی‌های والیبال به صورت زنده از صدا و سیما گفت: براساس قوانین فدراسیون والیبال برای پخش زنده برنامه جام جهانی والیبال باید استانداردهایی رعایت شود و هر کشوری که می‌خواهد این برنامه‌ها را به صورت زنده پخش کند موظف است این استاندارها را رعایت نماید.

وی ادامه داد : برای رسیدن به این استاندارد هزینه‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف سیما انجام دادیم تا بتوانیم برای مردم این مسابقات را به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش نماییم.

زمانی افزو: نگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش زنده مسایقات جام جهانی چه فوتبال و چه والیبال و سایر ورزش‌ها نگاه درآمدزایی نیست بنابراین از پخش این برنامه‌ها درآمدی برای شبکه حاصل نمی‌شود و ما برای چنین عرصه‌های ملی‌ای باید چنین هزینه‌هایی را متحمل شویم.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به بازی‌های جام جهانی فوتبال 2014 تصریح کرد: خرید مسابقات فوتبال جام جهانی نسبت به سایر رشته‌های ورزشی از گران‌ترین برنامه‌هاست که ما مذاکرات آن را انجام داده‌ایم تا این مسابقات را با کیفیت خوب و مناسب برای مردم به صورت زنده نمایش دهیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,104
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,767
  • بازدید ماه : 3,595
  • بازدید سال : 29,932
  • بازدید کلی : 781,144
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست