loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 86 1392/04/26 نظرات (0)

معاون سیما با تاکید بر اینکه رسانه ملی با برنامه‌ریزی حرفه ای و هدفمند تبلیغات پر زرق و برق در انتخابات ریاست جمهوری را به حاشیه راند، گفت : فقط در روز انتخابات قریب به ۱۰ هزا نفر در کل کشور درگیر برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی بودند.



به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از دست‌‌اندرکاران و برنامه‌سازان برتر برنامه‌های انتخاباتی سیما عصر دیرور سه شنبه 25 تیر ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، حسن تقدس نژاد معاون اداری مالی صدا و سیما و دکتر علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی در سالن رضوان مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد.

معاون سیما با تاکید بر اینکه رسانه ملی با برنامه‌ریزی حرفه ای و هدفمند تبلیغات پر زرق و برق در انتخابات ریاست جمهوری را به حاشیه راند، گفت : فقط در روز انتخابات قریب به 10000 نفر در کل کشور درگیر برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی بودند.

 علی دارابی معاون سیما در سخنانی در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران و برنامه سازان برتر برنامه های انتخاباتی سیما اظهار داشت :  طبیعتاً آنچه که برای همه ما هم ذخیره آخرت است و هم بسیار خوشحال کننده تقدیر به سزایی است که رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی داشتند و بار دیگر کارنامه رسانه ملی را مورد تائید قرار دادند و این بزرگترین افتخار برای رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه انتخابات 92 حساسیت‌ها و اهمیت خاص خودش را داشت تصریح کرد: عزم و تلاش رسانه ملی بر این بود که با برنامه‌های جدید  مشارکت و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای را دنبال کند تا حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب رقم بخورد .

دارابی افزود: از سوی دیگر موضوع رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای را پیش رو داشتیم تا هم بتوانیم برنامه‌های آن‌ها را خنثی و هم در این زمینه روشنگری کنیم.

معاون سیما در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این که طبق نظرسنجی‌ها بیش از 85 درصد مردم رسانه ملی را در انتخابات 92 بی طرف دانستند یادآور شد رسانه ملی باید تلاش می‌کرد که با افزایش کمی و کیفی برنامه‌های انتخاباتی، فضای شادی، نشاط و امید را در رسانه حفظ کند؛ باید می‌توانستیم در کنار برنامه‌های معمولی که وجود داشت، به گونه‌ای مدیریت کنیم که برنامه‌های صدا و سیما طراوت خودش را حفظ و فضای ویژه‌ای را برای برنامه‌های انتخاباتی فراهم کند.

دارابی همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، با مناظره‌هایی روبرو بودیم که باید بر پایه اخلاق، قانون و برنامه می‌بود تا قدرت تمیز به مردم بدهد، بر اساس نظرسنجی بیش از 65 میلیون نفر از مردم مناظره‌های انتخاباتی را مشاهده کردند که این رکورد بزرگی بود.

وی گفت: رسانه ملی از زمستان 91 برنامه انتخاباتی خودش را آغاز کرد و این برنامه‌ها با شیب ملایمی تدوین شدند، ما در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها را هم در پیش داشتیم که باید به آن هم توجه می کردیم.

معاون سیما در ادامه سخنانش با یادآوری این که در معاونت سیما می‌بایست برنامه‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کردیم که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی ارتقاء یابند، خاطرنشان کرد: رسانه ملی با برنامه ریزی حرفه ای، هنرمندانه و هدفمند تبلیغات پر زرق و برق در انتخابات ریاست جمهوری را به حاشیه راند و نشان داد که باید مردم به انتخاب درستی برسند.

به گفته وی، در کنار این برنامه‌ها برنامه دیگری که امسال در رسانه ملی و به طور مشخص در سیما پخش شد، برگزاری گفتگوها با حضور نمایندگان کاندیداها در بخش‌های مختلف بود که حجم قابل توجه ای به برنامه‌های انتخاباتی اضافه کرد.

معاون سیما ادامه داد: از ساعت 18 تا 24 هر شب یک شبکه مجازی انتخابات در تلویزیون طراحی کرده بودیم که در همه شبکه‌ها هر ساعتی مردم قادر بودند برنامه‌های انتخاباتی را مشاهده کنند.

علی دارابی همچنین گفت: یکی از موضوعات مهم در مسئله انتخابات این بود که همکاری بایسته‌ای میان رسانه ملی و نهادهای مختلف مانند وزارت کشور و هیات‌های اجرایی و ...  در بهترین سطح وجود داشت و دنبال می‌شد.

وی تاکید کرد: ما تلاش کردیم عدالت را به معنای واقعی اجرا کنیم از عدالت در نگاه‌ها و فرصت‌هایی که باید به نامزدها داده می شد تا عدالت در نگاه دوربین‌ها یا به عبارتی عدالت تصویری.

علی دارابی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه تلاش کردیم بسیاری از برنامه‌های گفتگو محورمان را با رویکرد انتخاباتی دنبال کنیم، به ذکر مثالی در این زمینه پرداخت و گفت: سعی کردیم برنامه هایی مانند "پایش"، "دیروز، امروز و فردا " و "ثریا " در ماه‌های منتهی به انتخابات، جهت‌گیری‌های انتخاباتی پیدا کنند.

معاون سیما در خاتمه تاکید کرد: فقط در روز انتخابات یعنی 24 خرداد ماه بیش از 2 هزار نفر در معاونت سیما درگیر برنامه‌های انتخاباتی بودند و در کل کشور هم قریب به 10 هزار نفر درگیر برنامه های انتخاباتی بودند تا حضور حماسی مردم را از قاب تلویزیون انعکاس دهند.

کدخدایی: حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سایه فعالیت رسانه ملی

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در مراسم تقدیر از دست اندرکاران و برنامه سازان برتر برنامه‌های انتخاباتی سیما در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی حضور میلیونی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را حاصل تلاش خالصانه همکاران این رسانه دانست.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون تبلیغات و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: تبلیغات تلویزیونی در این دوره از انتخابات علاوه بر ایجاد زمینه‌های خوب برای بیان نظرات و برنامه‌های نامزدها از صرف هزینه‌های میلیاردی تبلیغات نیز جلوگیری کرد و این مسئله در شرایط کنونی کشور صرفه‌جویی عظیمی برای اقتصاد کشور به همراه داشت.

وی در خاتمه با قدردانی از کارکنان، کارشناسان، خبرنگاران و مدیران رسانه ملی به خصوص در معاونت سیما افزود: شما در عرف و رویه سیاسی کشور تحولی عظیم به وجود آوردید. شما حماسه بزرگ سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری بود را رقم زدید. تلاش شما به گونه‌ای بود که مقام عظمی ولایت با تعابیری ظریف از آن یاد کردند و در پیام‌شان به طور اخص از رسانه ملی قدردانی فرمودند.

گلپایگانی: رسانه ملی در توجیه و هدایت مردم کاری کارستان کرد

حجت الاسلام و المسلیمن گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم از دست اندرکاران و برنامه‌سازان برتر برنامه‌های انتخاباتی سیما از تلاش کارکنان این رسانه در خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

در این مراسم رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش صداوسیما در برگزاری انتخاباتی با شکوه خطاب به حاضران گفت: در توجیه و هدایت مردم در انتخابات اخیر کاری کارستان کردید که شایسته قدردانی است.

وی با تاکید بر حضور مداوم سیما و صدای جمهوری اسلامی در خانه‌های مردم اضافه کرد: شما در تمامی لحظات و عرصه‌های زندگی مردم حضور دارید و همین حضور مداوم هدایت جامعه را به دستان شما سپرده شده است.

حجت الاسلام گلپایگانی در ادامه با اشاره به قطع شبکه‌های مختلف صداوسیما توسط استکبار جهانی اضافه کرد: نباید چنین مسایلی باعث دلسردی شما گردد، چرا که دست زدن به چنین کاری نشانه ضعف دشمنان و حقانیت شماست. مردم در اقصی نقاط دنیا منتظر شنیدنی پیام شما هستند.

وی بیداری اسلامی را منتج از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: با توجه به چنین حرکت‌هایی دشمنان اسلام به فکر ایجاد شکاف میان مسلمانان افتادند به طوری که اکنون ملاحظه می‌کنید، در کشورهای بزرگ اسلامی نظیر مصر و سوریه دو دستگی ایجاد کرده‌اند و مردم را به جان یکدیگر انداخته‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دغدغه‌ آمریکا را حفاظت از اسرائیل در منطقه خواند و اضافه کرد: با همین هدف خط نخست مقاومت کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل یعنی سوریه مورد تعدی قرار گرفته است و متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه متوجه این قضیه نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در ادامه سخنان خود به فجایع اخیر تروریست‌های سوریه در زمینه نبش قبر صحابی پیامبر اسلام (ص) و شکافتن سینه سرباز سوری اشاره کرد و افزود: اکنون در مصر نیز شاهد درگیری مردم با یکدیگر و قرار گرفتن ارتش در مقابل مردم هستیم. اینها نقشه‌های شوم استکبار در برابر اسلام است که امیدواریم خداوند نیرنگشان را به خود آن‌ها بازگرداند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن همگان را به اخلاص، تزکیه نفس ، قرائت قرآن و مناجات توصیه کرد.

در پایان مراسم نیز با اهدای جوایزی از برگزیدگان برتر برنامه‌های انتخاباتی به تفکیک شبکه‌ها تقدیر و قدردانی شد.

شبکه یک سیما
برنامه ترکیبی "پایش"؛ تهیه کننده، مجری و مدیر گروه ؛ محسن تربیت دوست؛ مرتضی حیدری و سید امیر سیاح.
فیلم تلویزیونی "صندلی چهار ساله"؛ تهیه‌کننده و کارگردان ، محمد یاوری و محسن توکلی.
مستند "سراج"؛ تهیه کننده و مدیر گروه ؛ حسین سبطی و حبیب الله والی نژاد.
مجید بهرامی تهیه کننده برنامه گزارشی "پلاک یک".
و مدیر کل پخش شبکه یک سیما؛ رضا مصداقی بهار.

شبکه دو سیما

برنامه گفت‌وگو محور "فرش قرمز"، تهیه‌کننده و مدیرگروه ، پیام ابراهیم پور و مهدی آذرمکان.
تهیه کننده موسیقی تصویر برنامه "لشگر توفیق" محمد حسین خوش بیان.

شبکه سه سیما
تهیه کننده، مجری و مدیر گروه برنامه "عشق من ایران من" ، علی زاهدی، یوسف جمشیدی، احسان شیعه و محمدرضا حسینیان.
تهیه‌کننده، مجری و مدیرگروه برنامه گفت‌وگو محور "دیروز، امروز، فردا"، محمد صراف، محمد حسین رنجبران و سید فضل الله شریعت پناهی.
تهیه‌کننده و مدیر گروه مستند "منطقه آزاد" ، مصطفی پورحامدی و سید فضل الله شریعت پناهی.
تهیه کننده، مجری و مدیر گروه برنامه مناظره "رخصت" ، مهدی هاشمی، جواد خیابانی و حسین آقا زمانی.
احسان شیعه مدیر پخش شبکه سه در روز انتخابات.

شبکه تهران سیما
تهیه‌کننده، مدیر گروه برنامه ترکیبی "تهران 20 "، حسن میر بهاء و ناصر کریمان و مجریان برنامه مازیار ناظمی و بهروز تشکر.
مجید هاشمی فرا، مدیر پخش شبکه تهران در روز انتخابات.

مرکز پویا نمایی صبا
تهیه‌کننده و کارگردان و طراح وله‌های انتخاباتی امیرحسن سحرخیز و وحید عطایی.

مرکز فرهنگی هنری اوج
خردمند تهیه‌کننده برنامه وله "اثر انگشت".

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,725
  • بازدید ماه : 3,553
  • بازدید سال : 29,890
  • بازدید کلی : 781,102
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست