loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 94 1392/04/27 نظرات (0)

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني آخر هفته شبکه های سیما مشخص شد.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني «کابه،مادر ما»، «آلزايمر»، «هورتن»،«خانه اسرارآميز»،«الينا»،«همان ماه»، «نار و ني»،«پنج کيلومتر تا بهشت 1»،«مردي در آتش»،«پنج کيلومتر تا بهشت 2»، «جنگل تخت سياه»، «شادي فرسوده»،«با من حرف بزن»،«منطقه مرده»، «داستان اسباب بازي 2»، «والاس و گروميت»، «عليرغم تمام شواهد»، «يادگار پدرانم»، «چاه فرشته»، «آواي گمشده» و «کمي دورتر» امروز و فردا از شبکه هاي سيما پخش مي شـود.

شبکه يک؛درام ژاپني از کارگردان مطرح

شبکه يک اين هفته فيلم درام «کابه،مادر ما» ساخته يوجي يامادا را روي آنتن خواهد برد.اين فيلم نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر زن (سايوري يوشيناگا)از جوايز فيلم آسيايي،نامزد دريافت خرس طلايي از جشنواره بين المللي فيلم برلين و نامزد دريافت چند جايزه از جوايز آکادمي ژاپن بوده است.

فيلم سينمايي «کابه،مادر ما» به کارگرداني يوجي يامادا، امشب ساعت 23:15 از شبکه يک پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: در سال 1941 يک نويسنده ضد سلطنت به نام ناگومي توسط پليس سلطنتي ژاپن، به جرم مخالفت با سلطنت و جنگ ژاپن با چين بازداشت شده و به زندان برده مي شود. همسر او کايو که در خانه او را کابه صدا مي زنند مسئوليت زندگي را بر عهده مي گيرد و در کنار بزرگ کردن دو دختر خود براي آزادي همسرش تلاش مي کند.تادانوبو آسانو و چيکو بائيشو در «کابه مادر ما» محصول سال 2008 ژاپن بازي کرده اند.

فيلم سينمايي تکراري «آلزايمر» به کارگرداني احمدرضا معتمدي، فردا ساعت 16 از شبکه يک روي آنتن مي رود.در اين فيلم مي بينيم: زني که در يک تصادف همسر خود را از دست داده است هر سال براي يافتن او به روزنامه آگهي مي دهد. از سوي ديگر مرد بر اثر اين تصادف دچار آلزايمر شده و اين فراموشي سبب مي شود که مرد قادر به شناسايي همسرش نباشد. پس از سال‌ها پليس مرد را پيدا مي کند اما برادر مرد که قصد ازدواج با همسر او را دارد با طرح دسيسه اي پليس را گمراه کرده و شهادت مي دهد که... مهدي هاشمي، فرامرز قريبيان و مهتاب کرامتي در اين فيلم محصول سال 1389سينماي ايران به ايفاي نقش پرداخته اند.

شبکه دو؛«همان ماه» مکزيکي و آمريکايي

فيلمهاي اين هفته شبکه دو همگي تکراري هستند،ولي با اين حال فيلم «همان ماه» که نامزد دريافت چند جايزه بوده مي تواند انتخاب خوبي باشد.اين درام محصول مشترک مکزيک و آمريکاست.

انيميشن تکراري«هورتون» به کارگرداني جيمي هيوارد و تهيه کنندگي بوب گوردون، امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سينما صبح» از شبکه دو پخش مي شود.داستان انيميشن از اين قرار است که: هورتون فيل مهربان و بازيگوشي است که روزي در جنگل متوجه صداي غريبي مي شود که از او طلب کمک مي کند. هورتون در مي يابد صدا از طرف موجودات ميکروسکوپي اي است که... .«هورتون» محصول سال 2008 آمريکا است.

فيلم تلويزيوني تکراري«خانه اسرار آميز» به کارگرداني رحيم بهبودي فر و تهيه کنندگي محمدعلي کياني و مجتبي پيري، امروز ساعت 14:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.در اين فيلم مي بينيم: سعيد دانش آموز پنجم ابتدايي، ذهن خيال‌پردازي دارد. او تلاش مي کند به دوستان و همکلاسي هاي خود بفهماند، خانه قديمي که روبروي خانه آنها قرار گرفته يک خانه عجيب و اسرارآميز است و اگر بتوانند به داخل آن خانه بروند مي توانند به توانايي هاي عجيب و غريبي دست پيدا کنند. علي اوسيوند، زنده ياد کيومرث ملک مطيعي و جواد انصافي در «خانه اسرار آميز» بازي کرده اند.

فيلم سينمايي تکراري«الينا» به کارگرداني کلاوس هارو و تهيه کنندگي شارلوتا دنوارد، فردا ساعت 8 در قالب برنامه «سينما صبح» از شبکه دو پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: الينا دختربچه اي است که پدرش را به تازگي از دست داده و خانواده فقيري دارد. او که تحت فشار رواني است با معلمش خانم هولم، که بداخلاق و سختگير است سرناسازگاري دارد. روزي الينا به باتلاقي که قبلا پدرش به آنجا مي رفته، مي رود و... .«الينا» محصول سال 2002 سوئد و فنلاند است.

فيلم سينمايي تکراري«همان ماه» به کارگرداني پاتريشيا ريگن و تهيه کنندگي جرارد و باررا و پاتريشيا ريگن، فردا ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فيلم آمده: مادري براي پيدا کردن کار به صورت غير قانوني وارد خاک آمريکا مي شود. او فرزند 7-8 ساله اش را به خانواده اش سپرده هر ماه مبلغ ناچيزي براي نگهداري از او مي فرستد. کودک که از نبود مادر طاقش از بين رفته راه و روش ورود به آمريکا را پيدا مي کند. او نيز به صورت غير قانوني وارد اين سرزمين شده بارها مورد تهديد خطراتي جدي قرار مي گيرد. اما در نهايت پس از تحمل مشقت بسيار مادرش را پيدا مي کند تا... .آدريان آلونسو، کيت دل کاستيلو و مايا زاپاتا در «همان ماه» محصول سال  2007 مکزيک و آمريکا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي تکراري«نار و ني» به کارگرداني سعيد ابراهيمي‌فر و تهيه کنندگي حسين ابري و سعيد ابراهيمي فر، فردا شب ساعت 23 از شبکه دو پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: عكاس جواني، شب هنگام، با جسد نيمه جان پيرمردي مواجه مي شود، او را به بيمارستان مي رساند. بر نيمكت انتظار بيمارستان با مرور دفترچه خاطرات پيرمرد،‌ خود را در قالب او مي بيند و زندگي پيرمرد را از كودكي، در كاشان تا لحظه مرگ مرور مي كند.جهانگير الماسي، علي اصغر گرمسيري، رسول نجفيان، غزال علمي در «نار و ني» بازي کرده‌اند.

شبکه سه؛تکراري اما ديدني

شبکه سه جدا از تکرار نسخه تله فيلم«پنج کيلومتر تا بهشت»،فيلم اکشن درام جنايي«مردي در آتش» به کارگرداني توني اسکات فقيد را دارد که با وجود تکراري بودن جذاب است.

نسخه تله فيلم سريال«پنج کيلومتر تا بهشت» به کارگرداني عليرضا افخمي و تهيه کنندگي داود هاشمي در دوقسمت امروز و فردا ساعت 11 از شبکه سه روي آنتن مي رود.در اين فيلم با بازي داريوش فرهنگ، مهدي سلوکي و شبنم قلي خاني مي بينيم: اميرحسين نخعي در شرکت پخش داروي همايون مشغول به کار است. او به آيدا دختر همايون علاقمند است و آيدا را از پدرش خواستگاري مي کند، اما همايون نمي پذيرد و با تحقير اميرحسين به او جواب رد مي دهد. در ادامه اميرحسين در درگيري با دزدان شرکت زخمي مي شود. ياور سر دسته دزدها فکر مي کنند که اميرحسين مرده است و از همدستانش مي خواهد تا... .

فيلم تکراري«مردي در آتش» به کارگرداني توني اسکات و با بازي دنزل واشينگتن امشب ساعت 23:30 از شبکه سه پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: افراد توسط يک باند آدم ربا دزديده مي شوند و درخواست پول از خانواده آنها مي‌کنند. خانواده راموس براي محافظت از دختر بچه شان (پيتا) شخصي به نام جان کريستي که قبلا کماندو بوده است استخدام كند. بين پيتا و جان رابطه عاطفي برقرار مي شود. در ادامه پيتا هنگام خروج از منزل که براي کلاس رفته بود مورد حمله قرار مي گيرد و جان به شدت مجروح مي شود و مهاجمين موفق به ربودن پيتا شده و در ادامه پليس وارد ماجرا مي شود ولي... .«مردي درآتش» محصول سال 2004 آمريکا و انگليس است.

شبکه چهار؛ترسناک فانتزي

«منطقه مرده» به کارگرداني ديويد کراننبرگ،تريلر ترسناک فانتزي اين هفته شبکه چهار جزو آثار ديدني تلويزيون است.فيلم 7.3 از 10 ستاره سايت imdbرا گرفته وبرنده جايزه بهترين فيلم ترسناک در اکادمي فيلمهاي ترسناک،فانتزي و علمي تخيلي امريکا در سال 1984 بوده است.

فيلم سينمايي تکراري«جنگل تخت سياه» به کارگرداني ريچارد بروکس محصول سال 1955 آمريکا و کانادا، امروز ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبکه چهار پخش مي شود.

فيلم سينمايي «شادي فرسوده» به کارگرداني کلي ريچارد، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش مي شود.داستان درباره دو دوست قديمي است که بعد از مدت‌ها دوباره با هم قصد سفر مي کنند. آنها به کوه‌هاي کاسکادا در ميان جنگلي دور مي روند براي اينکه مدتي دور از همه جا زندگي کنند. آنها به يک چشمه آب گرم سر مي زنند تا يک کار تحقيقي انجام دهند و به خانه باز مي گردند. يکي از آنها ازدواج کرده و در شرف پدر شدن است اما ديگري تنها زندگي مي کند و دچار افسردگي است. آنها در ميان راه از زندگي و خانواده صحبت مي کنند و...کلي ريچارد و جاناتان رايموند در فيلم سينمايي «شادي فرسوده» محصول سال  2006 انگلستان بازي کرده‌اند.

فيلم تلويزيوني «با من حرف بزن» ساخته کاظم معصومي، فردا ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبکه چهار پخش مي شود.

فيلم سينمايي «منطقه مرده» به کارگرداني ديويد کراننبرگ، فردا شب ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما4» از شبکه چهار روي آنتن مي رود.در اين فيلم خواهيد ديد: مردي به نام كريستوفر والكن پس از به هوش آمدن از كما كه ناشي از تصادف ماشين است، متوجه مي‌شود كه 5 سال از زندگي‌اش را به خاطر نمي‌آورد. كريستوفر بزودي در مي‌يابد كه قدرت ذهني فوق‌العاده‌ اي به دست آورده است. آگاهي از اتفاقات آينده در ابتدا يك موهبت محسوب مي‌شود اما... .کريستوفر والکن و بروک آدامز در فيلم سينمايي «منطقه مرده» محصول سال 1983 آمريکا بازي کرده اند.

شبکه تهران؛درام امريکايي آلماني

درام امريکايي آلماني «عليرغم تمام شواهد» تنها فيلم نسبتا قابل توجه اين هفته شبکه تهران است.

انيميشن تکراري «داستان اسباب بازي‌ها 2» به کارگرداني اش برنون، محصول سال 1999 آمريکا، امروز ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش مي شود.در اين انيميشن مي بينيم: وودي توسط دزد اسباب بازي‌ها ربوده شده و باز ( آدم فضايي) به کمک دوستانش براي نجات او مي روند.

انيميشن «والاس و گروميت» به کارگرداني استيو باکس، محصول سال 2005 آمريکا و آلمان، فردا ساعت 9:15 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش مي شود.داستان اين انيميشن از اين قرار است: والاس و گروميت به دنبال کشف آفت هاي گياهي هستند که در باغ خانه اتفاق مي افتد.

فيلم سينمايي «عليرغم تمام شواهد» به کارگرداني شري هورمن، فردا ساعت 13:30 از شبکه تهران روي آنتن مي رود.در اين فيلم خواهيد ديد: زن جواني به نام استفاني به اتهام قتل کودک چهار ساله اش بازداشت مي شود. او و همسرش در شرف طلاق بودند و سرگرفتن حضانت فرزندشان اختلاف داشتند. استفاني محکوم به اين است که به خاطر ندادن فرزندش به شوهرش او را کشته است. مادر استفاني که سال‌ها پيش طلاق گرفته و استفاني و خواهرش را تنها گذاشته با شنيدن اين خبر به کمک او مي آيد و بعد از محکوم شدن استفاني به اعدام مشخص مي شود که... نينا پتري، ماريا سيمون، پترا رايت و ويليام سنفورد در فيلم سينمايي «عليرغم تمام شواهد» محصول سال 2002 آلمان و آمريكا بازي کرده اند.

ساير شبکه ها

فيلم تلويزيوني «يادگار پدرانم» امشب ساعت 23:30 از شبکه شما پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: بيژن و دوستش چند قطعه سفال باستاني را به سرقت مي برند و از دست پليس مي‌گريزند. ولي پس از فرار با هم درگير مي شوند و دوست بيژن کشته مي شود. بيژن اجناس سرقتي را در يک خرابه مدفون مي کند و پس از گذشت دو سال به سراغ خرابه مي آيد و متوجه مي شود در آن محل انباري بنا شده است. او به بهانه کشاورزي زمين اطراف را اجاره مي کند و درون انباري مربوط به زمين به دنبال کيف مخفي شده مي گردد. اوکيف را مي يابد اما... .پيمان شريعتي، فريدون مهرابي، مريم خدارحمي، سيما مطلبي، محمد صحرايي و ليلا عزيزي از بازيگران اصلي فيلم تلويزيوني «يادگار پدرانم» به کارگرداني محمد رضا زندي و تهيه کنندگي مهدي صفايي هستند.

فيلم تلويزيوني «چاه فرشته» به کارگرداني غلامرضا صيامي زاده، فردا ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.«چاه فرشته» داستان جواني به نام ميران است که در منطقه اي در سيستان و بلوچستان زندگي مي کند و قرار است روي زمين هاي آبا و اجدادي او سدي ساخته شود. ميران به شدت با اين کار مخالف مي کند و به هر طريقي مي کوشد تا جلوي آن گرفته شود، اما در نهايت متوجه مي شود با... .بابک انصاري، پرستو صالحي و سيدرضا عمراني نسب در اين فيلم از توليدات سال 1386صدا و سيماي مرکز سيستان و بلوچستان به ايفاي نقش پرداخته اند.

فيلم تلويزيوني «آواي گمشده» امروز ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.اين فيلم به طور موازي دو قصه را روايت مي کند. نخست داستان زندگي خانواده اي است متشکل از يک پدر و دختر و پسرش که در غم همسر و پدر مفقودالاثرشان روزگار مي گذرانند. پدر که سال‌ها پيش در يک عمليات مفقود شده، اينک بي اثر و بي نشان، موجبات غم و اندوه خانواده را فراهم آورده است. داستان دوم ماجراي تلاش دختر خانواده براي تحقيق و مرمت در خصوص آثار باستاني است که در زيرخاک خفته است و در اين راه از مادر خود که در زمينه علم شيمي سر رشته دارد، استفاده مي کند.فاطمه گودرزي، محمود عزيزي، برزو ارجمند و رامين راستاد در «آواي گمشده» به کارگرداني سعيد ابراهيمي فر و تهيه کنندگي رضا جودي بازي کرده اند.

فردا ساعت 15:30 فيلم تلويزيوني «کمي دورتر» از شبکه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.اين فيلم با بازي ثريا قاسمي، مهدي فقيه و يوسف خداپرست درباره فرخ و منير زوج سالخورده اي هستند که سال‌هاست در ايستگاهي دور افتاده سوزنبان قطار هستند. منير در شب تولد حضرت معصومه(س) خوابي مي‌بيند که سرآغاز اشتياق او براي زيارت حرم ايشان در قم است، به فکر تهيه تحفه اي براي حضرت است، اما هر چه فکرمي کند کمتر پيدا مي کند، منير شيفته و واله درخت زيارت بر تن مي کند و خود را به حرم مي‌رساند.مجيد اسماعيلي كارگردان و سيدروح ا... حجازي تهيه كننده «كمي دورتر» هستند.

انيميشن «بامبي» به تهيه کنندگي والت ديزني و بر پايه کتاب بامبي، محصول سال 1942 امشب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي شود.داستان از جايي شروع مي شود که مادر بامبي توسط شکارچيان کشته شده و پدر او مجبور مي شود تا تربيت بامبي را که بسيار بازي گوش و کنجکاو است برعهده گيرد.

انيميشن «كدو قلقله زن» به کارگرداني احمد عرباني فردا شب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي‌شود.اين انيميشن با ديالوگ و ريتمي آهنگين‌، فضايي ايراني را براي مخاطب خاص كودك به تصوير مي كشد.

فيلمهاي سينمايي و تلويزيوني «دارگل»، «يک زندگي تازه»، «يک تکه نان»، «آبراهامز پوينت»، «حکم جلب» و «نامرئي» امروز ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 و «آخرين سرقت»، «عمليات کرکس»، «کشتي ياماتو»، «خاطرات رنج آور»، «نشانه ها» و «پاپيون» فردا ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 983
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,646
  • بازدید ماه : 3,474
  • بازدید سال : 29,811
  • بازدید کلی : 781,023
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست