loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 86 1392/05/02 نظرات (0)

برنامه های خانوادگی که به طور روزانه از شبکه های مختلف تلویزیونی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه های رسانه های تصویری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه خانواده " آئینه زندگی " که به تهیه کنندگی رامین بیانی هر روز از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان این برنامه روبرو شده است.

بیانی در ارتباط با این برنامه و بخش های مختلف آن توضیح داد و گفت: این برنامه با محوریت خانواده و با تاکید بر استواری نظام خانواده تولید و پخش می شود. این برنامه از آنجا که برای خانواده های آذری تولید می شود به موضوعاتی که بیشتر برای خانواده ها مناسب است می پردازد و بر آن ها تکیه می کند. برای مثال موضوعات اخلاقی و بهداشتی مسائلی هستند که خانواده ها باید بیشتر بر آن دقت کنند و بر همین مبنا ما در تولید برنامه این سرفصل ها را بیشتر در نظر می گیریم.

وی به توضیح بخش ها گوناگون و استفاده از کارشناسان در برنامه پرداخت و گفت: ما در هر برنامه به طور میانگین 50 دقیقه گفت و گو با کارشناسان داریم و هر موضوع در 2 تا 5 جلسه به بحث گذاشته می شود و زوایای آن مورد بررسی واقع می شود. موضوعاتی از قبیل طب سنتی که از قسمت های پرطرفدار برنامه ما بوده،همچنین آداب و سنن اجتماعی، تغذیه، روانشناسی، اخلاق اسلامی و... با استفاده از کارشناسان مجرب و خبره مورد بررسی قرار می گیرد.

تهیه کننده برنامه خانواده سیمای آذری افزود: در هر یک از موضوعات بالا از کارشناسان با تجربه استفاده می کنیم. دکتر قدیر محمدی، دکتر صمدنژاد، دکتر میلانی، دکتر ببری بناب، دکتر مهدی طالب نژاد، دکتر بهروز خوش خبر، دکتر طهمورآزمکان، دکتر امیر فرهنگی، دکتر بهزاد سعادی و دکترعیوض پناه علی در طول هفته برنامه حضور می یابند و مخاطبان از این کارشناسان بهره می برند. در روزهایی که به موضوع اخلاق اسلامی و موضوعات مذهبی در برنامه می پردازیم نیز از حضور حضرات حجت الاسلام مصلح و حجت الاسلام خدایی به عنوان کارشناسان مسائل مذهبی بهره می بریم.

او درباره تمایز و برتری این برنامه با سایر برنامه های شبکه های آذری زبان رقیب که به صورت 24 ساعته پخش می شوند نیز گفت: علت اینکه مخاطبان چشمگیر برنامه " آئینه زندگی "، با توجه به اینکه سایر شبکه های آذری زبان به صورت شبانه روزی پخش می شوند، همچنان این برنامه را انتخاب می کنند این است که ما در این برنامه بر روی مختوای غنی اسلامی تاکید می کنیم و همین موضوع باعث می شود خانواده های آذری این برنامه را انتخاب نمایند. همچنین باید افزود از آنجا که موسیقی در فرهنگ مردم آذربایجان ریشه دارد ما در این برنامه با انتخاب موسیقی های اصیل و تصویرگذاری متناسب با موضوعات اقدام به تولید وله و میان برنامه های متنوع می نماییم که در جذب مخاطب بی تاثیر نیست.

بیانی یادآور شد: از جمله همکاران این برنامه می توان به بهنام وثوقی آذر(نویسنده)، رامتین امن گستر، فاطمه باقرالموسوی و فرحناز پورمهندس(مجریان)، متانت شکر اوا(مترجم)،عادل اسدزاده(مشاور محتوایی)، متانت شکر اوا و سعدالله بحرالعلومی(گویندگان)، علیرضا بابایی و مسعود واعظی(تصویربردار)، بابک پاریاوی(صدابردار)، علیرضا بابایی(نورپرداز)، آنیتا دارستانی(برنامه ریز)، مهدی لاری و پریسا فردوس(دستیار تهیه)، احمد گودینی(دستیار تصویربردار)، محسن پور عابدی(گرافیک) و رامین بیانی، کسری بهزاد و رایان وثوق(تیتراژ و وله) اشاره کرد.

برنامه خانوادگی " آئینه زندگی " همه روزه از کانال یک شبکه جهانی سحر برای خانواده های آذری زبان که مخاطبان اصلی این برنامه هستند به روی آنتن می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,180
  • بازدید ماه : 3,008
  • بازدید سال : 29,345
  • بازدید کلی : 780,557
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست