loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 568 1392/05/02 نظرات (0)

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني كه پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مرداد ماه از شبكه هاي سيما پخش مي شـود معرفي شدند.

شما می توانید فیلم هایی همچون «مزرعه رویا »،«آتش زير خاكستر»،«شب باراني»،«خواهر زاده هاي ماجراجو»،«قطار بزرگ شماره 587»،«گنج دريا»،«قاتلين پيرمرد»،«تعقيب كوبنده»،«شكوه از دست رفته» ،«محافظت از خانم تس»،«آنسوي پرچين» را از شبکه های مختلف سیما به تماشا بنشینید.

شبكه يك سیما

فيلم سينمايي « مزرعه رويا » به كارگرداني كريو استندرس، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 23:15 از شبكه يك سيما پخش مي شود .

داستان فيلم درباره، كشاورز مستبدي است كه با دو فرزند خود در يك مزرعه دورافتاده در اطراف جنگلي انبوه زندگي مي كند. زندگي آرام و سرد آنها با ورود چند سرباز فراري كه از زور گرسنگي به آنها پناه مي آورند دچار تغيير مي شود. پس از مدتي سربازان در مزرعه مقداري طلا پيدا مي كنند و كشاورز پي مي برد كه يك رگه بزرگ طلا از مزرعه او مي گذرد. مزرعه بي‌حاصل آنها ناگهان تبديل به مزرعه ايي رويايي مي شود و نزاع سختي بر سر تصاحب اين مزرعه بين كشاورز و خانواده اش و سربازان آغاز مي شود. آدن يانگ و توبي والاس در فيلم سينمايي « مزرعه رويا » محصول سال 2009 استراليا بازي كرده اند.


فيلم تلويزيوني « آتش زير خاكستر » به كارگرداني كاوه سجادي حسيني و تهيه كنندگي عليرضا سبط احمدي، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي رود .

يك پزشك عمومي به نام مجيد كه در دوران نوجواني (قبل از انقلاب) پدرش را توسط ترور منافقين از دست داده حالا بعد از چند سال نشاني او را در جبهه هاي جنگ پيدا مي كند. او به عنوان پزشك عازم جبهه مي شود و در چادر بهداري يك قرارگاه مشغول به خدمت مي شود. در آنجا با فردي به نام حبيب آشنا مي شود كه او هم اصرار در عامل نفوذي بودن هادي در قرارگاه دارد و با نشاني هايي كه مجيد از هادي مي دهد موفق مي شود فرمانده قرارگاه را متقاعد كند . فرمانده نگران از اطلاعاتي كه هادي از عمليات فردا دارد عازم خط مقدم مي شود اما ...

عبدالرضا اكبري ، نصرا... رادش  و وزين صابوني در فيلم تلويزيوني « آتش زير خاكستر » محصول سال 1388 گروه فيلم هاي تلويزيوني شبكه يك سيما به ايفاي نقش پرداخته اند.

شبكه دو:

فيلم تلويزيوني « شب باراني » به كارگرداني نادر مقدس و تهيه كنندگي افسانه منادي ، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 1 بامداد از شبكه دو سيما پخش مي شود .

رحمان ، مرد معتمد روستايي است كه در اثر يك تصادف فوت مي كند . پيگيري مرگ رحمان توسط همسرش مهدخت و پاسگاه ، آنها را به سرنخ هايي مي رساند كه مشخص مي شود. دوست رحمان كه اكنون به مهدخت بسيار نزديك شده است و شائبه هائي را در روستا براي مهدخت به وجود آورده است و او را متهم مي كنند كه قصد فريب دوست رحمان را دارد. حادثه قتل رحمان در يك شب باراني اتفاق مي افتد و مقتول كه از حادثه گريخته است دچار عذاب وجدان است و در يك شب باراني ديگر در محل حادثه حاضر مي شود و ...

آزاده شمس و محمد ساربان در فيلم تلويزيوني « شب باراني » محصول سال 1388 بازي كرده اند .

فيلم سينمايي « شير سفيد » به كارگرداني ميشل سوان و تهيه كنندگي كوين ريچارد سون ، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبح » از شبكه دو سيما پخش مي شود.

گله شيرها كه ضامن حفظ امنيت زيستي دره هستند، دره را ترك كرده اند و مردم قبيله به علت حمله كفتار ها در قحطي قرار گرفته اند، مردم اين قبيله كه در قلب آفريقا زندگي مي كنند معتقدند، فقط يك شير سفيد مي تواند دوباره گله شيرها را به دره آنها باز گرداند. در گله شيرها شير سفيدي به دنيا مي آيد كه اين فيلم، داستان اوست. نام اين شير لستاتسي است ، او به همراه مادرش ميلوساوا و برادر بزرگش به جاي امني نقل مكان مي كند ، اما برادر كوچكش با نيش يك مار كشته مي شود و خودش بعد از مدتي به همرا ه مادرش به قبيله بر مي گردد. لستاتسي تا زماني كه دو شير بالغ به گله آنها حمله كنند در آرامش در كنار گله اش زندگي مي كند ولي

فيلم سينمايي « شير سفيد » محصول سال 2010 آفريقاي جنوبي است .

فيلم سينمايي « خواهر زاده هاي ماجراجو » به كارگرداني مارتين مايه رنارد و تهيه كنندگي مايكل اوبل ، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .

آقاي اريك لوند استاد دانشگاه در رشته جامعه شناسي و تعليم و تربيت كودكان، در راستاي تحقيقات و مطالعاتش، در جستجوي يافتن دلايل عدم تفاهم و درك متقابل فرزاندان و والدينشان مي‌باشد و اينكه چرا در جوامع غربي ارتباط بين والدين و فرزاندانشان سردتر شده و نيز عشق ميان زن و شوهر نيز ديگر آن دوام و ثبات سال‌هاي قبل را ندارد. او ادعا دارد كه روابط اعضاي خانواده ها مانند قبل استحكام ندارد و معتقد است در دوران جنگ جهاني دوم و به هنگام سختي و مشكلات، مردم و به خصوص خانواده ها روابطشان عميقتر، مستحكم‌تر و عاطفي تر بوده و احترام ميان افراد نيز بيشتر بوده است. آقاي لوند براي اينكه بتواند در دانشگاه بماند و به تدريس ادامه دهد مجبور مي شود شرط رئيس دانشگاه مبني بر اثبات ادعاهاي خود را بپذيرد و با ...

پيتر مايگند و ماتيلده هوگ كلبن در فيلم سينمايي « خواهر زاده هاي ماجراجو » محصول سال  2010دانمارك  بازي كرده اند.

فيلم سينمايي « قطار بزرگ شماره 587 » به كارگرداني و تهيه كنندگي دان تي هال ، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 8:00 در قالب برنامه « سينما صبح » از شبكه دو سيما پخش مي شود .

داستان درباره بچه ‏هايي است كه با كمك يكديگر يك قطار قديمي را از خطر نابودي نجات مي‏دهند. در يك روز آفتابي، الكس و دوستانش ماشين‏هاي دست‏ساز خود را به بالاي طولاني‏ترين و سراشيب‏ترين تپه حومه شهر مي‏برند و براي يك مسابقه آماده مي‏شوند. در حين مسابقه ماشين الكس از جاده خارج مي‏شود و به پشت حصارهايي چوبين مي‏افتد. در پس از اين حصارها قطار قديمي قرار دارد كه از آن استفاده‏اي نمي‏شود. قرار است كه اين قطار به انبار آهن‏هاي قراضه سپرده شود. الكس و خواهرش مولي طرحي را مي‏ريزند تا با كمك مهندس و راننده پير آن به نام راسل و ديگر بچه‏هاي شهر قطار را نجات دهند.

ران بورنس و نيكلاس آبيل در فيلم سينمايي « قطار بزرگ شماره 587 » محصول سال 2000 آمريكا بازي كرده اند .

انيميشن « گنج دريا » به كارگرداني ليس آي اوسول و تهيه كنندگي اسونونگ گوليمو ، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان انيميشن محصول سال 2010 نروژ آمده : قايق هاي ماهيگيري بندري قديمي فصل صيدشان را با خاطره اي تلخ شروع مي كنند. آنها در ابتداي صيد با كشتي هاي مدرن صيد ماهي مواجه مي گردند كه به راحتي كليه ماهي ها را به درون خود كشانده به شيلات منتقل مي كند. رئيس شيلات كه هدف اصلي اش از حضور در اين درياچه پيدا كردن گنجي مدفون مي باشد؛ براي از بين بردن رقبايش به مبارزه با قايق هاي ماهيگيري مي پردازد. اما در نهايت ...

فيلم تلويزيوني « قصه ها و واقعيت ها » به كارگرداني حجت قاسم زاده اصل ، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش مي شود .

احمدي در پي احضار بي موقع رئيس اداره اش و در مسير رفتن به محل كار با يك تريلي حامل آهن تصادف مي كند و كشته مي شود . در اين ميان با آدم هايي آشنا مي شويم كه به نوعي در اين حادثه نقش داشته اند.

مهدي هاشمي ، آتنه فقيه نصيري و امين زندگاني فيلم تلويزيوني « قصه ها و واقعيت ها » توليد سال  1388 مركز سيما فيلم به ايفاي نقش گرداخته اند.

شبكه سه:

فيلم تلويزيوني « قاتلين پيرمرد » به كارگرداني اصغر نعيمي و تهيه كنندگي حسن توكل نيا، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم با بازي يوسف تيموري ، سحر ولدبيگي ، محسن قاضي مرادي و علي صادقي و نادر سليماني و نويسندگي مهدي كيا آمده : بهادر و بهاره ، زوج جواني كه براي آغاز زندگي مشترك خود گرفتار موانع و مشكلات اقتصادي هستند ، به توهم و خيال اينكه سرقت از پيرمردي تنها ، راه حل مشكلات آنهاست، شبانه وارد خانه او مي شوند .

فيلم تلويزيوني « آرش و پدر زن » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين بابائيان، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 17 از شبكه سه سيما پخش مي شود.

در اين فيلم با بازي امير محمدوند و پرستو صالحي مي بينيم : آرش جواني است كه دانشجو است و به همكلاسي خود هما علاقه مند شده است و قصد خواستگاري از او را دارد. هما  به آرش مي گويد كه پدر او بسيار سخت گير و علاقه مند به شعر و ادبيات است. آرش چند روز قبل از خواستگاري با پدر زن خود، جلوي در وقتي داشته با هما پشت آيفون صحبت مي كرده روبرو مي شود و به دروغ مي گويد كه از شركت گاز آمده است و مي رود. آرش براي اينكه در جلسه خواستگاري ، پدر زن آينده اش او را نشناسد سبيل مصنوعي مي‌گذارد . ولي بر حسب اتفاق سبيل آرش مي افتد و دست او براي پدر زنش رو مي شود. در اين ميان آرش با اتفاقات ريز و درشت زيادي رو به رو مي شود ولي ...

فيلم سينمايي « تعقيب كوبنده » به كارگرداني پيتر برگ و تهيه كنندگي مارك آبراهام و بيل كورل، پنجشنبه  3 مرداد ساعت 23:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

فيلم سينمايي « تعقيب كوبنده » با بازي دايان جانسون و سين ويليام اسكات، محصول سال 2003 آمريكا داستان يك پليس و يك مجرم است كه در مسير پرفراز و نشيب دستگيري مجرم  گرفتار باندهاي قاچاق اشياء عتيقه ( به ويژه مجسمه طلا ) مي شوند و در نابودي باند ، با هم به رفاقتي مي رسند كه منجر به تحول فرد  مجرم مي شود كه تحت تاثير كارآگاه همه فن حريف قرار مي گيرد.

فيلم تلويزيوني « آلونك » با بازي آشا محرابي، حسين سحرخيز و فرزاد حسني، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما پخش مي شود.

هستي و هانا دو خواهر هستند كه هر دو روزنامه نگارند. هستي شروع به تحقيقي در مورد بچه هاي دست فروش مي كند. در اين تحقيق او در مي يابد كه از بچه ها براي حمل مواد به ارمنستان استفاده مي شود . در جريان اين تحقيقات سيامك رئيس باند قاچاق هستي را دستگير و زنداني مي كند، اما پس از مدتي بين اين دو روابط عاطفي شكل مي گيرد و هستي نزد سيامك مي ماند و چشم بر واقعيت تلخ و فاجعه اي كه براي كودكان اتفاق مي افتد مي بندد و اما  ....

فيلم سينمايي « آلونك » به كارگرداني و تهيه كنندگي پرند زاهدي از توليدات سال 1390 مركز سيما فيلم در ژانر خانوادگي و اجتماعي ساخته شده است.

شبكه چهار:

فيلم سينمايي « طوفانگر » به كارگرداني هانري ورنوي محصول سال 1975 فرانسه پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبكه چهار سيما پخش مي شود.

فيلم سينمايي « گربه و موش » به كارگرداني دانيل پتري ، پنجشنبه 3 تير ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما پخش مي شود .

داستان فيلم با بازي كرك داگلاس از اين قرار است كه : مرد ميانسال بازنشسته اي كه زنش سال‌ها پيش به همراه پسرشان از او جدا شده، حالا با فروختن خانه قصد دارد تمام اموال خود را به نام پسرش كند و از همسرش انتقام بگيرد ... فيلم سينمايي « گربه و موش » محصول سال  1974 آمريكا و انگلستان در ژانر حادثه‌اي و درام ساخته شده است.

فيلم سينمايي « طغيانگر » ساخته ژاك دري توليد سال 1987 فرانسه در ژانر طنز، جمعه 4 مردادماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني روي آنتن شبكه چهار سيما خواهد رفت.

فيلم سينمايي « شاعري » به كارگرداني چانگ دانگ لي ، جمعه 4 تير ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما4» از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود.

زني در زمان پيري و آلزايمر و افسردگي، با اطلاعيه اي در خصوص آموزش فن نويسندگي مواجه مي شود. او به اصرار پزشكش به كلاس آموزشي رفته سعي مي كند روند رشد بيماري آلزايمرش را با اين فرايند كاهش دهد. در حالي كه استاد به آنها آموزش مي دهد، در عين حال از آنها مي‌خواهد از اين پس جهان را به گونه اي ديگر و زيباتر ببينند تا بتوانند زيباتر بنويسند، اين زن تلاش مي كند خود را نجات دهد اما ناگهان با مشكل نوه اش كه خود از وي نگهداري مي كند مواجه مي شود. نوه او به همراه همكلاسي هايش ناخواسته باعث پرت شدن يك دختر به داخل رودخانه و مرگ او مي شوند.

جنگ هي يون و دا ويت لي در فيلم سينمايي « شاعري » محصول سال 2010 كره جنوبي بازي كرده اند .

شبکه تهران:

انيميشن « داستان اسباب بازي 3 » به كارگرداني لي آنك ريچ ، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبكه تهران پخش مي شود .

اسباب بازي ها اشتباها به جاي گوشه اي از اتاق به اتاق زير شيرواني منتقل شده و وودي مي خواهد كه آنها را برگرداند ...

تام هنكس ، تيم آلن و جون كاساك در انيميشن « داستان اسباب بازي 3 » محصول سال2010 آمريكا صداپيشگي كرده اند.

فيلم سينمايي « هربي پرواز مي كند » به كارگرداني آنجلا رابينسون ، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران پخش مي شود.

دختري با خريدن يك فولكس تصادفي كه قابليت هاي فوق العاده اي دارد تصميم به شركت در يك مسابقه اتومبيل راني مي گيرد. دختر قبلا يك حرفه اي مسابقات راني بوده و در اثر آسيب شديد در يكي از مسابقات به پدر خود قول داده ديگر سراغ اتومبيل راني نرود به همين جهت با مخالفت پدرش روبرو مي شود.

لينزي لوهان ، مايكل كيتون و بركلين مير در فيلم سينمايي « هربي پرواز مي كند » محصول سال 2005 آمريكا بازي كرده اند .

فيلم تلويزيوني « داستان كوتاه زندگي » به كارگرداني مسعود كرامتي و با بازي بهناز جعفري ، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي رود. .

زن ميانسالي كه شوهرش فوت كرده و يك دختر و پسر جوان و تحصيلكرده دارد كه هر كدام به گونه اي از زندگيشان راضي نيستند، از گرگان به تهران مي آيد و سعي مي كند كه به زندگي آنها سروسامان دهد. او موفق مي شود كه عروسش را كه قهر كرده به خانه بازگردانده و دخترش را راضي به ازدواج با خواستگارش كند و با خريدن خانه براي بچه ها كاري مي كند كه ...

شبكه شما:

فيلم تلويزيوني « فردا روز ديگريست » به كارگرداني حميد بيگلي و تهيه كنندگي حسن دهقان ، از توليدات صدا و سيماي مركز زنجان ، پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبكه شما پخش مي شود.

داستان فيلم تلويزيوني « فردا روز ديگريست » با بازي غلامرضا اوصانلو، مجتبي بي طرفان ، معين نويدي ، زهرا صفوي و صفر علي كريمي از اين قرار است كه : مهندس سرشار كه از رزمندگان و غواصان قديمي زنجان است بعد از جنگ در تهران سكونت دارد و به ساخت و ساز پرداخته است و تقريبا شغل اصلي او شده است . مهندس افشار به تشويق فرزندش كه مهندس كشاورزي است به سرزمين پدري اش كه روستايي در زنجان مي باشد ، مي آيد و با سيستم و مكانيزم جديد به كاشت سيب مي پردازد و به بزرگ‌ترين توليد كننده سيب هاي ايراني و خارجي تبديل مي شود و در اين روند مشكلاتي هم دارند كه ....

فيلم تلويزيوني « رنگ‌هاي زندگي » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين پور ستار، جمعه 4 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.

داستان فيلم در مورد خانم معلمي به نام نگار است كه به يكي از روستاهاي دورافتاده جهت تدريس منتقل مي‌شود. همسر او ناصر جهت برپايي نمايشگاه فرش از نگار مي خواهد كه با دوستش سولماز كه در حال بافت قالي براي خود مي باشد ، جهت شركت قالي آن در نمايشگاه صحبت كند . بنابراين نگار از دوستش سولماز مي‌خواهد كه قالي را براي شركت در نمايشگاه تحويل ناصر دهد . اما مادر سولماز ننه زري با اين درخواست مخالفت مي كند و به آنها مي گويد....

شمسي فضل اللهي ، محمود اخي و ژيلا آل رشاد در فيلم تلويزيوني « رنگ هاي زندگي » به عنوان بازيگران اصلي به ايفاي نقش پرداخته اند.

شـبـكـه پويا:

انيميشن « آنسوي پرچين » پنج شنبه 3 مرداد ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.

راكون زيرك از چرت خود در كنار لاك پشت بيدار مي شود و ناگهان هر دو متوجه مي شوند كه خانه آنها توسط انسان ها گرفته شده و اكنون خانه شان در ميان منطقه انسان ها قرار دارد . بدين ترتيب آنها ماجراهاي جالبي را پيش روي خود دارند و چندان هم از اين ماجرا نگران نيستند .

شـبـكـه نمـايـش:

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « تبه مرد نيلوفري » ، « چند پله بالاتر »، « پس كوچه هاي شمرون » ، « بازي زندگي »،  « تحريم ايگر » و « وسوسه شيطاني » پنج شنبه 3 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.
شبکه نمایش


فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « عهد شكني » ، « شهر در دست بچه ها »، « شكوه از دست رفته » ، « محافظت از خانم تس »، « قدرت مطلق » و « يك مرد يك ترن » جمعه 4 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,010
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,673
  • بازدید ماه : 3,501
  • بازدید سال : 29,838
  • بازدید کلی : 781,050
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست