loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 108 1392/05/06 نظرات (0)

فیلـم های سیـنـمـایـی و تلـویـزیـونـی شبکـه هـای سیـمـادر سالروز شهادت حضرت علی (ع) اعلام شد.



فیلم های سینمایی و تلویزیونی « جزر و مد » ، « نورا » ، « نبش قلب » ، «قصیده شب بارانی » ، « نامه » ، «وزنه های بی وزن »، « قصص قرآنی » ، « نگین » ، « آخرین خواب بارانی » سه شنبه 8 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) از شبکه های سیما پخش می شـود .

 *************************************

شبکه یک

فیلم تلویزیونی « جزر و مد » به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه کنندگی محمد هادی پروین، سه‌شنبه 8 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .
در این فیلم خواهید دید: نیما یک بساز و بفروش ثروتمند در تهران است که سال‌ها قبل همسر و پسرش آرمان را در شمال تنها گذاشته و به سودای به دست آوردن پول و ثروت بیشتر به تهران آمده است. آرمان که یکی از قهرمانان دوی کشور است برای انجام مسابقات به تهران می آید و در خانه پدرش مستقر می شود. او شب قبل از مسابقه ناگهان از حال می رود و وقتی پدرش برای معالجه او را به بیمارستان می رساند متوجه می شود که پسرش به تومور مغزی مبتلا شده است. پدر از این خبر ناگهانی متحول شده و برای جبران گذشته تلاش می‌کند تا چند صباحی را با پسرش بگذراند. آنها با هم به شمال و نزد مادر باز می گردند و این ماجرا پدر و پسر را به هم بسیار نزدیک می کند و ...
علی عمرانی و امیرحسین صدیق در فیلم تلویزیونی « جزر و مد » از تولیدات سال 1391 مرکز سیما فیلم بازی کرده اند .
*************************************

شبکه دو

فیلم سینمایی « نورا » به کارگردانی محمود شوليزاده و تهیه کنندگی جواد ظهيري ، سه شنبه 8 مرداد ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبح » از شبکه دو سیما پخش می شود .
داستان فیلم از این قرار است که: خانواده نورا در بالای کوه زندگی می کنند و امورات خود را از راه ذغال فروشی می گذرانند، نیاز قصد رفتن به روستا را دارد و نورا اصرار دارد که همراه برادرش به روستا برود. در راه برگشت نورا که دوست دارد قطار را ببیند در اثر برخورد با قطار به ته دره سقوط می کند و در اثر این سقوط فلج مي‌شود و (نياز) برادر بزرگ تر او به رغم مخالفت خانواده به اميد شفا و بهبودي خواهرش قصد دارد او را به امام‌زاده بالاي كوه ببرد. راه امام زاده سخت و دشوار است، اما نياز با اراده اي شگفت و استوار قصد دارد این کار را انجام دهد. او با فرغون نورا را تا قصمتی از راه می برد و ...
فیلم سینمایی « نورا » محصول سال 2010 آفریقای جنوبی است .
*************************************
فیلم تلویزیونی « نبش قلب » به کارگردانی قاسم جعفري و تهیه کنندگی صديقه صحت، سه شنبه 8 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .
در این فیلم می بینیم: مش رحيم پيرمرد روستايي است كه پس از بيست سال از پايان جنگ در عمليات تفحص، بقاياي جنازه فرزندش پيدا مي‌شود. او بر اساس وصيت شهيد، پيكر او را بدون هيچ مراسمي در روستايشان دفن مي‌كند. روستايي كه بيش از ده سال است به خاطر خشكسالي فاقد سكنه شده و كسي در آن زندگي نمي‌كند. ورود پيكر يحيي فصل تازه‌اي را در زندگي مش رحيم ايجاد مي‌كند و او تولدي دوباره مي‌يابد و...
محمد پورضرغام ، وهاب امين الرعايا ، مريم نيك آئين و حيدر نيك آئين در فیلم تلویزیونی « نبش قلب » بازی کرده اند .
*************************************
فیلم سینمایی « قصیده شب بارانی » به کارگردانی علي سبزواري و تهیه کنندگی علي‌اكبر تحويليان ، سه شنبه 8 مرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود .
قصيده شب باراني، قصه پرستاري را در سال 67 و در اوج جنگ و موشك‌باران روايت مي‌كند كه تلفيق مسائل و مشكلات خانوادگي‌اش با مشكلات محل كار، اتفاقات جديدي را پيش رويش قرار مي‌دهد، اين در حالي است كه براي دخترش ارغوان خواستگاري به اسم بابك مي‌آيد و....
شيرين بينا، نگين صدق گويا ، مهدي فقيه و مهرداد ضيايي در فیلم سینمایی « قصیده شب بارانی » بازی کرده‌اند .
*************************************

شبکه سه

فیلم تلویزیونی « نامه » به کارگردانی حسین حکمت جو و تهیه کنندگی یدا... شهیدی ، سه شنبه 8 مرداد ساعت 17از شبکه سه سیما پخش می شود .
این فیلم تلویزیونی با نقش آفرینی بیتا سحرخیز، علی رام نورایی، محمدرضا عباس نژاد و رؤیا خلیل آذر روایتگر قصه نامه ای است که در زمان جنگ تحمیلی نگاشته شده و دختری پس از بیست سال آن را طی اتفاقی می‌یابد و در صدد یافتن علت شهادت نویسنده نامه بر می آید. در این راستا او با زندگی جانبازان آشنا می شود.
فیلم تلویزیونی « نامه » از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم در ژانر معناگرا و دفاع مقدس ساخته شده است.
*************************************

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی « وزنه های بی وزن » به کارگردانی مجید شیخ انصاری سه شنبه 8 مرداد ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستانی از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : علي كه در كانادا مشغول تحصيل است، روز تولد حضرت علي (ع) به دليل اتفاقاتي كه برايش رخ مي دهد، احساس مي كند بايد وزنه اي را كه مدت ها بر روح خود تحمل كرده، بردارد و از زير فشار آن خلاص شود. در نهايت، اين جوان مقيم كانادا در روز ميلاد مولا علي (ع) به بهره و فيض واقعي نائل مي شود.
وحید رهبانی و پویان طباطبایی در این فیلم محصول سال 1388 در ژانر معناگرا بازی کرده اند.
*************************************

شبکه تهران

انیمیشن « قصص قرآنی (شتر حـضرت صالح،  حضرت عزیز، سگ اصحاب کهف) » به کارگردانی یونس عباس‌زاده و رشید برجی 9:15 صبح روز سه شنبه 8 مرداد ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد .
این انیمیشن زندگی سه تن از پیامبران را روایت می کند و داستان از این قرار است که : حضرت صالح سعی دارد ، قوم ثمود را که بسیار نافرمان است به راه راست هدایت کند ، ولی آنها قبول نمی کنند و از او معجزه می‌خواهند و خداوند از دل کوه شتری را می فرستد که آنها بعداً او را می کشند و حضرت صالح به اذن خدا سه روز برای توبه کردن به آنها مهلت می دهد. حضرت عزیز مرد جوانی است که به فقرا کمک می کند. تا اینکه از خدا می خواهد تا زندگی پس از مرگ را به وی نشان دهد.
*************************************
فیلم تلویزیونی « نگین » به کارگردانی احمد معظمی و با نقش آفرینی امیر محمد زند ، حدیث امیر امینی، بهار کاتوزی ، جمال اجلالی و ساغر عزیزی سه شنبه 8 مردا د ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : نگين دختر جواني كه مشكل مالي دارد و تصميم مي گيرد به هر طريقي شده پول به دست بياورد . در يك شرط بندي بين او و دو دوست خلافكارش ( مهناز و محبوبه ) شكل مي گيرد او چادر به سر كرده و به داخل يك خيريه مي رود تا بتواند از آنها پول به دست بياورد . نگين وارد خيريه شده و سراغ خانم معيني مسئول خيريه مي رود و در نهايت خانم معيني يك انگشتر به او مي دهد و مي گويد با بردن انگشتر پيش شخصي به نام حاج اكبر مي تواند قسمتي از مشكلاتش را حل كند . نگين به سراغ حاج اكبر در بازار مي رود و در نهايت به همراه پسر حاج اكبر كه با عجله به سمت خانه مي رود وارد خانه حاج اكبر مي شود. در خانه حاج اكبر ولوله اي بر پاست و مادر حاج اكبر كه چند ماهي است سرطان دارد در حال احتضار است. مادر حاج اكبر نگين را مريم خطاب قرار مي دهد و او را به فاطمه زهرا قسم مي دهد كه بالاي سرش قران بخواند ، اين در حالي است كه ...
اکبر تحویلیان تهیه کنندگی فیلم تلویزیونی « نگین » را برعهده داشته است.
*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « آخرین خواب بارانی» به کارگردانی ابوالفضل عطار و تهیه کنندگی هاشم عطار، سه‌شنبه 8 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود .
داستان فیلم از این قرار است که : ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است و همسرش صادق عامل این وضعیت را از دست دادن جنینش می داند که برای سومین بار رخ داده است. ریحانه و صادق در خانه ای زندگی می کنند که صاحب آن فوت کرده است. شبی ریحانه با دختر بچه ای تصادف می کند، اما ظاهرا مشخص می‌شود که این نیز یک توهم بوده است. ریحانه در واحد مسکونی‌اش در اتاقی را می‌گشاید که او را از بازکردن آن منع کرده‌اند . صادق و ریحانه در گفتگو با شخصی به نام رحیم که خانه را به آنها سپرده در می یابند که ....
غزل صارمی، احمد یارعلی، بهناز سلیمانی و محسن کریمی در فیلم تلویزیونی « آخرین خواب بارانی » از تولیدات سال 1390 صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی بازی کرده اند .
*************************************

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « ناز و نیاز 2» ، « تولد یک پروانه »، « سوار آرام » ، « داستان استریت »، « به رنگ ارغوان » و « جاده آرلینگتون » سه شنبه 8 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,065
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,728
  • بازدید ماه : 3,556
  • بازدید سال : 29,893
  • بازدید کلی : 781,105
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست