loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 88 1392/05/09 نظرات (0)

حسن جوهرچی درباره‌ی عملکرد تلویزیون در مناسبت‌های مذهبی اظهار کرد: تلویزیون یک رسالت و وظیفه‌ای در این زمینه دارد که آن را انجام می‌دهد. چرا گاهی وانمود می‌شود که تلویزیون در این زمینه عملکرد خوبی ندارد در صورتی که تلویزیون تمام تلاشش را می‌کند.



این بازیگر و مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعتقاد بر اینکه عملکرد تلویزیون در مناسبت‌های مذهبی خیلی هم خوب است، گفت: به دلیل اینکه یک کشور مذهبی هستم، طبیعی است که برنامه‌های مذهبی‌مان زیاد باشد.

ما در حال حاضر یک شبکه ویژه قرآن داریم در تمام شبکه‌ها نیز گروه معارف اسلامی داریم در زمینه کارهای مربوط به مذهب سریال می‌سازیم. حتی راجع به سایر ادیان نیز سریال می‌سازیم از جمله سریال «مریم مقدس».

 وی همچنین در ارتباط با برنامه‌های ترکیبی مذهبی که در مناسبت‌ها به روی آنتن می‌روند،‌ گفت: پیش از این الا ماشاء‌الله برنامه ترکیبی ساخته‌ایم و تا دلتان بخواهد می‌سازیم. اما این دلیل بر این نمی‌شود که بگوییم جامعه ما فقط از تهران تشکیل شده است. مردم ما در کل کشور به طور کلی رویکرد خوبی به مذهب دارند اما واقعیت این است که در رسانه باید طوری حرکت کنیم که پاسخ همه را بدهیم گاهی وانمود می‌شود که تلویزیون عملکرد خوبی ندارد در صورتی که تلویزیون تمام تلاشش را می‌کند.

جوهرچی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی که کاری بس دشوار است اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی کاری بسیار بسیار مشکل است؛ کاری که پیش از این آقای لاریجانی و بعد آقای ضرغامی انجام دادند که رویکردشان به شدت قوی است اما در برنامه‌ها اینطور انتقادات همیشه هست. شما بهترین برنامه‌های کانال‌های بین‌المللی را هم که تماشا کنید باز هم به بهترین‌هایشان می‌شود انتقاد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تلویزیون از هر انتقادی نسبت به برنامه‌اش‌ استقبال می‌کند، افزود: ما در صداوسیما خیلی کار می‌کنیم؛ اینکه گفته شود اصلا جواب نمی‌دهد،‌ خوب نیست. اینکه همیشه ساز مخالف زده شود، عادلانه نیست در حالی که تلویزیون با وضعیت کم بودجه‌، تحریم‌ها و این فشارهایی که به عوامل وارد می‌شود، روبه‌روست، به این خوبی کار می‌کند.

جوهرچی در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مجری پیشکسوت و باتجربه تا چه میزان می‌تواند در موفق بودن یک برنامه مذهبی تاثیرگذار باشد؟ توضیح داد: مجری، پیشانی، پلاکارد‌ و شناسنامه یک برنامه است؛ یکی از حسن‌های برنامه‌ی مذهبی حضور مجری‌های مطرح در آن است. باید یکی از بهترین چهره‌هایمان را برای ساخت اینگونه برنامه‌ها استفاده کنیم، اگر غیر از این باشد برنامه ضربه می‌بیند و در سیل کانال‌های ماهواره‌یی برنامه‌های ما گم می‌شود.

او در عین حال به این نکته نیز اشاره کرد که سایر رسانه‌ها از جمله مطبوعات باید پشت تلویزیون را داشته باشند و گفت: چرا یکی نیست پشت تلویزیون بایستد؟

او همچنین به بخش‌ سریال‌های مناسبتی از جمله فاصله‌ها و او یک فرشته بود اشاره کرد و گفت: زمانی که فاصله‌ها پخش می‌شد اکثر سایت‌های خارجی را که نگاه می‌کردم می‌نوشتند فاصله‌ها رغیب اصلی فارسی وان است‌، و یا او یک فرشته بود زمانی که پخش می‌شود خیابان‌ها خلوت می‌شد در حالی که سریال‌های امسال خیلی نتوانسته آن طور که باید مخاطب را جلب کند و جای تاسف دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 722
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,385
  • بازدید ماه : 3,213
  • بازدید سال : 29,550
  • بازدید کلی : 780,762
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست