loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 87 1392/05/09 نظرات (0)

فيلـم هاي سيـنـمـايـي و تلـويـزيـونـي آخـر هفـتـه تـلـويـزيـون، رنگ و بوي روز قدس مي گيرد.

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس ( پنجشنبه و جمعه 10و 11مرداد ماه) فيلم هاي تلويزيوني و سينمايي « مدار صفر درجه »،« بالاتر از افتخار »، « سرزمين آرزوها »، « قناري »، « رستم و اسفنديار» ، « شكارچي شنبه »، « پرتقال بنفش»، « آرش و پدر زن»، « بيگانگان» ،«وفا »، « سيل »، « رهايي »، «سه روز كندور »، « 11 گل »، « راه نجات » ،« جدايي »،« سايه هاي شهر »، « برگي براي زيتون » از شبكه هاي سيما روي آنتن خواهد رفت.

شبكه يك

فيلم تلويزيوني « مدار صفر درجه (قسمت اول)» به كارگرداني حسن فتحي و تهيه كنندگي مشترك حسن بشكوفه و عبد ا... شهبازي ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي رود .
فيلم ماجراي سفر دانشجويي ايراني به نام حبيب پارسا با نقش آفريني (شهاب حسيني) به فرانسه ، به خاطر تحصيل در رشته فلسفه در دانشگاه پاريس را نشان مي دهد. ماجرا بر بستر جنگ جهاني دوم و شكل گرفتن صهيونيزم و تسلط تدريجي بر فلسطين مي گذرد. حبيب پارسا در دانشگاه با دختري يهودي به نام سارا آستروك ( ناتالي متي ) آشنا مي شود كه اوايل، در كلاس با يكديگر به مخالفت مي پردازند كه تدريجاً اين مخالفت و سركشي به عشق و تمايل بين اين دو نفر مبدل مي شود. ترور يهوديان به دست صهيونيست ها در ايران و اروپا و دنبال كردن سرنوشت دانشجويي ايراني در فرانسه و رابطه عاطفي او با دانشجويي يهودي با سلسله حوادثي به يكديگر مرتبط مي شوند. به دنبال فتح پاريس توسط آلمان هاي فاشيستي، جان سارا آستروك و خانواده اش نيز به خطر مي افتد زيرا ...
رويا تيموريان ، مسعود رايگان ، لعيا زنگنه ، ايرج راد ، آتنه فقيه نصيري و پيام دهكردي از بازيگران اصلي اين فيلم تلويزيوني در ژانر تاريخي و سياسي هستند.

فيلم سينمايي « بالاتر از افتخار » به كارگرداني دين رايت ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:15 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي بينيم: كايس رئيس جمهور مكزيك در اويل قرن بيستم است كه قصد دارد با تمديد قرارداد 50 ساله نفتي آمريكا از تحريم هاي سياسي و اقتصادي اين كشور در مورد مكزيك جلوگيري كند. مردم كه از استعمار آمريكا به تنگ آمده اند به خيابان ها مي ريزند تا از امضاي اين قرارداد جلوگيري كنند. كم كم مردان شهري و روستايي زيادي در قالب گروهي به نام سواران مبارز با حمايت حزب استقلال ملي در اردوگاهي جنگلي گرد هم مي آيند و بر عليه سربازان دولتي مي جنگند. آنها شخصي به نام دن انريكه را كه يك كهنه ژنرال بازنشسته مكزيكي است، به فرماندهي خود انتخاب مي كنند. كايس به همراه سفير آمريكا براي جلوگيري از جنگي داخلي تفاهم نامه ايي تنظيم مي كند. در اين تفاهم نامه قرارداد نفتي تمديد شده و همه سواران مبارز عفو عمومي مي شوند. كايس با دن انريكه بر سر ميز مذاكره مي نشيند. دن انريكه اين تفاهم نامه را استعمارگرانه دانسته و ...
كاتالينا ساندينو مورنو و اسكار ايساك در فيلم سينمايي « بالاتر از افتخار » محصول سال 2012  مكزيك بازي كرده اند .

قسمت دوم فيلم تلويزيوني « مدار صفر درجه ( قسمت اول)» جمعه 11 مرداد ماه ساعت 16از شبكه يك سيما پخش مي شود.

شبكه دو

فيلم سينمايي « سرزمين آرزوها » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين پهلوان نشان و مصطفي راور، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت  8:00 در قالب برنامه « سينما صبح » از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: يك زن اسرائيلي ، وارد خاك ايران مي شود. قصد او تصاحب مدال طلاي ستاره داوود است كه توسط آن ، قدرت فوق العاده اي به دست مي آورد و از اين طريق قادر خواهد بود تا افكار همه مردم را آن طور كه مي خواهد ، تغيير دهد. او در هنگام ورود ، از طرف ماموران فرودگاه تعقيب مي شود، اما موفق به فرار و در نتيجه خود را به شهر رها مي رساند. او به غير از دختري نوجوان به نام فهيمه موفق به كنترل افكار همه مردم مي شود كه در اين ميان ...
شراره رخام ، مجيد مشيري و زهره مجابي در فيلم سينمايي « سرزمين آرزو ها » محصول سال 1381 ايران      به ايفاي نقش پرداخته اند.

فيلم سينمايي « قناري » به كارگرداني و تهيه كنندگي جواد اردكاني، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود .
در اين فيلم خواهيد ديد: فارس پسربچه‌اي فلسطيني است كه هر روز به كليسا رفته و قناري كليسا را براي هواخوري به فضاي آزاد مي‌برد، پدر فارس به دست سربازان صهيونيست دستگير مي‌شود و كشيش كليسا براي اينكه فارس را سرگرم كرده باشد قناري را به فارس هديه مي‌كند تا فارس غم دوري پدر را فراموش كند، سرانجام فارس براي دفاع از قناري‌اش با صهيونيست ها درگير شده و ...
ابراهيم خضر، رافي اطاميان و ماجده الرز در فيلم سينمايي « قناري » محصول كشور لبنان بازي كرده اند .

انيميشن « رستم و اسفنديار » به كارگرداني اسفنديار احمديه، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 8:00  در قالب «سينما صبح » از شبكه دو سيما پخش مي شود .
اين انيميشن بر اساس افسانه هاي شاهنامه فردوسي مي باشد. گشتاسب ، پادشاهي ستمگر است . اسفنديار كه فرزند اوست ، مي خواهد تاج و تخت را از او بگيرد و عدالت را برقرار كند. گشتاسب ، شرط انتقال پادشاهي به او را ، نبرد با رستم و شكست دادن او عنوان مي كند و اسفنديار راهي زابل مي شود تا رستم را در بند كند . بهمن فرزند اسفنديار به نزد رستم مي رود تا پيام تسليم شدن را به او بدهد ولي با مهمان نوازي رستم روبرو مي شود و زماني كه رستم پيغام را مي شنود ، به بهمن مي گويد كه من با كسي جنگ ندارم . اسفنديار از شنيدن سخن رستم خشمگين مي شود و رستم را به خيمه خود دعوت مي كند و پيام گشتاسب را مي گويد ولي باز هم ....

فيلم سينمايي « شكارچي شنبه » به كارگرداني پرويز شيخ‌طادي و تهيه كنندگي مجيد اسماعيلي ، ساعت 17:30 روز جمعه 11 مرداد ماه از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در اين فيلم خواهيد ديد: در يك بندرگاه اسرائيل، زني يهودي كه پس از مرگ همسرش، با يك مرد مسيحي ازدواج كرده‌است، كودك خود را در پي اقدامات حقوقي و اصرارهاي زياد پدر بزرگش براي مدت كوتاهي به وي مي‌سپارد. پدر بزرگ كودك كه يكي از سران جريان فكري صهيونيسم است در جواب نگراني‌هاي مادر، وعده مي‌دهد كه او يك ماه بيشتر اينجا نمي‌ماند و پس از آن، كودك با اراده خود هر كجا كه خواست مي‌تواند برود.
علي نصيريان، اميريل ارجمند، دارين خمسه، آرسينه سوكياسيان، مهدي فقيه و سيلوا آندرانسيان در فيلم سينمايي « شكارچي شنبه » محصول سال 1388 ايران بازي كرده اند .

فيلم سينمايي « پرتقال بنفش » به كارگرداني و تهيه كنندگي محمدمهدي رسولي، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 23:00 از شبكه دوسيما پخش مي شود .
داستان فيلم درباره مبارزات پسرنوجوان فلسطيني به نام حسام عبداللطيف است كه به جرم بمب گذاري عليه اسرائيلي ها در يك دادگاه نمايشي محكوم به اعدام مي شود. ‏
مهدي جواهرپور، ناصرعرفانيان ، علي جاويد فر ، محمد اسدي و فرشيد صمدي پور در فيلم سينمايي « پرتقال بنفش » محصول سال 1379 گروه كودك و نوجوان شبكه دو بازي كرده اند .

شبكه سه

فيلم تلويزيوني « آرش و پدر زن » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين بابائيان، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود .
 آرش جواني است كه دانشجو است و به همكلاسي خود (هما) علاقه مند شده است و قصد خواستگاري از او را دارد . هما  به آرش مي گويد كه پدر او بسيار سخت گير و علاقه مند به شعر و ادبيات است. آرش چند روز قبل از خواستگاري با پدر زن خود، جلوي در وقتي داشته با هما پشت آيفون صحبت مي كرده روبرو مي شود و به دروغ مي گويد كه از شركت گاز آمده است و مي رود. آرش براي اينكه در جلسه خواستگاري ، پدر زن آينده اش او را نشناسد سبيل مصنوعي مي گذارد. ولي بر حسب اتفاق سبيل آرش مي افتد و ...
اميرمحمدوند و پرستو صالحي در فيلم تلويزيوني « آرش و پدر زن » محصول سال 90 ايران بازي كرده اند .

فيلم سينمايي « بيگانگان » به كارگرداني عباس رافعي و تهيه كنندگي منصور سهراب پور ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:30  از شبكه سه سيما پخش مي شود .
داستان فيلم درباره خاطرات يك فلسطيني مبارز از زمان اشغال كشورش توسط يهوديان صهيونيست است. احمد دانشجوي دانشگاهي است كه ليلا نيز در آن مشغول به تحصيل است . احمد به ليلا علاقمند است اما نمي‌تواند علاقه خود را بيان كند . فاروق دوست احد به او پيشنهاد مي دهد براي پرستاري از پيرمردي به نام حسام به خانه او برود. احمد به خانه حسام مي رود و با قبول شرايط فرزندان حسام مشغول به كار مي شود. حسام كه حال مناسبي ندارد روي صندلي چرخدار مي نشيند و مدت هاست كه از خانه بيرون نرفته احمد سعي مي كند روحيه او را تغيير دهد و به همين خاطر او را به بيرون مي برد. احمد به طور اتفاقي دفتر خاطرات حسام را مي خواند و درباره ليلا با او هم صحبت مي شود.
مكسيم خليل، محمد حداقي و ليليا الاعلرش در فيلم سينمايي « بيگانگان » محصول مشترك سال1390 گروه فيلم هاي تلويزيوني شبكه يك سيما و لبنان بازي كرده اند .

فيلم تلويزيوني « وفا » به كارگرداني محمد حسين لطيفي و تهيه كنندگي منصور سهراب‌پور، جمعه 11مردادساعت 8:45 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
وفا داستان جواني به نام ژوبين پناهي است كه به جرم جاسوسي براي كشور اسرائيل در لبنان زنداني است. او به دليل مشكلات روحي و رواني كه پس از كشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبي در قبرس، پيدا كرده به بيمارستان منتقل مي‌شود. در اين زمان مامور ويژه‌اي از طرف موساد و سازمان امنيت ملي اسرائيل براي ربودن او از آسايشگاه رواني وارد ايران مي‌شود و ...
فرهاد اصلاني، اليزابت اميني، رضا ايرانمنش و بازيگران لبناني عدي رعد، حسن عدنان، گيريتا غون و آنجو حميد در فيلم تلويزيوني « وفا » بازي كرده اند .


شبكه چهار

فيلم سينمايي « سيل » به كارگرداني جان كنت هريسون محصول سال 1997 آمريكا ، پنجشنبه 10 مردادماه  ساعت 11 درقالب جشنواره تابستاني از شبكه چهارسيما پخش مي شود.

فيلم تلويزيوني « رهايي » به كارگرداني محسن بخارايي ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت  16 از شبكه چهار سيما باز پخش مي شود .
داستان درباره خواهري است كه به خاطر كينه توزي و پاپوش برادر ناتني خود به پنج سال زندان محكوم مي‌شود . بعد از آزادي و اطلاع از ماجرا وقتي متوجه مي شود برادر تمام ارثيه پدر را تصاحب كرده ،تصميم به انتقام مي گيرد. تا آنكه به شب هاي قدر مي رسند و ...
يكتا ناصر و امير محمد زند در فيلم تلويزيوني « رهايي » توليد سال 1390 به عنوان بازيگران اصلي نقش آفريني كرده اند.

فيلم سينمايي « سه روز كندور » ساخته سيدني پولاك توليد سال 1975 آمريكا ، جمعه11 مرداد ماه ساعت 11 در  جشنواره تابستاني روي آنتن شبكه چهار سيما خواهد رفت.

فيلم سينمايي «  11 گل » به كارگرداني اكسي ياشوا ونگ ، جمعه 11 مرداد ماه ساعت  20:30 در قالب برنامه «سينما4 » از شبكه چهار سيما روي آنتن خواهد رفت .
فيلم با بازي تام هنكس و ساندرا بولاك محصول سال 1975 چين و فرانسه  درباره هان دانش‌آموز مدرسه اي است كه، در ورزش نمونه شده؛ وي به عنوان سرگروه ورزش براي نرمش صبحگاهي انتخاب مي شود. مدير مدرسه از او مي خواهد تا پيراهني نو تهيه كند. اما هان به دليل فقر شديد خانواده ؛ نمي تواند اين خواسته را برآورده كند. در نهايت مادر براي او پيراهني جديد دوخته؛ از او مي خواهد نهايت مراقبتش را از پيراهن به عمل آورد. هان زماني كه با دوستانش در كنار رودخانه بازي مي كند؛ پيراهنش توسط يك شورشيِ فراريِ مجروح ربوده مي شود. در پي آن هان به جنگل و آشنايي با شورشي كشيده مي شود.  او از فراري قول مي گيرد تا براي او ...

شبكه تهران

فيلم سينمايي « راه نجات » به كارگرداني راما قويدل پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش مي شود.
اين فيلم با هدف به تصوير كشيدن گوشه اي از چالش هاي دنياي اسلام و مظلوميت مردم غزه توليد شده و بازگو كننده حكايت كودكان پرورشگاهي به نام " بهشت" در غزه است.

جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:30 فيلم سينمايي « جدايي » از شبكه تهران پخش مي شود.

شبكه شما

فيلم تلويزيوني « سايه‌هاي شهر » به كارگرداني و تهيه كنندگي مرتضي آتش زمزم ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبكه شما پخش مي شود .
ميشل ابوفاضل به اتفاق همسرش آيدا بعد از دو سال به كشورشان باز مي‌گردند. او كه ديپلمات فرهنگي سفارت لبنان در ايران است ، سعي دارد اختلافات و دلخوري‌هايي كه خانواده همسرش از او و آيدا دارند را رفع كند. در اين ميان يك گروه تروريستي و جاسوسي از طرف موساد، آيدا را به گروگان مي‌گيرند و از ميشل مي خواهند تا كيفي را با خود به تهران ببرد تا آيدا راها كنند. نيروهاي حزب الله لبنان ميشل را از طرح و نقشه موساد مطلع مي‌كنند كه ...
مجدي مشموشي، كارتبيا كعده، نعمه بدوي و پولين حداد در فيلم تلويزيوني « سايه‌هاي شهر » از توليدات صدا و سيماي مركز اصفهان بازي كرده اند .

فيلم تلويزيوني « برگي براي زيتون » به كارگرداني وحيد درخشش‌فر و تهيه كنندگي سعيد عدالت‌خواه ، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما روي آنتن مي رود.
در يكي از روستاهاي قم در مدرسه اي كه يك كلاس واحد براي دخترها و پسرها وجود دارد، مسابقه‌اي با عنوان نامه‌اي براي كودكان فلسطين برپا مي‌شود. از اين رو معلم كمي در مورد اختلاف قديمي بين اسرائيلي‌ها و فلسطيني‌ها توضيح مي‌دهد و از بچه‌ها مي‌خواهد آنچه رادوست دارند در نامه خود به كودكان بنويسند. بچه‌ها كه با ديدن تصاوير شبكه‌هاي مختلف و حرف‌هاي معلم از ظلمي كه به كودكان فلسطيني مي شده رنجيده خاطر بودند،  نامه مي‌نويسند و تصميم مي گيرند نامه را براي كودكان فلسطيني پست كنند، بنابراين...
پريسا كلدوست و محبوبه ارمياتي در فيلم تلويزيوني « برگي براي زيتون » محصول سال 1387 صدا و سيماي مركز قم به ايفاي نقش پرداخته اند.

شـبـكـه نمـايـش

فيلم سينمايي و تلويزيوني « تصادف » ، « ناجي علي »، « زخم زيتون » ، « آتش پنهان »، « بوي پيراهن يوسف » و « اتاق ستاره » پنج شنبه 10 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

فيلم سينمايي و تلويزيوني « سرانجام » ، « گوزن جوان »، « هيام » ، « آن سوي زندگي »، « برج مينو » و «داوطلب مرگ » جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,194
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,857
  • بازدید ماه : 3,685
  • بازدید سال : 30,022
  • بازدید کلی : 781,234
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست