loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 234 1392/05/23 نظرات (1)

این شبکه چند انیمیشن جدید خارجی خریداری کرده که بعد از آماده سازی در جدول پخش قرار می‌گیرد.

شبکه پویا همچنین قصد دارد برای اولین‌بار یک مسابقه انیمیشنی برای مخاطبان خود برگزار کند. این مسابقه مخصوص کودکان ونوجوانان است و یک شخصیت انیمیشنی اجرای آن را برعهده‌ دارد.

اولین مسابقه انیمیشنی تلویزیون مراحل تحقیق و نگارش را پشت سر می‌گذارد و قرار است در یک استودیوی مجازی به‌صورت زنده اجرا شود.

کودکان و نوجوانان شرکت‌کنندگان این مسابقه هستند و مجری انیمیشنی آنها را راهنمایی و همراهی می‌کند. ابوالفضل علم‌بیگی، مدیر تامین برنامه شبکه پویا درباره این مسابقه گفت: تاکنون سابقه نداشته که یک مسابقه انیمیشنی به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.

مجری این برنامه طوری طراحی و ساخته می‌شود که بتواند در لحظه متناسب با کنش‌های شرکت‌کنندگان در مسابقه واکنش نشان دهد و نوع حرکات، رفتارها و حتی حرکت لب‌هایش طبیعی باشد.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه پویا، اولین مجری کارتونی تلویزیون می‌تواند در استودیوی مسابقه قدم بزند و از نماهای مختلف دوربین دیده شود. تحقیق و نگارش مسابقه انیمیشنی شبکه پویا صورت گرفته و طراحی و تولید آن در حال انجام است، اما هنوز زمان دقیق پخش آن مشخص نشده است.

علاوه بر مسابقه انیمیشنی، شبکه پویا چند کار تازه دیگر هم دردست انجام دارد. این شبکه بزودی انیمیشن‌های خارجی تازه‌ای به مخاطبان خود ارائه می‌کند. واحد آماده‌سازی انیمیشن‌های خارجی درتامین برنامه شبکه پویا تجهیز شده و بزودی انیمیشن‌های متعددی را برای پخش دوبله و آماده می‌کند.

علم‌بیگی در این باره گفت: انیمیشن‌های ایرانی شبکه پویا در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود و آثار خارجی این شبکه عمدتا از میان انیمیشن‌هایی که قبلا خریداری و دوبله شده ‌و در یکی از شبکه‌های سیما به نمایش در آمده است انتخاب و پخش می‌شود.

او تاکید کرد نمایش آثار قدیمی و نوستالژیک در شبکه پویا ضرورت دارد، اما برای جذب حداکثری مخاطب لازم است بخش اعظم انیمیشن‌های خارجی این شبکه آثاری باشد که تاکنون در هیچ شبکه‌ای به نمایش درنیامده‌ است.

علم‌بیگی گفت: اکنون نسبت انیمیشن‌های جدید این شبکه به انیمیشن‌های نوستالژیک و قدیمی‌تر آن ۲۰ به ۸۰ است؛ ولی مقدمات تغییر این نسبت فراهم شده است.علم‌بیگی توضیح داد: براساس دیدگاه معاونت سیما، در میان شبکه‌هایی که انیمیشن و کارتون به مخاطبان خود ارائه می‌کنند، شبکه پویا به عنوان شبکه تخصصی نمایش انیمیشن در درجه اول اهمیت قرار گرفته است و باید بتواند انیمیشن‌هایی به مخاطبانش ارائه کند که پیش از این در دیگر شبکه‌های تلویزیونی به نمایش درنیامده است.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه پویا، واحد آماده‌سازی در این شبکه برای تامین انیمیشن‌های خارجی ابتدا آثار خوب را شناسایی می‌کند و پس از آن خرید رایت، ترجمه و دوبله انیمیشن‌ها را به‌انجام می‌رساند. علم‌بیگی افزود: با تجهیز واحد آماده‌سازی خارجی در گام اول، میزان انیمیشن‌های جدید در شبکه پویا به ۳۰ درصد می‌رسد و به‌مرور زمان این میزان تا ۶۰ درصد رشد خواهد کرد. به این ترتیب از فصل پاییز تعداد انیمیشن‌های جدید در شبکه پویا افزایش خواهد یافت.

از جمله آثار خارجی جدید که برای اولین بار در واحد آماده‌سازی شبکه پویا برای پخش آماده می‌شود، می‌توان به سریال «اژدهاسواران»، مجموعه «پاندا کنگ‌فوکار» و مجموعه «اسمورف‌‌ها» اشاره کرد.

سری دوم و سوم کارتون «فوتبالیست‌ها» نیز برای پخش از شبکه پویا آماده می‌شود و تمامی این آثار قبل از شروع فصل پاییز مراحل آماده‌سازی را پشت‌سر خواهد گذاشت. مجموعه «والیبالیست‌ها» نیز یکی از انیمیشن‌های در حال خرید رایت و آماده‌سازی در شبکه پویاست.

یکی دیگر از اقدامات شبکه پویا درباره انیمیشن‌های خارجی، اصلاح و مرمت آثار قدیمی است. اکنون تعداد کارتون‌های نوستالژیک شبکه پویا بسیار بیشتر از کارتون‌های خارجی جدید است؛ اما تمامی آنها با کیفیت مناسب ارائه می‌شود.

انیمیشن‌های «نیک و نیکو»، «مخملی»، «اسپیدباگی»، «برنارد»، سری اول «فوتبالیست‌ها»، «مازی و موزی»، «حنا ،دختری در مزرعه» و «رد رانر» از دیگر آثار در حال پخش از شبکه پویاست که پیش از این در شبکه‌های دیگر به نمایش درآمده‌ است و شبکه پویا برای نمایش مجدد یا تصاویر اصلی آنها را از کشور تولیدکننده دریافت یا تصاویر برخی از آنها را مرمت کرده است.

مدیر تامین برنامه شبکه پویا درباره اصلاح و ارتقای کیفیت تصاویر انیمیشن‌های قدیمی و نوستالژیک گفت: تصاویر با کیفیت انیمیشن‌ها را از شرکت‌های تولیدکننده خریداری می‌کنیم، برای ما جلوه بصری خوب اهمیت ویژه‌ای دارد.

رنگ و لعاب در شبکه‌ای که به کودکان اختصاص دارد و انیمیشن به‌نمایش می‌گذارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین مهم است که تصاویر آثار قدیمی بازسازی و اصلاح شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/05/23 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

شکلکوایی..مسابقه انیمیشنی...چقدر ایده جالبی..دمتون گرم..
اولین باره تو جهان فکر کنم..چنین کاری..
ایول..
شبکه پویا بهترینه..از همون اول که اومد..حدس میزدم خوب باشه..
سایتش زود راه افتاد..کنداکتور مشخصی داره...گرافیکش به خصوص و جذابه..ترتیب برنامه هاش..حتی لالایی هاش..(اعتراف می کنم گاهی گوش میدمشکلک)
شکلک
پاسخ : بله درسته.....این شبکه پیشرفت بسیار زیادی داشته....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 872
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,535
  • بازدید ماه : 3,363
  • بازدید سال : 29,700
  • بازدید کلی : 780,912
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست