loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 91 1392/06/28 نظرات (0)

فیلم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما اعلام شد.

فيلم هاي تلويزيوني و سينمايي «قطعنامه 819»، «روزهاي زندگي»، «ديويدکاپرفيلد»، «ارنست به مدرسه مي رود»، «زندان دوله تو»، «سه راهزن»، «گوشواره هاي گلي»، «خلبان»، «سيب زميني داغ»، «لحظه طلايي»، «دزد و قهرمان»، «امواج»، «زمستان سخت»، «جين اير»، «خانه دو طبقه»، «وکيل لينکلن سوار»، «شهروند ايکس»، «مرد شرور در اردوگاه بچه ها»، «سواري بر اسب کبود»، «مامور انتقال 2»، «راه راه گورخر مسابقه»، «داستان باغ وحش»، «هدف»، «پاييز در ايوان خانه نشسته است»، «سايه هاي سرد»، «پسر فضايي»، «خانه اي در مزرعه»، «پشت پرده مه» و «ساعت 25» امروز و فردا از شبکه هاي سيما روي آنتن مي روند.



شبکه يک؛فيلم تاريخي محصول مشترک

-غير از فيلم سينمايي تکراري«روزهاي زندگي» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنداکتور شبکه يک قرار گرفته،فيلم تاريخي «قطعنامه 819» نيز درباره جنگ بوسني و هرزگوين آخر هفته از اين شبکه پخش خواهد شد.اين اثر که يک تله فيلم است باز هم از سوي تلويزيون سينمايي معرفي شده و در جشنواره فيلم رم برنده جايزه بهترين کارگرداني شده است.

فيلم «قطعنامه 819» به کارگرداني جياکومو باتياتو، امشب ساعت 22 از شبکه يک پخش مي شود .در اين فيلم خواهيد ديد: منطقه سربينتيا که در سال 1995 و در بحبوحه جنگ بوسني و هرزگوين در اختيار مسلمانان قرار دارد توسط ارتش صرب ها اشغال شده و مسلمانان در گروه هاي بزرگ کشتار شده و در گورهاي بزرگ دسته جمعي مفقود مي شوند. پس از اين ماجرا، دادگاه رسيدگي به جنايات بين المللي يوگسلاوي سابق، از سازمان ملل درخواست مي کند تا بازرساني را براي رسيدگي به جنايات جنگي به اين منطقه اعزام کند. پس از تعلل زياد يک کميسر متخصص در جنايت هاي سازمان يافته داوطلب اعزام به منطقه مي شود،اما... .بنيتو ماجمل و هيپوليت جيراردوت در اين فيلم محصول سال 2008  فرانسه، لهستان و ايتاليا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي«روزهاي زندگي» به کارگرداني پرويز شيخ طادي و تهيه کنندگي سعيد سعدي، فردا ساعت 14:50 از شبکه يک روي آنتن مي رود. داستان فيلم از اين قرار است که: در آخرين روزهاي جنگ تحميلي در يك بيمارستان صحرايي نزديك خط مقدم جبهه، دكتر اميرعلي علوي كه سرپرست بيمارستاني جنگي را به عهده دارد با تمام تخصص و علاقه و توانش به مداواي مجروحان جنگ مشغول است. همسرش ليلا پرستار و دستيار اوست. دكتر جواني به نام سامان اميني از مركز براي خدمت در اين بيمارستان اعزام مي شود اما او كه آدمي ترسو و بي اعتقاد است و به اجبار به اين مأموريت آمده، از همان ابتدا با دكتر علوي و همسرش و سيما پرستار وظيفه شناس بيمارستان درگيري دارد و... . حميد فرخ نژاد، هنگامه قاضياني و کوروش سليماني در اين فيلم نقش آفريني کرده اند.

شبکه دو؛ انيميشن «ديويد کاپرفيلد» و دو فيلم دفاع مقدسي

-انيميشن «ديويد کاپرفيلد» و دو فيلم دفاع مقدسي،«خلبان» ساخته جمال شورجه و «زندان دوله تو» به کارگرداني رحيم رحيمي پور از جمله فيلمهاي اين هفته شبکه دو و البته همگي تکراري هستند.

انيميشن «ديويد کاپرفيلد» به تهيه کنندگي دون آريولي، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.در اين انيميشن محصول سال 1993 فرانسه و کانادا مي بينيم: ديويد توسط ناپدري اش به کارخانه فرستاده  مي شود تا پيش کارگران کار کند. هدف ناپدري تصاحب ثروت مادر ديويد است. ديويد به کمک دوستانش از کارخانه گريخته و... .

فيلم سينمايي «ارنست به مدرسه مي‌رود» به کارگرداني سوک سامز و تهيه کنندگي استيسي ويليامز امروز ساعت 14:30 از شبکه دو پخش مي شود.

فيلم تلويزيوني «زندان دوله تو» به کارگرداني رحيم رحيمي پور امشب ساعت 21  از شبکه دو روي آنتن مي رود. در اين فيلم خواهيد ديد: يك گروه پنج نفره از اعضاي جهاد سازندگي، كه به كردستان اعزام شده اند مشغول ساختن مدرسه هستند. از سوي خوانين محلي و اعضاي حزب دموكرات كردستان ايران مورد آزار قرار مي گيرند. تعدادي از آنان از جمله مهندس گروه و برادرش به دست دموكرات ها گرفتار مي شوند. مدتي بعد اين گروه را به همراه تعدادي ديگر از زندانيان به دوله تو منتقل مي كنند.

انيميشن «سه راهزن» به کارگرداني هايو فريتگ و تهيه کنندگي استيپهان سچسچ، فردا ساعت 8 در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.

فيلم تلويزيوني «گوشواره هاي گلي» به کارگرداني راضيه سراجي فردا ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.در اين فيلم مي بينيم: گلي و برادرش (علي) که پدر و مادرشان را در حادثه رانندگي از دست داده اند اکنون با مادربزرگشان در مشهد زندگي مي کنند. مادربزرگ براي گذران زندگي بافندگي مي کند و گاهي هم زائراني به خانه او مي آيند. علي علاقه اي به درس خواندن ندارد و تلاش مي کند به جاي درس خواندن حرفه اي بياموزد. او علاقه شديدي به پوستر خودروها دارد و مادربزرگش او را به يک مکانيک معرفي مي کند تا حرفه مکانيکي بياموزد.

فيلم سينمايي «خلبان» فردا شب ساعت 23 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: سروان عباس دوران، خلبان موفق نيروي هوايي كه دشمن چند بار در ترور او ناكام مانده، سرپرستي عمليات دشواري بر فراز خاك بغداد را به عهده مي گيرد و همراه با يك اسكادران شامل ده هواپيماي جنگنده به بغداد هجوم مي برد تا علاوه بر گذشتن از ديوار مستحكم پدافند بغداد، با پرواز در ارتفاع پايين ديوار صوتي را بشكند. هدف از اين عمليات ناامن نشان دادن بغداد است كه به عنوان شهر ميزبان كنفرانس سران كشورهاي غير متعهد انتخاب شده است. داويد، مسئول خارجي ستاد خبري بغداد، با هجوم هواپيماهاي ايراني مي گريزد و بلومي، خبرنگار مشهور مستقل خارجي كه به بغداد دعوت شده، با گروهش تنها مي ماند. بلومي كه براي امن نشان دادن بغداد تبليغات زيادي به راه انداخته، با ديدن هواپيماهاي ايراني نظرش عوض مي شود و... .علي دهكردي، جعفر دهقان، نگين صدق گويا و اصغر محبي در فيلم سينمايي «خلبان» به کارگرداني جمال شورجه بازي کرده اند.

شبکه سه؛ درام فانتزي جنايي

-«امواج» با بازي دنيس کوايد و جيم کاويزل درامي فانتزي و جنايي است که نامزد دريافت جايزه گلدن گلوب بهترين ترانه و برنده جايزه بهترين فيلم فانتزي از جشنواره فيلمهاي علمي تخيلي،فانتزي و ترسناک مي تواند جزو انتخابهاي ديدني اين هفته در شبکه سه باشد.فيلم تلويزيوني درام «دزد و قهرمان»محصول2010 ايتاليا که سينمايي معرفي شده و در دوقسمت پخش خواهد شد نيز گزينه بدي به نظر نمي رسد.

فيلم سينمايي «سيب زميني داغ» به کارگرداني تيم ليويستون و تهيه کنندگي جرمي بردک، امروز ساعت 11 از شبکه سه بازپخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: دانيل نش مرد جواني است که به صورت اتفاقي صندوقي دربسته را پيدا مي کند. دانيل صندوق را براي کشف محتوياتش نزد کيني که در کار فروش فلزات است مي برد. از طرفي کارول همسر دني کارمند دفتري است. کيني و دني داخل صندوق جسم فلزي عجيبي را مي يابند.جک هاستون، ري وينستون و کولم ميني در فيلم سينمايي «سيب زميني داغ» محصول سال 2011  انگليس بازي کرده اند.

فيلم تلويزيوني «لحظه طلايي» به کارگرداني سپهر محمدي و تهيه کنندگي محمدرضا محمدي، امروز ساعت 16:30 از شبکه سه پخش مي شود.

«لحظه طلايي» تله فيلمي اپيزوديک است که دو اپيزود «لحظه طلايي» و «تصوير ديگر» را شامل مي‌شود. اپيزود «لحظه طلايي»، درباره مهندس ساختمان‌سازي است كه با يكي از كارگرانش درگير مي‌شود.اپيزود «تصوير ديگر» داستان خانواده‌اي از قشر فقير جامعه را به تصوير مي‌كشد. در مترو پدر و دختر شش ساله‌اي هستند و كارگرداني با ديدن دختر، از او براي ايفاي يک نقش در فيلم جديدش دعوت مي‌كند.

مجيد مشيري، محمد مختاري و علي جاويد در «لحظه طلايي» از توليدات سال 1390 به ايفاي نقش پرداخته اند.

فيلم سينمايي «دزد و قهرمان (قسمت اول)» به کارگرداني لودو وينو کاسپاريني امشب ساعت 19 از شبکه سه روي آنتن مي رود.داستان «دزد و قهرمان» حدود سال هاي 1910 تا 1930 روايت مي شود. در اين دوره جنگ زندگي مردم ايتاليا به ويژه روستائيان را مشقت بار مي کند. در اين اوضاع سانته پلاستري و کنستانته جيلاردنيو به تشويق يک مربي دوچرخه سواري وارد اين رشته مي شوند، اما شرايط بد اقتصادي باعث مي شود سرنوشت آنها تغيير کند. سانته تبديل به دزد مي شود و کنستانته قهرمان دوچرخه سواري مي شود. سانته و کنستانته از ملا درخواست ازدواج مي کنند اما ملا با سانته ازدواج مي کند. کنستانته نيز با دختر عمويش آگوستينا ازدواج مي‌کند. سانته در پايان از دزدي پشيمان مي شود اما در روز مسابقه... .به په فيورلا، سيمون گاندولفو و راخائلا ريا در «دزد و قهرمان»محصول سال 2010 ايتاليا بازي کرده اند.قسمت دوم «دزد و قهرمان»نيز فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش مي شود.

فيلم سينمايي «امواج» به کارگرداني گريگوري هوبلت، امشب ساعت 23:30 از شبکه سه پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: امواج راديويي باعث مي شود که يک پدر و فرزند پس از 30 سال دوري به يکديگر برسند. فرزند سعي مي کند جان پدرش را نجات دهد اما... .دنيس کوئيد و جيم کاويزل در فيلم سينمايي «امواج» محصول سال 2000 آمريکا به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فيلم سينمايي «زمستان سخت» به کارگرداني ميکي هيلب و تهيه کنندگي گلن زولر، فردا ساعت 11 از شبکه سه بازپخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: دو دوست به نام هاي تايلر و مارک که هر دو اسکي باز حرفه اي هستند براي تهيه يک فيلم ورزشي دعوت مي شوند. در طول فيلمبرداري  متوجه زياده خواهي تهيه کننده براي تهيه صحنه هاي خطرناک و ريسکي جهت فروش بهتر فيلم مي شوند و در نهايت مارک در هنگام عبور از يک تنگه زير بهمن رفته و... .اريک ليولي، کلان لوتز و ميشل مد در فيلم سينمايي «زمستان سخت» محصول سال 2008 امريکا بازي کرده‌اند.

شبکه چهار؛ دونالد ساترلند و مکس فون سيدو در يک تله فيلم

-در کنار فيلمهايي تکراري اما ديدني چون «جين اير»،«خانه دو طبقه» و «وکيل لينکلن سوار»،فيلم تلويزيوني بيوگرافي ،جنايي و درام«شهروند ايکس» نيز جزو انتخابهاي جذاب اين هفته است که روي آنتن شبکه چهار خواهد رفت.اين فيلم تلويزيوني نامزد دريافت جايزه بهترين فيلم از جوايز گلدن گلوب بود و دونالد ساترلند نيز براي بازي در آن برنده گلدن گلوب شد.

فيلم سينمايي تکراري«جين اير» امروز ساعت 11 در قالب جشنواره فيلم هاي تابستاني از شبکه چهار پخش مي شود.

فيلم سينمايي «خانه دو طبقه» به کارگرداني دني دويتو، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش مي شود.در اين فيلم با بازي بن استيلر و درو باريمور محصول سال 2003 آمريکا و آلمان مي بينيم: آلکس و نانسي يک زوج جوان، يک خانه دو طبقه با شرايط خاص مي خرند که در طبقه بالا پيرزني زندگي مي کند و پس از مرگ پيرزن کل خانه به آلکس و نانسي مي رسد. آنها که طمع کرده اند حالا تلاش مي کنند تا پيرزن بر اثر حادثه يا سکته قلبي فوت شود اما هر دفعه به طور عجيبي پيرزن نجات مي يابد و آلکس و نانسي دچار حادثه مي شوند. جنگ بين پير زن و اين زوج جوان ادامه دارد تا اينکه... .

فيلم سينمايي «وکيل لينکلن سوار» به کارگرداني براد فادمن فردا ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبکه چهار روي آنتن مي رود.داستان اين فيلم در مورد پسر پولداري است که همراه با مادر خود صاحب يک آژانس املاک است. يکي از مشتريان اين آژانس، دختر جواني است که به واسطه عدم توانايي پرداخت کرايه خانه اش قصد تعويض خانه خود و نقل مکان به يک آپارتمان کوچک تر و ارزان تر را دارد. با مراجعه مکرر دختر به آژانس، پسر به او علاقمند مي شود و غافل از اينکه دختر نامزد دارد، از او تقاضاي ازدواج مي کند و از سوي دختر جواب رد مي‌شنود.متيو مک کوناي، ماريسا تامي و جاش بوکاس در «وکيل لينکلن سوار» محصول سال 2010  کشور آمريکا به ايفاي نقش پرداخته اند.

فيلم سينمايي «شهروند ايکس» به کارگرداني کريس گرولمون، فردا شب ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبکه چهار پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: قاتلي سريالي در شوروي تعدادي نوجوان را به قتل مي رساند. پليس در پي کشف راز اين پرونده دست به کار شده؛ دولت مردان کمونيستي موانعي در پيگيري آن ايجاد مي كنند. در نهايت قاتل که کمونيستي خوش نام است؛ دستگير شده اما... .استيفن ري، دونالد ساترلند و مکس فون سيدو در «شهروند ايکس» محصول سال 1995 آمريکا به ايفاي نقش پرداخته اند.

شبکه تهران؛وسترن ايستوودي

-«سوار بر اسب کبود» با بازي و کارگرداني کلينت ايستود،يک وسترن تکراري است که علاقه مندان به اين ژانر مي توانند از آن لذت ببرند. فيلم سينمايي تريلر جنايي و اکشن «هدف»(با نام اصلي امتياز)نيز ديگر فيلم جذاب اما تکراري اين شبکه است که رابرت دنيرو، ادوارد نورتون و مارلون براندوي فقيد را درمقام بازيگر در اختيار داشته،اما در کارنامه هر سه اين بازيگران آثار بهتري از اين فيلم نيز وجود دارند.

فيلم سينمايي «مرد شرور در اردوگاه بچه ها» به کارگرداني گرگ بيمن، امروز ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: مردي به نام مكس كه در اداره پست كار مي كند، بنا بر درخواست يك مشتري بسته‌اي را به منزلي مجلل مي برد. در آنجا صاحبان خانه كه از افراد شرور و كلاهبردار هستند او را كه متوجه محتويات بسته كه پول است شده و تحت تعقيب قرار مي دهند. مكس براساس آدرس هاي ديگر متوجه مي‌شود كه مابقي بسته ها در كوه شيطان تحويل خواهند شد. بنابراين به سمت كوه حركت مي كند. پليس هم در تعقيب اوست. دنيل استرن، جاون پايليتو و برد ساليوان در اين فيلم محصول سال 1995 آمريكا و كانادا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «سوار بر اسب کبود» به کارگرداني کلينت ايستود، امشب ساعت 21 از شبکه تهران پخش خواهد شد.در اين فيلم مي بينيم: مردي با اسب کبودش به روستايي مي رسد که افراد ثروتمند مردم را براي به دست آوردن طلا از معادن استثمار کرده اند. او به مردم کمک مي کند و آنها را از زير يوغ ثروتمندان شهر نجات داده و... .«سوار بر اسب کبود» با بازي کلينت ايستود، مايکل موريارتي، کري اسنودگرس وکريس پن محصول سال 1985 آمريکا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «مأمور انتقال 2» به کارگرداني لوئيس لترير محصول سال 2005 فرانسه و آمريکا، 40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران پخش خواهد شد.در اين فيلم با بازي جيسون استيتهام، امبر والتا، کيت ناتوا و متيو مودين مي بينيم: فرانک مارتين مامور جابجايي پسر يک فرد مهم و مشهور است. وقتي پسر بچه توسط عده اي افراد شرور ربوده مي شود او درگير پيدا کردن پسرک مي شود.

انيميشن «راه راه گورخر مسابقه» به کارگرداني فرديک دو چاو، فردا ساعت 9:15 از شبکه تهران پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: داستان اين انيميشن از اين قرار است که: گورخري با روياي اينکه اسب مسابقه است رشد کرده و بزرگ شده و حالا به کمک يک دختر نوجوان مي خواهد رويايش را تحقق بخشد.«راه راه گورخر مسابقه» محصول سال 2005 آمريکا است.

فيلم سينمايي «داستان باغ وحش» به کارگرداني آنتوني فاکو، فردا ساعت 13:30 از شبکه تهران روي آنتن مي رود.در اين فيلم خواهيد ديد: بريستول يک سارق خشن است که به کمک يک اپراتور سيستم به نام جان دلانو جستر به بانک مرکزي طلا دستبرد مي زنند. همان شب يک سارق خرده پا به نام آلوين ساندرز با برادرش استيوي به يک انبار ميگوي بزرگ دستبرد مي زنند. بين بريستول و جستر اختلاف مي افتد و جستر با  طلاها فرار مي کند و توسط پليس دستگير مي شود اما قبل از آن فرصت مخفي کردن شمش هاي طلا را مي يابد. در زندان جستر و آلوين را در يک سلول قرار مي دهند. جستر حين حرف هايش به آلوين چيزي در مورد باغ وحش برانکس مي گويد و سپس هنگام بازجويي به خاطر بيماري خاص تنگي نفسي که دارد به ناگهان مي ميرد. اداره کل پليس به رياست ادگار کلنتين مسئوليت پيگيري پرونده سرقت طلاها را به عهده مي گيرد. کلنتين از آلوين به عنوان طعمه استفاده مي کند و او را آزاد مي کند تا... .جيمي فاکس، ديويد مورس، رابرت پستوريلي و دوگ هاچيسون در فيلم سينمايي «داستان باغ وحش» محصول سال 2000 کانادا و آمريکا و استراليا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «هدف» به کارگرداني رانک اوز، فردا شب ساعت 21 از شبکه تهران پخش مي‌شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: يک مالفروش دو دزد حرفه اي استخدام کرده که يک گنجينه عتيقه را بدزدند. يکي از آنها جوان و يکي ميانسال است. دزد جوان مي خواهد که جواهر را خودش برداشته و سر شريکش کلاه بگذارد، ولي دزد ميانسال از او زرنگ تر بوده و جواهر را خودش به سرقت مي برد و... .رابرت دنيرو، ادوارد نورتون، مارلون براندو و آنجلا باست در فيلم سينمايي «هدف» محصول سال فرانسه 2001 بازي کرده اند.

ساير شبکه ها

فيلم تلويزيوني «پاييز در ايوان خانه نشسته است» به کارگرداني اکبر شهبازي و تهيه کنندگي آناهيتا کبيرکوه، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.داستان فيلم از اين قرار است که: مراد براي گرفتن پرنده و فروش آن روزگار مي‌گذراند. مراد و همسرش دختري معلول به نام ساره و پسري به نام سبحان دارند. مراد اميدي به درمان ساره ندارد اما همسرش نااميد نيست. مراد تحت فشار همسر براي تأمين هزينه درمان ساره تصميم مي‌گيرد تمامي پرنده‌هاي مورد علاقه اش را بفروشد اما قبل از اين کار متوجه مي شود که... .مهدي حکيمي، محسن صيفي و رقيه اصلاني کتولي در فيلم تلويزيوني «پاييز در ايوان خانه نشسته است» از توليدات سال 1390 صدا و سيماي مرکز گلستان بازي کرده اند.

فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي سرد» به کارگرداني حسين پورستار و تهيه کنندگي حسين کاظمي، فردا ساعت 13:30 از شبکه شما روي آنتن مي رود.در اين فيلم خواهيد ديد: مدتي است در جنگل هاي ارسباران، شکار غير قانوني صورت مي‌گيرد. مهندس ناصر نوريان محيط‌بان کارآزموده به منطقه آمده تا با محيط‌بانان ارسباران همکاري کرده و اوضاع را به سامان کند. روزي گشت محيط بانان مورد کمين شکارچيان قرار گرفته و سهراب محيط بان جوان گروه کشته مي‌شود. از اين پس با ترفند شکارچيان و شواهدي زمينه طوري فراهم مي شود که خانواده سهراب، نوريان را عامل مرگ فرزند خويش دانسته و او را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند اما... .کيهان ملکي، کاظم افرندنيا و بهرام نوبري پور در فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي سرد» از توليدات سال جاري صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي به ايفاي نقش پرداخته اند.

انيميشن «پسر فضايي» به کارگرداني ديويد بوارز محصول سال 2012 آمريکا، امشب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي شود.داستان در آينده و در شهر متروسيتي اتفاق مي افتد. يک دانشمند به نام تنما، ربات جوان با قدرت هاي باور نکردني را خلق مي کند. پسري به نام آسترو که بسيار شبيه انسان است و در ارتباط با اطرافيانش در حال يادگيري احساسات و عواطف است تا اينکه خطري بزرگ توسط شر و دوستان او را مورد تهديد قرار مي دهد و...

انيميشن «خانه اي در مزرعه» فردا شب ساعت 21 از شبکه پويا روي آنتن مي رود.

فيلم سينمايي «پشت پرده مه» به کارگرداني پرويز شيخ طادي، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش مي شود.

فيلم تلويزيوني «ساعت 25»، فردا ساعت 15 از شبکه  قرآن و معارف پخش مي شود.

همچنين فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني «دو خرماي نارس»، «اميد زندگي»، «دسته ببرها»، «برانيگان»، «حماسه ساز» و «شخصيت» امروز در ساعت هاي 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 و «آبروي از دست رفته آقاي صادقي»، «خاطرات يک شاگرد مدرسه»، «بي خانمان»، «آلاتريس»، «برادران گريم» و «مردان» فردا ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 984
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,452
  • بازدید ماه : 5,280
  • بازدید سال : 31,617
  • بازدید کلی : 782,829
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست