loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 86 1392/06/28 نظرات (0)

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جشنواره فیلم های سینمایی دفاع مقدس با موضوعات و مفاهیمی همچون جنگ ، حس دلاوری و شجاعت در مردم ، ایثار و شهادت و مقاومت از شبکه یک سیما پخش می شود.


 

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم های سینمایی « روزهای زندگی » ،« دوئل » ،« حمله به اچ 3»،« گلوگاه شیطان » ، « کودک و فرشته » ، « اخراجی ها » ، « اخراجی های 2 » از 29 شهریور تا 5 مهر از شبکه یک سیما روی آنتن خواهدرفت.

فیلم سینمایی « روزهای زندگی » به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید سعدی ، جمعه 29 شهریور ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش می شود .
داستان فیلم از این قرار است که: در آخرين روزهاي جنگ تحميلي در يك بيمارستان صحرايي نزديك خط مقدم جبهه، دكتر اميرعلي علوي كه سرپرست بيمارستان جنگی را به عهده دارد با تمام تخصص و علاقه و توانش به مداواي مجروحان جنگ مشغول است. همسرش ليلا پرستار و دستیار اوست. دكتر جواني به نام سامان اميني از مركز براي خدمت در اين بيمارستان اعزام مي شود ، اما او كه آدمي ترسو و بي اعتقاد است و به اجبار به اين مأموريت آمده، از همان ابتدا با دكتر علوي و همسرش و سيما پرستار وظيفه شناس بيمارستان درگيري دارد. با اين حال مدت زيادي نمي گذرد كه با پذيرفته شدن قطع نامه 598 به نظر مي رسد جنگ به پايان رسيده ، اما ساعتي پس از اعلام پذيرفتن قطع نامه عراقي ها با بمب افكن و هلي كوپتر و تانك و نيروي پياده حمله سخت و مرگ باري را آغاز مي كنند و اين در حالی است که بيمارستان نيز در سر راه آنهاست. بسياري از مجروحان و كاركنان بيمارستان همراه با رزمندگان به شهادت مي رسند و ...
حمید فرخ نژاد ، هنگامه قاضیانی و کوروش سلیمانی در فیلم سینمایی « روزهای زندگی » از تولیدات سال 1390 در ژانر جنگی و حادثه ای بازی کرده اند.
******************************************
فیلم سینمایی « دوئل » با نقش آفرینی پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، کامبیز دیرباز و پریوش نظریه محصول سال 1382 در ژانر جنگی و خانوادگی ، شنبه 30 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه یک   سیما روی آنتن می رود.
در این فیلم به کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی مشترک حسن رجبعلی بنا و تقی علیقلی زاده می‌بینیم: زینال پس از بازگشت از اسارت خاطرات گذشته اش را مرور مي كند. با شروع جنگ و آغاز حمله عراقي ها، او که به همراه يحيي يك گروه مقاومت محلي را سازماندهي مي كند، همسرش هانیه را در یک موشک باران از دست می دهد. پس از حمله بي امان هواپيماها به جمعيت آواره اي كه درصدد عزيمت از منطقه جنگي هستند و انفجار قطار و تخريب ايستگاه راه‌آهن، سليمه از زينال قول مي گيرد كه همسرش يحيي را سالم به او برگرداند. تعدادي از نيروهاي دولتي كه مدعي‌اند مأموريتي محرمانه دارند با هم‌دستي اسكندر تصميم مي‌گيرند گاوصندوق به جامانده در يك واگن باري را از آن خارج كنند. بر اساس صحبت هاي آنان مشخص مي‌شود كه داخل گاوصندوق اسناد و مدارك مهمي هست كه اهميتي استراتژيك دارد. زينال به جاي يحيي مسئوليت اين اقدام را مي پذيرد و با كمك دوستانش گاوصندوق را پياده و ...
******************************************
فیلم سینمای« حمله به اچ 3 » به کارگردانی شهریار بحرانی ، یکشنبه 31 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه فیلم آمده: ستاد نيروهاي هوايي عراق كه از ابتداي جنگ با برتري هوايي ايران روبرو شده و قريب الوقوع بودن شكستن حصار آبادان را پيش بيني می کند، برای حفاظت از هواپيماي استراتژيك، ميگ ميراژ و توپولوف عراقي از گزند بمباران هاي هوايي و مصون ماندن آن ها تا موقع شروع حمله ايران، تصميم مي گيرد آن ها را به سه پايگاه بسيار دور افتاده در نزديكي مرز اردن منتقل كند. در مقابل ستاد نيروهاي هوايي ايران نيز طرح بمباران اين سه پايگاه را كه به نام پايگاه هاي اچ - 3 معروفند مطرح مي کند. در پي آن ...
جعفر دهقان، محمد کاسبی و حسین یاری در فیلم سینمایی « حمله به اچ 3» از تولیدات سال 1373 حوزه هنری در ژانر جنگی و خانوادگی به ایفای نقش پرداخته اند.
******************************************
فیلم سینمایی « گلوگاه شیطان » به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سعید شرفی کیا ، دوشنبه 1 مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
« گلوگاه شیطان » با بازی امین زندگانی، پوریا پورسرخ و جمشید هاشم پور درباره عملیات شناسایی والفجر 8 است و درباره گروهی از غواصان است که برای شناسایی و آماده‌سازی عملیات والفجر 8 اقدام می‌کنند و به این نتیجه می‌رسند که شرایط خطرناک و غیر ممکن است. آن‌ها دست به طراحی جدیدی می‌زنند و ...
******************************************
فیلم سینمایی « کودک و فرشته » به تهیه کنندگی حسن کلامی ، سه شنبه 2 مهر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .
در این فیلم با هنرنمایی افشین هاشمی، سودابه بیضایی و شبنم مقدمی  می بینیم : در آخرین روز تابستان سال ۱۳۵۹، فرشته و خانواده‌اش آماده می‌شوند تا در جشن عروسی یکی از اقوام نزدیک شرکت کنند ، اما غرش صدای هواپیماهای جنگنده‌ای که از مرز عبور کرده‌اند موجب می‌شود که پدر فرشته تصمیم بگیرد از خیر عروسی خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلکه بدر برد. فرشته برای آوردن مادر بزرگ از خانه خارج می‌شود؛ اما دیگر هیچگاه خانواده اش را نمی‌بیند؛ او مدتی بعد با شنیدن خبر زنده بودن برادرش، جستجویی طولانی را برای یافتن او آغاز می‌کند. فرشته در شهری که حالا توسط دشمن اشغال شده، درگیر ماجراهای بسیاری می‌شود.
مسعود نقاش زاده کارگردانی فیلم سینمایی « کودک و فرشته » تولید سال 1387 در ژانر جنگی و  خانوادگی را بر عهده داشته است.
******************************************
فیلم سینمایی « اخراجی ها » به کارگردانی  مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز ، چهارشنبه 3 مهر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .
داستان فیلم در مورد جوانی به نام مجيد است که از خلافكارهاي يكي از محله هاي جنوب شهر است عاشق نرگس دختر آقا ميرزا (يك گيوه‌دوز عارف) می شود. آقا میرزا شرط ازدواج آنها را سربه راه شدن مجید قرار می‌دهد. مجيد براي رسيدن به نرگس دست به دروغ و كلك مي زند ، اما نقشه اش افشا مي شود. مجيد که حس می کند یکی از رزمندگان جبهه ایی رقیب اوست با نوچه هاي خود راهي جبهه مي شود. در آنجا این گروه در مقابل رزمندگان اسلام چون عده ایی اوباش بی سروپا به نظر می رسند و فرمانده تصمیم به اخراج آنها از جبهه می گیرد و به این ترتیب گروه آنها به اخراجی ها معروف می شود. در این بین میانجیگری مرتضی که یکی از مقامات پشت جبهه است و حال و هوای بقیه رزمندگان، اخراجی ها را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها در یک حمله نیروهای بعثی از خود رشادت زیادی نشان داده و ...
کامبیز دیرباز، نیوشا ضیغمی، امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا از بازیگران اصلی این فیلم تولید سال1386 در ژانر جنگی و طنز می باشند.
******************************************
فیلم سینمایی « اخراجی ها 2 » با نقش آفرینی حسام نواب صفوی، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا و اکبر عبدی ، پنجشنبه 4 مهر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.


در خلاصه داستان فیلم آمده: درگيری شديد در منطقه نبرد ادامه دارد، دشمن بيمارستان صحرايی را محاصره می‌كند و همه اخراجی‌ها به همراه ساير همرزمانشان اسير می‌شوند. دشمن با اسيرگيری گسترده قصد يك مانور تبليغاتی دارد. همه اسرا به يك اردوگاه اسرای ثبت‌نام نشده منتقل می‌شوند. خانواده اخراجی‌ها برای زيارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگير يك حادثه تروريستی می‌شوند. دشمن با فراخواندن خبرنگاران خارجی و داخلی به اردوگاه و تطميع و تهديد برخی از اسرا و ايجاد چند پارچگی بين آنها، نقشه شومی در سر دارد. تروريست‌ها با دشمن هم‌دست شده‌اند، اما اسرا زير بار فشارهای دشمن نمی‌روند و دشمن در بين اسرا به دنبال چهره‌های شاخص فرمانده و روحانی می‌گردد. حضور خانواده اخراجی‌ها بين مردم بيگناه و پخش اخبار مرتبط با آنها اسرا را همدل می‌كند  
فیلم سینمایی « اخراجی ها 2 » به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز در سال 1387 در ژانر جنگی و طنز ساخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 891
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,359
  • بازدید ماه : 5,187
  • بازدید سال : 31,524
  • بازدید کلی : 782,736
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست