loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 69 1392/07/08 نظرات (0)

شبکه رادیویی جوان در نیم‌سال دوم سال 92 با تولید 38 برنامه جدول پخش این شبکه رادیویی را به طور کامل تغییر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، نشست خبری مسعود احمدپور مدیر رادیو جوان با موضوع تغییر جدول پخش این شبکه رادیویی در نیمه دوم سال جاری با حضور مدیران گروه‌های این شبکه و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش طبق گفته‌های احمدپور جدول پخش رادیو جوان با برنامه‌های چهارباغ، فلبداهه، دور ماه، تنفس صبح، ورزش، رادیو، صبحانه، پیک آرامش، هفت‌ گنبد، ریحان، بوق زدن ممنوع، طلای پنهان، راز پروانه‌ها، پرانتز باز، بهتر از این، ضربدر، بومرنگ، روزهای دوست‌داشتنی، قهوه قندپهلو، دوباره زندگی، رادیو اکتیو، میدان، دایره، چهار قفل، چهار کلید، هشت‌ میلیمتری، این پرونده باز است، تاغ، اربابان حلقه‌ها، خانه‌ام همین جاست، با من ورق بزن، برد دانشگاه‌، برای امشب، صدا آزاد، دنیایی داریم، حالا حکایت ماست، یک اتفاق ساده، جمعه جوونی، نسبت طلایی، پاراگراف و  عصر اندیشه تغییر پیدا کرد.

احمدپور گفت: بازتعریف رادیوجوان یکی از اهدافی بود که ما به دنبال آن بودیم. به همین دلیل از آذرماه سال 91 شورای راهبردی شبکه جوان به دنبال یک برنامه‌ریزی مناسب در ارتباط با بازتعریف شبکه بود که در این زمینه از نظر مشاوران نیز بهره بردیم.

وی ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم رادیو جوان را دوباره چابک کنیم، این اقدام را انجام دادیم. به همین دلیل تعدادی از برنامه‌هایی که از قبل بودند و برند شبکه محسوب می‌شدند اصلاح کردیم و برنامه‌های جدید نیز طراحی شد.مدیر رادیو جوان اظهار داشت: چنین کاری یک ریسک بزرگ برای رسانه‌ محسوب می‌شود. چرا که رادیو جوان بیشترین آمار مخاطب را دارد و اخیرا عنوان موفق‌ترین شبکه رادیویی را کسب کرده است.همچنین از مجموع برنامه‌هایی که به ABU امسال راه پیدا کردند سه اثر از ایران به مرحله پایانی راه یافت که دو تای آنها متعلق به رادیو جوان بوده است.

وی افزود: طبق طرح جدید 38 برنامه جدید از 11 مهر آغاز به پخش می‌کنند. ما از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال به برنامه‌سازان گفته بودیم تا برنامه‌های خود را به ما ارائه کنند.در ابتدا نیز 186 طرح دریافت شد که اینها در 485 ساعت کارشناسی بررسی شد و در نهایت به این 38 برنامه رسیدیم. البته برنامه‌های قدیمی نیز اصلاح شدند و سعی کردیم چیدمان بهتری از لحاظ تنوع، فرم و محتوا داشته باشیم. 40 درصد از برنامه‌های شبکه طبق این برنامه‌ریزی جدید و 60 درصد اصلاح شده است.برای گویندگان نیز از چیدمان جدیدی استفاده کرده‌‌ایم که فعلا آنها را اعلام نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: شبکه جوان مخاطب‌محور است و به همین دلیل سعی کرده‌ایم در گویش شبکه شور و هیجان را برای مخاطبان داشته باشیم.البته برنامه‌های شخصیت‌محور نیز طراحی کرده‌ایم که بر اساس تعریف‌های بین‌المللی تولید و پخش می‌شوند.برنامه‌های مستند متنوع هم در جدول پخش قرار داده‌ایم و زمان‌های پرمخاطب را به برنامه‌های گفت‌وگو محور اختصاص داده‌ایم.

وی درباره کمبود بودجه در رادیو نیز، عنوان داشت: بحث کمبود بودجه موضوعی است که کل کشور را درگیر کرده است و فقط متعلق به رادیو نیست. اما ما تلاش کردیم سفر برنامه‌سازان به استان‌ها را کمتر کنیم و به جایش از گزارشگران سطح کشور استفاده کنیم.به گزارش فارس، شهره خوشنویس مدیر طرح برنامه، سعید معدن‌کن مدیر گروه جوان و جامعه و داداشی مدیر گروه اندیشه نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های جدیدشان ارائه دادند.

داداشی درباره برنامه‌های جدید گروه اندیشه توضیح داد: برنامه‌های به اذعان شنونده‌ها با استقبال مخاطبان مواجه بودند و برای ما دشواری این است که یک اتفاق خوب به شکل خوب‌تری روی دهد.ما در ماموریت‌های شبکه اتفاقات را به شکل جدیدی رقم زده‌ایم و در حوزه دفاع مقدس، شبهات دینی، مهدویت و نماز وارد شده‌ایم و برنامه‌ها را به فراخور جدول پخش چیده‌ایم.وی ادامه داد: برنامه خانه‌ام همین جاست در حوزه دفاع مقدس تولید شده و برنامه عصر اندیشه به شبهات دینی پاسخ می‌دهد. در حوزه نماز نیز با همکاری ستاد اقامه نماز برنامه‌ریزی‌های جدید انجام داده‌ایم.

همچنین گودرزی مدیر جوان و جامعه رادیو جوان نیز، گفت: برنامه کافه رادیو یکی از برنامه‌هایی است که وسعت زیادی پیدا کرده و ما ترجیح می‌دهیم آن را حفظ کنیم. ضمن اینکه در برنامه فلبداهه دو شاعر جوان به مشاعره طنز می‌پردازند و شاید ایده برنامه تلویزیونی قندپهلو نیز از این برنامه باشد.وی گفت: ما در حوزه موسیقی نیز چند برنامه جدید داریم. ضمن اینکه برنامه کافه رادیو از این به بعد روزهای پنجشنبه خارج از استودیو به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 837
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,305
  • بازدید ماه : 5,133
  • بازدید سال : 31,470
  • بازدید کلی : 782,682
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست