loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 76 1392/07/19 نظرات (1)

 هاشم رضایت، قائم‌مقام شبکه نسیم درباره علت راه‌اندازی این شبکه توضیحاتی ارائه داد و گفت: فراهم آوردن لحظاتی مفرح و شاد برای مردم در کنار خانواده‌هایشان از دلایل اصلی راه‌اندازی شبکه نسیم است.



وی تصریح کرد: شبکه نسیم با هدف نشاط و سرگرمی برای مردم شروع به کار کرده است. نام این شبکه برگرفته از اول کلمات (نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه) است که در حال حاضر دو ساعت برنامه شاد دارد و در طول روز تکرار می‌شود. این شبکه در حال حاضر در استان تهران به صورت آزمایشی پخش می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضایت که در مراسم سومین همایش شهروند خبرنگار افتخاری «روز از نو» حضور داشت، از خبرنگاران افتخاری برنامه «روز از نو» دعوت کرد تا آثار خود را به شبکه نسیم ارسال کنند تا با نام خودشان این آثار به نمایش گذاشته شود.

** باعث افتخار است که در سراسر ایران خبرنگار افتخاری داریم

مهدی آذرمکان - مدیر گروه اجتماعی شبکه دو - نیز در این مراسم با بیان اینکه کوچکترین عضو باشگاه خبرنگار افتخاری برنامه «روز از نو» کودکی شش ساله و بزرگترین فرد این مجموعه، آقایی 57 ساله است، خاطرنشان کرد: این همایش در نخستین دوره خود که در بهمن ماه سال گذشته در تهران برگزار شد، به معرفی 47 خبرنگار افتخاری پرداخت و دومین همایش این برنامه که اولین همایش منطقه‌ای نیز بود در کاشان برگزار شد و 39 خبرنگار افتخاری استان اصفهان معرفی شدند که 26 نفر از خبرنگاران را خبرنگاران کاشانی تشکیل داده بودند.

وی از برگزاری این همایش ابراز خوشحالی کرد و افزود: خوشحالیم که سومین همایش خبرنگاران افتخاری «روز از نو» را با حضور 127 خبرنگار افتخاری و 13 نویسنده افتخاری برگزار می‌کنیم و موجب افتخار است که در سراسر ایران، خبرنگاران افتخاری داریم که از وقایع مهم شهر و منطقه‌شان، خبر و فیلم تهیه کرده‌اند و به برنامه صبحگاهی «روز از نو» ارسال می‌کنند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو اعلام کرد: هم‌اکنون روزانه 1000 عکس، 20 فیلم و 30 داستان به برنامه «روز از نو» از سوی مخاطبان ارسال می‌شود که با توجه محدودیت زمانی برنامه، ما فقط تعدادی از آنها را می‌توانیم انعکاس دهیم.او ادامه داد: تمام سعی برنامه «روز از نو» این است که کیفیت کارها و ارسال مطالب از سوی خبرنگاران افتخاری روز به روز بهتر و بهتر شود و همه خبرنگاران جزء خبرنگاران حرفه‌ای این برنامه شوند.

آذرمکان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مرحله بعد از عضویت در باشگاه خبرنگاران افتخاری، باشگاه حرفه‌ای‌ها است گفت: افرادی وارد باشگاه حرفه‌ای‌ها می‌شوند که کارهای آنها واقعا در سطح حرفه‌ای باشد.وی شروط اصلی وارد شدن خبرنگاران به باشگاه حرفه‌ای‌ها را قوی بودن آنها در زمینه‌های فنی، محتوایی و فعال بودن‌شان عنوان کرد.مدیر گروه اجتماعی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در همایش‌های بعدی بهترین عکس، گزارش و نوشته را انتخاب می‌کنیم و هدیه‌ای ویژه به صاحبان اثر اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد حیسن رنجبران - مجری برنامه «دیروز، امروز، فردا» - که در سومین همایش شهروند خبرنگار افتخاری «روز از نو» حضور داشت گفت: مهمترین عامل در خبرنگاری، عشق و علاقه و خلاقیت در این حوزه است و خبرنگاری را نباید یک حرفه و شغل معمولی تلقی کرد.

در پایان این مراسم، کیک یک سالگی باشگاه خبرنگاران افتخاری برنامه «روز از نو» با حضور مهمانان ویژه بُریده و بین حاضران تقسیم شد. همچنین خبرنگاران و نویسندگان افتخاری، لوح و نشان خود را دریافت کردند.عبدالصمد سلیمانی نیز به عنوان اولین عضو باشگاه حرفه‌ای‌ها لوح و نشان خود را دریافت کرد.به گزارش ایسنا، سومین همایش شهروند خبرنگار افتخاری «روز از نو» روز پنجشنبه (18 مهر) با حضور 127 خبرنگار افتخاری و 13 نویسنده افتخاری در تالار فردوسی آغاز به کار کرد.

پس از برگزاری نخستین همایش «یکی بود، یکی نبود» در بهمن سال گذشته و اولین همایش منطقه‌ای در اردیبهشت سال جاری در کاشان، سومین همایش این برنامه با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات خبرنگاران افتخاری بخش «یکی بود، یکی نبود» برگزار شد.همچنین از سوی شبکه دو اعلام شده است که روز اول همایش خبرنگاران افتخاری برنامه «روز از نو» با بازدید از «برج میلاد» به پایان رسید و مهمانان روز جمعه(19مهر) مهر نیز به تماشای «باغ پرندگان» و «باغ موزه قصر» پرداختند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ✔ⓎⓄⓈⓄⒻ✔ در تاریخ 1392/07/19 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

شکلکعجب..
تا این شبکه راه بیفته من دق کردم..
خدا به خیر کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک:
شبکه علم و فناری میاوردین که بهتر بود..
هر وقت برنامه های این شبکه درست میشد اون وقت میاوردین..
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله درسته.ولی این شبکه با کمبود بودجه اومده و سعی شده تا بیشتر برروی مسائل فنی کار بشه تا مسائل برنامه شبکه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,580
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,243
  • بازدید ماه : 4,071
  • بازدید سال : 30,408
  • بازدید کلی : 781,620
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست