loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 83 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 90 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 86 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 98 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 84 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 122 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 271 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 123 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 144 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 34 1393/03/17 نظرات (0)
محمدرضا فروتن بازیگر شناخته‌شده سینما قرار است پاییز سال جاری در نمایش «سیمرغ و سهرورد» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی در نقش سهروردی روی صحنه برود.

 

 

شکرخدا گودرزی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه تئاتر در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: چند ماه پیش ملاقاتی با آقای مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد داشتم که درباره شرایط تئاتر گفتگو کردیم. بعد از آن دیداری با آقای جمالی رئیس بنیاد رودکی داشتم که صحبت اجرای اثری از بنده در تالار وحدت شد و من هم 2 نمایشنامه را برای اجرای عمومی پیشنهاد دادم.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 30 1393/03/17 نظرات (0)

فیلم جدید تام کروز با عنوان «لبه فردا» که از پنج‌شنبه 5 ژوئن راهی پرده‌های سینماهای آمریکا شد، انتظار تهیه‌کنندگانش را برآورده نکرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، این فیلم به زحمت می‌تواند در اولین تعطیلات آخر هفته نمایشش به مرز 30 میلیون دلار در آمریکای شمالی برسد.

 

این در حالی است که فروش فیلم دیگری که همزمان با فیلم جدید تام کروز راهی پرده‌های سینماها شده یعنی فیلم «تقصیر ستارگان ما» روز جمعه از مرز 20 میلیون دلار گذشت و انتظار می رود تا پایان تعطیلات آخر هفته (یکشنبه) به 45 میلیون دلار برسد. این فیلم با بودجه 12 میلیون دلاری ساخته شده است و یک موفقیت بزرگ برای کمپانی فوکس قرن بیستم محسوب می‌شود.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 39 1393/03/17 نظرات (1)
آنجلینا جولی پس از افتتاحیه موفق فیلم «شریر» در آمریکا و دیگر نقاط جهان برای معرفی این فیلم به چین می رود و در این سفر همسرش برد پیت که دولت چین دل خوشی از او ندارد با خود می‌برد. 

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی اسکرین، آنجلینا جولی در حالی می خواهد به چین برود که همراهی برد پیت نقطه کلیدی این برنامه محسوب می‌شود. برد پیت همسر آنجلینا جولی پس از بازی در فیلم «هفت سال در تبت» از حضور در چین منع شد.

 

به هر حال جولی آماده می‌شود تا با توجه به این که حضورش می تواند موجب فروش بیشتر فیلم شود، راهی چین شود. این فیلم در اولین آخر هفته نمایشش در جهان به فروشی 6/170 میلیون دلاری دست یافت.

حامد نیک نژاد بازدید : 48 1393/03/17 نظرات (0)

تهیه‌کننده «شهر موش‌ها 2» از آغاز تبلیغات گسترده این فیلم برای اکران در عید فطر و نصب تابلوهایی با عنوان «شهر موشها نزدیک است» در فاز اول اجرای تبلیغات این فیلم خبر داد.

 

 

منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «شهر موش‌ها 2» گفت: همه شرایط برای اکران «شهر موش‌ها 2» مهیا و قرار است یک گروه بزرگ تبلیغاتی کار اجرایی اکران این فیلم را بر عهده بگیرد و فیلم قطعا عید فطر اکران خواهد شد.

 

حکمت با اشاره به اینکه «شهر موش‌ها 2» یک پروژه ملی است که باعث آشتی سه نسل مختلف در کنار هم خواهد شد و فیلمی متفاوت برای نسل جدید کودکان دیروز و امروز است، بیان کرد: تمامی نهادها و ارگان‌ها برای ایجاد فضای صمیمی برای اکران این فیلم اعلام آمادگی کردند و در کنار ما خواهند بود.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 31 1393/03/17 نظرات (0)

فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی روز 18 خرداد با حضور عوامل و بازیگران فیلم و مسعود کیمیایی کارگردان و جواد طوسی منتقد به نمایش درمی‌آید.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم که قرار است بزودی در گروه سینمایی آزادی بعد از فیلم «اشباح» اکران عمومی شود، روز 18 خرداد ماه ساعت 20 در کارگاه آزاد فیلم مسعود کیمیایی با حضور این کارگردان پیشکسوت، جواد طوسی منتقد سینما و هنرجویان این کارگاه به نمایش در می آید.

 

در خلاصه داستان «دربست آزادی» آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند.

 

در این فیلم امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، سروش صحت، لادن پروین، مانی حیدری، کرامت رودساز، ذبیح افشار با حضور شهره قمر و با هنرمندی رضا ناجی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 33 1393/03/17 نظرات (0)

احسان علیخانی پس از سه سال به برنامه «اینجا شب نیست» پیوست و دوباره اجرای رادیویی را در رادیو جوان تجربه کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز شنبه 17 خرداد 1393 احسان علیخانی پس از سه سال و سه ماه دوری به رادیو برگشت و اجرای زنده را با برنامه «اینجا شب نیست» در رادیو جوان تجربه کرد.

 

به گفته حامد مرادیان سردبیر و تهیه‌کننده برنامه، مهمان اولین اجرای علیخانی در رادیو، مهران دوستی بود که درباره اجرای رادیویی گفتگو کرد و او که به عنوان یکی از ستارگان اجرای رادیویی شناخته می‌شود و با علیخانی نیز رفاقتی قدیمی دارد، حرف‌های قابل توجهی زد.

حامد نیک نژاد بازدید : 37 1393/03/17 نظرات (0)

خشایار الوند فیلمنامه‌نویس با بیان اینکه در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم جدید افخمی است درباره همکاری با محسن تنابنده و مهران مدیری به عنوان دو بازیگر این فیلم توضیح داد.

 

 

خشیار الوند فیلمنامه‌نویس با بیان این مطلب که به زودی بازنویسی جدیدترین فیلم بهروز افخمی به پایان می رسد به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه اولیه این فیلم سینمایی توسط احمد رفیع‌زاده نوشته شده است و کارگردانی آن را بهروز افخمی برعهده دارد. بعد از اینکه مهران مدیری و محسن تنابنده به عنوان بازیگران اصلی این فیلم انتخاب شدند، پیشنهاد دادند که من این فیلمنامه را بازنویسی کنم.

یونس سرخابی بازدید : 30 1393/03/16 نظرات (0)

برنامه «آموزشگاه» از اواخر خرداد ماه از شبکه آموزش به روی آنتن می رود.قراراست دراین برنامه 100 حرفه ومهارت معرفی و آموزش داده شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، این برنامه پس از یکسال تحقیق و هماهنگی و جلسات متعدد با وزارت تعاون و رفاه امور اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای اولین بار در کشور تهیه شده است.

یونس سرخابی بازدید : 53 1393/03/16 نظرات (0)

شنبه ۱۷ خردادماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) ویژه برنامه کوی محبت با موضوع روز جوان از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه کوی محبت با موضوع روز جوان و با حضور حجت الاسلام زائری شنبه (17 خردادماه) از شبکه دو سیما پخش می شود.

یونس سرخابی بازدید : 44 1393/03/15 نظرات (0)

خط ، داستان جوان بزهکاری است که به واسطه یک آشنایی دچار تحول روحی شده و تصمیم می گیرد به هرقیمتی اشتباهات خود را جبران نماید.

مجموعه تلویزیونی خط کاری است که توسط عباس رنجبر کارگردانی شده و روایتگر زندگی جوانی است به نام سیاوش که به تازگی از زندان آزاد شده و تحت تاثیر رفتارهای عاقلانه یکی از دوستان پدرش ، تصمیم به اصلاح اشتباهات و رفتارهای خود می گیرد.

حامد نیک نژاد بازدید : 30 1393/03/15 نظرات (0)

لوک هادرینگ روزنامه‌نگار گاردین گفت اولیور استون کارگردان مشهور حقوق ساخت فیلم بر اساس کتاب «پرونده‌های اسنودن» را به دست آورد.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولیور استون کارگردان برنده جایزه اسکار و مویتس بورمن تهیه کننده‌ای که مدتهاست او را در پروژه‌هایش همراهی می کند موفق به عقد قرارداد برای دریافت حقوق کتاب «پرونده‌های اسنودن: درون ماجرای مردی که بیش از همه در جهان تحت تعقیب است» نوشته لوک هاردینگ روزنامه‌نگار شدند.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 47 1393/03/15 نظرات (0)

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم اربیل، با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد و مهناز افشار عنوان بهترین بازیگر و پیمان معادی عنوان بهترین کارگردانی این جشنواره را از آن خود کردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشنواره بین المللی اربیل کردستان که تهمینه میلانی به عنوان رئیس هیات داوران در آن حضور داشت، 6 جایزه دیگر به فیلم های ایرانی اهدا شد. در معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم اربیل جایزه بهترین فیلم به «آخرین زمستان» به کارگردانی سالم صلواتی تعلق گرفت.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 37 1393/03/15 نظرات (0)

دو دیدار رفت تیم ملی والیبال برزیل و ایران، جمعه 16 و شنبه 17 خرداد از ساعت 17:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقه از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال است که در ورزشگاه «جیناسیو لبیرا پیورا» سائوپائولو در برزیل برگزار خواهد شد.

 

گزارش دیدار اول را عباس قانع و  کلانتری و گزارش دیدار دوم را جواد محتشمیان برعهده دارد. اجرای برنامه هم به عهده بهزاد کاویانی است.

 

همچنین مسابقات برگشت این دیدار در ورزشگاه آزادی 23 و 25 خرداد از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 33 1393/03/15 نظرات (0)

«موسیقی، من» عنوان برنامه جدید شبکه رادیویی جوان در حوزه موسیقی است که جمعه‌ها 10 تا 11:30 با اجرای فرزاد حسنی از این شبکه پخش خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، از روز جمعه همین هفته 16 خرداد ماه برنامه جدید «موسیقی، من» که برنامه‌ای درحوزه موسیقی و شخصیت محور است با اجرای فرزاد حسنی از ساعت 10 تا 11:30 صبح از شبکه جوان پخش می‌شود.

 

تهیه‌کنندگی این برنامه را فریبرز گلبن و مشاور محتوایی آن را عاطفه شیوافر به عهده دارد.

 

حسنی پیش از این برنامه «روزهای دوست داشتنی» را با سردبیری مرسده بابایی روی آنتن رادیو جوان داشت و با رفتن او از آن برنامه لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون برای اجرا آمد. مدیر رادیو جوان در گفتگو با مهر، دلیل این جابجایی را مرخصی گرفتن فرزاد حسنی از رادیو جوان اعلام کرده بود.

 

یونس سرخابی بازدید : 43 1393/03/14 نظرات (0)

ابوالفضل علم بیگی مدیر تامین برنامه شبکه پویا در تشریح برنامه‌های شبکه پویا گفت: سری جدید برنامه های شبکه پویا از شنبه ۱۶ خردادماه شروع می شود و تابستان امسال برنامه های نوستالژیکی از انیمشن‌های دهه شصت پخش می‌شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل علم بیگی مدیر تامین برنامه شبکه پویا گفت: سری جدید برنامه های شبکه پویا از شنبه 16 خردادماه شروع می شود و در در دو هفته اول برنامه‌هایی چون بره کوچولو، ای یوری، بوشویک، بره ناقلا، بوستان جنگل، شنگول آباد، زوزو، گاگیلا پخش می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 50 1393/03/14 نظرات (1)

صداوسیما با خرید دوربین‌های مجهز به سیستم اچ‌دی، مشکل مربوط به میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال را حل کرد.

«بهزاد کاویانی» تهیه کننده برنامه‌های ورزشی مسابقات والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: سال گذشته تیم والیبال ایران در مسابقات جهانی خوش درخشید و علاقه‌مندان هم به خوبی آن را دنبال کردند. همین موضوع باعث شد تا امسال هم پوشش تصویری این مسابقات از درجه اهمیت بالایی برای صداوسیما برخوردار شود.

یونس سرخابی بازدید : 52 1393/03/14 نظرات (1)

شبکه افق که برای دقایقی در ساعت 14/30 درتهران به صورت کالربار در آمد بعد از حدود 10 دفیقه تصاویری که اعم از معرفی برنامه های آینده این شبکه می باشد را روی آنتن می برد.

از جمله برنامه های شبکه افق میتوان به مستند شاهد عینی-انیمیشن دم جنبونک ها-مستند نیمه پنهان نگهبان فیروزه ای-مستند مسابقه فرمانده و ... نام برد.

نکته قابل توجه در این تصاویر به کار بردن کلمه به زودی زیر لوگوی شبکه افق می باشد که نوید راه اندازی شبکه در آینده ی نزدیک را می دهد.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,129
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 27,168
  • بازدید کلی : 778,380
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست