loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 83 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 90 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 108 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 86 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 98 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 84 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 105 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 121 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 271 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 123 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 144 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 56 1393/03/14 نظرات (1)

صداو سیمای جمهوری اسلامی ایرانی در حالی سرگرم آماده سازی مراسم افتتاحیه شبکه «افق» است که حرف و حدیث‌ها در مورد این شبکه تلویزیونی زیاد است.

مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از شبکه «افق» به عنوان شبکه‌ای نام می‌برند که قرار است با رویکرد فرهنگی به جمع شبکه‌های تلویزیونی ایران اضافه شود. تاکنون اما نه نامی از مدیر این شبکه برده شده است و نه ساز و کار آن به صورت کامل مشخص شده است.

یونس سرخابی بازدید : 55 1393/03/14 نظرات (3)

«مالفیسنت» تازه‌ترین فیلم شرکت دیزنی رکورد بیشترین فروش افتتاحیه فیلمی با بازی آنجلینا جولی در آمریکای شمالی را شکست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «مالفیسنت»/«شیطان‌صفت» (Maleficent) به لطف استقبال زنان و دختران، در هفته اول اکران در آمریکای شمالی در 3948 سینما حدود 70 میلیون دلار فروخت که یک پیروزی مهم برای آنجلینا جولی ستاره فیلم و شرکت والت دیزنی پیکچرز است.

یونس سرخابی بازدید : 52 1393/03/13 نظرات (1)

شبکه تلویزیونی افق به عنوان 22 امین شبکه دیجیتال در تهران از امروز پخش آزمایشی خود را شروع کرد.

برنامه های مستند ، مسابقه ای ، سیاسی ، سریال و برنامه های مذهبی با رویکرد سیاسی از برنامه هایی است که شبکه برای پخش آینده اش تبلیغ می نماید.

شبکه افق هم اکنون به تبلیغ برنامه های اقتصادی ، مستند ، سریال ، داستانی ، سیاسی و مذهبی خود می پردازد.

یونس سرخابی بازدید : 62 1393/03/11 نظرات (0)

مدیر شبکه سه در نشستی خبری با اهالی رسانه، بر پخش بدون مشکل ۶۴ مسابقه فوتبال جام‌جهانی تأکید کرد.


مجید زین‌العابدین مسئول اعلام برنامه‌های تابستانی تلویزیون در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان ۹۳ و تداخل آن با بازی‌های جام‌جهانی و همچنین اعلام برنامه‌های ماه رمضان سیما پرداخت.

حامد نیک نژاد بازدید : 42 1393/03/11 نظرات (0)

مدیر پروژه برنامه‌های تابستانی سیما، ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های مختلف را معرفی کرد و از اجرای «ماه عسل» توسط احسان علیخانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه در حال برگزاری است.

زین العابدین در این نشست، ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های گوناگون سیما را معرفی کرد.

حامد نیک نژاد بازدید : 58 1393/03/11 نظرات (0)
مدیر شبکه سه با بیان اینکه پس از پایان همکاری مهران مدیری در شبکه تهران مایل به همکاری با او در این شبکه هستند، از احتمال ساخت سری جدید برنامه محبوب «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه برگزار شد.

زین العابدین در این نشست در خصوص مبلغ قرارداد خرید بازی های فوتبال جام جهانی توضیح داد: توافق و تفاهم لازم برای دریافت رایت بازی ها انجام شده و تمام آنها بدون دغدغه پخش می شوند. بحث اعداد و ارقام، سازمانی است. برخی وقت ها همکاران گشاده دستی می کنند و صفرهایی را کم و زیاد می گذارند ولی باید بگویم این ارقام که برخی می گویند صحیح نیست و با واقعیت فاصله چشمگیری دارد. خواهش من این است که بر اساس گمانه زنی و حدس اخبار منتشر نشود تا اعتبار خبر زیر سوال نرود.

حامد نیک نژاد بازدید : 51 1393/03/11 نظرات (0)

مدیر شبکه سه‌ سیما اسامی سریال‌هایی را که ماه رمضان امسال از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه در حال برگزاری است.زین العابدین در این نشست درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان توضیح داد: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که بازیگرانی چون پریوش نظریه، مهدی سلطانی و مجید صالحی در آن بازی می‌کنند شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

حامد نیک نژاد بازدید : 53 1393/03/11 نظرات (0)

کمال تبریزی که پخش سریال «سرزمین کهن» او از شبکه سه سیما به دلیل اعتراض عده‌ای از مردم قوم بختیاری متوقف شده است، درباره آخرین وضعیت سریال و انجام رایزنی‌ها برای حل مشکل پیش‌آمده صحبت کرد.

کمال تبریزی کارگردان سینمای ایران درباره حرف و حدیث هایی مبنی بر اینکه وی برای حل مشکلات سریال «سرزمین کهن» در سازمان صدا و سیما حاضر نمی‌شود به خبرنگار مهر گفت: من نمی‌دانم که ریشه این حرف ها کجاست. مشکلی که ما امروز با تلویزیون داریم بر سر اصلاحات و  تشکیل جلسه های مختلف و عدم حضور من در این جلسات نیست بلکه مشکل این است که تهیه‌کننده این سریال مبلغ قابل توجهی را از صدا و سیما طلبکار و به همان میزان به عوامل این سریال بدهکار است.

حامد نیک نژاد بازدید : 36 1393/03/11 نظرات (0)
دیبا زاهدی بازیگر «پنج ستاره» که اولین تجربه سینمایی خود را در این فیلم پشت سرگذاشته است از همراهی و کمک شهاب حسینی برای ایفای بهتر نقشش در این فیلم صحبت کرد.

دیبا زاهدی بازیگر فیلم «پنج ستاره» درباره حضورش در اولین فیلم مهشید افشار‌زاده به خبرنگار مهر گفت: من پیش از حضور در این فیلم فعالیت‌های مختلفی در زمینه بازیگری داشتم ولی تخصص اصلی من در زمینه معماری است و سال‌ها در این زمینه به فعالیت پرداختم. از طریق آقای سمواتی به این پروژه معرفی شدم و بعد از آن خانم افشار‌زاده و آقای کامبوزیا پرتوی من را برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب کردند.
حامد نیک نژاد بازدید : 22 1393/03/11 نظرات (0)

جعفر گودرزی به عنوان مدیر اجرایی هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد طوسی دبیر هشتمین جشن انجمن منتقدان، جعفر گودرزی را به عنوان مدیر اجرایی این جشن معرفی كرد.

كیوان كثیریان، كامران ملكی و علی علایی كمیته جشن را تشكیل می‌دهند. همچنین سحر عصرآزاد به عنوان مدیر روابط عمومی هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران فعالیت خواهد كرد.

هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

یونس سرخابی بازدید : 47 1393/03/10 نظرات (0)

فیلم رد کارپت سینماپرس: احمد احمدی تهیه کننده سینما امروز شنبه ۱۰ خرداد گفت: به محض صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی«ردکارپت» ساخته رضا عطاران را نیمه دوم سال اکران عمومی خواهیم کرد.


بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: همچنان در انتظار صدور پروانه نمایش برای فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران هستیم.

یونس سرخابی بازدید : 64 1393/03/10 نظرات (0)

مهلت ثبت‌نام برای حضور در مسابقه بازیگری «ستاره ۲۰» در حالی به پایان رسیده که بازیگرانی از کشورهای خارجی نیز در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.


ثبت نام از بازیگران و علاقه مندان شرکت در جشنواره و مسابقه بزرگ «ستاره 20» انجام گرفت. ثبت‌نام کنندگان از کشورهای روسیه، برزیل،ترکیه، کانادا و اسکاتلند هستند و برخی از آنها از‌جمله بازیگران خارجی هستند که در فیلم ها و سریال های مختلفی در کشورهای خود بازی کرده اند.

حامد نیک نژاد بازدید : 38 1393/03/10 نظرات (0)
جشنواره فیلم شانگهای با اعلام اسامی 11 فیلم بخش رقابتی اعلام کرد از ایران نیز فیلم «برف» در این میان جای دارد، همچنین پیمان معادی بازیگر ایرانی داور این جشنواره معتبر شرقی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سازمان‌دهندگان جشنواره بین المللی سینمایی شانگهای فهرست اسامی شرکت کنندگان در رقابت جام طلای جوایز امسال را که از 14 ژوئن آغاز می شود، اعلام کرد.

جشن سینمایی شانگهای که از سال 1993 آغاز شده مهمترین جشنواره سینمایی سالانه چین است و به ویژه از زمانی که باکس آفیس این کشور در چند سال اخیر در بازار جهانی سینما جایگاه مهمی پیدا کرده بر ارزش این جشنواره سینمایی نیز افزوده شده است.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 44 1393/03/10 نظرات (0)
فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده در انتظار دریافت پروانه نمایش است تا خود را برای اکران آماده کند.

امیر پورکیان تهیه‌کننده «دریا و ماهی پرنده» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که برای دریافت پروانه نمایش این فیلم سینمایی اقدام کرده است، گفت: مدتی پیش برای دریافت پروانه نمایش «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده اقدام کردیم که هنوز هیچ جوابی برای صدور پروانه نمایش از سوی مسئولان صادر نشده است.

حامد نیک نژاد بازدید : 36 1393/03/10 نظرات (0)
اعضای شورای سیاستگذاری شانزدهمین جشن خانه سینما معرفی شدند که فرهاد توحیدی، امین تارخ، محمدمهدی عسگرپور و محمد بزرگ‌نیا از جمله این اعضا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی جامعه اصناف سینمایی محمد آلادپوش، محمد بزرگ‌نیا، امین تارخ، فرهاد توحیدی، محمود سماک باشی، محمد مهدی عسگرپور، کیوان کثیریان، محمدرضا موئینی، مازیار میری، غلامرضا موسوی و جواد نوروزبیگی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری شانزدهمین جشن خانه سینما انتخاب و معرفی شدند.

روابط عمومی خانه سینما پیش از این از انتخاب محمد بزرگ‌نیا به عنوان دبیر جشن و مازیار میری در سمت مدیر اجرایی دوره شانزدهم جشن این نهاد صنفی خبر داده بود.

شانزدهمین جشن خانه سینما روز ۲۱ شهریورماه سال جاری همزمان با روز ملی سینما برگزار خواهد شد.

 

حامد نیک نژاد بازدید : 631 1393/03/10 نظرات (0)
علی سرتیپی از توزیع نسخه خانگی فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در شبکه نمایش خانگی خبرداد.

علی سرتیپی پخش‌کننده «معراجی‌ها» درباره توزیع نسخه نمایش خانگی این فیلم به خبرنگار مهر گفت: نسخه نمایش خانگی «معراجی‌ها» بعد از مراسم ارتحال حضرت امام خمینی و عزاداری قیام پانزده خرداد با همت موسسه پارس ویدئو در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

حامد نیک نژاد بازدید : 40 1393/03/10 نظرات (0)
فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بعد از گذشت 2 روز از اکرانش مورد استقبال مخاطبان سینمای ایران قرار گرفته و در ابتدای اکران فروش قابل توجهی داشته ضمن اینکه فیلم «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده نیز در سومین هفته اکران خود توانسته فروشی بالغ بر 300 میلیون تومان داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، فصل تازه‌ای از اکران آغاز شده است و سینماهای تهران با فیلم‌های تازه‌ای میزبان مخاطبان خود هستند. فیلم‌های اکران نوروزی بعد از 10 هفته اکران جای خود را به فیلم‌های تازه‌تر دادند. با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلات مدارس فیلم‌های تازه روی پرده آمدند تا مخاطبان سینمای ایران بتوانند به راحتی فیلم‌های مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنند و راهی سالن‌های سینما شوند.

 

 

 

 

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,114
  • بازدید ماه : 816
  • بازدید سال : 27,153
  • بازدید کلی : 778,365
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست