loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 83 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 90 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 86 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 98 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 122 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 271 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 123 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 144 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 97 1393/03/09 نظرات (0)

رییس رسانه ملی در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای صداوسیما در تبریز گفت: اجتماع برنامه سازان صرفا یک گردهمایی نیست بلکه بزرگترین مانور فرهنگی و رسانه ای کشور است.


مهندس عزت الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم در منطقه تاریخی و تفریحی «ائل گلی» تبریز که استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان استانی و مدیران، برنامه سازان و هنرمندان رادیو و تلویزیون حضور داشتند، افزود: این جشنواره نمایش آرایش ملی افسران جنگ نرم در رویارویی با رخنه ها و گسست های فرهنگی است.

یونس سرخابی بازدید : 35 1393/03/08 نظرات (0)

نشست مدیران اتحادیه 300 شبکه رادیو و تلویزیونی از 26 کشور اسلامی به میزبانی شبکه ماهواره ای ˈ الاهوازˈ در اهواز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در این نشست با ابراز خرسندی از دیدار مدیران و مسوولان شبکه های رادیو و تلویزیونی اسلامی از خوزستان، خواستار تعامل و هم اندیشی مدیران این رسانه ها برای مقابله با توطئه های رسانه ای و روانی کشورهای استکباری ضد جهان اسلام شد.

یونس سرخابی بازدید : 46 1393/03/08 نظرات (0)

برنامه تلویزیونی شناسنامه فردا (جمعه) به سبب نزدیک بودن به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و نیز شلوغی و ازدحام کنداکتور شبکه 3 سیما به روی آنتن نمی رود.


محمد حسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه شناسنامه با توجه به اینکه هفته آینده سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیز واقعه 15 خرداد است، این هفته به روی آنتن نمی رود.

حامد نیک نژاد بازدید : 34 1393/03/07 نظرات (0)

ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» با نگارش یادداشت کوتاهی، صداقت لیلا حاتمی را در متنی که پس از اتفاقات جشنواره کن منتشر کرد، ستود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرآنلاین، متن این یادداشت به شرح زیر است:

«هو المصور

اواخر فصل بهارمان مصادف شد با حرکت سینماگر آزادمنش دیگری که بی‌تاب می‌شود، آن هنگام که جریحه‌دار شدن احساسات مردمش را مشاهده می‌کند، پس قلمش از قلبش الهام می‌گیرد و متواضعانه از حرکت ناخواسته‌اش عذرخواهی می‌کند و مهر باطل دیگری می‌زند بر انگاره‌های غیرمنصفانه نسبت به بانوان سینمای ایران و آموخت به کسانی که با او عکس در قاب سیاست دارند تا هر گاه اشتباهی خواسته یا ناخواسته بر رنگین کمان ملت ایران قصه و غصه‌ای ایجاد کرد، نه ترس و لاف در خلوت، نه لجبازی در جلوت، بلکه با شجاعت، بزرگی و بزرگ ماندن را به میدان بیاورید.

و الحق چه با صداقت و هنرمندانه به ما آموختی.

سپاس بانوی سینمای ایران، سرکار خانم لیلا حاتمی

ابوالقاسم طالبی»

 

یونس سرخابی بازدید : 80 1393/03/07 نظرات (1)

رئیس سازمان صدا و سیما آخرین جزئیات شبکه افق را بیان کرد. به‌گفته او ۱۲ خرداد اولین بسته برنامه‌های این شبکه روی آنتن می‌رود.

 عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره اتحاد که شب گذشته در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: شبکه افق روی کانال 22 تهران قرار گرفته و اعلام موجودیت کرده است.

حامد نیک نژاد بازدید : 38 1393/03/07 نظرات (0)

پیکر علی هاشمی فعال عرصه فرهنگ و هنر کشور فردا (پنجشنبه) از مقابل تالار وحدت تهران تشییع می شود.

علی هاشمی عصر روز گذشته (سه شنبه) در سن 77 سالگی به خاطر بیماری در بیمارستان شهید رجایی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مسئول روابط عمومی انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران گفت: پیکر مرحوم هاشمی ساعت 9 صبح فردا (پنجشنبه) از مقابل تالار وحدت تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

مرتضی شاه علی افزود: مراسم ختم مرحوم علی هاشمی از ساعت 16 تا 17.30 روز شنبه در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت ابتدا خیابان حسن سیف برگزار می شود.
زنده یاد علی هاشمی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر به خصوص موسیقی بود که همواره حلقه وصل میان هنرمندان و موسیقی دانان بشمار می آمد.

حامد نیک نژاد بازدید : 35 1393/03/07 نظرات (0)
فیلم کوتاه «صبح روز بعد» به کارگردانی سید علی هاشمی به بخش مسابقه هفدهمین دوره جشنواره «زنگبار» در کشور تانزانیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «صبح روز بعد» به کارگردانی سید علی هاشمی در بخش مسابقه هفدهمین دوره جشنواره «زنگبار» در کشور تانزانیا حضور دارد. این فیلم 24 دقیقه ای که اردیبهشت سال گذشته در تهران فیلمبرداری شد، پیش از این در جشنواره فیلم کوتاه تهران برنده جایزه بهترین صدابرداری و صداگذاری و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شد، همچنین در بخش فیلمنامه نیز کاندید دریافت جایزه شد.

حامد نیک نژاد بازدید : 34 1393/03/07 نظرات (0)
شورای صدور پروانه ساخت فیلم های ویدئویی برای 2 فیلمنامه پروانه ساخت صادر کرد و همچنین هفت فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش در شبکه نمایش خانگی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای صدور پروانه ساخت فیلم های ویدئویی در جلسه چهارم خرداد که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و برای ساخت فیلمنامه های «من و دخترم» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی رضا چوبینه و «بازگشت (كارت پرواز)» به تهیه‌كنندگی مهران رنجبر و کارگردانی امیر حسین ماكویی پروانه صادر کرد.

حامد نیک نژاد بازدید : 45 1393/03/07 نظرات (0)
شبکه لایف تایم قصد ساخت فیلمی درباره ویتنی هیوستون دارد و برای کارگردانی اش یک نامزد دریافت جایزه اسکار را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، آنجلا بست اولین تجربه کارگردانی خود را در این فیلم که عنوانش در حال حاضر «ویتنی هیوستون» است، به دست خواهد آورد. این فیلم که قرار است در سال 2015 اکران شود رابطه بین این خواننده فقید و همسرش بابی براون را نشان می دهد و از زمانی که برای اولین بار یکدیگر را دیدند تا زمان ازدواج پر فراز و نشیبشان را روایت می کند.

حامد نیک نژاد بازدید : 29 1393/03/07 نظرات (0)
گرت ادواردز کارگردان بریتانیایی که فیلم اخیر «گودزیلا» را ساخته است، قصد دارد فیلمی بر پایه «جنگ ستارگان» بسازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، این فیلم جدید که هنوز نام مشخصی ندارد، جدای از سه گانه «جنگ ستارگان» جدیدی که قرار است توسط جی جی آبرامز کارگردانی شود، است.

گری ویتا نویسنده‌ای که مسئولیت نوشتن فیلمنامه «کتاب ایلای» را در سال 2010 بر عهده داشت، فیلمنامه فیلم ادواردز را خواهد نوشت. این فیلم روز شانزدهم ماه دسامبر 2016 اکران می شود.

حامد نیک نژاد بازدید : 33 1393/03/07 نظرات (0)
رییس رسانه ملی به کسانی اشاره کرد که به عنوان کارشناس و متخصص از جهت‌گیری های انقلابی و اسلامی در برنامه‌های رسانه ملی انتقاد می‌کنند و به تعبیری می‌گویند اگر مستقیم از اسلام و ارزش‌های آن بگویید مردم به سمت شما نمی‌آیند؛ گرچه مدیریت رسانه ملی فریب این فضاسازی‌های را نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی در مراسم اختتامیه هفتمین اجلاس بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که شامگاه سه‌شنبه 6 خردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد در سخنانی با اشاره به شکل گیری این اتحادیه گفت: این اتحادیه و اجلاسی که در پی آن برگزار می شود در ابتدا نهالی نوپا بود ولی امروز به درختی استوار و تنومند بدل شده و به مرحله ای رسیده که میوه آن را برداشت می کنیم. این شجره طیبه امروز نقش بسیار مهمی در رسانه های جهان اسلام دارد.

حامد نیک نژاد بازدید : 32 1393/03/07 نظرات (0)
فیلم مستند «زندگی در تصویر» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی با موضوع زندگی و آثار مرتضی ممیز از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مستند گوشه‌هایی از زندگی و فعالیت هنری مرتضی ممیز در طول حیاتش را از زبان افراد آشنا و هم دوره با او به تصویر می‌کشد. «زندگی در تصویر» ابعاد و زوایای مختلف زندگی این هنرمند را که یکی از شخصیت‌های جریان ساز گرافیک ایران بوده،‌ در گفتگو با افراد مختلفی که با ممیز به نوعی در ارتباط بوده‌اند از خانواده، نزدیکان و شاگردان تا پزشک معالج و اساتید هنر ایران همچون آیدین آغداشلو، نورالدین زرین کلک، ابراهیم حقیقی و بهروز غریب پور روایت می‌کند.

حامد نیک نژاد بازدید : 30 1393/03/07 نظرات (0)
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از پایان فیلمبرداری و تدوین این پروژه خبر داد.

جلال چاوشیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فیلمبرداری و تدوین فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به پایان رسیده و به زودی برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم سینمایی درباره مسائل روز جامعه است، در نظر داریم تا هرچه سریعتر آن را برای اکران عمومی آماده کنیم.

حامد نیک نژاد بازدید : 30 1393/03/07 نظرات (0)
رابرت دنیرو که در فیلم «چشم بت» به کارگردانی اولیور آسایاس نقش مخالف رابرت پتینسون را بازی می کند، به تازگی در یک فیلم مستند نیز از خاطرات خانوادگی خود حرف زده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، در این فیلم دنیرو نقش مقابل پتینسون را بازی می‌کند. آسایاس که با فیلم «ابرهای سیلس ماریا» در بخش رقابتی جشنواره کن 2014 حضور داشت، فیلمبرداری این فیلم تریلر اکشن را ماه اکتبر در شیکاگو و تورنتو انجام می‌دهد.

حامد نیک نژاد بازدید : 48 1393/03/07 نظرات (0)

مراسم رونمایی از مستند «حجاب راه رستگاری» با حضور شهریار بحرانی کارگردان این اثر برگزار شد که وی ساخت این مجموعه 20 قسمتی را بر اساس آیات قرآن دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته پنجم خرداد مراسم رونمایی از مستند «حجاب راه رستگاری» با حضور شهریار بحرانی کارگردان این فیلم و تعدادی از چهره های سیاسی از جمله محمد حسین صفارهرندی و سردار فاخر و تعدادی از بازیگران سینما شامل امین زندگانی و علیرضا کمالی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

حامد نیک نژاد بازدید : 37 1393/03/07 نظرات (0)

مجید مجیدی با اشاره به کوتاهی رسانه ها و کشورهای اسلامی در شناساندن اسلام واقعی گفت: عده ای در اعتراض به نمایش تصاویری سخیف از پیامبر(ص) در فیلم ها، به خیابان ها ریختند و سفارت ها را آتش زدند و دیگران هم دوباره از همین عکس العمل های عصبی تصاویر گرفتند و باز در راستای نمایش تصاویری دروغین از اسلام از آن استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مجیدی در اختتامیه اجلاس بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که عصر روز سه‌شنبه ششم خرداد همزمان با بعثت پیامبر اکرم(ص) برگزار شد، به دعوت نجم‌الدین شریعتی مجری مراسم برای صحبت از پروژه محمد(ص) روی سن آمد و گفت: حرف از پروژه پیامبر(ص) شد باید بگویم که این 7 سال مثل برق و باد گذشت و انگار 7 روز بیشتر نبود، 3 سال سناریو، 2 سال پیش تولید و یکسال هم تولید فیلم طول کشید.

حامد نیک نژاد بازدید : 38 1393/03/07 نظرات (0)

برنامه مناظره این هفته به موضوع «مسکن مهر» خواهد پرداخت.

به گزارش تسنیم، سی وششمین برنامه «مناظره» در 9 خرداد ماه به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت و به موضوع «مسکن مهر» می‌پردازد.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 27,178
  • بازدید کلی : 778,390
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست