loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 83 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 86 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 98 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 122 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 271 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 123 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 144 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 133 1392/03/30 نظرات (1)
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» در پاییز خبر داد.



«محمود تخشید» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی یکی از مجموعه‌های فاخر تلویزیون است که تولید آن از سال 87 آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم پخش آن را از نیمه دوم سال آغاز کنیم.

یونس سرخابی بازدید : 142 1392/03/30 نظرات (0)
سریال "پرده نشین" که همزمان با نگارش، مرحله بازنویسی را نیز پشت سر می‌گذارد احتمالا ماه رمضان سال آینده از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

عبدالرسول گلبن نویسنده "پرده نشین" درباره این سریال 30 قسمتی به خبرنگار مهر گفت: "پرده‌نشین" داستان سه نفر از شاگردان مردی مشهور به نام حاج آقا الماسی است که پس از سال‌ها به شوشتر برمی‌گردند. حضور دوباره آنها در شهر با حوادث و وقایع ناخواسته‌ای روبرو است. وقایعی که حاج آقا الماسی و شاگردان را در معرض انتخاب‌های سرنوشت‌سازی قرار می‌دهد و این سوال پیش می‌آید که در این عرصه امتحان چه کسانی سربلند بیرون خواهند آمد؟

وی افزود: منصور براهیمی نیز در نگارش سریال "پرده‌نشین" با من همکاری می‌کند. حدود 80 درصد این سریال نوشته شده و ما همزمان مشغول بازنویسی آن هستیم.

"پرده‌نشین" که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه می‌شود احتمالا ماه رمضان آینده از این شبکه پخش خواهد شد.

یونس سرخابی بازدید : 100 1392/03/29 نظرات (0)
زيباسازي شهر در «شهر رنگي» شبکه چهار سيما صورت مي گيرد.



ندا سپانلو تهيه کننده و مجري برنامه گفت: شهر رنگي عنوان برنامه جديد در شبکه چهار سيما است که در 13 قسمت 23 دقيقه اي به مسائل و موضوعات مختلف در حوزه زيباسازي شهر مي پردازد .

سپانلو گفت: در اين برنامه دو مبحث مبلمان شهري و گرافيک شهري با حضور کارشناسان مطرح در اين حوزه مورد ارزيابي قرار مي گيرد.‌«شهر رنگي» با مشارکت سازمان زيباسازي شهر تهران در گروه فرهنگي و اجتماعي شبکه چهار سيما تهيه و توليد مي شود و شنبه،يکشنبه و دوشنبه ساعت19:20 پخش مي شود.

یونس سرخابی بازدید : 102 1392/03/29 نظرات (0)
"بچه های نسبتا بد" "سیروس مقدم" به حوالی اتوبان "شهید همت" رسیدند.



"افشین قلی پور" مدیر تولید "بچه های نسبتا بد" در خصوص روند فیلمبرداری این پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم "بچه های نسبتا بد" با حضور بازیگران اصلی در حوالی اتوبان "شهید همت" در حال فیلمبرداری سکانسهای خارجی هستند.


وی با اشاره به حضور بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر و سینما افزود: از میان بازیگران پیشکسوت، "رضا فیاضی" و "محمد مطیع" جلوی دوربین رفته اند و همچنان تا پایان پروژه همراه ما خواهند بود.

"قلی پور" در خصوص حضور "اکرم محمدی" در این سریال مناسبتی اظهار داشت: با "اکرم محمدی" صحبت کرده ایم ولی هنوز حضور او در سریال "بچه های نسبتا بد" قطعی نشده است.
این مدیر تولید با اشاره به سکانسهای در حال فیلمبرداری گفت: گروه اصلی که بچه های شرور هستند همچنان به دلیل سرقت گاو صندوق درگیر بوده اند و لوکیشن فعلی در حوالی اتوبان "شهید همت" است.

گفتنی است؛ "حمید گودرزی"،"اشکان خطیبی"،"یوسف تیموری"،"میلاد کی مرام" ،"سید علی طباطبایی" ،"محمد مطیع" و "رضا فیاضی" از جمله بازیگران این سریال هستند.

شایان ذکر است؛"سید کمال طباطبایی" تهیه کننده،‌"سیروس مقدم" کارگردان، "پیمان عباسی" نویسنده،"فرشاد گل سفیدی" مدیر فیلمبرداری،"افشین قلی پور" مدیر تولید، "علی احمدی" صدابردار،"آرزو غفوری" طراح صحنه و لباس،"زهره سیه پوش"‌طراح گریم،"پیام ایرایی" عکاس،"محمود اتحادی" جانشین تولید و"آرش صالحی" مدیر تدارکات این سریال مناسبتی شبکه یک سیما هستند.

یونس سرخابی بازدید : 109 1392/03/28 نظرات (0)
 نودال سیما با حداکثر امنیت سیگنال‌رسانی و امکان ارسال و دریافت فایل برنامه‌ها در محیط شبکه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی سیما؛ تیم کارشناسان اداره کل فنی سیما تنها در مدت 20 روز نودال جدید را با طراحی و تجهیزات جدید نصب و راه‌اندازی کردند.


با راه‌اندازی نودال جدید، امکان تبادل سیگنال‌های صدا و تصویر استودیوهای معاونت سیما با پخش شبکه‌ها فراهم شده ‌است. قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری بالا، مونیتور کردن سیگنال‌های ورودی و خروجی نودال و ضبط سیگنال‌های درخواستی از مهمترین امکانات این پروژه به شمار می‌رود.

 براساس این گزارش؛ این پروژه که به همت امور پشتیبانی فنی اداره کل فنی سیما در دو فاز "طراحی و کابل‌بندی راک‌ها" و "نصب و راه‌اندازی" جمعاً با بیش از  900 نفر ساعت به پایان رسید؛ در فاز اول 30 روز و در مرحله دوم آن یعنی نصب و راه‌اندازی تجهیزات 20 روز طول زمان برد. 
یادآور می‌شود؛ در مناظره‌های انتخاباتی ارتباط استودیوی 11 و واحد سیار مستقر در سیما با پخش از طریق  8  خط ارتباطی اصلی و رزرو برقرار شد و بالغ بر 170 ساعت ضبط تمامی برنامه‌های انتخاباتی در نسخه‌های متعدد در نودال صورت گرفته ‌است. سیگنال‌رسانی به محل استقرار مشاوران کاندیداها نیز از طریق نودال انجام گرفت.

یونس سرخابی بازدید : 98 1392/03/28 نظرات (0)
مدیر شبکه‌ یک سیما برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.



به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «مهدی فرجی» مدیر شبکه یک سیما امروز در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی به تشریح برنامه‌های سیما در ماه مبارک تلویزیون پرداخت.

بنا بر این گزارش، فرجی در این مراسم گفت: پخش برنامه های تابستان و ماه مبارک رمضان از حدود خرداد ماه به تدریج آغاز شده است. البته خیز جدی ما برای تابستان است که از شنبه یک تیر خواهد بود و پخش بسیاری از برنامه‌های تابستانی رسما آغاز می‌شود.

وی افزود: ما شعاری برای تابستان و ماه مبارک رمضان انتخاب کردیم و نشاط معنوی و امید ، امید پویایی و رفاه و همدلی رئوس برنامه‌های ما است.

یونس سرخابی بازدید : 100 1392/03/28 نظرات (0)
 جشنواره  معلمان و شاگردان قديمي   ، جشنواره  شعر  و آيتم   چاي شيرين   بخش هاي جديد و شاد مجله تصويري «سلام تهران» ويژه تابستان 92 است که از تيرماه روي آنتن مي رود.
به گزارش روابط عمومي شبکه تهران ، امير حسين خرمشاهي تهيه کننده مجله تصويري   سلام تهران گفت:  در جشنواره   معلمان و شاگردان قديمي   سعي خواهيم داشت تا معلمان و شاگردان قديمي همديگر را از  طريق برنامه پيدا کنند، اين آيتم در فصل تابستان هر روز از برنامه پخش مي شود. جشنواره شعر دومين آيتم برنامه است که موضوعات مختلفي بوسيله مجري برنامه مطرح و بينندگاني که داراي ذوق هنري و طبع شاعري هستند ،  مي توانند از طريق شماره پيامک 10000519 اشعار خود را براي ما ارسال کنند.

یونس سرخابی بازدید : 110 1392/03/28 نظرات (0)
"خنده بازار‌" و "کِرکِر خنده‌" در کنار دیگر برنامه های طنز سیما از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست "مهدی فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما با اصحاب رسانه، برنامهة‌ای شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان 92 و تابستان 92 تشریح شد.

بسیاری از فیلمها و سریالهای طنز تلویزیونی معرفی شدند و در ادامه این نشست "مهدی فرجی‌" با اشاره به ویژه برنامه های شاخص بخش "مسابقه‌" و "آموزش‌" گفت: برنامه‌های "مشاعره‌"، "لذت نقاشی‌" "آموزش عکاسی‌" در بخش آموزش روی آنتن شبکه آموزش و نیز شبکه 4 سیما می‌رود.
وی در خصوص بخش مسابقه تصریح کرد: مسابقه "چهارباغ‌" از شبکه یک سیما، "نشان برتر و نوجوانی‌" از شبکه 2 سیما، کلید از شبکه 3 سیما، "خنده مممنوع‌" از شبکه نمایش، "مسابقه علمی برد چهارم‌" از شبکه 4 سیما‌"، "فوت و فن‌" از شبکه تهران و اسراء‌ و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.


"خنده بازار‌" ویژه ماه مبارک رمضان

در ادامه این نشست مدیر شبکه یک سیما گفت: در کنار برنامه "خنده بازار‌" در ایام ماه مبارک رمضان برنامه "کرکر‌خنده" از شبکه 3 سیما تقدیم مخاطبان می‌شود که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
"فرجی‌" با اشاره به سریالهای طنز شبکه‌های سیما در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بعضی از سریالهای ما مانند "دودکش‌" کاری از "محمدحسین لطیفی‌" و "بچه های نسبتا بد‌" کاری از "سیروس مقدم‌" و "خروس‌" آقاخانی‌ شامل مضمونی طنز هستند که در کنار دیگر برنامه‌های ترکیبی و جنگ شبکه‌ها امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
مدیر شبکه یک سیما ابراز داشت: هر 5 سریال از هر 5 شبکه سیما به امید خدا در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و در این ایام سریالهای روتین شبکه‌ها پخش نخواهد شد.
وی با اشاره به بخش سخنرانیهای‌ مذهبی اظهار داشت: در کنار بخشهای مشاعره، مسابقات و سرگرمی و مستندها‌، مخاطبان شاهد دیدن سخنرانیها‌ی مذهبی از بزرگان و علمای دینی خواهند بود.

یونس سرخابی بازدید : 382 1392/03/28 نظرات (2)
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: احتمالاً تا پایان امسال ۳ شبکه آزمایشی در سطح تهران افتتاح خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی  صبح امروز در حاشیه جشنواره علی‌اکبر(ع) در پاسخ به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های خصوصی صدا و سیما گفت: برای راه‌اندازی و ایجاد شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی جدید طرح جامعی را ارائه کردیم و دنبال توسعه کمی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هستیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه با توجه به نیازهای مختلف مردم در کشور، چند شبکه‌ در رادیو هم راه‌اندازی می‌شود، افزود به‌زودی نام این شبکه‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: در سیمای جمهوری اسلامی هم سرمایه گذاری‌هایی برای توسعه و گسترش امکانات فردی برنامه ریزی شده است.

ضرغامی تصریح کرد: با استفاده از دو مجموعه که هرکدام 8 شبکه تلویزیونی را در کشور پوشش می‌داد در ابتدا توانستیم 16 کانال را در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم، و بعد با  استفاده از نوآوری و تکنولوژی‌های نوین توانستیم این 16 شبکه را به 20 شبکه افزایش دهیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: امروز در سطح شهر تهران این قابلیت را داریم که حتی چندین شبکه جدید را راه‌اندازی کنیم، اما به‌خاطر تبعیض نگذاشتن بین شهرهای مختلف فعلاً دست نگه داشته‌ایم اما با فراهم شدن امکانات فنی احتمالاً 3 شبکه آزمایشی در آینده‌ای نزدیک در تهران اضافه خواهد شد و این شبکه‌ها هم خیلی زود به سطح کشور گسترش پیدا خواهند کرد.

یونس سرخابی بازدید : 106 1392/03/28 نظرات (0)
 مدیر گروه خردسال، کودک و نوجوان شبکه تهران از بازگشت عروسک «چرا» پس از هشت سال به تلویزیون خبر داد.



محبوبه سمیعی زفرقندی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: شبکه تهران از ابتدای تیر ماه برنامه جدیدی را تحت عنوان «بچه‌ها بیایین تماشا» برای گروه خردسال تدارک دیده است که همان بازگشت عروسک «چرا» به تلویزیون است.

این مدیر تلویزیونی گفت: عروسک «بچه‌ها بیایین تماشا» همان عرسک «چرا» است و صداپیشه‌ی آن نیز همان آزاده مویدی‌فرد است.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/03/28 نظرات (0)
ضرغامی گفت: در این جشنواره در حالی از جوانان برتر تقدیر می‌شود که در جمعه گذشته در یک عرصه بزرگ حق و باطل جوانان و ملت بزرگ ایران موفق و سربلند بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان صدا و سیما با سخنانی در اختتامیه جشنواره جوان برتر مشارکت‌های اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب زمانی که در اول سال فرمودند یک حماسه سیاسی بیافرید خیلی‌ها معتقد بودند این انتخابات، انتخابات سرد و بی روح باشد چه برسد به آنکه یک حماسه خلق شود اما ملت ایران یک حماسه بزرگ را رقم زدند و این انتخاب بزرگ یک فرصت وسیع برای ملت ایران فراهم می‌آورد که باعث شکوفا شدن جوانان خواهد شد و آثار پربرکتی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی‌های جوانان شجاعت است، افزود: یکی از هدیه‌های بزرگ خداوند به جوانان شجاع رهبر شجاع است. این فضای بانشاط سیاسی یکی از جلوه‌های شجاعت رهبری است. رهبری معظم انقلاب با مدیریت در بالاترین سطح کشور توانستند به دنیا نشان دهند که ایران تابلویی از آزادی بیان و شجاعت است. فرمایشات ایشان در مورد رسانه موجب افتخار ماست و این اتفاق بزرگ ناشی از آزاداندیشی و تدبیر ایشان است.

یونس سرخابی بازدید : 101 1392/03/28 نظرات (0)
 سریال‌های ماه رمضان تلویزیون در سال 92 معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در نشست صبح امروز مهدی فرجی، مدیر شبکه اول سیما با خبرنگاران که با هدف معرفی ویژه‌برنامه‌های تابستان و ماه رمضان تلویزیون برگزار شد، چهار سریال به عنوان گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال معرفی شدند.

«خروس»، «مادرانه» و «دودکش» سریال‌هایی هستند که پخش آنها در ماه رمضان قطعی شده و همچنین پخش سریال «بچه‌های نسبتا بد» نیز در ماه رمضان احتمال می‌رود.

بر اساس این گزارش، سریال «دودکش» که برای پخش از شبکه اول آماده می‌شود، درباره‌ی دو خانواده است که یک قالیشویی را اداره می‌کنند و زندگی ساده‌ای دارند اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد.

بازیگران این سریال که به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای شبکه یک ساخته می شود، هومن برق نورد درنقش فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت، امیرحسین رستمی در نقش بهروز، سیما تیراندازدر نقش عفت، نگار عابدی در نقش افروز، النازحبیبی در نقش عالیه، و محمدرضا شیرخانلو،یاس نوروزی، رونیکا محمدی، پوریا و پریا در نقش کودکان خردسال هستند.

«مادرانه» سریال ماه رمضان شبکه سه سیماست که به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی ساخته می‌شود.

نویسنده فیلمنامه «مادرانه»‌ سعید نعمت‌الله است و در خلاصه داستان آن آمده است: اردلان تمجید (مهدی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند.

آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی و هستی مهدوی‌فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

خروس هم با بازی جواد رضویان سریال شبکه دو سیماست که در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن می‌رود.

«خروس» روایتی از زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌یی می‌شود، این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها مغز متفکر یک خروس است.

اما «بچه‌های نسبتا بد» که از گزینه‌های احتمالی پخش در ماه رمضان است را سیروس مقدم کارگردانی می‌کند.

در این سریال تلویزیونی حمید گودرزی، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، میلاد کی‌مرام و سیدعلی طباطبایی بازی می‌کنند. داستان سریال درباره چهار جوان است که خودروی حامل یک گاوصندوق را به سرقت می‌برند. داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است اما با سرقت سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی این زوج‌ها در روز عید فطر به آنها اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.

جریان کامل نشست مهدی فرجی با خبرنگاران متعاقبا ارسال می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/03/28 نظرات (0)
 مناظره‌های تلویزیونی در موضوعات مختلف ادامه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما در نشست امروز - 28 خرداد ماه - خود با خبرنگاران اعلام کرد که مناظره‌ها در موضوعات مختلف ادامه پیدا می‌کنند.

او از تدارک و برنامه‌ریزی‌های تلویزیون برای ادامه‌دار شدن مناظره‌ها در صداوسیما خبر داد.

مهدی فرجی که به پرسش ایسنا پاسخ می‌گفت، افزود: اکنون در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای ادامه دادن مناظره‌ها با دکور و سبک و سیاق مناظره‌های انتخاباتی هستیم.

فرجی تاکید کرد: باب مناظره‌ها در تلویزیون بسته نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، پخش سومین مناظره‌ی انتخاباتی در تلویزیون، با اقبال بینندگان و نامزدهای ریاست جمهوری مواجه شد و بسیاری از کارشناسان، هنرمندان و مخاطبان ابراز امیدواری کردند که ساخت چنین برنامه‌هایی در صداوسیما دنباله‌دار باشد.

نشست مدیر شبکه اول با خبرنگاران همچنان در حال برگزاری است و جریان کامل آن متعاقبا ارسال می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 93 1392/03/28 نظرات (1)
 همه آنچه در مورد خريد و فروش و اجاره مسکن بايد بدانيم در برنامه 50 قسمتي «ملک»، محصول شبکه بازار در قاب تصوير نمايش داده مي‌شود.

 


به گزارش روابط عمومي شبکه بازار، مردم براي نخستين بار اطلاعات تخصصي در خصوص مسائل مربوط به خريد و فروش، اجاره و هر اطلاعي که در زمينه ملک و مسکن نياز دارند در برنامه «ملک» مشاهده خواهند کرد. در اين برنامه که هر بار به مدت 20 دقيقه، نوبت پخش دارد، نقش مشاور املاک و اينکه مردم چه سوالاتي بايد از مشاورين بپرسند تبيين مي‌شود. مردم از چگونگي قراردادها و امضاي آن، همچنين نقش کد رهگيري در معاملات مسکن مطلع شده و دست آخر اينکه در ملک به بينندگان اطلاع داده مي‌شود که چگونه از مسائل فني ساختمان نظير نقشه زيرسازي، نقشه تأسيسات، نقشه سيم‌کشي و عايق‌بندي براي جلوگيري از صداي خانه‌هاي همجوار و مسائلي از اين دست با خبر شوند و قبل از امضاي قرارداد، خواستار ارايه آن شوند. اين برنامه به تهيه‌کنندگي و کارگرداني سونيا پوريامين و با مشارکت اتحاديه املاک کشوري از اوايل تير در جدول پخش برنامه‌هاي شبکه تلويزيوني بازار قرار مي‌گيرد.

یونس سرخابی بازدید : 91 1392/03/28 نظرات (0)

 «فرصت برابر» دو ویژه‌برنامه را برای داوطلبان کنکور سراسری (کارشناسی) به روی آنتن می‌برد.


علیرضا سپهرین، تهیه‌کننده «فرصت برابر» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: دو ویژه برنامه کنکوری به مدت یک ساعت و 30 دقیقه الی دو ساعت را برای شب کنکور داوطلبان در نظر گرفتیم که یک ویژه برنامه برای رشته‌های انسانی و دیگری ویژه‌ی رشته‌های ریاضی و تجربی است.


او افزود: در این ویژه برنامه‌ها از کارشناسان و روان‌شناسان استفاده خواهیم کرد.

سپهرین همچنین بیان کرد: در این دو ویژه برنامه که برای شب کنکور در نظر گرفته‌ایم به مباحثی درباره آرامش، کنترل استرس و تغذیه خواهیم پرداخت و در کنار این مباحث مشاوره‌ی تست‌زنی هم خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، «فرصت برابر» هر روز ساعت 17 از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.
یونس سرخابی بازدید : 104 1392/03/28 نظرات (1)
شبکه العالم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پوشش خبری گسترده‌ای را برای پخش بین‌المللی در نظر گرفته بود.

         

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه العالم روز گذشته 27 خرداد به پوشش زنده نخستین نشست خبری یازدهمین رییس جمهور ایران پرداخت و پیش از این نیز به عنوان شبکه بین المللی که مخاطبان جهانی دارد موضوع انتخابات را مورد توجه قرار داده بود.

العالم جمعه 24 خرداد نیز با قطع برنامه‌های عادی خود از ساعت 8 تا 24 در بخش‌های ویژه خبری با دعوت از کارشناسان خبره و اعزام تیم‌های مخلتف خبری به پوشش گسترده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

این شبکه با قطع برنامه‌های عادی خود در بخش‌های ویژه خبری هر دو ساعت یکبار  به مدت  60 دقیقه اخبار مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برای مخاطبان خود در نقاط مختلف جهان پخش کرد.

همچنین العالم با بهره گیری از 20  کارشناس خبره و ارتباط با دفتر خارج از  کشور در  روز انتخابات به تجزیه و تحلیل‌های این حماسه ملی همت گماشت.

این شبکه با اعزام تیم‌های مختلف خبری به وزارت کشور، دفتر مقام معظم رهبری، شورای نگهبان، مسجد لرزاده و مسجد صاحب الزمان در شهر تهران و اعزام خبرنگار به شهرهای مشهد، اهواز  و اصفهان گزارش‌های زنده از شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای مخاطبان در سراسر جهان مخابره کرد.

العالم 56 روز پیش از آغاز انتخابات نیز با دعوت از 105 کارشناس در برنامه‌های مختلف به تنویر افکار عمومی در خصوص یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

یونس سرخابی بازدید : 91 1392/03/28 نظرات (1)
پخش مجموعه تلويزيوني تاريخي " اميركبير " به زودي از شبكه سحر آغاز خواهد شد.

 


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  مجموعه تلويزيوني تاريخي " اميركبير " كه توسط مسلم دهقاني به فرانسوي زيرنويس شده است، به زودي از سيماي فرانسوي پخش مي شود .


" امير كبير " توسط بهناز راسخ به فرانسوي ترجمه شده است و لبخند نعمتيان ويراستاري متون و مريم درخشان اپراتور زيرنويس آن را بر عهده داشته اند. مجموعه تلويزيوني " اميركبير "(توليد سال 1383) كه بازگو كننده داستان زندگي وزير اعظم دربار ناصرالدين شاه قاجار، امير كبير كه يكي از ارزنده ترين شخصيت هاي تاريخ ايران است، حاصل كار سعيد نيكپور به عنوان كارگردان و منوچهر محمدي در مقام تهيه كننده است. داستان " امير كبير " توسط  پرويز زاهدي نوشته شده است و طراح چهره پردازي آن عبدالله اسكندري بوده و موسيقي اين مجموعه تلويزيوني نيز توسط كامبيز روشن روان ساخته شده است. در اين مجموعه تاريخي هنرمنداني چون سعيد نيكپور، ايراج راد، محمد مطيع، فخري خوروش، ژاله علو و ... به ايفاي نقش پرداخته اند. مجموعه تاريخي تلويزيوني " اميركبير " در 12 قسمت 45 دقيقه اي به زبان فرانسوي زير نويس شده است و به زودي در جدول پخش سيماي فرانسوي شبكه بين المللي سحر قرار خواهد گرفت.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 859
  • بازدید سال : 27,196
  • بازدید کلی : 778,408
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست