loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 82 1392/04/02 نظرات (2)

برنامه "هزار راه نرفته" سه شنبه چهارم تير ماه، عوامل حواس پرتي و راهكار افزايش تمركز را بررسي مي كند.



به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ "هزار راه نرفته" هر روز از شنبه تا چهارشنبه با كارشناسان حوزه روانشناسي و مشاوره گفتگو مي كند. اين برنامه گامي است براي پيشبرد اهداف روانشناختي و پاسخي است به سوالات و مشكلات هموطنان عزيزي كه دسترسي به مشاور را ندارند.


در برنامه روز سه شنبه چهارم تير ماه دكتر علي اصغر اصغر نژاد فريد روانشناس و  عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران "عوامل حواس پرتي و راهكارهاي افزايش تمركز" را بررسي خواهد كرد و به سوالت شنوندگان در طول برنامه پاسخ مي دهد.
"هزار راه نرفته" برنامه اي از گروه جامعه است كه مي توانيد همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 17 از طريق شبكه راديويي فرهنگ بشنويد. شماره تلفنهاي: 22040085 و 22058800 و سامانه پيام كوتاه 30000558 در طول پخش برنامه آماده دريافت سوالات روان شناختي شماست.

اين برنامه به سردبيري و تهيه كنندگي مهسا اسماعيلي تهيه و تدوين مي شود.

یونس سرخابی بازدید : 93 1392/04/02 نظرات (0)
سريال هاي تاريخي مذهبي به زودي در جدول پخش سيماي فرانسوي شبكه سحر قرار مي‌گيرد.



به گزراش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مجموعه تلويزيوني " معصوميت از دست رفته " به سرپرستي محسن روخ دوست به زبان فرانسوي زيرنويس شده و به زودي از سيماي فرانسوي اين شبكه پخش خواهد شد.
 اين مجموعه تلويزيوني روايتگر داستان ريزش يكي از ياران امام علي(شوذب) است. شوذب عاشق يك دختر يهودي(حميرا) مي شود كه مهريه اش را خزانه كوفه قرار داده است.  اتفاقاتي كه در رسيدن به اين عشق براي شوذب به وقوع مي پيوندد و ...، ماجراهاي اين سريال را تشكيل مي دهند.
 متون " معصوميت از دست رفته "  را آناهيت همپارتيان ترجمه و ويراستاري نموده و رحمان رستم پور هم اپراتور زيرنويس آن است.
اين سريال تاريخي مذهبي توسط داود ميرباقري براي شبكه سوم سيما كارگرداني شده است و امين تارخ(شوذب)، فريبا كوثري(مارياي نصراني)، سارا خوئيني ها(حميرا)، امين زندگاني(زيد)، حديث فولادوند(ربابه)، انوشيروان ارجمند(حجاج بن يوسف ثقفي)، داريوش فرهنگ(عبيدالله بن زياد) و ... در آن  به ايفاي نقش پرداخته اند.
سريال داستاني تاريخي – مذهبي  " معصوميت از دست رفته " در 32 قسمت 25 دقيقه اي براي پخش از سيماي فرانسوي شبكه بين المللي سحر به زبان فرانسوي زير نويس شده است و به زودي در جدول پخش اين سيما در كانال 1 سحر قرار خواهد گرفت.

یونس سرخابی بازدید : 101 1392/04/02 نظرات (0)
 شبکه پویا به مناسبت نیمه شعبان، انیمیشنی ایرانی با موضوع ولادت حضرت مهدی (عج) پخش می‌کند.



به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، انیمیشن «قصه‌های آسمانی» به کارگردانی علیرضا فرمانی و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک دوبعدی، ویژه گروه کودک و نوجوان تولید شده است.

«قصه‌های آسمانی» با موضوعات آیینی و دینی تلاش می‌کند که در هر یک از قسمت‌ها خود‌ به بخش‌های مختلفی از زندگی پیامبر اکرم (ص) و زندگی ائمه‌اطهار (ع) بپردازد.

«نوزاد نورانی» نام قسمتی از مجموعه‌ی انیمیشن «قصه‌های آسمانی» است که قرار است در روز نیمه شعبان از شبکه پویا پخش شود.

داستان آن در ارتباط با ولادت حضرت ولیعصر (عج) است. در این قسمت تلاش‌های ناکام حاکم وقت به تصویر کشیده می‌شود که قصد جلوگیری از به دنیا آمدن آن حضرت را دارد. او که از پدران بشارت تولد منجی عالم را شنیده است و شنیده است با آمدن مهدی (عج) بساط حکومت او نیز برچیده خواهد شد، تلاش‌های بسیاری می‌کند تا مانع تولد این نوزاد نورانی شود. ولی هر بار به طرز معجزه آسایی شکست می‌خورد و آن حضرت طبق وعده‌ی الهی چشم به جهان می‌گشاید و با آمدنش تمام جهان نورانی می‌شود.

این انیمیشن در روز یکشنبه، دوم تیر ماه ساعت 22 از شبکه پویا پخش می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/04/02 نظرات (0)
راديو ورزش با هشت ويژه‌برنامه به استقبال فصل تابستان می‌رود و با دو ويژه برنامه "رسم خوبان" و "شوق انتظار" نيمه شعبان را جشن مي‌گيرد.


به گزارش خبرنگار مهر، امسال نيز راديو ورزش مانند سال‌های گذشته با ويژه برنامه‌های شاد و متنوع به استقبال تابستان مي‌رود. "كوله پشتي" عنوان برنامه‌اي است با محوريت تخصصي كوهنوردي حرفه‌اي با حضور كارشناسان اين رشته که ضمن بيان مباحث تخصصي و طرح موضوعات آموزشي به بررسي چالش‌هاي پيش روی كوهنوردي مي‌پردازد.

گفتگو با پيشكسوتان، مربيان، كوهنوردان و پاسخ گويي به سئوالات شنوندگان از بخش‌هاي ديگر اين برنامه است که روزهاي دوشنبه و پنجشنبه ساعت 16:45 تا 17 پخش مي‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/04/02 نظرات (7)
برنامه "سپيد پررنگ" يکشنبه 2 تير با ميزباني از يکي از بازيگران "بوسيدن روي ماه" روي آنتن شبکه 2 مي رود.



الهه بهبودي تهيه کننده برنامه "سپيد پررنگ" شبکه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:سپيد پررنگ" يکشنبه 2 تير با محوريت انتظار، ميزبان رابعه مدني، بازيگر فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" مي شود.
وي اظهار داشت: محسن اکبري که در زمان جواني اش در اسارت به سر برده نيز به همراه فرزندش ديگر ميهمان اين برنامه است.
گفتني است "سپيد پررنگ" يکشنبه ساعت 18 روي آنتن شبکه 2 مي رود.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/04/02 نظرات (0)
دوبله سريال ملاصدرا (روشن تر از خاموشي) مراحل پاياني خود را در شبكه الكوثر سپري مي كند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  اين سريال كه از آثار تاريخي و فاخر سازمان صدا و سيما است، در حال دوبله به زبان عربي بوده و پس از طي مراحل نهايي ، از آنتن شبكه الكوثر پخش مي شود.

متن ادبي اين سريال بسيار سنگين است و گروهي از مترجمين زبده در شبكه الكوثر كار ترجمه اين سريال را انجام دادند.


موضوع اين سريال كه در 35 قسمت وبه كارگرداني حسن فتحي تهيه شده ،در خصوص زندگي فيلسوف نام آور اسلام، ملاصدرا مي باشد كه ضمن بيان شرايط سياسي و فرهنگي آن دوران، به ديدگاه‌هاي فلسفي وي مي پردازد و در واقع به بهانه پرداختن به شخصيت ملاصدرا، نقبي به دربار صفويه و روابط ايران با كشورهايي كه قصد تهاجم به آن را داشتند، زده است.

یونس سرخابی بازدید : 106 1392/04/02 نظرات (0)
مراسم پرفضيلت احياي شب نيمه شعبان از راديو معارف پخش زنده خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛همزمان با شب ميلاد حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف، مراسم پرفيض و بافضيلت احياي شب نيمه شعبان از مسجد مقدس امام حسن عسكري عليه السلام در شهر مقدس قم براي شنوندگان فرهيخته و شب زنده دار صداي فضيلت و فطرت پخش زنده خواهد شد. 
اين مراسم با تلاش همكاران فني و پخش راديو معارف و اجراي رضا حبيبي، شامل سخنراني آيت الله نجم الدين مروجي طبسي، دعاي كميل با نواي حاج عباس حيدرزاده و مناجات شعبانيه با صداي حجت الاسلام شهيدي از صحن مسجد مقدس امام حسن عسكري عليه السلام  از اولين دقايق بامداد دوشنبه 3 تير 91 تا ساعت 3:30 بامداد به طور زنده و مستقيم تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد شد.
علاقمندان مي‌توانند علاوه بر موج اف ام رديف 96 مگاهرتز و موج اي ام رديف 1071 كيلو هرتز، صداي راديو معارف را از طريق گيرنده‌هاي ديجيتال خانگي (ست تاپ باكس) و پخش زنده از طريق سايت اين راديو به نشاني www.radiomaaref.ir بشنوند.

یونس سرخابی بازدید : 87 1392/04/02 نظرات (0)
کارگردان «هوش سیاه۲» گفت: خوشبختانه با نمایش این سریال مردم دوباره به رسانه ملی اعتماد کردند. مشاهده مستقیم خود من از مردم در تماشای این سریال نشان داد که مردم به شدت به پیگیری روند سریال علاقه‌مند شده‌اند.



مسعود آب‌پرور، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: استقبال مردم از سریال «هوش سیاه2» تا اینجا فوق العاده بوده است و فکر می‌:کنم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رضایت عمومی ویژه‌ای از این سریال در انتها حاصل شود.

کارگردان «هوش سیاه2» افزود: خوشبختانه با نمایش این سریال مردم دوباره به رسانه ملی اعتماد کردند. مشاهده مستقیم خود من از مردم در تماشای این سریال نشان داد که مردم با چه هیجانی به تماشای «هوش سیاه2» می‌نشینند و ماجراهای آن را با چه دقتی دنبال می‌کنند.

یونس سرخابی بازدید : 78 1392/04/02 نظرات (0)
فیلمبرداری فیلم سینمایی «محمد (ص)» با فیلمبرداری آخرین صحنه‌های خود، آخر این هفته به پایان می‌رسد.



به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تا آخر این هفته، با ضبط آخرین صحنه‌های مربوط به «ابرهه»، فیلمبرداری فیلم سینمایی «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان خواهد رسید.


«آرش فلاحت پیشه» که بازیگر اصلی صحنه‌های باقی‌مانده است، در این صحنه‌ها بازی می‌کند. پس از پایان فیلمبرداری کل کار، فیلم سینمایی «محمد (ص)» کار خود را با تدوین و دیگر‌کارهای فنی، ادامه خواهد داد.

انتظارها برای اتمام و آماده پخش شدن محمد(ص) بزرگترین پروژه سینمایی تاریخ سینمای ایران به اوج رسیده است.

فیلمبرداری محمد(ص) در آفریقا سه هفته پیش به اتمام رسید و صحنه‌های مربوط به حمله سپاه فیل‌سوار ابرهه به خانه کعبه در ژوهانسبورگ آفریقا گرفته شد و حالا قرار است تا با گرفتن آخرین پلان‌ها و نماهای باقی‌مانده پروسه چند ساله ساخت این فیلم به پایان برسد.

مجیدی چندی پیش در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود که قسمت دوم و سوم این پروژه عظیم را هم خودش خواهد ساخت. به این ترتیب دهه چهارم و پنج زندگی مجیدی با کار بر روی تاریخی‌ترین و بزرگترین فیلم سینمایی ایرانی گره خواهد خورد.

یونس سرخابی بازدید : 91 1392/04/02 نظرات (0)
رادیو ایران ویژه‌برنامه "کوچه‌های انتظار" و رادیو گفتگو "خورشید پنهان" را به مناسبت نیمه شعبان برای پخش در نظر گرفته‌اند.

محمد بخشايش تهیه کننده و سردبیر "كوچه‌هاي انتظار" درباره این برنامه به مهر گفت: به مناسبت ميلاد حضرت امام مهدي (ع) و روز جهاني مستضعفين، "كوچه راديو" به "كوچه‌هاي انتظار" تغیير نام داد. در این برنامه كه يكشنبه و دوشنبه از ساعت 18 به مدت 3 ساعت پخش مي‌شود، مردم از تزئين و چراغاني كوي و ديار خود صحبت مي‌كنند.

وی افزود: در این برنامه با منتظران ظهور، كساني كه در مورد امام زمان (عج) تحقيق كرده‌اند و همچنين كساني كه قبلا لياقت زيارت آن حضرت را يافته‌اند، گفتگو مي‌شود.

تاریخچه غیبت در "خورشید پنهان"

همچنین رادیو گفتگو نیز ویژه‌برنامه "خورشید پنهان" را به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج) روی آنتن می‌فرستد. این برنامه نگاهی به تاریخچه غیبت امام زمان (عج)، شرایط اجتماعی مناسب برای ظهور حضرت مهدی (عج)، اهداف قیام حضرت براساس روایات و وظیفه مردم در زمان غیبت دارد.

"خورشید پنهان" با سردبیری و تهیه سیدعباس شکرفروش دوشنبه 3 تیر ساعت 12 از رادیو گفتگو  پخش می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 81 1392/04/02 نظرات (0)
راديو 7 به مناسبت ميلاد مهدي موعود(عج) امروز يكشنبه، شب ميزبان عوامل و دست اندركاران اين برنامه است.



منصور ضابطيان، يكي از تهيه كنده هاي برنامه راديو 7 در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تمام عوامل ساخت و توليد به همراه مجريان اين برنامه كه آيتم ثابت اجرا كردند نيز در اين برنامه حضور دارند.   

وي در ادامه افزود: ميلاد اسلام زاده، محسن بهرامي، عليرضا معيني، داوود حيدري، احسان كرمي، حسين كلهر، محمدصوفي، اميرعلي نبويان، مهدي پاكدل و سپيده خداوردي از جمله ميهماناني هستند كه در اين مناسبت به خوانش شعر طنز مي پردازند.   
وي اظهار داشت: بهنام صفوي خواننده موسيقي پاپ كشور و ناصر وحدتي از خطه گيلان به اجراي قطعاتي از آلبوم خود مي پردازند.   
وي كه خود اجراي اين برنامه را به همراه رشيد كاكاوند برعهده دارد خاطر نشان كرد: اين ويژه برنامه امروز از ساعت 23 الي 1 بامداد از شبكه آموزش روي آنتن مي‌رود.   
گفتني است فرشاد حسني دستيار تهيه كننده اين برنامه را برعهده دارد.

یونس سرخابی بازدید : 86 1392/04/01 نظرات (2)
شبكه زندگي، دوشنبه 3 تير،‌ ساعت 21:10 با دعوت از چهره‌هاي فرهنگي و هنري كشور ولادت حضرت قائم (عج) و روز جانباز را جشن مي‌گيرد.



به گزارش روابط عمومي شبكه دو، اين برنامه با  رحمان نظام اسلامي ،‌ بهروز تشكر و فرهاد فخر بخش روي آنتن تلويزيون مي‌رود.اين برنامه به بهانه ميلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت روز جانباز و با حضور يك هزار و 500 نفر از ايثارگران و خانواده‌هايشان در مجتمع فرهنگي_رفاهي ملاصدرا برگزار مي‌شود.يوسف تيموري،‌ حميد لولايي،‌ جواد رضويان از بازيگران سريال «خروس» در اين ضيافت شركت مي‌كنند؛ بر اساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در اين برنامه عمو پورنگ، خاله سارا و عمو مهربان نيز به اجراي برنامه مي پردازند.

از ديگر برنامه‌هاي اين ضيافت مي توان به پخش كليپ‌هايي با موضوع جانبازان، ‌نيمه شعبان و ولادت فرخنده حضرت قائم  اشاره كرد.

شبكه دو با دعوت از عليرضا افتخاري  و محمدرضا زماني و پخش ترانه‌هايي از اين هنرمندان شناخته شده و محبوب لحظه هاي خوشي را براي مخاطبان خود فراهم خواهد كرد. ضيافت نيمه شعبان و بزرگداشت روز جانباز با تهيه كنندگي محمدتقي فاضلي مدت 45 دقيقه روي آنتن شبكه دو مي‌رود.

یونس سرخابی بازدید : 95 1392/04/01 نظرات (0)
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هنوز زنده‌ایم»، «کاشی ۳۱۳» ، «آقای عبدی نسب و بانو»، «دعوت شام از یک قاتل»، «کاراگاهان خصوصی»، «مستربین پلیس می‌شود»، «گره گشا» و «شهرام و بهرام» و... پخش می‌شود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هنوز زنده ایم»، «کاشی 313» ، «آقای عبدی نسب و بانو»، «هنوز نرسیدیم»، «دعوت شام از یک قاتل»، «کاراگاهان خصوصی»، «مستربین پلیس می‌شود»، «گره گشا» و «شهرام و بهرام» یکشنبه ودوشنبه 2 و 3 تیر ماه مصادف با نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج ) از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.
یونس سرخابی بازدید : 88 1392/04/01 نظرات (0)
 شبکه تلویزیونی پرسپولیس در سایه اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی شد.



به گزارش ایسنا، محمد رویانیان در این‌باره گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام کنم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TVتاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافقتنامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلام می‌کنیم.

یونس سرخابی بازدید : 92 1392/04/01 نظرات (0)
برنامه "كوي نشاط" به ميمنت نيمه شعبان ويژه برنامه خود را از راديو ايران پخش مي كند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛اين برنامه، شامل آيتم هاي ويژه طنز و نيز ترانه ها و نقيضه هاي شاد است.

ترانه مناسبتي "يه روز ميايي"سروده محمد اوزي از بخش هاي اصلي اين برنامه است كه خوانندگي آنرا محمد رضا اسماعيلي هنرمند راديو و تلويزيون كشورمان انجام داده است.


"كوي نشاط" ويژه نيمه شعبان به سردبيري و تهيه كنندگي امير عباس اشرف، كارگرداني محمود صابري و نويسندگي محمد اوزي ، شاهرخ باقري نژاد و عباس محبي و آهنگسازي مجتبي تيموري و صدابرداري علي رضا آزادگان مهر و بازيگري گروه بازيگران آن در روز نيمه شعبان دوشنبه 3 تيرماه 92 از ساعت 16:30 به مدت 90دقيقه از راديو ايران پخش خواهد شد.

یونس سرخابی بازدید : 90 1392/04/01 نظرات (0)
 بخش آرشیو سایت «ایران سیما» که برنامه‌های شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی را به صورت آنلاین پخش می‌کند، به دلیل مشکلات سخت‌افزاری غیرفعال است.



به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بخش آرشیو سایت «ایران سیما» از سه‌شنبه - 28 خرداد ماه - به دلیل مشکلات سخت‌افزاری در وب - سرور غیرفعال شده است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در این سایت آمده، در حال حاضر مشکل سخت‌افزاری رفع شده است و در ساعات آینده ویدئوهای روزهای قبل بارگزاری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سایت ایران سیما که فعالیت خود را از بهمن ماه 1383 شروع کرده است، شبکه‌های سراسری تلویزیون، شبکه‌های دیجیتال و برون‌مرزی را به صورت زنده و آن‌لاین پخش می‌کند.

بخش آرشیو این سایت نیز که هم اکنون با مشکل دسترسی مواجه شده است به صورت آزمایشی بر روی سایت قرار دارد.

یونس سرخابی بازدید : 91 1392/04/01 نظرات (0)
 تابستان سال گذشته بود که رادیو فصلی با عنوان رادیو تابستانه کارش را آغاز کرد؛ افتتاح رادیو تابستانه که در مدت زمان کوتاهی رخ داد برای رادیویی‌ها به تعبیر خودشان نقطه‌ی عطفی بود.



به گزارش خبرنگار سرویس رادیو ایسنا، رادیو فصلی رادیویی نوپدید معرفی شد که حول محور موضوعات فصل پخش برنامه‌های خود را از تابستان 91 در فرکانس fmردیف 105.5 شروع کرد.

فاصله تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی شبکه‌ای با عنوان «رادیو فصلی» تا اجرایی شدن آن بسیار کوتاه بود و بی‌تردید همت رضا رضایی، اولین مدیر رادیو فصلی در افتتاح این شبکه بی‌تاثیر نبود.

سابقه نشان داده است برنامه‌های رادیو معمولا پس از چند ماه تازه شنیده و معروف می‌شوند، اما رادیو تابستانه از همان ابتدا شنیده شد.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,868
  • بازدید ماه : 4,696
  • بازدید سال : 31,033
  • بازدید کلی : 782,245
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست