loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 83 1392/04/01 نظرات (0)
برنامه سینمایی "هفت" با اجرای "محمود گبرلو" در ایام ماه مبارک رمضان هم پخش می‌شود.


فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص پخش برنامه سینمایی "هفت" در ایام ماه مبارک رمضان گفت: برنامه سینمایی "هفت" طبق روال گذشته خود نیز در ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

وی همچنین در خصوص جلسه‌ای در خصوص ادامه ویتامین 3، عنوان کرد: جلسه ویتامین 3 به دلیل نبود مدیر شبکه هنوز تشکیل نشده است.

یونس سرخابی بازدید : 81 1392/04/01 نظرات (0)
سریال "فرار از زندان" به تهیه کنندگی محمد مهاجر و کارگردانی ایوب آقاخانی به مدت 21 شب از رادیو نمایش پخش می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر،‌ این نمایش رادیویی بر اساس سریال "فرار از زندان" توسط ایوب آقاخانی تنظیم رادیویی شده که در این زمینه سحر پریا زانی با وی همکاری داشته است.

"فرار از زندان" عنوان سریالی است که داستان آن در مورد دو برادر است، یکی از آن‌ها به خاطر جرمی که مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.

این نمایش با هنرمندی بیش از 60 بازیگر رادیویی و به صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر هر شب ساعت 23:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 13:30 روز بعد خواهد بود.

یونس سرخابی بازدید : 98 1392/04/01 نظرات (0)
مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما گفت: با شروع فصل تابستان عموهای فیتیله‌ای هفته‌ای دو روز میهمان خانه مخاطبان خود می‌شوند.



به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما،‌ علی زارعان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اوایل تابستان برنامه "فیتیله، جمعه تعطیله" روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن تلویزیون می‌روند، عوامل برنامه در تلاشند تا این اتفاق خوب با آیتم های نمایشی و برنامه‌های مفرح و با نشاط همراه باشد.
وی افزود:امسال با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و تعطیلی زود هنگام مدارس سهم بچه ها از برنامه‌های تابستانی شبکه دو افزایش پیدا کرده و ویژه برنامه‌های بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان تدارک دیده شده است.
مدیر گروه کودک و خرسال شبکه دو گفت: در وی‍ژه برنامه‌های تابستانی امسال علاوه بر بحث پر کردن اوقات فراغت موضوعات مختلفی نیز مورد توجه قرار گرفته که از آن ها می‌توان به آموزش مهارت تماشا یا سواد بصری به کودکان و خردسالان اشاره کرد.

یونس سرخابی بازدید : 101 1392/04/01 نظرات (0)
تهیه‌کننده «دروازه بهشت» با بیان اینکه ۸ قسمت اول سریال برای پخش از شبکه تهران آماده شده است گفت: تا دو هفته آینده کار تصویربرداری مجموعه به پایان می‌رسد.



مسعود ردایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره سریال «دروازه بهشت» گفت: تصویربرداری 20 قسمت اول این سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و همزمان کار مونتاژ و صداگذاری آن در حال انجام است.

تهیه کننده «دروزاه بهشت» با بیان اینکه بیش از 80 درصد کار فیلمبرداری شده است افزود: عوامل تولید درحال حاضر در حصار کرج در یکی از مراکز درمانی مشغول فیلمبرداری هستند.

وی اضافه کرد: پس از فیلمبرداری لوکیشن‌های شمال، حصار کرج و تهران بخش‌های بیرونی از جمله راه‌آهن، کلانتری، پزشکی قانونی، مترو و بیمارستان فیلمبرداری می‌شود.

ردایی با اعلام این خبر که تا دو هفته آینده کار تصویربرداری «دروازه بهشت» به پایان می‌رسد تصریح کرد: 8 قسمت اول این سریال برای پخش از شبکه تهران آماده است و پس از اضافه شدن تیتراژ ابتدایی و انتهایی تحویل شبکه می‌شود.

داستان «دروازه بهشت» درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود که این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه ای بزرگ تبدیل می‌شود.
ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را مهدی مظلومی،تصویربرداری مجموعه را ناصر محمود کلایه و تدوین همزمان آن را بهزاد مصلح انجام می‌دهند.

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیر جلالی، رامتین خداپناهی، سحر آربین و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

یونس سرخابی بازدید : 97 1392/04/01 نظرات (1)
 سازنده‌ی برنامه «یک فنجان آرامش» معتقد است: این برنامه بهترین‌ها را برای دور شدن از استرس‌، مثبت‌اندیشی‌، امیدوار بودن و در نتیجه دیدن نیمه پر لیوان را برای مخاطبانش فراهم می‌کند.

مریم فیروزی بیش از 17 سال است که سازنده‌ی برنامه‌هایی برای تلویزیون در حوزه‌ی «بهداشت،‌ سلامت‌ روحی و جسمی» است.

او که این روزها برنامه‌ی «یک فنجان آرامش» را در شبکه تهران دارد‌، در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ با اعلام اینکه این برنامه با حوزه‌ی روانشناسی در ارتباط است، گفت: این برنامه شرایط را برای دوری از استرس مهیا می‌کند. قصد داریم با حضور کارشناسان نخبه به مباحث و موضوعاتی چون فرصت‌ها و تهدیدهایی که فرد ممکن است با آن برخورد کند‌، بپردازیم.

وی درباره‌ی ایده‌ی این برنامه توضیح داد: با توجه به نیازسنجی که انجام دادیم متوجه شدیم حوزه‌ی آرامش و تن آرامی برای مخاطبان اهمیت دارد؛ در همین نیازسنجی نکات و محورهای مهمی که مردم درگیر آن هستند به دست آوردیم و این نیازسنجی باعث شد تا ایده این برنامه شکل بگیرد.

فیروزی با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه بر مبنای نیازسنجی است‌، افزود: این برنامه به شدت مخاطب‌محور است؛ آیتمی طراحی کردیم که سوالات مخاطبان از نزدیک شنیده می‌شوند؛ در این راستا همچنین تلاش کرده‌ایم فضای گرافیکی برنامه و پلی‌بک‌هایی را که پخش می‌شود، دیدنی طراحی کنیم تا بخشی از نیازهای بصری مخاطبان را پاسخ دهیم.

به گزارش ایسنا، «یک فنجان آرامش» روزهای دوشنبه و پنجشنبه از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.

یونس سرخابی بازدید : 98 1392/04/01 نظرات (0)

کارگردان فيلم سينمايي «ندارها» گفت: انگار مسوولان برنامه «ساعت 25» شبکه تهران و برنامه «راديو هفت» شبکه آموزش هيچ اطلاعي از حقوق مادي و معنوي آثار سينمايي ندارند و استفاده بدون اجازه از پلان‌هاي يک فيلم در شأن رسانه ملي نيست.

محمدرضا عرب تهيه کننده و کارگردان فيلم سينمايي «ندارها» در گفت وگو با فارس گفت: از مدتي قبل برخي دوستانم در تماس با من سوال مي‌کردند که آيا حقوق تلويزيوني «ندارها» به تلويزيون فروخته شده است که جواب بنده هم منفي بود، چرا که با وجود تمام علاقه‌‌اي که ما به پخش اين فيلم از رسانه ملي داشتيم و حتي در ديداري با آقاي ضرغامي ايشان از خريد فيلم استقبال کردند، اما اين موضوع هيچگاه محقق نشد.

 

یونس سرخابی بازدید : 133 1392/04/01 نظرات (0)
" بچه های نسبتا بد " ماندگارترین اثر سیروس مقدم در کارنامه کاری او خواهد شد.



"رضا فیاضی" بازیگر " مجموعه " بچه های نسبتا بد" در خصوص حضورش در پروژه "سیروس مقدم " در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که برای اولین بار جلوی دوربین سیروس مقدم ، کارگردان صاحب نام و دوست داشتنی کشورمان رفتم.
وی که ایفاگر نقش" کمالی"  پدر رهی "است، تصریح کرد:ایفا گر نقش پدر"رهی" (سید علی طباطبایی) هستم که او به همراه چند جوان شرور دست به یک سرقت می زنند.
فیاضی اظهار داشت: به عقیده من،" بچه های نسبتا بد " موضوعی بسیار جالب و متفاوت به نسبت دیگرپروژه های تلوویزیون و" سیروس مقدم  " دارد.
سیروس مقدم بازهم موفق می شوداین بازیگر با اشاره به فیلمبرداری سکانسهای خود در چند روز گذشته ، گفت: خیلی دوست داشتم با سیروس مقدم " کار کنم و خوشحالم که او برای چندمین بار هم  با گروه و تیمی بسیار حرفه ای موفق می شود.

امیدوارم" بچه های نسبتا بد"  به ماه مبارک رمضان برسد و فیاضی تصریح کرد: بچه های نسبتا بد " به مناسبت ماه مبارک رمضان ولی با تاخیر بسیاری کلید خورد و امیدواریم به آنتن شبکه یک سیما برسد.

یونس سرخابی بازدید : 91 1392/03/31 نظرات (0)
مجتبي احمدي: امروزه پديده تبليغات در شرايطي مستقل به يك حرفه تخصصي تبديل شده و كارشناسان معتبر اين امر در اقبال و نمود صنايع مختلف تأثير چشمگيري گذاشته‌اند.


بدون شك در روزگاري كه اين پديده گران، بخش اعظمي از بودجه يك مركز توليدي، خدماتي و... را به خود اختصاص مي‌دهد مي‌توان اذعان داشت تبليغات امري جاافتاده در دنياي بيزينس امروز است و نگاه صاحبان كالا به آن متأثر از تأثير آن، بسيار جدي و دقيق است.

در تمام دنيا يكي از پرمخاطب‌ترين رسانه‌ها و قابل دسترس عموم مردم، تلويزيون است كه متخصصان تبليغات آن را در درجه اول اهميت به لحاظ معرفي كالا و تأثير به سرعت در معرفي و شناخت كالا يا خدمات قلمداد مي‌كنند.

یونس سرخابی بازدید : 87 1392/03/31 نظرات (0)
 مدیر تولید سریال «دودکش» از قرار داشتن وضعیت این سریال در مراحل پایانی تصویربرداری خبر داد. به گفته آذین تا ۱۵ تیرماه تصویربرداری سریال به پایان می‌رسد.


محمد صادق آذین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری سریال ماه رمضانی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در مراحل پایانی قرار دارد و امروز عوامل تولید آخرین تصویربرداری از لوکیشن قالیشویی در گلابدره را انجام می‌دهند.

مدیر تولید «دودکش» با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد تصویربرداری کار انجام شده است افزود: از فردا شنبه اول تیر ماه لوکیشن‌های بیرونی از جمله بیمارستان، پارک، مسجد و ... آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مونتاژ 15 قسمت اول سریال انجام شده اضافه کرد: تنها موسیقی و تیتراژ آن‌ برای آماده شدن آن برای پخش از شبکه یک سیما باقی مانده است.

آذین خاطر نشان کرد: تا 15 تیر ماه تصویربرداری سریال «دودکش» به پایان می‌رسد و  امیدوارم در رقابت سخت سریال‌های ماه رمضانی موفق باشد.

داستان این سریال درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند. با این حال هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد.بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی بازیگران این سریال هستند.

«دودکش» سریال 26 قسمتی است که به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای پخش از شبکه یک در ماه رمضان ساخته می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 90 1392/03/31 نظرات (0)
فیلم تلویزیونی «گاهی تلخ؛ گاهی شیرین» به کارگردانی مهدی عابدینی کلید خورد.



به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تله فیلم ملودرام «گاهی تلخ؛ گاهی شیرین» به کارگردانی مهدی عابدینی به تازگی در تهران کلید خورده است و خیابان سنایی حوالی کریمخان نخستین لوکیشن کار بود.

ولی عصر، تهرانپارس، هفت تیر، پارک جمشیدیه و ... لوکیشن‌های بعدی پروژه خواهد بود.

داریوش ارجمند، بهنوش بختیاری، حسام بیگدلو، هایده حائری، رضا بنفشه‌خواه و هنرمند خردسال مبینا آتشی در این تله فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده است: مریم (بهنوش بختیاری) و منصور (بیگدلو) پس از دو سال زندگی مشترک به این نتیجه رسیده‌اند که راهشان از هم جداست و دیگر نمی‌توانند در کنار یکدیگر باشند. آن دو قصد دارند پس از تایید یک دفتر مشاور خانواده از یکدیگر جدا شوند، اما آشناییشان با یک مشاور خانواده با تجربه (ارجمند) و مخالفت او با این اقدام موجب بروز ماجراهایی می‌شود.

تهیه‌کنندگی این تله فیلم را بابک شعاعی برعهده دارد که از جمله طراحان گریم سرشناس سینما و تلویزیون است. عابدینی کارگردان این تله فیلم نیز ساخت تله فیلم‌های «سمفونی تنهایی»، «بهار25» و «همسفران بهار» و نویسندگی 25 فیلمنامه را در کارنامه خود دارد. سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: مدیر تولید: علی رضایی، مدیر تصویربرداری: بهزاد علی آبادیان، طراحان صحنه و لباس: شهریار کلهر، ولی خزایی، نویسنده: مهدی تراب بیگی، بازنویسی: مهدی عابدینی، طراح گریم: دانیال شعاعی، صدابردار: آرش برومند، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: سعید سعیدپور، دستیار دو: پروین صالح یزدانی، منشی صحنه: شیرین شاهین، مدیر تدارکات: سید جواد لاجوردی، عکس: حسن شجاعی، دستیاران تصویر: داریوش طاهری، علی رمضانی، رضا مروتی، بهزاد رجب پور، دستیار طراح صحنه و لباس: بابک قاسمی، جامه دار: فاطمه صفری زاده، دستیار صدا: مصطفی محمودی، اجرای گریم: پدرام روشن، تینا افشار، رسول نعمتی، محمد دینی، دستیار تدارکات: احمد عاشوری، محمود شعاع.

یونس سرخابی بازدید : 85 1392/03/31 نظرات (0)
شبکه آموزش به امکان معرفی هم‌زمان شبکه‌های دیجیتالی رسانه ملی مجهز شده است.



به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، پخش شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران با ابداع قالب گرافیکی در قالب سه قاب متفاوت در سمت چپ پخش زنده شبکه خود، این امکان را به مخاطب می‌دهد که بتواند همزمان از برنامه‌های سایر شبکه‌ها نیز آگاه شود.

این اقدام که به صورت سه قاب کوچک تصویری در سمت چپ تصویر اصلی شبکه آموزش برای دقایقی نمایان می‌شود، تاکنون بارها مورد توجه مخاطبان این شبکه قرار گرفته است و در قالب پیامک‌های خود این موضوع را بارها اعلام داشته‌اند.

یونس سرخابی بازدید : 93 1392/03/31 نظرات (0)
فيلم سينمايي "چه خوبه كه برگشتي" ساخته مهرجويي اين هفته در برنامه هفت نقد مي شود.


محمود گبرلو؛ مجري برنامه سينمايي "هفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران مهمانان و بخش هاي مختلف  اين هفته برنامه "هفت" را اينگونه معرفي كرد:در اين هفته خسرو نقيبي و رضا درستكار منتقدان سينما به نقد و بررسي فيلم سينمايي" چه خوبه كه برگشتي "ساخته داريوش مهرجويي خواهند پرداخت.
وي افزود:بخش ديگر هفت به گفتگو با قربان محمد پور كارگردان و حسين زندباف تهيه كننده اثر" زبان مادري "اختصاص دارد.
گبرلو اظهارداشت: همچنين در بخش پاياني سيد جمال ساداتيان و غلامرضا موسوي با هم به بحث اقتصاد و سينما مي پردازند.
گفتني است؛برنامه سينمايي "هفت" با اجرا و سردبيري محمود گبرلو و تهيه كنندگي علي قانع هر هفته جمعه شب ها از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود.

یونس سرخابی بازدید : 89 1392/03/31 نظرات (0)
برنامه "روز از نو‌" شنبه اول تیر ماه با محوریت خلاقیت کودکان ، ساعت 7 صبح روی آنتن شبکه 2 می رود.



رضا داستانی ( تهیه کننده برنامه " روز از نو " شبکه 2 ) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شنبه اول تیر، با حضور محمود نواب مطلق به مفاهیم اقتصادی در قرآن می پردازیم.
وی اظهار داشت: اعظم فعال ، کارشناس خلاقیت ، در این برنامه در مورد خلاقیت کودکان صحبت می کند.
وی تصریح کرد: آیتم های" سرزمین مادری" و" یکی بود یکی نبود" از دیگر بخش های این برنامه است.
یونس سرخابی بازدید : 92 1392/03/31 نظرات (4)
مدير شبكه رادیویی قرآن اعلام کرد: طرح فراگیر قرآنی "قرآن کتاب زندگی" از شنبه ابتدای تیرماه آغاز و تا شهريورماه ادامه خواهد داشت.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن با بيان اين كه در تابستان  سال جاری طرح فراگیر "قرآن کتاب زندگی "را با موضوع سبک زندگی و اخلاق در  كشور اجرا می‌كنيم، گفت: اين طرح سال گذشته با محوريت سوره" انسان" و با توجه به سبک زندگی قرآنی در سراسر كشور برگزار شد و امسال نيز هم‌زمان باآغاز  فصل تابستان با محوريت  سوره" حجرات"  اجرا می‌شود.

محمدزاده در بخش ديگری از سخنان خود به روند اجرای طرح فراگیر "قرآن, کتاب زندگی"  اشاره كرد و گفت: اين طرح در دو بخش حضوری و غيرحضوری برگزار می‌شود.اجرای حضوری طرح  با شرکت در بخش حفظ سوره مبارکه حجرات است و بخش غيرحضوری اين مسابقه نيز از طريق مسابقه پیامکی هرروز یک سوال و ارسال پاسخ به سامانه پیامکی30000114 دنبال می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 97 1392/03/31 نظرات (0)
ماه تمام،وعده خدا و....عناوین ویژه برنامه های شبکه تهران در نیمه شعبان مصادف با ولادت با سعادت حضرت مهدی ( عج) است که در شب و روز عید بر روی آنتن می رود.



به گزارش روابط عمومی شبکه تهران ، ماه تمام عنوان برنامه زنده ترکیبی  از گروه معارف شبکه تهران است که به مدت 60 دقیقه پخش می شود. در این برنامه حجت الاسلام رنجبر به بحث و بررسی پیرامون موضوع وظایف منتظر ان و مهدویت می پردازد . مجید یراق بافان اجرای و محمد رضا ماندگاران  تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارند. گروه تواشیح ، وله های شاد و.... دیگر آیتم های این برنامه است. 

وعده خدا  عنوان برنامه ای تولیدی از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت مهدی ( عج) را  در حسینیه شهدای بسیج پوشش تصویری می دهد. این مراسم در جمع دوستداران اهل بیت ( ع) با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع انتظار و معرفی شخصیت والای حضرت مهدی ( عج) و مولودی خوانی حاج سعید حدادیان ،  حاج حسین سیب سرخی ،محمد حسین حدادیان تهیه و تولید شده است و هادی آشتیانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام برگزار شده است.همچنین از غروب شب نیمه شعبان 15 وله 5 دقیقه ای مولودی از مداحان اهل بیت ( ص ) محمود کریمی ، سید مجید بنی فاطمه ، حاج سعید حدادیان ، محمد طاهری تا روز ولادت پخش می شود.

گروه اجتماعی نیز جشنی به مناسبت نیمه شعبان تدارک دیده است که در این ایام پخش می شود.

یونس سرخابی بازدید : 387 1392/03/31 نظرات (0)
برنامه زیگزاگ امشب ۳۱ خرداد ساعت ۲۲:۴۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.



در برنامه این هفته از دانلود غیرقانونی یک سریال پر طرفدار توسط کاربران اروپایی و آمریکایی گرفته تا فیلم موزیکال جکی چان و صحبت‌های مهدی فخیم زاده درباره پست ریاست سازمان سینمایی در بخش یک خط زیگزاگ مورد توجه قرار گرفته است.

در بخش تونل زیگزاگ به مصاحبه جالب خانم فریبا متخصص درباره وضعیت سینمای ایران و روح الله حجازی درباره تشابه اسمی فیلمش با فیلم خصوصی در کنار حمله جرج لوکاس و استیون اسپیلبرگ دو یار قدیمی سینمای هالیوود درباره وضعیت نابهنجار سینمای آمریکا از نظر آنان پرداخته شده است.

در بخش ذره بین هم نقش صداوسیما، رسانه‌ها و اهالی سینما در شکل گیری حماسه سیاسی مورد مداقه قرار گرفته است.

زیگزاگ این هفته را می‌توانید روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نمایش مشاهده کنید. این برنامه ساعت ۱۰:۴۰ و ۱۴:۴۰ شنبه بار دیگر پخش می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 93 1392/03/31 نظرات (0)
عموهای فیتیله‌ای جمعه ( 31 خرداد ) میهمان ارگ امیر سپهسالار دامغان می‌شوند تا از زندگی مردم در این قلعه تاریخی گزار ش تهیه کنند. ‌



به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی با اعلام این خبر گفت: ارگ امیر سپهسالار از داشته‌های ارزشمند فرهنگی دامغان است که معماری آن به دوره ساسانی و اشکانی باز می گردد؛‌جالب این‌که حیات هنوز در این بنای پر رمز و راز ادامه دارد و تعدادی از مردم دامغان این قلعه تاریخی را برای زندگی انتخاب کرده¬اند.
وی با بیان این‌که در واپسین روزهای بهار و به بهانه آغاز فصلی جدید "فیتیله، جمعه تعطیله" رنگ و بوی تابستانی  به خود می‌گیرد، افزود: این هفته عموهای فیتیله‌ای ترانه‌های تابستانی شاد و پر نشاطی درباره تابستان اجرا می‌کنند، همچنین با اجرای نمایش مکتب‌خانه درباره ویژگی‌ها و میوه‌های این فصل با مخاطبان خود صحبت می‌کنند. 
مسلمی گفت: عموها این هفته با یک پیام بهداشتی به خانه مخاطبان خود می‌روند،‌ آن‌ها تلاش می‌کنند تا با اجرای نمایش اتاق عمل نکاتی را درباره بهداشت دهان و دندان به بچه‌ها و بزرگترها یادآوری کنند..
به گفته این کارگردان و بازیگر عموهای فیتیله‌ای این هفته در بخش "یک بازی،‌یک خاطره" به معرفی بازی وسطی می پردازند، همچنین نمایش‌های  "سرخپوست‌ها" و "سیرک عموهای فیتیله‌ای" را نی اجرا می‌کنند.
مسلمی افزود: این هفته در قالب ترانه‌ای زیبا به موضوع کوچ عشایر عزیز ایران در فصل تابستان می پردازیم؛ در پایان برنامه نیز با بچه‌ها درباره کودکان کار صحبت کرده و سرودی با همین مضمون اجرا خواهیم کرد.
"فیتیله، جمعه تعطیله" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که جمعه ها از ساعت 14 روی آنتن تلویزیون می‌رود.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,368
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,031
  • بازدید ماه : 3,859
  • بازدید سال : 30,196
  • بازدید کلی : 781,408
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست