loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 145 1392/03/31 نظرات (0)
فیلم تلویزیونی "بیست را از من نگیر" به کارگردانی "کاظم راست گفتار" آماده پخش در مرکز سیما فیلم است.



"عباس محبوب" بازیگر تله فیلم "بیست را از من نگیر" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: در این پروژه تلویزیونی بازیگرانی چون "محمدرضا هدایتی"،"رامین ناصرنصیر"،"شهروز ابراهیمی" و "میرطاهر مظلومی" به ایفای نقش می پردازند.

وی اظهار داشت: این فیلم تلویزیونی با موضوع اجتماعی روایتگر داستان زندگی یک دانش آموز بوده که با ماجراهایی در مدرسه خود روبرو می شود.
وی افزود: "حمیدرضا رحیم زاده" مدیر تصویربرداری و "امیرحسین غفاری" دستیار اول کارگردانی این پروژه را بر عهده دارند که با "کاظم راست گفتار" همکاری می کنند.

یونس سرخابی بازدید : 95 1392/03/30 نظرات (0)
امام جمعه شهر كرمان و استاندار اين استان از رسانه ملي به خاطر تلاش براي برگزاري انتخاباتي پر شور قدرداني كردند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  حجت الاسلام و والمسلمين جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمان از تلاشهاي صدا و سيماي مركز كرمان در انعكاس شور حضور مردم اين استان در انتخابات 24 خرداد قدرداني كرد.

مهندس نجار استاندار كرمان نيز در گفتگو با خبرنگار خبر كرمان از صدا و سيما براي انعكاس شايسته حماسه پرشور مردم استان در انتخابات 24 خرداد قدرداني كرد . وي با اشاره به نقش ارزنده صدا و سيما در شناخت مردم از  كانديداها و برنامه هاي آنها ،برگزاري مناظره ها و پخش فيلم ها و زندگينامه هاي آنها را در حضور آگاهانه مردم در پاي صندوق هاي رأي موثر دانست . وي همچنين برنامه ريزي دقيق و منسجم صدا و سيماي مركز كرمان در مراحل مختلف و روز انتخابات را سبب خلق حماسه سياسي گسترده مردم كرمان و مشاركت 77.3 درصدي مردم استان كرمان در انتخابات را حاصل اين برنامه ريزيها خواند.

یونس سرخابی بازدید : 92 1392/03/30 نظرات (0)
شبكه ي استاني صداي مركز قزوين به مناسبت ميلاد حضرت وليعصر (عج) همراه با منتظران حضرتش خواهد بود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛اين ويژه برنامه ها با هدف گراميداشت عيد نيمه شعبان و ايجاد فضاي شاد در خانواده ها از شبكه ي استاني صداي مركز قزوين پخش مي شود.

ويژه برنامه " ميلاد موعود " كه شامل بخش هاي مختلفي همچون اجراي موسيقي، منقبت خواني، شعر و دكلمه خواني ، گزارش مردمي، گزارش ويژه، نمايش جشن هاي محلي و مسابقه پيامكي است  به تهيه كنندگي آمنه پاكدامن به مدت 120 دقيقه در روز نيمه شعبان از ساعت 9 تا 11 از شبكه ي استاني صداي مركز قزوين پخش خواهد شد.
راديو قزوين در شب نيمه ي شعبان نيز ويژه برنامه اي را براي عاشقان آن حضرت تدارك ديده است . شب نيمه شعبان از شبهايي است كه شيعيان آن را احياء مي دارند . ويژه برنامه «درانتظار صبح» مراسم ويژه ي اين شب را براي مخاطبان پخش مي كند.
اين برنامه شامل بخش هاي مختلفي همچون ارتباط زنده با مسجد جمكران، پخش دعاي جوشن كبير، دعاي كميل، مراسم قرآن به سر گرفتن، گزارش مردمي و گزارش شب ميلاد است كه از شبكه ي استاني صداي مركز قزوين پخش مي شود.
ويژه برنامه ي «درانتظار صبح» با هدف معرفي مكتب انتظار در زندگي شيعيان ، تبيين نقش منجي در هدايت و سعادت جامعه، تشريح زندگينامه ي حضرت وليعصر و وظايف منتظران ظهور از شبكه ي استاني صداي مركز قزوين پخش خواهد شد.
اين ويژه برنامه به تهيه كنندگي اكرم السادات ميري و رضا داداشي از ساعت 19 شب نيمه شعبان آغاز مي شود و تا اذان صبح روز نيمه ي شعبان ادامه خواهد داشت.
یونس سرخابی بازدید : 98 1392/03/30 نظرات (0)
تهیه‌کننده و مجری برنامه «جمعه‌به‌جمعه، خونه‌به‌خونه» گفت: دوشنبه سوم تیرماه،با تدارک ویژه‌برنامه‌های شاد و جذاب به مناسبت میلاد باسعادت حضرت قائم(عج) جشن می‌گیریم.




مجید قناد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،در خصوص ویژ‌ه‌برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» در روز ولادت حضرت قائم (عج)، دوشنبه سوم تیرماه، گفت: ما هر هفته برنامه را با موضوع مشخصی روی آنتن می‌بریم و در ویژه برنامه این هفته با توجه به ایام شعبانیه سرود‌های ویژه‌ای در این خصوص داریم و در نمایش‌های خود به مهربانی و مهرورزی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: در کنار همه آیتم‌های متفاوت و جذاب برنامه، مسابقه نیز داریم که به صورت حضوری، پیامکی و تلفنی داریم و برنامه راس ساعت 9:30 دوشنبه سوم تیرماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

تهیه کننده «جمعه‌به‌جمعه، خونه‌به‌خونه» افزود:این برنامه در استان اصفهان و با حضور کودکان اصفهانی برگزار می‌شود که با کمک همکاران خوبیم در مرکز صدا و سیمای استان اصفهان تمام کودکان ایران می‌توانند به صورت زنده از شبکه دو و شبکه استانی اصفهان برنامه ما را ببینند.

وی با تاکید براینکه عموقناد و گروه ه در برنامه «جمعه به جمعه» به استعدادهای خاص کودکان و خردسالان پرداخته و نخبه‌های این گروه سنی را به جامعه معرفی می‌کند، اظهار داشت: تلاش داریم با کمک مشاوران برجسته کودک و همچنین آموزش‌های جامع و موثر برای کودکان فضایی را فراهم کنیم که بتوانند از آن به نحو احسنت استفاده کنند و پس از دیدن هر بار برنامه ما به معلومات آن‌ها در کنار شادی و نشاطشان افزوده شود.

برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما، جمعه هر هفته از ساعت 9:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود، همچنین به مناسبت ایام شعبانیه و ولادت امام مهدی(عج) این برنامه دوشنبه ساعت 9:30،‌برنامه‌ای ویژه در استان اصفهان دارد که از شبکه دو به صورت زنده پخش می‌شود.

یونس سرخابی بازدید : 105 1392/03/30 نظرات (0)
مدیر گروه كودك و خردسال شبكه دو از تلاش برای افزایش سواد مردم در ویژه برنامه‌های تابستانی این گروه از جمله "سينما صبحانه" و "سينما آفتاب" خبر داد.



علی زارعان مدیر گروه كودك و خردسال شبكه دو درباره ویژه‌ برنامه‌های تابستانی این گروه به خبرنگار مهر گفت: تابستان امسال 180 فيلم سينمايي كودك و نوجوان در قالب برنامه‌هاي "سينما صبحانه" و "سينما آفتاب" روي آنتن تلويزيون مي‌رود.

وی افزود: هدف ما فقط پر كردن اوقات فراغت كودكان نيست و براي اين وي‍ژه برنامه‌ها باكس‌هايي را طراحي كرديم كه هم به سواد بصري كودكان كمك كند و هم بتواند فضايي شاد و تابستاني براي بچه‌ها فراهم كند.

زارعان ادامه داد: برنامه صبحگاهي سينما صبحانه به سردبيري بهاره جهان دوست و اجراي فاطمه اميني (خاله گلی) و سينما آفتاب نيز با اجراي عمو مهربان (مجتبي ظريفيان) روي آنتن مي‌رود. در اين برنامه‌ها مفاهيم مختلفي مورد توجه قرار مي‌گيرد كه از اصلي ترين آن‌ها مي‌توان به كار و مهارت تماشا يا سواد بصري اشاره كرد.

این مدیر گروه شبكه دو در پايان یادآور شد: در دل برنامه‌هايی كه پيش و پس از فيلم سينمايي روي آنتن مي‌روند، با بچه‌ها درباره مشاغل و مهارت‌هاي مختلف هم گفتگو كنيم.

یونس سرخابی بازدید : 84 1392/03/30 نظرات (0)
 رییس‌جمهور منتخب ملت ایران در دیدار با عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت که نگاه‌ها در کشور باید معطوف به آینده باشد.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی تاکید کرد که فرصتی مغتنم برای گسترش آرامش در کشور و حل مشکلات مردم فراهم شده است و از رسانه‌ها از جمله صدا و سیما انتظار می‌رود در جهت حفظ و گسترش این فرصت تلاش کنند.


وی با بیان اینکه "نگاه‌ها در کشور باید معطوف به آینده باشد"، تصریح کرد: باید هرچه را که بوده، برای گذشته گذاشت و برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی از مسیر اعتدال تلاش کرد.

بر اساس این گزارش، ضرغامی نیز در این دیدار که در محل استقرار موقت رئیس‌جمهور منتخب مردم برگزار شد با تبریک به حسن روحانی، آمادگی صدا و سیما را برای همکاری با دولت آینده اعلام کرد.

رییس سازمان صدا و سیما همچنین پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی بزرگ برای کشور دانست.

یونس سرخابی بازدید : 94 1392/03/30 نظرات (0)
فیلم سینمایی "پس از جشن عروسی" به كارگرداني سوزان بیر و تهيه كنندگي سیزه گراوم یورگنسن پنجشنبه (30 خرداد) ساعت 21 روي آنتن تلويزيون مي‌رود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو،اين فيلم سينمايي محصول مشترك كشورهاي دانمارک، سوئد، انگلستان و نروژ است. 

در خلاصه "پس از جشن عروسي " آمده است:  "ایلش" مردی خیر خواه است که در هند زندگی می کند. او در مناطق فقیر نشین هند به خدمت رسانی مشغول است. تمام سرمایه و توان خود را صرف آنها کرده است. اما پس از مدتی تصمیم می گیرد از کمک مالی یک سرمایه گذار به نام "یورگن" بهره گیرد. یورگن می خواهد بعد از مذاکره با ایلش قرارداد را منعقد کند. وقتی ایلش به دفتر کار او می رود؛ بنا به دلایلی مذاکرات آنها در روز اول به نتیجه نمی رسد. فردای آن روز جشن عروسی دختر یورگن است. از این رو او ایلش را دعوت می کند که در این مراسم شرکت کند. وقتی ایلش در این جشن شرکت می¬کند ؛ متوجه می شود.

یونس سرخابی بازدید : 119 1392/03/30 نظرات (0)
برنامه طرح قرآنی "1447" با حضور استادان برجسته قرآنی حافظان کل قرآن از شنبه از شبکه آموزش روی آنتن می رود.


"میثم تربتی" تهیه کننده برنامه قرآنی "1447" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه شبکه قرآن چند سالی است که صاحب طرح "1442" قرآنی بوده است این برنامه علاوه بر شبکه آموزش، از شبکه های مختلف چون ملی،3، تهران، پخش خواهد شد.
وی اظهار داشت: این برنامه به صورت زنده با حضور اساتید قرآن از جمله استادیار "زرنگار"، "استاد آقایی"،"استاد کریمی"،"استاد شرفی" و "استاد اسلامی" از حافظان معروف و برجسته قرآنی از شبکه آموزش پخش می شود.

"تربتی" در مورد آیتم این برنامه 40 دقیقه ای تصریح کرد: در برنامه قرآنی "1447" سعی کردیم گزارشی از نخبگان قرآنی و حافظان کل قرآن که در سن نوجوانی موفق به کسب این هدیه اللهی شدند نیز بهره ببریم.

گفتنی است، این برنامه از شنبه اول تیر هر روز در ساعت 15 به مدت 40 دقیقه از شبکه آموزش پخش می شود.

یونس سرخابی بازدید : 90 1392/03/30 نظرات (0)
استاد ارتباطات دانشگاه تهران برپايي مناظرات تلويزيوني را ابتكاري موفق از سوي صدا و سيما ارزيابي كرد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ دكتر فواد ايزدي  عضو هيئت علمي دانشگاه تهران گفت: عملكرد رسانه ملي در برنامه هاي تبليغي نامزدها و برگزاري مناظرات بسيار خوب و قابل تقدير بود.

اين استاد علوم سياسي و ارتباطات در دانشگاه تهران افزود: برگزاري مناظرات تلويزيوني و تبليغات نامزدها در راديو و تلويزيون ابتكاري خوب از سوي رسانه ملي بود و روند ارتقاء و نظم در مناظرات نشان داد صدا و سيما در امر تبليغات تلويزيوني به سرعت و رو به رشد عمل مي كند.
وي تبليغات تلويزيوني و راديويي نامزدها را در بالا بردن شناخت و انتخاب اصلح بسيار موثر دانست و افزود مردم با اين روش بهتر توانستند فرد مورد نظر خود را انتخاب كنند.

یونس سرخابی بازدید : 116 1392/03/30 نظرات (0)
برنامه "فرش سپید" پنجشنبه 30 خرداد ساعت 17:50 میزبان خواننده ای نوجوان خواهد شد.



مسعود ساکت اف(تهیه کننده برنامه "فرش سپید" شبکه 2) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: "فرش سپید" پنجشنبه 30 خرداد با محوریت اوقات فراغت نوجوانان روی آنتن شبکه 2 می رود.
وی اظهار داشت: پنجشنبه، دو تن از بچه هایی که سه شنبه و چهار شنبه رای آوردند و در مسابقه، میهمان برنامه می شوند.
وی تصریح کرد:رضا بیات خواننده نوجوانی است که پنجشنبه میهمان برنامه "فرش سپید" می شود.
گفتنی است: "فرش سپید" پنجشنبه ساعت 17:50 روی آنتن شبکه 2 می رود.

یونس سرخابی بازدید : 82 1392/03/30 نظرات (0)
بازی در اپیزود چند روز معمولی از مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را فقط به خاطر نقش آن پذیرفتم.



"مهدی صبائی" بازیگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای اولین بار است که با نوید مهین دوست که به عنوان یک کارگردان بسیار مستعد و کار بلد
کار می کنم و سابقه بازی من در مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" به 2 سال قبل باز می گردد که البته شخصیت داستانی بسیار متفاوتی دارد و با وجود آنکه بازی در این مجموعه دستمزد ؟ داشت ولی به خاطر نقش آن را پذیرفتم.

وی افزود: مجموعه " شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مخاطبان باز کند زیرا بیشتر مسائلی که مردم با آن سر کار دارند را بررسی می کند و در این کار ما حداقل روزی 10 تا 12 ساعت جلوی دوربین هستیم البته هیچ گاه کیفیت کار را فدای سرعت نمی کنیم.

صبائی عنوان کرد: داستان این فیلم مربوط به زن و شوهری است که بچه ای دارند که سرطان خون گرفته و بدنبال آمپول هستند تا حال او خوب شود اما خرج و دخل آنها جوابگوی درمان نیست.

گفتنی است: علاوه بر حضور مهدی صبائی مروارید رمضانی رضا ناصحی رضا نجفی و روح اله محرابی از بازیگران این اپیزود هستند.

یونس سرخابی بازدید : 103 1392/03/30 نظرات (1)
 روزنامه «وال استریت ژورنال» در مقاله‌ای به بررسی میزان اقبال مخاطبان خاورمیانه و کشورهای آفریقای شمالی به دو شبکه خبری الجزیره و العربیه پرداخت که نتایج حاکی از برابری مخاطبان این دو شبکه دارد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «وال استریت ژورنال» در مقاله‌ای که روز چهارشنبه منتشر کرد، به موضوع رقابت همیشگی شبکه‌های خبری عرب‌زبان جهان پرداخت.

در این مقاله، میزان مخاطبان دو شبکه خبری "الجزیره" و "العربیه" با یکدیگر مقایسه شده‌اند. در این مقاله گزارش مشکوک شبکه الجزیره مبنی بر کسب بیشترین مخاطبان در منطقه خاورمیانه که چندی پیش منتشر شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

یونس سرخابی بازدید : 108 1392/03/30 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، فیلم سینمایی «به نام گل سرخ» به کارگردانی فیاض موسوی در ژانر علمی اجتماعی ساخته شده است.



فیلم تلویزیونی «به نام گل سرخ» به تهیه کنندگی علی حجازی مهر و با نقش آفرینی سام رخشانی، غزل صارمی، کیکاووس باکیده و پرویز پورحسینی سال 1386 در مرکز سیما فیلم ساخته شده است.

در خلاصه این فیلم آمده دکتر مسعود آذری دانشمند جوان انرژی اتمی ایران است که در حال تکمیل تحقیقات خود روی یکی از پروژه است. پروفسور کریمان مسئول هماهنگی سازمان از او می‌خواهد روی پروژه ساخت ژنراتورایزوتوپی، به طول عمر بیماران سرطانی کمک کند. همزمان همسر پزشک از او می خواهد که همراهش به انگلستان برود و یا اینکه او را طلاق بدهد.

گفتنی است؛ این فیلم روز جمعه 31 خرداد ماه ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می‌رود.

یونس سرخابی بازدید : 123 1392/03/30 نظرات (0)
 «راديو ترجمه» راه‌اندازي شد.
محمدرضا اربابي، مديرعامل مؤسسه سپهر ترجمان انديشه، با اعلام اين خبر به ايسنا، گفت: راديو ترجمه خدمتي است نوين از صنعت ترجمه که به همت مؤسسه سپهر ترجمان انديشه راه‌اندازي شده است. اين خدمت گامي نوين در عرصه گسترش رسانه‌هاي تخصصي حوزه صنعت ترجمه به حساب مي‌آيد.
او عنوان کرد: اين رسانه با هدف ايجاد تريبوني متنوع از اخبار حوزه ترجمه و براي دسترسي آسان جامعه ترجمه به اين اخبار راه‌اندازي شده است.

یونس سرخابی بازدید : 94 1392/03/30 نظرات (0)
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت علي اكبر عليه السلام و روز جوان از شبكه هاي سيما پخش مي شـود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني  پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد  مصادف با سالروز ولادت حضرت علي اكبر عليه السلام و روز جوان از شبكه هاي سيما پخش مي شـود.

یونس سرخابی بازدید : 104 1392/03/30 نظرات (0)
 شبکه ماهواره‌ای "النهار" مصر در طرح استقبال از ماه مبارک رمضان اقدام به پخش 10 سریال موفق و برتر سابق خود می‌کند.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه ماهواره‌ای النهار مصر در نظر دارد، در ماه مبارک رمضان مجموعه‌ای از برترین سریال‌های مصری کشورهای عربی در رمضان‌های سال‌های قبل را به دوستداران سریال‌های عربی هدیه کند.

به گزارش شبکه خبری الیوم السابع، این شبکه تلویزیونی در طرح استقبال از ماه مبارک رمضان،‌ مجموعه‌ای از مشهورترین و موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی که قبلا از این شبکه پخش شده و از سوی مخاطبان از استقبال خوبی برخوردار شده است را قبل از شروع ماه رمضان امسال برای مخاطبان خود به نمایش می‌گذارد.

این شبکه تصمیم دارد از ابتدای ماه جولای تا ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز سه قسمت از سریال‌های سال‌های قبل را به نمایش بگذارد.

سریال‌های «گروه نجات‌»، «آدم و لیموناد»‌، «اصرار» ‌، «خطوط قرمز‌»، «همسر چهارم»‌، «فریب‌»، «ریشه‌ها»‌، «نفر سوم» و «شماره ناشناس» از جمله این سریال‌ها هستند.

یونس سرخابی بازدید : 107 1392/03/30 نظرات (0)
تصویربرداری سریال ماه رمضان شبکه سه سیما این روزها در غرب تهران و در دبیرستان دخترانه‌ی عفاف در حال پیگیری است.



به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عوامل سریال «مادرانه» چند روزی است با حضور در مدرسه‌ی عفاف صحنه‌ها و سکانس‌های مربوط به بازی مهدی سلطانی، شقایق فراهانی و هستی مهدوی را پیگیری می‌کنند.

سعید نعمت‌الله نیز به عنوان نویسنده‌ «مادرانه»، با حضور در صحنه‌ها در جریان تصویربرداری این سریال قرار دارد و عوامل را برای ایجاد روند مطلوب یاری می‌کند.

تعداد صفحات : 160

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,497
  • بازدید ماه : 4,325
  • بازدید سال : 30,662
  • بازدید کلی : 781,874
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست