loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 122 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 102 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 87 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 88 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 93 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 114 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 110 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 90 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 126 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 100 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 111 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 87 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 112 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 109 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 122 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 119 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 124 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 273 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 127 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 148 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 67 1392/08/26 نظرات (0)

مجری برنامه صبحگاهی‌ "صبحی دیگر" با اشاره به اینکه این برنامه سعی دارد در کنار رویکرد آگاهی‌بخشی ایجاد نشاط هم بکند، تاکید کرد مردم حوصله گفتگوهای بلند و بخش‌های کارشناسی بیش از 10 دقیقه را ندارند.

نیما کرمی مجری برنامه صبحگاهی "صبحی دیگر" در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تفننی بودن برنامه‌های تلویزیون برای مخاطبان و فاصله گرفتن از مسئولیت آگاهی‌بخشی اظهار کرد: تفنن به ذات بد نیست و تفریح است اما متاسفانه برخی برنامه‌های تلویزیونی نه تنها رویکرد اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی ندارند بلکه تفنن هم ایجاد نمی‌کنند و عموما پیام و نشاط هم ندارند.

مردم باید شریک برنامه‌های زنده شوند

وی درباره ویژگی برنامه‌های صبحگاهی گفت: شادابی، امیدبخشی، انرژی و ارائه اطلاعات از مواردی است که باید در یک برنامه صبجگاهی باشد و هدف تنها آنتن پر کردن نیست و اینکه مهمانی بیاید و مدت طولانی مطالبی ارائه دهد و برود اثرگذاری نخواهد داشت بلکه باید مردم در برنامه‌های زنده مشارکت داشته باشند.

کرمی یادآور شد: هر گفتگویی هر چند جذاب و مفید بعد از 10 دقیقه، مخاطبان را خسته می‌کند و نباید موضوعات کارشناسی در برنامه‌های تلویزیونی طولانی شود و وجود آیتم‌های مختلف در یک برنامه از این جهت قابل اهمیت است.

آموزش غیرمستقیم سبک زندگی در "صبحی دیگر"

این مجری با بیان اینکه ما در برنامه "صبحی دیگر" همه تلاشمان را کردیم تا مردم را با هدف اطلاع رسانی شاداب کنیم، تأکید کرد: این برنامه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود ولی به معنای قلم و کاغذ گذاشتن مقابل مخاطب نیست و رسانه‌های امروز باید آموزش غیرمستقیم داشته باشند. ما در این برنامه تلاش کردیم به صورت غیر مستقیم اما ملموس سبک زندگی مناسب، مطالعه کتاب‌های مفید، فرزندپروری و ... را به مردم ارائه کنیم و از روش‌های مختلفی بهره بردیم. به طور نمونه طرح سوال و بیان عقاید گوناگون از سوی خود مردم هم گونه‌ای از آموزش است.

وی مهمترین ویژگی "صبحی دیگر" را صداقت خواند و عنوان کرد: این برنامه بخشی از زندگی مردم است و حس خوبی به مردم می‌دهد. وقتی مردم احساس کنند برشی از زندگی خود را در برنامه‌های تلویزیونی تماشا می‌کنند همذات‌پنداری کرده و با برنامه همراه می‌شوند. آیتم‌های مختلف برنامه مانند موسیقی شاد، حرف‌های منطقی و علمی، آموزش‌ها، شیطنت‌ها، ارتباط مجریان با مخاطبان و ... از مواردی هستند که تاکنون توانستند مخاطبان زیادی را با خود همراه کنند.

دنبال ستاره‌پروری نیستیم

کرمی ادامه داد: تهیه‌کننده ما به شناسایی و بررسی نظرات مخاطبان می‌پردازد. محورها و تصمیم‌گیری برای دعوت از مهمانان نیز در اتاق فکر با حضور کارشناسان و جوانان خوش‌فکر و با بررسی و مخاطب‌سنجی تعیین می‌شوند. رویکرد ما آموزشی است و در دعوت از مهمانان هم این موضوع مورد نظر قرار می‌گیرد و اگر ستاره‌ای هم در برنامه حضور می‌یابد به دنبال مطالب سطحی و ستاره‌پروری نیستیم و رویکرد آموزشی را مدنظر داریم.

این مجری که "صبحی دیگر" را به همراه علی نیکزاد اجرا می‌کند، درباره این همکاری اظهار کرد: اصولا اگر زندگی واقعی روی آنتن آورده شود برنده خواهیم بود. ارتباط من و علی نیکزاد هم همانطور که در برنامه دیده می‌شود کاملا دوستانه است و خارج از این برنامه با هم ارتباط زیادی داریم.

مجری باید صادق باشد

وی با یادآوری اینکه مجریان برنامه‌های تلویزیونی هم مانند همه مردم دغدغه‌ها و مشکلات زیادی دارند، تصریح کرد: مجریان باید سعی کنند دغدغه‌ها و مشکلات شخصی آنها در نحوه اجرایشان اثر نگذارد اما مردم ما باهوش بوده و متوجه حال و هوای مجریان می‌شوند و در بسیاری موارد با آنها همدردی هم می‌کنند که این موضوع حال و هوای خاصی دارد. تلویزیون ما مخاطبان هوشیاری دارد، نکته اصلی که باید در اجرای هر برنامه‌ صبحگاهی مثل "صبحی دیگر" رعایت شود، صداقت مجری است. اگر یک مجری آن هم در یک برنامه مستقیم، خودش نباشد مخاطب هوشیار به زودی متوجه خواهد شد.

کرمی در زمینه بازخوردهایی که از مخاطبان این برنامه دریافت می‌کنند، عنوان کرد: مردم لطف زیادی به ما دارند و طبق نظرسنجی‌ها این برنامه صبحگاهی توانسته در میان مردم جا باز کند. این برنامه وبلاگ طرفداران و صفحه فیسبوک طرفدارانی هم دارد که حتی ما مدیران آنها را نمی‌شناسیم و با انرژی این برنامه را همراهی می‌کنند.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 3,573
  • بازدید سال : 37,244
  • بازدید کلی : 788,456
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست