loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 95 1392/04/08 نظرات (0)

گروه معارف شبکه دو با تدارک برنامه‌های «ماه‌ترین ماه»،‌ «کوی محبت»، ‌پخش سخنرانی مذهبی و ترتیل قرآن توسط نوجوانان به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.




«محسن حبیبی» مدیر گروه معارف شبکه دو در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: شبکه زندگی توجه ویژه خود را به نوجوانان رأی اولی معطوف کرده، در همین راستا از اول ماه مبارک ویژه برنامه «ماه‌ترین ماه» را برای  این گروه سنی روی آنتن می‌فرستند.

وی افزود: این برنامه سحرگاهی که به تهیه‌کنندگی حامد جواد‌زاده و اجرای عبدالله روا و اکرم محمدی خواه پخش می‌شود، ‌در 60 دقیقه به  موضوعات معنوی مرتبط با قرآن و ادعیه های ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

 وی تصریح کرد: فرصتی فراهم شده تا پسرها و دخترهایی که امسال برای اولین بار روزه می‌گیرند لحظه‌های خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

به گفته وی در برنامه ریزی ویژه برنامه رمضان امسال نوجوانان به عنوان مخاطبان اصلی شبکه زندگی مورد تاکید قرار گرفته و تلاش شده تولیدات این حوزه با دیگر برنامه های سیما در حوزه بزرگسال متفاوت باشد.

مدیر گروه معارف شبکه دو گفت: رمضان امسال در قالب برنامه «کوی محبت» با نجف اشرف ارتباط زنده برقرار کرده و دل روزه داران را راهی حرم حضرت علی علیه السلام می‌کنیم.

حبیبی با بیان این‌که این برنامه در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 20 تا 20:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود، افزود: سید مصطفی موسوی تهیه کنندگی و اجرای کوی محبت را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: «کوی محبت» که دو سال گذشته نیز از همین شبکه پخش شده امسال با تغییرات مهمی مواجه شده، زمان برنامه افزایش یافته و آیتم‌های ویژه‌ای در این برنامه پیش بینی شده است.

مدیر گروه معارف شبکه زندگی اضافه کرد: یکی از این آیتم‌های به یاد ماندنی ‌«نشانه‌های او» نام دارد؛ امسال برای نخستین بار در قالب این آیتم به سراغ  اصحاب، یاران و نواب خاص حضرت صاحب الزمان (عج) رفتیم که در جای جای عراق مدفون هستند و تا امروز کمتر کسی به آن ها توجه کرده است.

به گفته وی این آیتم در 15 قسمت 14 دقیقه‌ای به معرفی این بزرگواران می‌پردازد.

حبیبی درباره برنامه بچه‌های مسجد نیز گفت: این برنامه نوجوانانه با همان رویکرد قبلی به آنتن تلویزیون سپرده می‌شود،‌ قصد داشتیم زمان پخش این برنامه را افزایش دهیم که متاسفانه به دلیل فشردگی کنداکتور و پخش طرح 1447 برنامه‌های ماه مبارک رمضان این خواسته محقق نشد.

وی گفت: طرح 1447 برنامه‌ای برای حفظ جزو 29 قرآن است که در شبکه‌های مختلف سیما به طور متمرکز پیگیری می‌شود، شبکه دو نیز با توجه به مخاطب و رویکرد خودش این برنامه را به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی تولید کرده و به زودی روی آنتن می‌برد.

حبیبی افزود: این برنامه که پارسال به حفظ جزو 30 قرآن اختصاص داشت امسال بر حفظ جزو 29 تمرکز دارد و پخش آن تا 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این شبکه می‌توان به ترتیل قران توسط نوجوانان اشاره کرد که هر روز از ساعت 19 تا 20 از شبکه دو پخش خواهد شد.

وی پخش سخنرانی مذهبی را از دیگر برنامه‌های گروه معارف اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته رمضان امسال شیخ حسین انصاریان در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای به موضوعات مرتبط با اخلاق می‌پردازد.

وی گفت: آمادگی داریم برنامه قصه‌‌های ماه که کودکان را مخاطب قرار داده و در قالبی نو به زندگی معصومین می‌پردازد برای پخش در اختیار گروه کودک قرار دهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 796
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,459
  • بازدید ماه : 3,287
  • بازدید سال : 29,624
  • بازدید کلی : 780,836
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست