loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 50 1392/10/17 نظرات (0)

شبکه های سیما در دهه فجر برنامه های زیادی برای این ایام در نظر گرفته است.

در نشست معرفی ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی فجر تلویزیون اعلام شد: برنامه‌های این مناسبت از 19 دی‌ ماه آغاز می‌شود و مسؤولان تلویزیون انتظار دارند، شبکه‌های تازه‌ تأسیس با پیوستن به شبکه‌های ملی برنامه‌های مفیدی را تدارک ببینند.

*** پخش 3 سریال در دهه‌ی فجر

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تقی رستم‌وندی - مدیر شبکه چهار و مدیر پروژه‌های دهه‌ی فجر سیما - که امروز 17‌ دی‌ ماه در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، از پخش سه مجموعه تلویزیونی در دهه فجر خبر داد و گفت: مجموعه 50 قسمتی «معمای شاه» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی از 18 بهمن‌ماه جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. سریال «انقلاب زیبا» نیز در 10 قسمت از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: سریال شش قسمتی «دربند اروند» نیز به کارگردانی سیامک صرافت از شبکه سه پخش می‌شود.

*** ارزیابی 40 تله‌فیلم در جشنواره جام‌جم

رستم‌وندی با اشاره به اینکه در جشنواره جام‌جم 40 فیلم تلویزیونی مورد ارزیابی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: شبکه دو و چهار سیما از اواخر هفته جاری این 40 فیلم تلویزیونی را به روی آنتن می‌برند که از این میان شبکه دو ساعت 21 پخش و شبکه چهار سیما ساعت 23 و 15 دقیقه فیلم‌ها را بازپخش می‌کند.

او ادامه داد: همچنین شبکه دو سیما 10 فیلم تلویزیونی برگرفته از سریال‌هایی که این شبکه در طول سال‌ها درباره‌ی انقلاب اسلامی ساخته را در قالب «سینما سین» پخش می‌کند و شبکه نمایش نیز ساعت 15 فیلم‌های تلویزیونی درباره‌ی انقلاب اسلامی را به روی آنتن می‌برد؛ ضمن اینکه سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در قالب برنامه تماشاخانه شبکه تماشا تکرار می‌شود.

*** برنامه‌های تلویزیونی برای جشنواره فیلم و تئاتر فجر

مدیر شبکه چهار با اشاره به اینکه سه شبکه تلویزیونی مراسم جشنواره سینمایی فجر را پوشش می‌دهند، گفت: برنامه «هفت» در شبکه سه، 10 قسمت برنامه 90 دقیقه‌ای در شبکه نمایش و شبکه چهار سیما، جشنواره سینمای فجر و تئاتر فجر را پوشش می‌دهد. همچنین برنامه «چشم‌بندان» شبکه نمایش به مدت 10 شب به نقد و بررسی فیلم‌های غرب علیه انقلاب اسلامی می‌پردازد.

*** 15 مستند برای دهه‌ی فجر تلویزیون

به گزارش ایسنا، رستم‌وندی مستندهای ویژه دهه فجر را 15 عنوان در بیش از 120 قسمت معرفی کرد که از این میان عبارتند از: «رازها و دروغ‌ها» و «سراج» که از شبکه یک به روی آنتن می‌روند به ترتیب درباره گفتگو با سران رژیم پهلوی و بررسی مقایسه ای حوادث بعد از انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها.

«بیداری اسلامی» که به بازتاب پیروزی انقلاب در خارج از کشور می‌پردازد در قالب 10 برنامه 30 دقیقه‌ای از شبکه سه پخش می‌شود و مستند «ستیزه‌جویان» در 13 قسمت از شبکه چهار پخش می‌شود. شبکه جام‌جم نیز مستند «گزارش‌گران خارجی انقلاب» را به روی آنتن می‌برد. شبکه استانی تهران در 10 برنامه مستندی از اماکن و وقایع شهر تهران مربوط به انقلاب اسلامی را پخش می‌کند.

«قندیل‌های شکسته»، «روزی روزگاری» و «خط سرخ انقلاب» به همراه پنج مستند پرتره از پنج چهره مشهور رژیم پهلوی نیز از شبکه مستند پخش می‌شود.

*** 50 گفت‌وگوی تلویزیونی برای دهه‌ی فجر

مدیر پروژه‌های دهه فجر سیما برنامه‌های گفت‌وگو محور و ترکیبی ایام دهه فجر را نیز بیش از 50 برنامه عنوان کرد و گفت:‌ «پایش و ثریا» در شبکه یک، «زنده باد زندگی» در شبکه دو، «شناسنامه» و «دیروز، امروز، فردا» از شبکه سه، سری جدید «راز» و «ققنوس» از شبکه چهار، «شب آفتابی» از شبکه تهران، «رادیو هفت» از شبکه آموزش و «شب آسمانی» از شبکه قرآن در حوزه مأموریتی خود در بهمن‌ ماه به انقلاب اسلامی معطوف خواهند شد.

وی اظهار کرد: «یادگاری» شبکه سه به مدت 10 شب ویژه خاطرات دوران انقلاب، «قندپهلو»ی شبکه آموزش ویژه دهه فجر، «سفرنامه اقبال واحدی» شبکه یک و دو برنامه کتاب‌محور «کتاب‌نامه» و «کارنامه» شبکه چهار نیز با مضمون انقلاب اسلامی پخش می‌شوند.

*** مسابقه‌های دهه‌ی فجر کدامند؟

رستم‌وندی که دبیر بخش برنامه‌های گفت‌وگومحور و ترکیبی جشنواره جام‌جم نیز است، با اعلام طراحی سه مسابقه و دو جُنگ ویژه ایام دهه فجر درباره آن‌ها توضیح داد: مسابقه «حضور» در شبکه ورزش، مسابقه دخترانه «ماز» (پیچ و خم) در شبکه دو و مسابقه علمی تلفنی «بعد چهارم» در شبکه چهار تهیه شده‌اند و جُنگ «جشن بزرگ ملت ایران» نیز از شبکه دو پخش می‌شود. ضمن اینکه شبکه پنج نیز تلاش می‌کند جُنگ خود را بیرون از استودیو روی آنتن ببرد.

*** 750 دقیقه انیمیشن با موضوع انقلاب

او درباره برنامه‌های کودک و نوجوان ایام دهه فجر نیز خاطرنشان کرد: شبکه‌های دو، پنج، قرآن، آموزش، سه‌گانه جام‌جم و پویا برنامه‌هایی را آماده کردند که از این میان مرکز پویانمایی صبا 750 دقیقه انیمیشن جدید تولید کرده است که مجموعه انمیشین «فرزندان انقلاب» در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای و «پاییز گرم» در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای از این جمله هستند.

*** پیوند شبکه‌های جدید با شبکه‌های ملی

مدیر شبکه چهار همچنین ضمن بیان اینکه تقارن هفته وحدت اسلامی و دهه فجر مطلع خوبی برای ورود به بهمن‌ ماه است، بیان کرد:‌ زنجیره‌ای از شبکه‌های تازه‌تأسیس را در یکی دو سال پیش شاهد بودیم. انتظار داریم آن‌ها با پیوستن به زنجیره‌ی شبکه‌های ملی برای همه اقشار و ژانرها برنامه‌های مفیدی را تدارک ببیند.

وی اهداف شبکه‌های سیما در برنامه‌سازی دهه فجر را نیز این‌گونه برشمرد: مشارکت در شادی جشن بزرگ ملی مردم و انعکاس مراسمی که در کشور برگزار می‌شود، بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی، آشناسازی نسل سوم انقلاب با شعارها و اهداف انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)، پرداختن به ابعاد وابستگی رژیم پهلوی، تشریح بازتاب انقلاب اسلامی در جهان معاصر، به تصویر کشیدن حضور حماسی و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,334
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,997
  • بازدید ماه : 3,825
  • بازدید سال : 30,162
  • بازدید کلی : 781,374
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست