loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 45 1392/10/18 نظرات (0)

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن  شبكه‌هاي سيما پنج‌شنبه و جمعه 19 و 20 دي ماه از تلويزيون پخش مي‌شود.



به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني به شرح زير اعلام شد.

شبكه يك سيما

فيلم سينمايي « روز سرنوشت » پنج‌شنبه 19دي ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود .

قسمت دوم فيلم سينمايي « روز سرنوشت » جمعه 20 دي ساعت 22 پخش خواهد شد.

فيلم سينمايي « من و زيبا » به كارگرداني فريدون حسن‌پور و تهيه‌كنندگي جواد نوروز بيگي، جمعه 20 دي ماه ساعت 14:50از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

همسر موسي در اثر درد زايمان جان مي‌سپارد و شوهرش وقتي به متوجه مي‌شود كه كار از كار گذشته....

پرويز پرستويي، شهاب حسيني، صادق صفايي، پرويز سيرتي، نيكي نصيريان در فيلم « من و زيبا » بازي كرده‌اند.

شبكه دو سيما

فيلم سينمايي « عمليات جنگل » به كارگرداني راجر كلومبل پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

دن به عنوان نماينده و پيمانكار يك شركت عمراني، به همراه خانواده‌اش از شيكاگو وارد شهر كوچك و سر سبز راكي اسپرينگز مي‌شود تا ظاهراً فعاليت هايي در جهت محافظت از محيط زيست انجام دهد، ولي در واقع لايمن رئيس او قصد توسعه و گسترش شهرك سازي مدرن در آنجا را دارد و اين موضوع از سوي خانوادة دَن مورد اعتراض قرار مي‌گيرد و ...

برندر فريزر. ريكي گارسيا در فيلم سينمايي « عمليات جنگل » بازي كرده‌اند.

فيلم داستاني « من قهرمان نيستم » به كارگرداني محسن توكلي، پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

در يكي از روستاها، پسركي توانسته گله گوسفندان را از چنگال گرگ نجات دهد. اين موضوع باعث شده اسم پسر به عنوان يك قهرمان در روزنامه‌هاي شهرستان چاپ شود. هياهويي در بين بچه‌هاي روستا افتاده تا با انجام يك عمل قهرمانانه اسمشان در روزنامه شهرستان به چاپ برسد. همزمان با اين موضوع پيدا شدنِ پيكرِ نيمه جانِ يكي از اهالي در كنار چاله‌اي كنده شده، شايعه بودن گنج در روستا را در بين اهالي به وجود آورده است. حسن قهرمان اصلي قصه كه كودكي بيش نيست، براي قهرمان شدن دست به كارهاي مختلفي مي‌زند.

اميررضا محمدي، محمدعلي ميلانلو، سجاد هنرمند، حسين عامل قناد در فيلم داستاني « من قهرمان نيستم » به تهيه‌كنندگي مجيد مظفري ايفاي نقش كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني « يه گناه كوچولو » به كارگرداني حسين قناعت، پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 21 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

اين فيلم با بازي فرهاد بشارتي، فرشته سرابندي، جليل فرجاد، آتش تقي‌پور و علي تقوازاده توليد شده است.

شاهين نوجواني است كه تازه ديپلم گرفته است و با سه نفر هم سن و سال خود در انتظارند تا پيش دانشگاهي را بگذرانند و آينده را رقم بزنند. شاهين با دختر دايي خود نامزد است. شاهين در پي دعوا با پسر همسايه و از سر عصانيت، سرقتي انجام مي‌دهد و دستگير مي‌شود كه براي او سوء سابقه درست مي شود، بعد از آن در ماجراي دزدي ديگر دستگير مي شود ولي بعد از آزادي مجبور به ترك شهر و ديارش مي‌شود. در تهران به دام مواد فروشي مي‌افتد و زنداني مي‌شود. يكسال بعد آزاد مي شود در حاليكه شاهد عروسي نامزدش و سكته پدرش است.

فيلم سينمايي « برادر كوچك » به كارگرداني شينگ بو كونگ ، جمعه 20 دي ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

جَنگ هاني پسر نه ساله بسيار حسود و خودخواهي است كه با برادر دوازده ساله‌اش هان هميشه مشكل دارد اما با بيماري برادرش متوجه مي‌شود بهتر است كينه‌ها را كنار بگذارد. اين در حالي است كه هان دچار بيماري سرطان شده است.

چونگ اوك بائه، جين هو چوي، ئي دا جئون در فيلم سينمايي « برادر كوچك » بازي كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني « مزرعه كودكي » به كارگرداني سيد مهدي برقعي و تهيه‌كنندگي عباس رافعي ، جمعه 20 دي ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

اين فيلم با بازي جمشيد جهانزاده، سولماز غني، سعيد فرجي، پارسا قره خانلو درباره داستان پسر نوجواني است كه به واسطه مشكلاتي مجبور مي‌شود مدتي نزد اقوامش در شمال زندگي كند. اين سفر پسر نوجوان را با رازهاي جديدي از طبيعت و محيط زيست آشنا مي‌سازد.

فيلم سينمايي « رفيق بد » به كارگرداني عباس احمدي مطلق، جمعه 20 دي ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

جواهر زني روستايي‌ست كه چهل‌وهشت سال از زندگيش را سپري كرده است و اكنون گذشته را به ياد مي آورد. جواهر فرزند ارشد يك خانواده هفت نفريست و در دوران بلوغ به سر مي‌برد، اما به ناگهان در كوران حادثه اي قرار مي‌گيرد و پدر و مادر او از دنيا مي‌روند. با اين اتفاق بار زندگي دو خواهر و دو برادرش را يك تنه به دوش مي‌گيرد و اينك سال‌هاست كه از آن ماجرا گذشته است و چهار خواهر و برادر او هر كدام در شغل و حرفه خود سرآمد هستند، هرچند قسمت جواهر در اين ميان به همان چند كلاس سواد دوره نوجوانيش ختم شده اما او موفقيت خانواده اش را پيروزي خود مي‌داند.

در فيلم سينمايي « رفيق بد » به تهيه‌كنندگي مجيد مدرسي، حميد مدرسي ايفاي نقش كرده‌اند.

 

شبكه سه سيما

فيلم سينمايي « رئيس بزرگ » با بازي بروس لي- نورا مي آوو ، پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

چن چن در يك كارخانه يخ سازي مشغول كار مي شود. دو تن از دوستانش در حين كار متوجه مي شوند كه در داخل قالب هاي يخ مواد مخدر جاسازي شده است. روز بعد از آن دو ناپديد مي‌شوند. چن چن در جستجوي او در مي‌يابد كه كارفرمايش قاچاقچي است. او با افراد رئيس درگير مي‌شود و آن‌ها را از ميان بر مي‌دارد.

فيلم تلويزيوني « نجوا » به كارگرداني حامد كلاهداري ، پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 15:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

اين فيلم به تهيه كنندگي امير سمواتي توليد شده است.

از خانه‌اي صوت قرآن به گوش مي‌رسد ولي هركس مي‌خواهد خانه را بفروشد دچار دو دلي مي‌شود و معامله را فسخ مي‌كند. پس از پرس و جو فراوان مشخص مي‌شود خانه را قاري قرآن وقف كرده و خود او به دست وكيلش كه قصد تصاحب منزل را دارد كشته شده است و خانه براساس وقف نامه به آموزشگاه قرآن تبديل مي‌شود.

كاوه سماك باشي، حسين خاني بيگ، ليلا بوشهري در فيلم تلويزيوني « نجوا » بازي كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني « اسب » به كارگرداني بابك محمدي، جمعه 20 دي ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

اين فيلم درباره مردي است كه اسب سفيد گروه تعزيه را كه پير شده خريداري مي كند، تا آن را به يكي از دوستانش بدهد، ولي زماني كه به خانه دوستش جهت تحويل دادن اسب مي رود. او را پيدا نمي كند و در راه بازگشت به شكل عجيبي دچار حادثه اي مي شود و اسب فرار مي‌كند. در ادامه پسر جواني كه با همسرش در جاده تصادف كرده و دچار بيماري روحي - رواني شده است ، اسب را در پشت منزل مادرش پيدا مي‌كند و همين اسب باعث ايجاد تحولي روحي و بازيابي سلامت روحي و جسمي او مي‌شود.

رضا كيانيان، افسر اسدي و مريم سعادت در فيلم تلويزيوني « اسب » بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي « ماهي كوچولوها دعا مي‌خوانند » به كارگرداني جمعه 20 دي ماه ساعت 16 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود .

فيلم با نقش آفريني سياوش طهمورث، مريم اميرجلالي ، روشنك عجميان داستان خانواده‌اي را روايت مي‌كند كه با بيماري لاعلاج دخترشان مواجه مي‌شوند و مرد خانواده با وسوسه درمان دخترش حاضر به معامله بر سر باورهايش مي‌شود.

فيلم سينمايي « شكست ناپذير » به كارگرداني جي يونگ جيونگ جمعه 20 دي ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

جون پارك وكيلي رو به ورشكستگي است كه مدت هاست نتوانسته پرونده اي را با موفقيت پشت سر بگذارد. دفتر وكالتش رو به تعطيلي و خانواده اش در آستانه فروپاشي است. اما اتفاقي زندگي حرفه اي او را زيرو رو مي كند. او وكالت يك وكيل به نام كيونگ هو كيم را به عهده مي گيرد. كيم قبل از اين در يك دادگاه حمايت از حقوق كارگران وكيل پرونده بوده و قاضي بانگ جو پارك بر خلاف قوانين عليه حقوق كارگران حكم داده است. كيم نيز كه به شدت از قاضي پارك عصباني شده به سراغ او رفته و با يك كمان ويژه شكار او را تهديد كرده است.

سانگ كي آهن- وون سانگ پارك- يونگ هي نا در فيلم سينمايي « شكست ناپذير » محصول سال 2011 كره جنوبي بازي كرده‌اند.

 

شبكه چهار سيما

فيلم سينمايي « حس ششم » به كارگرداني ام نايت شيامالان جمعه 20 دي ماه ساعت 12 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

اين فيلم با بازي بروس ويليس، اليويا ويليامز، توني كولت، هيلي جوئل ازمنت توليد شده است.

فيلادلفيا مالكوم كرو ويليس، دكتر روانشناس، در شبي كه آخرين تقديرنامه‌اش را دريافت كرده، در خانه‌اش مورد تهديد يكي از بيمارانش قرار مي‌گيرد كه از شيوه مداوايش شكايت دارد. بيمار پس از آن كه كرو را هدف گلوله قرار مي‌دهد....

فيلم سينمايي « پرتقال و عسل » به كارگرداني ايمانوئل يوريب ، جمعه 20 دي ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

در بحبوحه جنگ داخلي اسپانيا، انريكه دوران سربازي اش را در دفتر قاضي سنگدلي آغاز مي‌كند. او علي رغم طرفداري اش از جمهوري خواهان، مجبور است با قاضي كه از ملي گرايان بوده است كه يك يك جمهوري خواهان را به اعدام محكوم مي‌كند؛ همكاري كند. اما در نهايت او را از بين مي‌برد و فعاليت خود را جديت مي‌بخشد.

ايبان گراكي و بلانكا سوارز در فيلم سينمايي « پرتقال و عسل » محصول 2012 كرواسي بازي كرده‌اند.

 

شبكه تهران سيما

فيلم سينمايي « افسانه اسپايدرويك » با بازي فردي هايمور، ماري لوئيس پاركر، نيك نولتي، سارا بولگر ، پنجشنبه 19 دي ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش خواهد شد.

خانواده اي شامل: هلن، سايمون، جارد و ملوري مجبور مي شوند به خاطر عدم امكان مالي زندگي در شهر، پس از جدا شدن هلن از شوهرش، به خانه جنگلي اجدادشان بروند. جارد يك روز درحال گشت‌وگذار در خانه، متوجه كتابي مي‌شود كه متعلق به دايي بزرگشان آرتور اسپايدرويك است. اخطاري وجود دارد كه مطالب كتاب خوانده نشود چون در اين صورت شخصي كه آن‌ها را خوانده دچار دردسرهاي عجيبي خواهد شد، اما جارد به اين موضوع اعتنايي نمي كند و ناگهان خانواده در رخدادهاي بسيار عجيبي درگير ‌مي‌شود.

فيلم سينمايي « پولي آنا » به كارگرداني سارا هاردينگ جمعه 20 دي ماه ساعت 9 صبح از شبكه تهران پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي « پولي آنا » درباره دختربچه شيرين و خوش صحبتي است كه براي زندگي نزد خاله‌اش در دهكده اي زيبا مي‌آيد. خاله كه زني مقرراتي و خشن است، كم كم تحت تاثير خواهرزاده اش پولي آنا ديد جديدي نسبت به زندگي پيدا مي‌كند. پولي آنا تمام اهالي دهكده را تحت تاثير خوش بيني و شادي خود قرار مي‌دهد و كم كم به دختر محبوب همه تبديل مي‌شود. پيرمردي كه از خواستگاران سابق خاله بوده نيز تحت تاثير اخلاق پولي آنا قرار گرفته و دوباره به خواستگاري مي‌آيد.

فيلم سينمايي « طوفان » به كارگرداني هانس كريستين شميد ، جمعه 20 دي ماه ساعت 13:30از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

مردي به نام دوريچ گوران در سفر تفريحي، خانواده اش توسط پليس دستگير مي‌شود. او به جرم جنايت جنگي در جنگ بوسني كه بين سال‌هاي 1992 تا 1995  اتفاق افتاد دستگير شده است. شاهدي كه به اين امر اذعان داشته مردي است، به نام آلن حيدرويچ كه بوسنيايي و مسلمان است و ...

كري فاكس، آنا ماريا مارنيكا، استفان دايلنس در فيلم سينمايي « طوفان » بازي كرده‌اند.

 

شبكه شما

 

فيلم تلويزيوني « شعله در باد » به كارگرداني و تهيه‌كنندگي فرهاد مهرانفر پنج‌شنبه 19 دي ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي‌شود.

اين تله فيلم همچنين به مبحث تكنولوژي و پيوند بين اقوام، حفظ طبيعت و جنگل و مسايل مربوط به محيط زيست، آموزش و پرورش نيز پرداخته است.

براي توليد اين فيلم از هنرمندان برجسته گيلان و استان هرمزگان بهره گرفته شده است.

"شعله در باد" به تهيه‌كنندگي و كارگرداني فرهاد مهرانفر در صداوسيماي مركز گلستان با محتوايي واقع‌گرايانه از يك‌سو اتفاقات نسل نوجوان و دانش‌آموز در روستا و از طرف ديگر معضلات مناطق كوهستاني و جنگلي گيلان، بحث قاچاق چوب، و مشكلات جنگل‌بانان درحفاظت از جنگل بهنمايش درمي‌آيد.    

"شعله در باد" روايت داستان زندگي شوكاست، دختر نوجواني كه پدر جنگل‌بانش را در مبارزه با قاچاقچي‌هاي چوب از دست داده، در روستاي شوكا دبيرستاني براي ادامه تحصيل وجود ندارد، اكنون او ناچار است به مدرسه‏‌هاي شبانه‏‌روزي برود، حيران مخالف رفتن اوست. اهالي و بزرگان روستا جمع مي‌شوند تا حيران را راضي به مدرسه رفتن شوكا ‏كنند و.......
مصطفي تقوي‌امشه، سحر عقيلي، مريم دلخواسته، سولماز محمدي، سيدعلي اميدوار، عباس آستانه از استان گيلان و احمد بازماندگان قشمي، سيما پورسالاري و مريم نحوي از استان هرمزگان بازيگران اين تله فيلم و محمد رضايي راد و مهرداد مهرانفر نيز نويسندگان آن هستند.

فيلم تلويزيوني « گام آخر » به كارگرداني اكبر تدبيري ، جمعه 20 دي ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي‌شود.

اين فيلم با بازي كيوان محمودنژاد، اميد آهنگي، مجيد مشيري و فلور نظري توليد شده است.

فرزاد جوان دردانه‌اي است كه پدر و مادرش به خاطر اعزام به خدمت و جنگ تحميلي مقدمات فرار قاچاقي او را مهيا مي‌كنند ولي فرزاد دستگير مي‌شود و به مركز آموزش اعزام و آنجا با حميد همبازي دوران كودكي اش كه فرمانده آن‌هاست روبرو مي‌شود و رفته رفته روحيه جهاد پيدا مي‌كند ، پس از پايان دوره آموزشي عازم جبهه مي‌شود و در يك عمليات شناسايي با حميد به خط مقدم مي رود ولي حميد شهيد مي‌شود و فرزاد پلاك او را كنار درختي مخفي مي‌كند و به اسارت مي‌افتد. سال ها بعد فرزاد از اسارت آزاد مي‌شود و زينب خواهر حميد سراغ برادر مفقودالاثر را مي‌گيرد و ...

فيلم تلويزيوني « گام آخر »به تهيه‌كنندگي محمد حمزه اي توليد مركز بوشهر است.

 

شبكه قرآن و معارف سيما

 

فيلم تلويزيوني « چارگاه » به كارگرداني مجيد تربتي فرد ، جمعه 20 دي ماه ساعت 15 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش­ مي‌شود.

داستان در مورد رزمنده جانبازي‌ست كه 20 سال بعد از جنگ تصميم دارد وصيت نامه رفقاي شهيدش را به دست خانواده هايشان برساند. اما خانواده‌هاي آن‌ها به امور دنيايي سرگرم شده اند و او با دادن وصيت نامه‌ها آنان را تحت تاثير قرار داده است و خودش نيز ...

 

شبكه آموزش سيما

فيلم تلويزيوني « كمي دورتر » به كارگرداني مجيد اسماعيلي جمعه 20 دي ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي‌شود .

فيلم تلويزيوني« كمي دورتر »  داستان زن و شوهري به نام منير و فرج است كه ساليان متمادي در يك ايستگاه سوزن‌باني خدمت مي‌كنند. يكي از روزها منير خوابي مي‌بيند كه باعث مي‌شود اشتياق براي رفتن به حرم حضرت معصومه (س) بيشتر شود اما همسرش فرج با رفتن او مخالفت مي‌كند. همين امر منجر به شروع چالشي در زندگي آنان مي شود...

شبكه پويا

انيميشن « يوكي » به كارگرداني تاداشي ايماي پنج‌شنبه  19 دي ماه ساعت 20 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

اين انيميشن، درباره مادربزرگ و پدربزرگ يوكي است كه  تصميم مي‌گيرند تا يوكي نوه سيزده ساله‌اشان را به روستايي كه دزدان سال‌هاست آنجا را غارت مي‌كنند بفرستند تا مردم را نجات دهند. يوكي تنها يك سال وقت دارد تا موفق شود؛ در روستا يوكي با كودكي يتيم به نام هانا دوست مي‌شود هانا و تعدادي از بچه‌ها با مردي كه ريس گداهاست زندگي مي‌كنند.كه پدر و مادرشان در جنگ كشته شده و حالا از طريق گدايي گذران عمر مي‌كنند.

انيميشن « ميمون هاي فضايي 2 » محصول سال 2009 آمريكا در ژانر كمدي، ماجراجويي و تخيلي جمعه 20 دي ماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي‌شود.

انيميشن به كارگرداني كرك ديميكو درباره سفينه محققان فضايي به نام ابديت است كه در يك سياه چال فضايي گم مي‌شود و در سياره‌اي مجهول روي خانه زارتاگ فرود مي‌آيد . زارتاگ از اين سفينه براي اهداف حكومتي خود استفاده مي كند و مردم سياره را آزار مي‌دهد و ....

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « پسري به نام خطر »، « اورژانس » ، « موميايي 3 » ، « 22 گلوله » و « پستچي » پنج‌شنبه 12 دي ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « راه مردم + بهاي يك بهانه »، « زنده از پيپلي » ، « شبح 1 »، « ساكت شو » و « نهنگ خشمگين » جمعه 13 دي ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,579
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,242
  • بازدید ماه : 4,070
  • بازدید سال : 30,407
  • بازدید کلی : 781,619
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست