loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 52 1392/11/02 نظرات (0)

فیلم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «تبهکار بی نام»، «هنوز زنده ایم»، «صخره مرجانی»، «شوق خواندن»، «یک روز سرد»، «غذای دریایی»، «خانواده آشپز»، «داستان ما قصه تو»، «در تعقیب پدرخوانده»، «خانه خشم»، «راه در رو (قسمت اول و دوم)»، «نبرد کونگ فو»، «حرفه خانوادگی»، «گردنبد شبح»، «عملیات سحرگاهی»، «فسقلی ها»، «آقا و خانم اسمیت»، «هشدار برای کبری 11 (دوباره پیدا شدن)»، «چشم آفتاب»، «حیران»، «پدر کاغذی»، «انتهای یک رویا»، «عصر یخبندان 1» و «عصر دایناسورها» پنجشنبه و جمعه؛ 3 و 4 بهمن ماه از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می روند.

شبکه یک سیما:

فیلم سینمایی « تبهکار بی نام » به کارگردانی جونگ بی یون ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : در سال 1990 بنابر دستور رئیس جمهور کره جنوبی همه گروه های تبهکاری تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر می شوند. در این بین فردی به نام چوایک هیون نیز دستگیر می شود که متهم به رشوه دادن برای ساخت هتل ها و مراکز تفریحی و رانت خواری است. همچنین اتهاماتی چون آدم ربایی، ضرب و شتم در پرونده او دیده می شود. چوایک هیون که کارمند ساده اداره گمرک بوسان است با سوءاستفاده از موقعیت خود در کارهای خلاف وارد شده و از اعمال هر گونه قانون شکنی ابایی ندارد. او سرانجام برای حفظ جان خود با پلیس همکاری می کند و با تخفیف در مجازاتش پس از چندین سال از زندان آزاد می شود.
مین سیک چویی- جونگ وو ها در فیلم سینمایی « تبهکار بی نام » 2012 کره جنوبی بازی کرده اند.
*************************************
فیلم تلویزیونی « هنوز زنده ایم » به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم بلوچی ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی سعید پور صمیمی - ژیلا سهرابی - الهام فریدی - محسن بابائی از این قرار است که : آقای ظریف مرد 75 ساله که به تازگی همسرش را از دست داده، گوشه نشین و افسرده شده است. او می خواهد مدرسه ابتدائی که پدرش ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است را بفروشد تا جای آن ساختمان سازی کنند. خواهرش به شدت مخالف است. علی دانش آموز مدرسه که توپ دوستش را هنگام بازی در خانه ظریف انداخته است به دنبال توپ می رود و این موضوع سر آغاز آشنایی و ارتباط آنها می شود. در انتها ظریف مدرسه را وقف آموزش و پرورش می کند و زندگی علی دانش آموز فقیر را سر و سامان می دهد.

شبکه دو سیما:

انیمیشن « صخره مرجانی » به کارگردانی مارک دیپه ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
خلاصه داستان انیمیشن « صخره مرجانی » از این قرار است که : ماهی ها در کنار کوسه ها یاد می گیرند که چطور دوستانه زندگی کرده؛ با مخاطراتی که روبرو می شوند به مبارزه بپردازند. آنها اتحادشان را حفظ کرده در نهایت هم دلی و صمیمیت دوستانشان را در هر شرایطی یاری می دهند.
*************************************
فیلم تلویزیونی « شوق خواندن » به کارگردانی داود موثقی و تهیه کنندگی سیدمحسن میرحسینی و فهیمه سلیمانی ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان این فیلم با بازی بهزاد خداویسی ، مریم کاویانی ، میرطاهر مظلومی ، رامسین کبریتی ، آتش تقی پور و رابعه اسکویی در مورد نوجواني به نام نويد است كه از مشكل كم رويي رنج برده و به خاطر اين موضوع هيچ دوستي در مدرسه ندارد و او آرزو دارد همانند سعيد كه يكي از محبوبترين بچه هاي مدرسه مي باشد ، سر صف و در ميان بچه ها قرآن بخواند اما ... .
*************************************
فیلم تلویزیونی « یک روز سرد » به کارگردانی محمدعلی طالبی ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان این فیلم برگرفته از واقعیت و درباره آتش سوزی در مدرسه روستای بیجار سرگیلان است. در این حادثه بخاری کلاس آتش گرفت و معلم این مدرسه بچه‌ها را یکی یکی از کلاس آتش گرفته بیرون آورد اما به علت بسته شدن در، به سختی توانست خودش از کلاس بیرون بیاید و از ناحیه سر، صورت و گردن دچار سوختگی شدید شد.
بازیگران این فیلم تلویزیونی که به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک ساخته می شود، همه محلی هستند و عبارتند از : معصومه میرحسینی، بهزاد رفیعی، مریم جمال‌پور، شیرین بابایی، مهدی پتکی و محمدعلی فرمند.
*************************************
انیمیشن « غذای دریایی » به کارگردانی آون هوگو ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان فیلم در مورد یک ماهی است که فرزندانش که هنوز در تخم هستند توسط دو جوان از دریا ربوده می شوند. ماهی که نمی داند چه بلایی بر سر بچه هایش آمده خود را به خشکی می رساند و وارد کلبه ای می شود که دلالان تخم ها را در یک مخزن آب نگه داشته و قصد دارند بعد از متولد شدن آنها را معامله کنند. انسان ها متوجه شده و به دنبال ماهی می گردند، از طرفی کوسه دوست صمیمی ماهی به کمک خرچنگ ها و هشت پا وسیله ای اختراع می کنند تا بتوانند به خشکی رفته و دوستشان را بیابند. آنها موفق می شوند و به دنبال ماهی می روند و تعدادی مرغ و خروس نیز به آنها کمک می کنند تا نجات یافته و به دریا بر گردند. در نهایت نیز خلافکاران گرفتار شده و بچه های ماهی از تخم بیرون می آیند.
*************************************
فیلم سینمایی « خانواده آشپز » به کارگردانی تینا ون ترابن ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : خانم فرای به همراه سه دخترش دکه اغذیه فروشی ای را اداره می کند که از پدرش به ارث رسیده است. او با دستورالعمل سس کاری ای که از پدرش به یاد دارد؛ فروش بالایی داشته و از این راه زندگی اش را اداره می کند. تا آنکه مریض شده و راهی سفر می شود و فرزندانش دکه را مدیریت می نمایند. آنها در غیاب مادر در مسابقه بهترین سس کاری محله شرکت کرده و ساندویچ های رایگان توزیع کرده، طرفداران بسیاری را متوجه خود می سازند. در نهایت نیز با کسب بیشترین آراء پیروز شده، مدیریت اغذیه فروشی استادیوم ورزشی را به عهده می گیرند.
*************************************
فیلم تلویزیونی « داستان ما قصه تو » به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی « داستان ما قصه تو » با بازی هومن سیدی و حدیث میرامینی ، داستان زن و شوهر جوانی را روایت می کند که زن خانواده به دلیل اختلاف خانوادگی قصد دارد به خارج از کشور مهاجرت کند ولی یک روز آنها با پسر بچه ای تصادف می کنند و بعد از اینکه پسر بچه از مرگ نجات پیدا می کند آنها متوجه می شوند او کسی را ندارد و خود را پدر و مادر او معرفی و او را به خانه می برند ولی ... .

شبکه سه سیما:

فیلم سینمایی « در تعقیب پدرخوانده » به کارگردانی الیور میلکر ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : ريتو کورلئونه که در سيسيل رياست يک خانواده مافيايي را بر عهده دارد بسياري از امور خلاف در اين جزيره را سامان مي دهد. باج گيري از کسبه، مواد مخدر و قتل کسب و کار هر روزه دارو دسته دن کورلئونه است. در عين حال هر يک از خانواده هاي سيسيلي که حقي از انها ضايع شده در کوچک ترين امور به دون کورلئونه مراجعه مي کنند و او مشکلات انها را حل مي کند. اما يک روز دن کورلئونه ناگهان دچار بيماري رواني مي شود و تصميم مي گيرد دست از فعاليت هاي تبهکارانه و قتل و غارت بردارد. خانواده وي مجبور مي شوند پدر را به آسايشگاه رواني بفرستند. اما چون چيز چنداني تا زمان انتخابات بين خانواده ها باقي نمانده که طي آن رئيس جديد مافيايي جزيره تعيين مي شود و ... .
پیتر بوش/مایکل برندنر در فیلم سینمایی « در تعقیب پدرخوانده » 2010 آلمان بازی کرده اند.
*************************************
فیلم سینمایی « خانه خشم » به کارگردانی استفن فونگ ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی انتونی وونگ چو آمده است : یک شکسته بند که با دختر و پسرش زندگي مي کند به علت داستان هاي عجيب خود از ماموران مخفي و مبازرات او بر ضد آنها مايه خجالت فرزندانش است اما با ورود يک نفر که در يک حادثه فلج شده است زندگي او هم تغيير مي کند . اين مرد به وسيله يک مامور مخفي در حين انجام يک ماموريت فلج شده است وحالا به دنبال انتقام از کسي است که او را فلج کرده است او در مي يابد که سي بو همان شکسته بند مسئول حفاظت از جان ماموران سالخورده و بازنشسته است و او مسئول حفاظت از همان ماموري است که او را فلج کرده است.
*************************************
فیلم تلویزیونی « بهار نارنج » به کارگردانی سعید آقاخانی ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم با نقش آفرینی مرجانه گلچین، مهران غفوریان و سعید آقاخانی درباره فرشاد اميري جواني حدود سي ساله است که سرپرست خانواده اي چهار نفره را بر عهده دارد . با کار به عنوان يک پيک موتوري در سوپر مارکت يکي از آشنايان به نام حاج نادر به سختي گذران زندگي مي کند.فرشاد به همراه مادرش و خواهرش فريبا دختري حدود 40ساله که هنوز ازدواج نکرده و سميرا همسرش حدودا 25 ساله که باردار است در خانه کوچکي زندگي مي کنند. فرشاد که حقوق حاصل از کار در اين سوپر مارکت کفاف زندگي آنها را نمي دهد و به زودي همسرش هم کودکي به دنيا خواهد آورد شغلش را رها مي کند و به دنبال کار بهتري مي گردد اما موفق نمي شود فشارهاي طلبکاران و ماجراي بارداري سميرا باعث مي شود يک روز که او در خيابان مستاصل قدم ميزند کاري عجيب انجام دهد او با ماشيني گران قيمت روبه رو مي شود و ... .
*************************************
فیلم سینمایی « زودیاک » به کارگردانی دیوید فینچر ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جاک گی لن هایل ، روبرت دونی آمده است : يك قاتل در سان فرانسسيكو پس از چند قتل و فرستادن پيام هاي متفاوت ، پليس را كاملاٌ گيج مي كند . اين فيلم براساس اين داستان واقعي كه در دهه هفتاد رخ داده است ساخته شده بررسي هاي پليسي ، رفتن به دنبال گزارشات ضد و نقيض و... شاكله اصلي فيلم است كه توسط يك كاريكاتوريست كه مشغول كار در يك نشريه است پي گيري مي شود . قاتل دستگير نمي گردد و پس از چند سال و با پي گيري روزنامه نگار مذكور ، مشخص مي شود قاتل به مرگ طبيعي مرده است.
*************************************
فیلم سینمایی « نبرد کونگ فو » به کارگردانی ستیفن چوی ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : يک پسر بي عرضه و دست پا جلفتي در حسرت عضويت در يکي از باندهاي خطرناک به اسم باند تبرداران مي سوزد. باند تبردارها يک باند باج گير خطرناک است که به علت ندانم کاري همين پسر جوان با مردم يک محله فقير نشين درگير مي شود و سه جنگجوي اين محله در برابر موج دسته تبرداران آنها را شکست مي دهند برادر سام براي انتقام ابتدا دو گونگ فو کار نوازنده را به آنجا مي فرستد آنها 3 کونگ فو کار مبارز را شکست مي دهند ولي در برابر يک زن و مرد که صاحبخانه آن محله هستند شکست مي خورند و ... .
ستفان چوی و واه یون در فیلم سینمایی « نبرد کونگ فو » محصول 2004 هنگ گنگ ، چین بازی کرده اند.
*************************************
فیلم سینمایی « حرفه خانوادگی » به کارگردانی سیدنی لومت، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه فیلم با بازی سین کونری و دوستین هوفمن آمده است : داستان در مورد خانواده ايست که از دوران قديم مشغول کارهاي خلاف و دزدي هاي کوچک بوده است . جسي پدر بزرگ اين خانواده علاقه ي زيادي به اين نوع کارها داشته و دوراني را هم در زندان بسر برده ، پسر او (ويتو) که الان خود پدري 46 ساله و داراي فرزندي 23 ساله مي باشد حدود 20 سال است که خود را از کار خلاف کنار کشيده هم در دوران گذشته مدتي در زندان بوده و مدت هاست که از پــدر خود خبري ندارد . آدام پسر ويتو که پسري تحصيل کرده است يک روز به پدر و پدر بزرگ خود پيشنهاد يک دزدي را مي دهد. و او پيشنهاد را مي پذيرد. در شب انجام عمليات آدام گير مي افتد و ... .

شبکه چهار سیما:

فیلم سینمایی « گردنبد شبح » به کارگردانی این هو وانگ ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان با بازی یه جین سون و مین کی لی فیلم آمده است: دختری به نام یو ری که از زمان تحصیل در دبیرستان، ارواح را می دیده و اتفاقاتی برایش روی می داده است. او اکنون تنها زندگی می کند و می کوشد با هیچ کس ارتباط نداشته باشد. پسری شعبده باز به نام جو-گو تلاش می کند به دنیای وی نفوذ کند.
شعبده باز می خواهد از توانایی دختر استفاده کند اما پس از مدتی آنها به هم علاقمند می شوند. خواهر شعبده باز مخالف ازدواج آنها است زیرا اعتقاد دارد او دختری تنها و افسرده است و نمی تواند با برادر او زندگی کند.
*************************************
فیلم سینمایی « عملیات سحرگاهی » به کارگردانی لوییس گیلبرت ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی تیموتی باتومز و مارتین شاو آمده است : در جریان جنگ دوم جهانی یک فرمانده اس اس در نظر دارد تا جانشین هیتلر در منطقه چکسلواکی شود همزمان با قدرت گرفتن او نقشه ترورش از سوی گروه های مقاومت طراحی می شود و همزمان با قدرت گرفتن او ،توسط نیروهای چک ترور می شود. در ادامه یکی از نیروهای مقاوت با نیروهای آلمان همکاری می کند و موجب کشته شدن عاملین ترور می شود.

شبکه تهران:

فیلم سینمایی « فسقلی ها » به کارگردانی رابرت رودریگز ، پنجشنبه 4 بهمن ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسر بچه ای به نام توبی سنگی پیدا می کند که هر آرزویی کند آروزیش توسط سنگ برآورده می شود او آرزو می کند که چند دوست داشته باشد و بدین ترتیب تعدادی موجود کوچک فضایی ظاهر شده و با او دوست می شوند و به او در ماجراهایی که پیش می آید کمک می کند. دوستان و همکلاسی های توبی نیز به دنبال دستیابی به آن سنگ هستند تا پایان فیلم اتفاقات جالبی پیش می آید.
جیمی بنته ، جیمز اسپادر و کت دنینگز در فیلم سینمایی « فسقلی ها » بازی کرده اند.
همچنین فیلم سینمایی « فسقلی ها » جمعه 4 بهمن ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.
*************************************
فیلم سینمایی « آقا و خانم اسمیت » به کارگردانی داگ لیمن ، جمعه4 بهمن ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.
در خلاصه داستان با بازی برد پیت، آنجلیا جولی و آدام برودی فیلم آمده است: جان و جین زن و شوهر جوانی هستند که هر دو در سرویس مخفی آمریکا کار می کنند ولی این رازیست که فقط خودشان در مورد خود می داند. ولی بالاخره این قضیه لو می رود و هر دو سعی در کشتن یکدیگر دارند.
*************************************
فیلم سینمایی « هشدار برای کبری 11 ( دوباره پیدا شدن ) » به کارگردانی فرانکو توزا ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.
داستان فیلم از این قرار است که : در روز تولد آندرا همسر سمیر ، بن پس از حضور کوتاه مدت در ابتدای جشن تولد قصد دارد به دنبال یک ماموریت برود . سمیر نیز در حالی که جشن تولد برقرار است به دنبال وی می رود و او را آزرده خاطر می کند . آنها برای بازجویی به خانه زنی به نام کاترین می روند که مدارک او در شرکت محل کارش مورد سرقت قرار گرفته است . قبل اینکه بن و سمیر به محل بازجویی برسند . خانه کاترین مورد هجوم قرار می گیرد و کاترین کشته می شود . معلوم می شود که سازمان به دنبال نقشه های تعدادی پل در چند کشور اروپایی بوده اند. گروه تبهکاران به رهبری کرونبرگ تصور می کنند که نقشه ها پیش سمیر است در حالی که او با دختر کوچکش در حال تردد از خیابان است او را مورد حمله مسلحانه قرار می دهند و ... .
اردوگان آتالای - تام بک- مارک کلر در فیلم سینمایی « هشدار برای کبری 11 ( دوباره پیدا شدن ) » 2013 آلمان بازی کرده اند.

شبکه شما:

فیلم تلویزیونی « چشم آفتاب » به کارگردانی حسن لفافیان پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .
در این فیلم با بازی رضا خداد بیگی، محمدرضا فروتن، حسن خمر و محمود عزیزی خواهیم دید : در حین کاوش‏های شهر سوخته استان سیستان و بلوچستان گروه اکتشاف به شی عتیقه‏ای بر می‏خورد که متعلق به چهار هزار سال قبل است. ساسان امیری دانشجوی الکترونیک و نفر اول کنکور که خود را در قالب کارگر در گروه کاوش جا زده است، سعی می‏کند به گونه‏ای این شی عتیقه را که اکنون شهرت جهانی پیدا کرده است، به‏دست آورد و آن را به قاچاقچیان بین‏المللی بفروشد او با ترفندی موفق می‏شود شی عتیقه را از دست ماموران امنیتی برباید. ساسان با همراهی دوستش دلمراد سعی می‏کنند این شی را به دست قاچاقچیان برسانند در این میان نیروهای امنیتی به سرپرستی سروان جمال زهی متوجه می‏شوند که فردی به نام ساسان این عملیات پیچیده را انجام داده است. نیروهای امنیتی متوجه حضور او به همراه دکتر براهویی (باستان‏شناس) و دخترش در منطقه‏ای می‏شوند و او را محاصره می‏کنند. ..
فیلم تلویزیونی « چشم آفتاب » به تهیه کنندگی مجید افضلی از تولیدات مرکز سیستان و بلوچستان می باشد.
*************************************
فیلم تلویزیونی « حیران » به کارگردانی امین فرج پور ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : پس از مراسم خواستگاری مهدی از حیران و انجام مراسم بله برون، آنها به صورت اتفاقی در می­یابند، که حیران مشکوک به داشتن تومور مغزی است . میرزا، پدر حیران برای نذر و دعای شفایافتن دخترش راهی کربلا می­شود، اما باز نمی­گردد. غیبت میرزا ، انجام مراسم عقد را در پرده­ ابهام قرار می­دهد ولی حیران منتظر است و علی­رغم میل خانواده­ مهدی مایل است پیش درآمد مراسم عقد طبق روال انجام پذیرد، چرا که معتقد است پدرش به موقع باز خواهد گشت . در این اثنا جواب آزمایش او می­آید و مشخص می­شود که بیماری­اش یک انسداد مویرگی ساده بوده و با دارو قابل درمان است.
ژیلا آل رشاد، محرم زینال زاده، مسعود یکانی و آذین سواحلی در فیلم تلویزیونی « حیران » به تهیه کنندگی عباس رافعی تولید مرکز اردبیل ایفای نقش کرده اند.

شبکه قرآن و معارف سیما:

فیلم تلویزیونی « پدر کاغذی » به کارگردانی علیرضا اسحاقی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.
فیلم تلویزیونی « پدر کاغذی » داستان دختری یتیم به نام نگار را روایت می کند که از کودکی در مرکز کودکان بی سرپرست بزرگ شده است، اما با تلاش یک فرد ناشناس، تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه می دهد و در یک مرکز ضایعات نخاعی مشغول به کار می شود. تا اینکه یکی از روانشناسان مرکز به نگار علاقمند می شود و از او درخواست ازدواج می کند و ... .
سیاوش تهمورث، کیهان ملکی، مریم سلطانی، مریم خدا رحمی، فاطمه طاهری، فریده دریامج، فیلم تلویزیونی « پدر کاغذی » به ایفای نقش پرداخته اند.

شبکه آموزش سیما:

فیلم سینمایی « انتهای یک رویا » به کارگردانی استفان چو جمعه 4 بهمن ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .
در فیلم تلویزیونی« انتهای یک رویا » با بازی استفان چو، کینی ژانگ یوکی و جیائو ایکسو آمده است: پسر خردسالی که مادرش را از دست داده و به همراه پدرش در خانه ای محقر زندگی می کند. او دانش آموزی منزوی و گوشه گیری است و همین موضوع ماجراهایی را برای او رقم می زند.

شبکه پویا:

انیمیشن « عصر یخبندان 2 » به کارگردانی کارلوس سالدانا ، پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان انیمیشن « عصر یخبندان 2 » محصول 2006 آمریکا آمده است: عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین- سید، مانی و دیه گو- که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می گیرند تا قبل از آب شدن یخ ها خود را به منطقه ای امن برسانند. آنها در طول راه با الی و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می کنند. الی که از کودکی با آن دو بزرگ شده خود را اُپوسوم می پندارد و تلاش مانی برای قانع کردن او فایده چندانی در بر ندارد. چون مانی قصد دارد به همراه او خانواده ای تشکیل داده و نسل ماموت ها را از انقراض نجات دهد.
*************************************
انیمیشن « عصر دایناسورها » به کارگردانی دن بلاث ، جمعه 4 بهمن ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

شبکه نمایش سیما:

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «نسخه سحر آمیز»، «بازی یک مرد»، «تبدیل شوندگان 1»، «مجستیک» و « کنترل زمان » پنجشنبه 3 بهمن ماه ساعت 15، 17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش سیما روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «اینک آخر الزمان + سیاره بی دفاع»، «افتخار می کنم که یک هندی هستم»، «تبدیل شوندگان 2»، «شماره 23» و «دزد پاریسی» جمعه 4 بهمن ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش سیما پخش می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,057
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,720
  • بازدید ماه : 3,548
  • بازدید سال : 29,885
  • بازدید کلی : 781,097
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست