loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 35 1392/11/16 نظرات (0)

فیلم های سینمایی شبکه های سیما اعلام شد.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن « وال استريت ( پول هرگز نمي خوابد ) »، « شب زده »، « پاييز گرم 1 و 2 » ،« بني آدم اعضاي يكديگرند » ،« روزنامه ديواري » ،« آنچه گذشت » ، « متهم گريخت 1 و 2»، « جمجمه ها »، « تباني به سبك ايتاليايي » ، « ماجراهاي هاك فين » ،« به سوي خوشبختي » ،« كوچه پائيز پلاك 7 »، « گذر »، « شاطره » ، « ذبيح » ، « كارد و پنير » ،« پنگوئن ببري » و « عصر يخبندان 4» پنج شنبه و جمعه 17 و 18 بهمن ماه از شبكه هاي سيما روي آنتن مي رود.

شبكه يك سيما

به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي « وال استريت ( پول هرگز نمي خوابد ) » به كارگرداني اليور استون ، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي مايكل داگلاس، شيا لابف و كري موليگان از اين قرار است كه : گوردن به خاطر تخلفاتي كه در بورس داشته است به زندان افتاده و اين محكوميت خانواده اش را نابود مي كند. پسرش بر اثر اعتياد مي ميرد و دخترش ويني نيز پدرش را مسبب مرگ برادرش مي داند و نمي خواهد پس از آزادي، گوردن را ملاقات نمايد. اما شوهر ويني، جيك اصرار دارد تا ويني با پدرش آشتي كند. جيك در وال استريت و براي فردي به نام زبيل كار مي كند. مشكلات اقتصادي در سراسر وال استريت و شايعاتي در مورد سهام شركت زبيل باعث كاهش ارزش سهام شركت او مي شود. در نهايت زبيل مجبور مي شود كه شركتش را با ارزش بسيار پايين به عامل شايعات، برتون جيمز واگذار نمايد و ...
*************************************
فيلم تلويزيوني « شب زده » به كارگرداني فرزاد موتمن ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 14:50از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
داستان فيلم از اين قرار است كه : مريم دختري انقلابي است كه يك سال پيش نامزد خود را در شب نامزدي‌ گم كرده و اكنون به دنبال اوست و از سوي ديگر پسر عموي او خواستگارش است و ...
طناز طباطبايي و بابك حميديان در فيلم تلويزيوني « شب زده » به تهيه كنندگي سعيد شاهسواري ايفاي نقش كرده اند.
*************************************

شبكه دو سيما

انيميشن « پاييز گرم 1 » به كارگرداني عليرضا اخباري ، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
اين انيميشن داستان جواني را به تصوير مي كشد كه به اميد يافتن پدرش كه مدتهاست خبري از او نيست راهي تهران مي شود و طي اين سفر درگير مسائل انقلابي شده و ماجراهايي براي وي به وقوع مي پيوندد.
گفتني است انيميشن « پاييز گرم 2 » به تهيه كنندگي الهام ابراهيمي جمعه 18 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
*************************************
فيلم تلويزيوني « بني آدم اعضاي يكديگرند » به كارگرداني خسرو معصومي، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
داستان فيلم با بازي حسين محجوب، جمشيد جهانزاده، جمال اجلالي، سيامك اطلسي و ناصر آقايي درباره همسر سرايدار مدرسه اي است كه بيمار و نياز به عمل جراحي دارد. دو پسربچه به نام‌هاي قاسم و مهران تصميم دارند براي عمل جراحي او پول جمع كنند اما شهرباني تصور مي‌كند اين كار در راستاي مقاصد سياسي است.
فيلم سينمايي « بني آدم اعضاي يكديگرند » به تهيه كنندگي فرزاد كاشف و محصول سيما فيلم است.
*************************************
فيلم تلويزيوني « روزنامه ديواري » به كارگرداني خسرو معصومي و تهيه كنندگي فرزاد كاشف، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
بچه‌هاي يك مدرسه كه تصميم به تهيه يك روزنامه ديواري مي‌گيرند، اما در متن روزنامه بدون منظور خاصي به درج مسائلي چون ترور كندي مي‌پردازند و اين امر سبب بروز اتفاقاتي مي‌شود.
مريم كاظمي، مريم بوباني، جمشيد جهانزاده، كامران فيوضات در فيلم سينمايي « روزنامه ديواري » محصول سيما فيلم ايفاي نقش كرده اند.
*************************************
فيلم داستاني « آنچه گذشت » به كارگرداني رضا بهشتي ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : محمود غلامي مردي عائله مند است كه روزگار خود را به كار بنايي مي گذراند . بر اثر پيش آمدي ، نادانسته وارد فعاليتي انقلابي مي شود و توسط ساواك دستگير مي شود. مامور ساواك كه متوجه سادگي و زودباوري محمود شده تصميم مي گيرد از محمود به عنوان عنصري نفوذي براي تخريب گروهي انقلابي و دستگيري چند نفر از كسبه و روحانيوني كه در فعاليت هاي انقلابي شركت دارند استفاده كند . اما محمود پس از مشاهده قساوت و بي رحمي ساواك با از خود گذشتگي، جان روحانيون و اعضاي گروه را نجات مي دهد.
محمود پاك نيت ، بهرام ابراهيمي، هادي ديباجي و طاهره علوي در فيلم داستاني « آنچه گذشت » به تهيه كنندگي محمدرضا كشاورز بازي كرده اند.
*************************************

شبكه سه سيما

فيلم سينمايي « نبرد كونگ فو » به كارگرداني استيفن چوي، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي استفان چوي و واه يون آمده است : يك پسر بي عرضه و دست پا جلفتي در حسرت عضويت در يكي از باندهاي خطرناك به اسم باند تبرداران مي سوزد. باند تبردارها يك باند باج گير خطرناك است كه به علت ندانم كاري همين پسر جوان با مردم يك محله فقير نشين درگير مي شود و سه جنگجوي اين محله در برابر موج دسته تبرداران آنها را شكست مي دهند. برادرش براي انتقام ابتدا دو گونگ فو كار نوازنده را به آنجا مي فرستد آنها 3 كونگ فو كار مبارز را شكست مي دهند ولي در برابر يك زن و مرد كه صاحبخانه آن محله هستند شكست مي خورند و ...
*************************************
 قسمت اول فيلم تلويزيوني « متهم گريخت » به كارگرداني رضا عطاران ، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : هاشم و خانواده‌اش در شهرستاني نه چندان دور از تهران زندگي ساده‌اي دارند. هاشم در مغازه‌اي اجاره‌اي به تعمير اگزوز مشغول است، ولي به علت بيماري قلبي، پزشكان او را از انجام كارهاي سنگين منع مي‌كنند. از طرفي دختر دانشجويش در تهران براي او شغلي پيدا و خانه‌اي اجاره مي‌كند، هاشم به ناچار كارش را تعطيل و به تهران مهاجرت مي‌كند. هاشم از همان ابتداي ورودش به تهران با مشكلات متعددي نظير گم كردن پول، پيدانكردن كار، دزديده شدن پول‌هاي صاحب كارش، زندان، مرگ و زنده شدن مجدد، و .... روبررو مي‌شود كه تا پايان سريال دست به گريبان او و خانواده‌اش است، تا اين كه به شهر خود باز مي‌گردند و تمام مشكلات رفع و رجوع مي‌شود.
گفتني است قسمت دوم فيلم تلويزيوني « متهم گريخت » به تهيه كنندگي ايرج محمدي و مهران مهام جمعه 18 بهمن ماه ساعت 16 از شبكه سه سيما پخش مي شود.
*************************************

شبكه چهار سيما
فيلم سينمايي « دوست » به كارگرداني مارتين دونووا ، پنج شنبه 17 بهمن ماه ساعت 15 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
داستان فيلم با بازي مارتين دونووا و ديويد مورس درباره نويسنده اي به نام روبرت است كه وقتي زنش براي ديدن مادرش به شهري ديگر مي رود او فرصت پيدا مي كند تا آخرين داستانش را بنويسد ولي در همين حين يكي از همسايه هاي دوران كودكي او به منزل او مي آيد و انها درباره موضوعات مهمي مخصوصا جنگ ويتنام حرف مي زنند. روبرت جنگ ويتنام را بيهوده مي داند و معتقد است در اين جنگ آمريكا هيچ كاري جز قتل شهروندان بيگناه ويتنامي نكرده است. اما همسايه كه در جنگ ويتنام حضور داشته اين جنگ را در راستاي وطن پرستي مي بيند و ...
*************************************
فيلم سينمايي « جمجمه ها » به كارگرداني راب كوئن ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 12 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي جاشوآ جكسن و پل والتر آمده است: لوك مك نامارا كه در خانواده اي كارگري در ايالت كانتي كات بزرگ شده و به كالج راه مي يابد. در آنجا تلاش مي كند در رشته حقوق تحصيل كند اما راهيابي به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شايستگي هاي اساسي اي است . انجمن مخفي جمجمه ها از لوك مك دعوت مي كند تا به اعضاي اين انجمن بپيوندد و لوك كه مي پندارد عضويت درانجمن موجب سهولت راهيابي او به دانشگاه خواهد شد مشتاقانه دعوت را مي پذيرد .ظاهرأزندگي پرزرق و برق اعضاي انجمن مسبب سرخوشي لوك مي شود اما ...
*************************************
فيلم سينمايي « تباني به سبك ايتاليايي » به كارگرداني ماركو توليو جوردانو ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است : كشور ايتاليا كه مدتي است در آتش درگيري آنارشيست ها و فاشيست ها شعله ور است؛ با انفجار بمبي در راه آهن، تعداد زيادي كشته و زخمي بر جاي مي گذارد. كميسري كه پرونده متهمين اين جنايت را بررسي مي نمايد؛ نخست آنارشيست ها را دستگير و زنداني نموده با وجود آنكه در مي يابد آنها بي گناه بوده اند بنا بر اصرار مقامات در دادگاه شهادت مي دهد. پس از سپري شدن يك سال، راز اين پرونده براي او فاش گشته در مي يابد كه ...
*************************************

شبكه تهران سيما

فيلم سينمايي « ماجراهاي هاك فين » به كارگرداني هرمين هانتگبارس ، پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: هاكلبري فين با يك برده فراري از دست پدرش فرار مي كند تا به برده كمك كند و خودش را به شهري آزاد برساند تا در آنجا كار كند و با درآمدش خانواده برده اش را آزاد كند. پدر هاكلبري و چهار مرد ديگر براي برگرداندن آنها و گرفتن جايزه آنها را تعقيب مي كنند و اما موفق به گرفتن آنها نمي شوند . برده فراري خانواده اش را آزاد مي كند و با هاكلبري به شهرش بازمي گردد.
همچنين فيلم سينمايي « ماجراهاي هاك فين » جمعه 18 بهمن ماه ساعت 9 صبح از شبكه تهران پخش مي شود.
*************************************
فيلم سينمايي « به سوي خوشبختي » به كارگرداني نيل فيرنلي ، جمعه 18 بهمن ماه 40 دقيقه بامداد از شبكه تهران پخش مي شود.
داستان فيلم با بازي بيل ري كيروس، جينا هولدن و اميلي تنانت از اين قرار است كه : دنيل برتونن در روستاي كينان مزرعه اي دارد و با فرزندانش زندگي خوب و آرامي را از سر مي گذراند. تنها دو خلا در زندگي او وجود دارد اول : مشكلي كه پسرش بابر در پايش دارد و اجازه راه رفتن به او نمي دهد و دوم: با وجود پانزده سال گذشتن از فوت همسرش هنوز به ازدواج و تشكيل زندگي مجدد فكر نكرده است. دنيل با پزشكي صحبت مي كند كه معتقد است با عمل جراحي پاي بابر و فيزيوتراپي بعدي بر روي پايش ممكن است كه وضعيت وي بهتر شده و حتي قادر به راه رفتن باشد. عمل موفقيت آميز انجام مي شود و بابر امكان آن را مي يابد كه زير نظر پزشك زني به نام براياني فيزيوتراپي شود به تدريج دنيل و براياني به هم علاقمند مي شوند و با هم ازدواج مي كنند. اما ...
*************************************
فيلم تلويزيوني « كوچه پائيز پلاك 7» به كارگرداني شهرام شاه حسيني ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 13:30از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
داستان فيلم از اين قرار است كه : يك خبرنگار به سراغ نويسنده اي  مشهور مي رود تابراي  چاپ رمان او به زبان انگليسي وارد مذاكره شود . درادامه مي فهميم رمان نويسنده واقعيت داشته و در زمان پهلوي دوم او مامور ساواك بوده و باعث شده جواني مبارز به دست ماموران ساواك دستگير شود...
داريوش فرهنگ- احمد ساعتچيان- نازنين فراهاني - احسان عيوض زاده در فيلم تلويزيوني « كوچه پائيز پلاك 7» ايفاي نقش كرده اند.
*************************************

شبكه شما

فيلم تلويزيوني « گذر » به كارگرداني ياسر طالبي پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي شود .
در اين فيلم با بازي آرش مجيدي، محمد منصوري و مسعود قهاري آمده است : آيت‏آقايي كه از ماموران امنيتي رژيم شاهنشاهي مي‏باشد و از برخورد نيروهاي ساواك با مردم به ستوه آمده است طي يك درگيري يكي از ماموران امنيتي را با همراهي شوهر خواهرش از پا در مي‏آورد و چمداني را كه حاوي اطلاعات و اسرار محرمانه مي‏باشد را از دست آن‏ها خارج مي‏كند. آيت و احمد از هم جدا مي‏شوند. احمد به سمت خانه مي‏رود اما در آنجا توسط ماموران دستگير مي‏شود و مورد بازجويي قرار مي‏گيرد. آيت با چمدان راهي روستايي به نام خرنوار مي‏گردد. در آنجا او مورد استقبال روحاني و اهالي روستا قرار مي‏گيرد چرا كه آن‏ها تصور مي‏كنند كه او معلم جديد روستا مي‏باشد كه چندي پيش در خواست معلم براي دانش‏آموزان روستا داشته‏اند آيت از اين فرصت استفاده مي‏كند و با حضور در كلاس درس، با دانش‏آموزان آشنا مي‏شود مختار كه يكي از دانش آموزان كلاس محسوب مي‏شود رابطه صميمانه‏اي را با معلم جديد خود بر قرار مي‏كند.
فيلم تلويزيوني « گذر » به تهيه كنندگي محمودي كياني و حسين پرتوي توليد مركز مازندران مي باشد.
*************************************
فيلم تلويزيوني « شاطره » به كارگرداني ايمان افشاريان و ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است :  مهدي جوان انقلابي مبارزي است كه در كارخانه جلال كه مرد سفاكي است به عنوان فردي مورد اعتماد جلال و كارگران سرپرست است. جلال به همراه زن تازه به دوران رسيده و برادر زاده اش بهار كه دختر مظلومي است در خانه پدري بهار زندگي مي كنند. مهدي از اين قضيه  كه خانه به اسم بهار است و جلال قصد فروش آنرا دارد با خبر مي شود و جلال را تهديد مي كند كه به بهار حقايق را مي گويد. جلال نيز مهدي را تهديد به لو دادن و سپردن او به دست ساواك مي كند. مهدي در ترديد و كشمكش با خود قرار مي گيرد كه براي نجات بهار جلوي جلال بايستد يا براي پخش اعلاميه ها سكوت اختيار كند.
زهرا سعيدي، شاپور معمار زاده، مسعود شريفي، محسن مرادي و مسعود عارفي فر در فيلم تلويزيوني « شاطره » تهيه كنندگي محمد جواد مرادي توليد مركز فارس ايفاي نقش كرده اند.
*************************************

شبكه قرآن و معارف سيما

فيلم تلويزيوني « ذبيح » به كارگرداني حسين سحر خيز و تهيه كنندگي ، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 15 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.
داستان اين فيلم تلويزيوني درباره مردي به نام ذبيح است كه بعد از 30 سال به ايران باز مي گردد ، همسر او فرشته در دوران انقلاب كشته شده و ذبيح هم به علت قاچاق عتيقه 30 سال در كشور تركيه زنداني بوده است .
ذبيح تيمساري را كه باعث مرگ همسر و زنداني شدن او بود پيدا مي كند ، تيمسار 3 سال است كه به ايران بازگشته و در خانه سالمندان زندگي مي كند. ذبيح براي اينكه بيشتر به تيمسار نزديك شود به خانه سالمندان مي رود...
جهانگير الماسي ، محمود عزيزي ، بهرام ابراهيمي ، اليزابت اميني و اصغر تقي زاده در فيلم تلويزيوني« ذبيح » به  تهيه كنندگي بهادر اسدي ايفاي نقش كرده اند ..
*************************************

شبكه آموزش سيما

 فيلم تلويزيوني « كارد و پنير » به كارگرداني محمود معظمي جمعه 18 بهمن ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي شود .
فيلم سينمايي « كارد و پنير » با بازي ثريا قاسمي و رضا داوودنژاد درباره سه جوان كه با هم دوست صميمي هستند، اغلب اوقات را با هم به خوشي مي‌گذرانند. روزي دو نفر از آنها متوجه مي‌شوند دوست سوم مدت زيادي زنده نيست، لذا تصميم مي‌گيرند تنها آرزوي او را برآورده كنند. در اين راه با سه پيرمرد مي‌كنند آشنا مي‌شوند كه مسير زندگي هر سه دوست را عوض. يك طنز ورزشي است كه تقابل ورزشي دو نسل در ورزش‌هاي مدرن و كهن را دستمايه سوژه اصلي خود كرده است.
************************************

شبكه پويا

انيميشن « پنگوئن ببري » به كارگرداني ديويد الاكس پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 20 از شبكـه پويا پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است : در قطب جنوب قانوني براي ترور پنگوئن ها وضع شده است، تامي و خواهرش به اكواتور سفر مي كنند، جايي كه افسانه ها مي گويند پنگوئن جنگجو و شش نفر از افرادش در آن زندگي مي كند كه مي توانند آنها را نجات بدهند. پرنده اي به نام موريس ببري كه روي بدنش راه هاي ببر دارد، به او خوش آمد مي گويد و اين وظيفه را به عهده مي گيرد.پس از استخدام ميگوئل گوريل، فرد گراز، باب قورباغه و گيلبرت ميمون آنها شروع به كار مي كنند و در راه با پاتريشيا خفاش ملاقات مي كند و او نيز به آنها مي پيوندد. پس از يك سفر طولاني آنها به آنتاركتيا مي رسند و در برابر دشمنان مي ايستند...
*************************************
انيميشن « عصر يخبندان 4» به كارگرداني استيو مارتينو و مايك تورمير، جمعه 18 بهمن ماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي شود.
داستان اين انيميشن از اين قرار است كه : وقتي سنجاب بلوط مورد علاقش رو به زمين مي كوبد، زمين ترك برمي دارد و قاره‌ها از هم جدا مي شوند. اين رانش قاره اي باعث مي شود مندي همراه با دوستانش سيد و ديگو از همسرش الي و دختر كوچولوش پيچز جدا شوند! حالا مندي و دوستاش بر روي يك تكه يخ بزرگ سوار مي شوند و در درياها ماجراجويي مي كنند تا به قاره اي كه الي در آن جامانده برسند؛ اما اسير يه گروه دزداي دريايي مي شوند .
*************************************

شبكه نمايش

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « 11گل  »، « دوست من» ، « اخراجي ها 2» ، « جميل» و « شبح نويسنده» پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.
*************************************
فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « وايات ارپ  +  طوفان مهيب»، « دزد ناشي » ، « اخراجي ها 3»، « روزي كه خواستگار آمد» و « جاگرنات» جمعه 18 بهمن ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,132
  • بازدید ماه : 2,960
  • بازدید سال : 29,297
  • بازدید کلی : 780,509
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست