loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 34 1392/11/20 نظرات (0)

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «كيميا و خاك»، «خواب زمستاني»، «راز يك پروانه»، «پلكان 2»، «گوسفند شاه»، «ترانه‌هاي پاييزي» به مناسبت دهه فجر از شبكه هاي سيما پخش مي شود.



فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «ديوارهاي يخي (پرونده سفيد)»،، «ماداگاسكار 3»، «كيميا و خاك»، «خواب زمستاني»، «راز يك پروانه»، «پلكان 2»، «گوسفند شاه»، «ترانه‌هاي پاييزي»، «پلاك 7، كوچه پائيز»، «دره شيرهاي سنگي»، «بعد از آن شب»، «اي ايران» و «پاندا كونگفو كار1» سه شنبه 22 بهمن ماه از شبكه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

شبكه يك سيما

فيلم تلويزيوني «ديوارهاي يخي (پرونده سفيد)» به كارگرداني محمود معظمي، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

 در خلاصه داستان اين فيلم با بازي فرخ نعمتي، مهران رجبي، منا فرجاد، بهزاد داوري و حسن ولي خاني آمده است: پس از حادثه دلخراش سينما ركس آبادان عده‌اي از زندانيان در بند ساواك كه احتمالآ اسنادي از دست داشتن ساواك در اين آتش سوزي در اختيار داشتند كشته شدند ولي يكي از آنان موفق به فرار مي‌شود. كميته ضد خرابكاري ساواك براي دست يافتن به زنداني فراري دست بكار مي‌شود و از طريق نفوذ يك گروه از دانشجويان انقلابي قصد دارند به زنداني فراري دست پيدا كنند...

 شبكه دو سيما

انيميشن «ماداگاسكار 3» به كارگرداني مي‌رل سوريا و مارك سوئيفت، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

 داستان فيلم تلاش حيوانات باغ وحش نيويورك براي برگشت به آنجا مي‌باشد. الكس، گلوريا، مارتي و ملمان هنوز به دنبال راهي هستند تا بتوانند خود را به باغ وحش محبوبشان در نيويورك برسانند ولي ابتدا بايد پنگوئن‌ها را پيدا كنند. الكس و دوستانش متوجه مي‌شوند كه پنگوئن‌ها به كمك ميمون با لباس مبدل يك زن مي‌انسال در كازينو بوده و درحال شرط بندي هستند. وقتي آن‌ها مي‌خواهد بي‌سر و صدا وارد آنجا شده و پنگوئن‌ها را ببرند...

 فيلم سينمايي «كيميا و خاك» به كارگرداني و تهيه كنندگي عباس رافعي، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 17: 30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. قصه اين فيلم درباره 5 نفر است كه در فضاي ملتهب آبان ماه سال 1357 درصدد هستند تا به آخرين پروازي كه از ايران خارج مي‌شود، برسند اما در ادامه ماجرايي سرنوشت اين افرادي را به همديگر پيوند مي‌زند. امير آقايي، حسين ياري، آزيتا حاجيان، پريوش نظريه و سياوش طهمورث در فيلم سينمايي «كيميا و خاك» ايفاي نقش كرده‌اند.

 فيلم تلويزيوني «خواب زمستاني» به كارگرداني مرتضي احمدي هرندي و تهيه كنندگي مي‌راحمد سمناني، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود. داستان اين فيلم با بازي جواد انصافي، علي خازي و علي ابوالحسني در پايان رژيم شاهنشاهي اتفاق مي‌افتد كه مردم در خيابان‌ها آواي مرگ بر شاه سر مي‌دادند و اعلاميه بر عيله رژيم شاه پخش مي‌كردند نيروهاي نظام و گارد شاهنشاهي همه نگران وضعيت بودند. يكي از اين افراد سرگرد مهرورزي بود كه به خاطر درجه‌اش او را به همين نام صدا مي‌زنند. خانواده او همه طرفداران انقلابيون بودند اما نمي‌توانستند اين موضوع را به وضوح بيان كنند، اما بعضي مواقع شيطنت‌هايي به خرج مي‌دهند و...

 شبكه سه سيما

فيلم تلويزيوني «راز يك پروانه» به كارگرداني مهدي ودادي، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 14: 30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

 فيلم تلويزيوني «راز يك پروانه» داستان دختري است كه روز 22 بهمن سال 57 به دنيا آمده و در اين سال‌ها اطرافيان به او گفته‌اند پدرش با مردم همراه نبوده و به همرزمانش خيانت كرده است. دختر تصميم مي‌گيرد حقيقت ماجرا را كشف كند.... مجيد مظفري، عسل بديعي و احمد نجفي در فيلم تلويزيوني «راز يك پروانه» به تهيه كنندگي مجيد مظفري ايفاي نقش كرده‌اند.

 فيلم تلويزيوني «پلكان 2» به كارگرداني سعيد ابراهيمي فر، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. داستان چگونگي رسيدن شخصي به نام بلبل از پايين‌ترين سطح جامعه به سطح جامعه سرمايه داري دوران پهلوي است بلبل كه جگركي داشته، قول ازدواج به دختري به نام بماني داده است و به خاطر اوضاع خراب مالي بماني، بلبل از ازدواج با او منصرف مي‌شود و از دخترحاج عمو خواستگاري مي‌كند و با او به رشت نقل مكان مي‌كند. علي عمراني، آشا مهرابي و خسرو احمدي در فيلم تلويزيوني «پلكان 2» به تهيه كنندگي جواد ظهيري بازي كرده‌اند.فيلم تلويزيوني «پلكان 1» پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 10: 30 از اين شبكه پخش مي‌شود.

 شبكه چهار سيما

فيلم تلويزيوني «گوسفند شاه» به كارگرداني، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20: 30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

 شبكه تهران سيما

 فيلم سينمايي «ترانه‌هاي پاييزي» به كارگرداني بهمن زرين‌پور، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 13: 30از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

 داستان فيلم از اين قرار است كه: انجمن مهستان كه در دانشگاه نشريه دانشجويي منتشر مي‌كند با هماهنگي تعدادي از اعضاي خود كه در دانشكده‌هاي مختلف فعال مي‌باشند در صدد تهيه و انتشار اعلاميه‌اي جهت برگزاري تظاهراتي گسترده در روز سيزدهم آبانماه سال 57 مي‌باشد. در اين راه با مشكلات زيادي روبه رو مي‌شوند ولي بالاخره موفق به برگزاري تظاهرات در روز موعود مي‌شوند ولي به دليل حمله گارد شاهنشاهي تعدادي از دانشجويان كشته و زخمي مي‌شوند.

 بازپخش فيلم تلويزيوني «پلاك 7كوچه پائيز» به كارگرداني شهرام شاه حسيني، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20: 45 از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. داستان فيلم از اين قرار است كه: يك خبرنگار به سراغ نويسنده‌اي مشهور مي‌رود تا براي چاپ رمان او به زبان انگليسي وارد مذاكره شود. درادامه مي‌فهميم رمان نويسنده واقعيت داشته و در زمان پهلوي دوم او مامور ساواك بوده و باعث شده جواني مبارز به دست ماموران ساواك دستگير شود. داريوش فرهنگ، احمد ساعتچيان، نازنين فراهاني و احسان عيوض‌زاده در فيلم تلويزيوني «پلاك 7كوچه پائيز» بازي كرده‌اند.

 شبكه شما

فيلم تلويزيوني «دره شيرهاي سنگي» به كارگرداني سيد مجتبي اسدي‌پور، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 13: 30 از شبكه شما پخش مي‌شود.

 ماجراي فيلم با بازي جعفر دهقان، كاظم افرند نيا، زهره حميدي، محسن افشاني، سولماز مرادي و عباس قاسمي مربوط به مبارزات انقلابي يكي از ايل‌هاي بختياري است. كه، جواني از اين ايل، يك روحاني مجروح، حامل اعلاميه‌هاي مهمي از حضرت امام خميني (ره) را پناه داده و همين مسئله بهانه‌اي مي‌شود، براي فشار ساواك بر خان ايل، فرد انقلابي دستگير شده و همسر جوان او براي كنيزي به قلعه رئيس پاسگاه منطقه برده مي‌شود.بعد از گذشت چند سال، جوان انقلابي از زندان ازاد شده و با كشتن رئيس انتظامي منطقه و مامور ساواك، همسرش را نجات داده و بدين وسيله انتقام ايل را مي‌گيرد.

 فيلم تلويزيوني «دره شيرهاي سنگي» به تهيه كنندگي فرزاد علي‌نژاد توليد مركز چهار محال بختياري مي‌باشد.

 شبكه قرآن و معارف سيما

فيلم تلويزيوني «بعد از آن شب» به كارگرداني و تهيه كنندگي علي مي‌ري رامشه، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 15: 30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش­ مي‌شود. داستان فيلم تلويزيوني «بعد از آن شب» در سال 27 مي‌گذرد. در واقع داستان حول محور شخصيت امير، جوان 25 ساله‌اي است كه در جنوب شهر با خانواده خود زندگي مي‌كند. او به علت مرگ پدر و تعطيلي مغازه كليدسازي، در شرايط حكومت نظامي دچار مشكلات مالي شده و در راستاي همين مشكلات وسوسه شده و دست به دزدي مي‌زند اما...

 شبكه آموزش سيما

فيلم سينمايي «اي ايران» به كارگرداني و تهيه كنندگي ناصر تقوايي، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي‌شود.

 در فيلم سينمايي «اي ايران» با بازي اكبر عبدي و ثريا حكمت آمده است: در بحبوحه انقلاب گروهبان مكوندي به ماسوله مي‌رود و مردم را آزار مي‌دهد. او براي آنكه منطقه تحت نفوذش از شهرهاي ديگر كم نياورد حكومت نظامي اعلام مي‌كند. كسبه بازار، معلم‌ها و دانش آموزان مدرسه با او مقابله مي‌كنند و فرزندش را مي‌آزارند. همزمان با فرار شاه از كشور به پاسگاه تحت فرماندهي او كه جشني به بهانه ارتقاي درجه مكوندي در آن برپا است، هجوم مي‌برند و بساطش را به هم مي‌ريزند.

 شبكه پويا

انيميشن «پاندا كونگفو كار1» به كارگرداني جان وين استيونسن و مارك ازبرن، سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

 داستان در چين باستان رخ مي‌دهد؛ يك پانداي غريبه به نام پو آرزو دارد كه استاد كونگ فو شود. هنگامي كه پيش بيني مي‌شود يك تاي‌لانگ جنگجوي خطرناك از زندان مي‌گريزد؛ جشني برپا مي‌شود تا جنگجوي اژد‌ها در آن برگزيده شود. پس از رخدادهايي پو به عنوان جنگجوي اژد‌ها برگزيده مي‌شود. استاد چيفو ابتدا سعي مي‌كند اين پاندا را به علت تنبلي از جنگجوي اژد‌ها بودن منصرف كند و در اين كار گروه پنج آتشين كه شاگرد اگوي هستند (افعي، ببري، ميمون، مانتيس و لك لك) به استاد كمك مي‌كنند اما بعداً منصرف مي‌شوند و وي را آموزش مي‌دهند طوري كه تاي‌لانگ را نيز شكست دهد و بعد از چند روز جنگ بالاخره پو تاي لانگ را شكست داد.

 شبكه نمايش

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «چشم و چراغ»، «اسب وحشي»، «ميراث بورن»، «غرور و شرف» و «امواج» سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 935
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,598
  • بازدید ماه : 3,426
  • بازدید سال : 29,763
  • بازدید کلی : 780,975
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست