loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 165 1392/12/18 نظرات (0)

شبکه چهار سیما در قالب برنامه «سینما 93»، 12 فیلم سینمایی را به روی آنتن می‌برد.



به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، برنامه «سینما 93» در ایام نوروز هر روز ساعت 18 پخش می‌شود.

در بین فیلم‌های انتخابی شبکه چهار برای پخش در نوروز، نام فیلم «جاذبه» - پیشتاز دریافت جوایز اسکار 2014 - به چشم می‌خورد.

همچنین آثاری جدید از کارگردانانی چون گاس ون‌سنت، تام‌تیکور و تورناتوره از این شبکه پخش خواهند شد.

***

بر اساس این گزارش، شبکه چهار فیلم «جاذبه Gravity» آلفونسو کواران محصول 2013 آمریکا را پخش می‌کند.

جورج کلونی و ساندرا بولاک بازیگران این فیلم هستند که هفت جایزه اسکار را دریافت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

راین استون و مت کُوالسکی در ایستگاه فضایی در حال تعمیر یک تلسکوپ و پیاده روی فضایی هستند که با انفجاری در

فضا،آنها دچار سرگردانی می شوند. تمام تجهیزات از بین می رود وهمه همکاران آنها می میرند. لذا آنها باید خود را به یک سفینه سالم برسانند تا با یک محفظه پرواز اضطراری، خود را به سطح زمین برسانند.

فیلم «سرزمین موعود promised land» که با شرکت در جشنواره‌های مهم دنیا جوایز بسیاری از جمله جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی برلین و نامزد خرس طلایی همین جشنواره را کسب کرد، داستان فروشنده ای را روایت می کند که در یک روستای نزدیک به شهر زندگی ساکن است. آن مرد برای یک شرکت گاز کار می کند که با انجام یکسری از آزمایشات باعث تغییرات در زندگیش می شود.او قصد دارد زمین های مردم روستا را به نفع شرکت بزرگ و چند ملیتی خریداری کند.

گاس ون‌سنت، کارگردان «سرزمین موعود» محصول آمریکا امارات 2012 است. مت دیمون و جان کراسینسکی بازیگران این فیلم هستند.

«مرد یخی» به کارگردانی آرویل ورمن و با بازی مایکل شانون – وینونا رایدر محصول آمریکا 2012 است که نوروز پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان «مرد یخی The iceman» آمده است:

ریچارد کوکلینسکی سالهای سال است که دست از خلافکاری کشیده، اما به دلیل بیکاری مجبور به همکاری با یک تیم جنایتکار می شود و مدتی را با آنها همکاری می کند تا اینکه او را از این تیم اخراج می کنند. ریچارد حالا می‌خواهد از تمام این افراد انتقام بگیرد لذا با همکاران سابق خود درگیر شده و بسیاری را به قتل می رساند. او اکنون یک جانی فراری است که...

«مجهول»، ساخته اویل پائولو محصول کشور اسپانیاست و در سال 2012 ساخته شده است. جوزه کورنادو - هوگو سیلوا در این فیلم بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «مجهول The Body» آمده است:

همسر مرد ثروتمندی کشته شده است و پلیس به دنبال کشف ماجراست که ناگهان جسد از سردخانه دزدیده می شود. پلیس پس از تحقیقات گسترده متوجه می شود که مرد ثروتمند برای پنهان کردن سر نخ جنایت جسد را از سردخانه دزدیده و...

شبکه چهار در نوروز سینمایی «قطار شب به لیسبون» را برای پخش در نظر گرفته است. این فیلم به کارگردانی بیل آگوست

محصول آلمان، سوئیس و پرتغال است که در سال 2013 ساخته شده است.

ریموند گریگوریوس و آمادئو پرادو بازیگران فیلم هستند.

داستان قطار شبانه لیسبون درباره معلمی است که در اثر آشنایی با یک کتاب قدیمی، کنجکاو می‌شود درباره نویسنده‌اش بهتر بداند و از این رو برای تحقیق بیشتر، تدریس را‌ رها می‌کند و از سوییس عازم پرتغال، زادگاه نویسنده مرموز می‌شود و در آنجا در گفت‌و‌گو با آدم‌هایی که با نویسنده برخورد داشته‌اند، رفته رفته متوجه حقایقی جالب درباره نویسنده که زمانی عضو گروه زیرزمینی مقاومت علیه نظام دیکتاتوری این کشور در زمان حکومت آنتونیو سالازار بوده و ماجراهایی پرفراز و نشیب در روابط خانوادگی، اعتقادات و حرفه پزشکی داشته است، می‌شود و...

این فیلم یک اقتباس ادبی برگرفته از رمانی به نوشته پاسکال مرسیه، نویسنده سوییسی است.

در خلاصه فیلم «فراموشی Oblivion» دیگر فیلم انتخابی شبکه چهار آمده است:

سال 2077 است و زمین به یک زباله دانی متروک و بایر تبدیل شده است. این امر نتیجه‌ی نبردی میان انسان ها و موجودات فضایی است که 60 سال قبل رخ داده است. بشریت جنگ را برده اما زمین را از دست داده است. حالا بازماندگان تلاش می‌کنند زمین را احیا کنند و ... .

جوزف کوسینسکی کارگردان این فیلم آمریکایی محصول سال 2013 است که تام کروز و مورگان فریمن در آن بازی کرده‌اند.

«عشق قدیمی آقای مورگان» به کارگردانی ساندرا نتل بک،‌محصول آلمان بلژیک فرانسه آمریکا 2013 از شبکه چهار پخش می‌شود. مایکل کین و میکائیل گودت بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «عشق قدیمی آقای مورگان Mr. Morgan’s Last Love» آمده است:

مایکل کین استاد بازنشسته دانشگاه در رشته فلسفه است که نتوانسته پس از سال ها خود را از افسردگی ناشی از مرگ همسرش رهایی دهد. اما او بعد از گذشت زمان، به صورت کاملا" اتفاقی با یک خانم اهل فرانسه آشنا می شود و این آشنایی، نگرش او را به ادامه زندگی تغییر می دهد تا اینکه ...

«چراغ‌های قرمز Red Lights» درباره مارگاریت و تام از اساتید برجسته روانشناسی و فیزیک دانشگاه است که تمام دوران حیات علمی شان را صرف بررسی پروژه‌های تردستی افرادی که ادعا دارند با روح مردگان در ارتباط هستند، می‌کنند.

رودریگو کورتس کارگردانی «چراغ‌های قرمز» را بر عهده دارد که محصول کشورهای اسپانیا و آمریکا 2012 است. رابرت دنیرو، سیلیان مورفی و سیگورنیویور در این فیلم بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم «پادشاه سرزمین شیطان King of Devil’s Island» آمده است: در زمستان سرد قرن 20 در کشور نروژ، تعدادی پسر بچه 11 تا 17 ساله‌ی بزهکار، در یک آسایشگاه دور افتاده زیر دست مردی سختگیر کار می‌کنند. آنها شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند و هر بار هر کدام قصد فرار می‌کنند، موفق نمی‌شود، تا اینکه یک روز یکی از پسرها برای فرار از سختگیری های مسئولان آسایشگاه دل به دریا می زند و در دریا غرق می شود.

«پادشاه سرزمین شیطان» به کارگردانی ماریوس هولست محصول کشور نروژ در سال 2010 است. بنجامین هلستاد و تروند نیلسن در این فیلم بازی کرده‌اند.

داستان «ایزابل گمشده Missing Isabelle»، دیگر فیلم نوروزی شبکه چهار در قرن 19 فرانسه اتفاق افتاده است که زندگی دختری را روایت می کند که مادرش در زمان تولد او می میرد و خاله اش سرپرستی آنرا بر عهده می گیرد. این دختر تنها وارث خانواده است که اکنون ناپدید شده است. حالا خاله به دنبال او می گردد و کارآگاهی را استخدام می کند تا ماجرا را کشف کند.

کارگردان این فیلم برنارد استورا است که در سال 2011 در کشور فرانسه با بازی لاین رناور تولید شد.

«اطلس ابری Cloud Atlas» به کارگردانی تام تیکور محصول کشورهای آلمان، هنگ‌کنگ و سنگاپور و آمریکا 2012 است. این فیلم با بازی تام هنکس و هاله بری چندین داستان مختلف در بازه های زمانی متفاوت را به تصویر می کشد که همگی آن بطور مستقیم به یکدیگر مرتبط هستند. اولین داستان درباره یک برده است که در سال 1849 بصورت مخفیانه وارد یک کشتی می شود و در آنجا با یک حقوقدان به نام آدام که مخالف برده داری است آشنا می شود.

داستان دیگر مربوط به یک روزنامه نگار خانم به نام لویزاری است که در 1973 در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا درگیر مسائل یک نیروگاه و فسادهای موجود در آن می شود و زندگی اش به مخاطره می افتد.

داستان دیگر در سال 2012 اتفاق می افتد.این داستان مربوط به یک ناشر کتاب به نام تیموتی کاواندیش است که به نظر می رسد آسایشگاه سالمندان مقصد نهایی او برای زندگی باشد، اما وی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و قصد ندارد به این زودی ها در گوشه ای افتاده و منتظر مرگ باشد.

داستان چهارم در سال 2144 اتفاق می افتد.در این سال دیگر خبری از برده داری سنتی نیست و بجای آن با استفاده از مهندسی ژنتیک اقدام به ساخت کارگر برای فعالیت های تولیدی ها می کنند و...

آخرین داستان هم در سال 2321 رخ می دهد که در جریان آن یکی از آخرین بازماندگان تمدن پیشرفته انسانی به نام مرونیمن از یک فرد محلی، بنام تام هنکس در خواست می کند تا او را برای ارسال پیام به فضا به منظورکمک گرفتن از آنها برای نجات بشر کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 1,805
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,673
  • بازدید ماه : 4,501
  • بازدید سال : 30,838
  • بازدید کلی : 782,050
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست