loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 113 1392/04/19 نظرات (0)

آخر هفته اي ديدني با فيلم هاي سينمايی همراه باشید.

شبکه های سیما آخر هفته فیلم هایی همچون «تباني بزرگ»،«يك زندگي تازه»،«خرگوش مخملي»،«حريم ممنوعه» «عمه ماه منير»،«داستان اسباب بازي ها 1»،«زمان فرار خواهد رسيد»،«در جستجوي نمو»پنجشنبه و جمعه 20 و 21 تير ماه را به روی  آنتن مي برند.

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي ؛

شبكه يك

 فيلم سينمايي « تباني بزرگ  » به كارگرداني لااورانت هربيت ، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 23:15 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
در اين فيلم خواهيد ديد: در پي كشته شدن يكي از اعضاي اصلي شوراي شهر پاريس ، پليس به دنبال سرنخ‌هايي براي يافتن قاتل است.
جك هوز و لابيب فيليپ مادلار در فيلم سينمايي « تباني بزرگ » محصول سال 2013 فرانسه بازي كرده اند .

 فيلم سينمايي « راه آبي ابريشم » به كارگرداني محمد بزرگ نيا، جمعه 21 تير ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي رود .
در اين فيلم مي بينيم: يك ناخداي ايراني تصميم مي گيرد مال التجاره با ارزشي را با عبور از ميانه اقيانوس هند به چين برساند. ناخداهاي زيادي قبل از ناخدا سليمان عزم اين سفر را كرده بودند اما همگي با حمله راهزنان يا دزدان دريايي ناكام شدند. كشتي ناخدا سليمان با عبور از درياي سختي ها و درگيري ها عاقبت به چين مي‌رسد و ...
عزت ا... انتظامي ، رضا كيانيان و بهرام رادان در فيلم سينمايي « راه آبي ابريشم » محصول سال 1389 سينماي ايران به ايفاي نقش پرداخته اند.

 


 شبكه دو
 
فيلم سينمايي « يك زندگي تازه » به كارگرداني اوني لكامته و تهيه كنندگي جان دونگ لي، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 1 بامداد از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: جين هي دختر كوچكي است كه پس از فوت والدينش به همراه يكي از اقوامش زندگي مي كند و زندگي كودكانه زيبايي را دارد. در اين ميان خانواده سرپرست او به دليل مشكلات فراوان او را به نوانخانه مي سپارند. جين هي در ابتدا فكر مي كند كه براي مدت كوتاهي در آنجا است و آنها يك روز به دنبال او مي آيند، ولي خيلي زود متوجه اشتباهش مي شود. رفتار آرام او تغيير كرده و پرخاشگر شده و سرناسازگاري مي گذارد. در يتيم خانه با سوك هي دختري كه چند سال از او بزرگتر است دوست مي شود و حضور او باعث دلگرمي جين هي مي شود تا اينكه ...

 انيميشن « كارخانه هيولاها » به كارگرداني پيت داكتر و تهيه كنندگي دارلا كي.اندرسون، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود .
داستان انيميشن از اين قرار است كه : در سرزمين هيولاها براي تهيه انرژي روش خاصي وجود دارد، هيولاها با ترساندن بچه‌ها از صداي جيغ آنها انرژي تهيه مي‌كنند، البته رئيس كارخانه به هيولاها تلقين كرده كه هيچ چيز به اندازه يك كودك خطرناك نيست و حتي يك تماس آنها مي‌تواند باعث مرگ شود. سرانجام روزي يك كودك وارد سرزمين هيولاها مي‌شود و همه چيز را به هم مي‌ريزد ولي ...

 فيلم سينمايي « ميراث پر دردسر » به كارگرداني سيبيه له تافل و تهيه كنندگي مارتين گنگز ، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي بينيم: خانواده اي پر جمعيت با فرزندان كوچكي كه دارند؛ همه همسايه ها را از خود ناراحت كرده اند. صاحب خانه قصد دارد آنها را از خانه بيرون كند. مرد خانواده با او دعوا مي كند و به او قول مي دهد در مدت كوتاهي آنجا را ترك كنند. از آن روز به بعد زن و شوهر به دنبال خانه مي گردند. اما ...

 فيلم سينمايي « اجير شده » به كارگرداني جين پلرين و تهيه كنندگي جولي آلن ، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 21:00 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
داستان فيلم از اين قرار است كه: ميچ لارِنس راننده تاكسي جواني است كه در يك شركت تاكسي راني مشغول به كار است. از سوي ديگر او علاقه زيادي به كار نمايش دارد و در يك گروه تأتر كوچك به بازيگري مشغول است. در شرايطي كه ميچ از وضعيت مالي و درآمدش رضايت چنداني ندارد، همسرش فِي نيز باردار و در شرف زايمان است. روزي ميچ مسافري به نام آلِن وِبِر را به مقصد مي رساند. آلن وبر نويسنده مشهور و دكتر روان شناسي است كه به خاطر نگارش رُماني در مورد يك بيمار رواني از شهرت بالايي برخوردار شده است. با گذشت مدتي رابطه ميچ با آلن نزديكتر شده و گاه گاهي به خانه او مي رود. در همين بين ميچ درمي يابد آلن از وجود فرد معتادي در هراس است و معتقد است آن فرد قصد دارد او را به قتل برساند. حتي روزي آلن با سر و صورتي زخمي به ميچ مي گويد آن فرد قصد كشتن او را داشته اما آلن جان سالم به در برده است. از سوي ديگر دكتري كه يكي از دوستان آلن است،‌ با معاينه ميچ به او مي گويد سرطان دارد و مدت زيادي زنده نيست.
 بعد از اين اتفاقات آلن از ميچ مي خواهد ...

 فيلم سينمايي « خرگوش مخملي » به كارگرداني دنيز كواِسنل و تهيه كنندگي دنيز كواِسنل ، جمعه 21 تير ماه ساعت 8:00 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در اين فيلم خواهيد ديد: توبي پسر بچه اي است 7-8 ساله كه مادر خود را چند سال پيش از دست داده است. پدر او قرار است به مدت يك ماه به مأموريت برود. از اين رو مجبور است توبي را به منزل مادربزرگش ببرد. توبي در منزل مادر بزرگش با اتاق زير شيرواني آشنا مي شود. اتاقي كه اسباب بازي هاي گوناگوني در آن وجود دارد. او در مدت كوتاهي با اين اسباب بازي ها مأنوس شده ؛ در خيال پردازي هاي خود با آنها بازي مي كند. او در دنياي خيالي خود با اين حيوانات عروسكي در جنگلي زندگي پر شور و نشاطي دارد. هدف اين عروسك ها از هم بازي شدن با توبي كمك كردن به او در دوران كودكي اش است تا به اين طريق به او تمرين دهند كه وقتي بزرگ شد چگونه با مسائل مختلف برخورد كند و ...

 فيلم تلويزيوني « حريم ممنوعه » به كارگرداني و تهيه كنندگي سيد محسن خرمدره ، جمعه 21 تير ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .
داستان محيط بان جانبازي را به تصوير مي كشد كه هنگام گشت زني به اتفاق پسرش اكبر با چند شكارچي خلافكار روبرو مي گردد كه داراي تفنگي طلا كوب فاقد جوازند كه وارد شكارگاه ممنوعه در فصل غير شكار شده اند . چون تفنگ طلاكوب شكارچيان به دادستاني تحويل داده مي شود موجب كينه شكارچيان شده و آنها براي تلافي كردن به ...
جلال پيشواييان، عليرضا عليا، بهزاد رحيم خاني ، سيد محسن خرمدره  و گيتي ساعتچي در فيلم تلويزيوني «حريم ممنوعه » محصول سال  1391 ايران هنرنمايي كرده اند .

 فيلم تلويزيوني « آذر، پايان پاييز » به كارگرداني سعيد ابراهيمي‌فر و تهيه كنندگي عليرضا سبط احمدي ، جمعه 21 تير ماه ساعت23 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
در اين فيلم خواهيد ديد: آذر جهت بازديد از نمايشگاه و گالري عكس دخترش سميرا و كيوان با ديدن يك عكس كه مربوط به گذشته اش مي باشد ، شروع به گفتن خاطراتش از سال 1314 (سال كشف حجاب) و كودتاي 28 مرداد 1332 و پيروزي انقلاب مي كند.
 بهناز جعفري، بهروز بقايي، قربان نجفي، اميرمهدي كيا، رضا عباسي، مهدي عبادتي و فريبا آهنگ در فيلم تلويزيوني « آذر، پايان پاييز » محصول سال  1389 بازي كرده اند .

 


 شبكه سه

فيلم سينمايي « قهرمان سرعت » به كارگرداني دنيل زيريلي پنجشنبه20 تير ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما باز پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده : الكس دختر جواني است كه آرزوي قهرماني در مسابقات حرفه اي اتومبيل راني  دارد. الكس مادرش را در زمان تولد از دست داده و پدرش نيز در مسابقه رالي اتومبيل راني در پيچ پيست تصادف كرده بود ، فوت كرده است. الكس تحت سرپرستي عمويش بيل كه پيست خصوصي دارد بزرگ شده است. بيل مسئول اعطاي گواهينامه مسابقات حرفه اي است ، اما اين گواهينامه را به الكس نمي دهد. الكس با راننده جواني به اسم دارل اشنا مي شود .الكس ماشيني درست كرده است كه ...

 فيلم سينمايي « تسويه » به كارگرداني پيتر جان بروگ ، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 23:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
در اين فيلم مي بينيم: وين هينز مدير عامل يك شركت است. او يك روز هنگامي كه عازم محل كارش بود توسط يك نفر ربوده مي شود و همسرش آيلين پليس را در جريان مفقود شدن او قرار مي دهد . روز بعد ماشين  وين در يك پاركينگ عمومي در حالي كه كفش ها و وسائل شخصي او در آن قرار دارد پيدا مي شود . همه فكر مي كنند او خود را در رودخانه انداخته در حاليكه شخص آدم ربا ، دين را به جنگل برده است  و در منطقه اي دور افتاده پنهان كرده است . همسر وين با تمام وجود  به همراه ماموران FBI به دنبال اوست و در نهايت ...

 فيلم تلويزيوني « بزنگاه » به كارگرداني رضا عطاران ، جمعه 21  تير ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما باز پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي رضا عطاران، حميد لولايي و علي صادقي از اين قرار است كه : با فوت اوستا احمد پرور، فرزندان او بر سر ارث و ميراث با يكديگر اختلاف پيدا مي‌كنند. صابر برادر بزرگ خانواده كه همواره در كنار پدرش در نانوايي كار مي‌كرده و با دو دخترش در طبقه اول خانه پدري سكونت داشته است، خود را بيش از ديگران صاحب حق مي‌داند. نادر برادر كوچكتر كه فردي معتاد است و با دختر خردسالش درسا زندگي مي‌كند نيز حق خود را مطالبه مي‌كند و به همين منظور به‌رغم ممانعت صابر به خانه پدري نقل مكان مي‌كند. بهجت دختر خانواده نيز به تحريك همسر طماعش (توفيق) در پي تصاحب نانوايي است. آنها در ادامه متوجه مي‌شوند كه پدرشان، كه فرد نيكوكاري بوده است، پيش از مرگ خانه را به فردي به نام حاج مرتضوي فروخته است. سكونت حاج مرتضوي، كه فردي مذهبي است، در طبقه دوم منزل خانواده پرور به تدريج فضاي خانواده را دستخوش تغييراتي تدريجي مي‌كند.

 شبكه چهار

 فيلم سينمايي « وارثه » به كارگرداني ويليام وايلر محصول 1950 آمريكا، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبكه چهار سيما پخش مي شود .

 فيلم سينمايي « آقاي هورتن » به كارگرداني بنت هامر ، پنجشنبه 20  تير ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما باز پخش مي شود .
داستان درباره مرد لوكوموتيو راني است كه بعد از سال ها باز نشسته مي شود. او بعد از آخرين روز كاريش در شهري كه با لوكوموتيو رفته مي ماند . مدتي در ناراحتي و تنهايي به سر مي برد و دور از همسرش زندگي مي‌كند. يك شب اتفاقي با پيرمردي كه در وسط خيابان افتاده آشنا شده و او را تا خانه اش مي رساند و به اصرار پيرمرد آنجا چند روزي مي ماند.در اين مدت او با پيرمرد درد دل كرده و پيرمرد هم از زندگيش براي او مي‌گويد پير مرد در مورد ارزش زندگي براي او صحبت مي كند از تجربيات خود مي گويد كه چگونه تلاش كرده در هر شرايطي ارزش و موهبت زندگي را فراموش نكند.  و يك شب كه با اتومبيل پيرمرد در خيابان گردش مي كردند پيرمرد پشت فرمان مي ميرد، اما ...

 فيلم سينمايي « مزاحم » ساخته ادوارد مولينار و محصول سال  1973 فرانسه ، جمعه 21 تير ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستاني از شبكه چهار سيما پخش مي شود .

 فيلم سينمايي « ال كوندور » به كارگرداني جان گيلرمين ، جمعه 21 تير ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4 » از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود .
استان درباره لوك و جاروو است كه براي يافتن گنجي در قلعه ال كوندور در صحراي مكزيك پنهان است، راهي سفري پر مخاطره مي شوند. آن دو به قلعه حمله مي كنند و بعد از درگيري شديدي بالاخره قلعه را تصرف مي‌كنند. ژنرال چاو مي گريزد و با عده اي سرباز دوباره به آنها حمله مي كند و در نهايت ...

 شبكه تهران

 انيميشن « شنل قرمزي 1 » محصول سال 2005 آمريكا، پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه » از شبكه تهران پخش مي شود .
شنل قرمزي ماجراي دختركي كوچك است كه همراه با مادرش در دهكده اي سرسبز زندگي مي كنند. روزي شنل قرمزي براي ديدن مادربزرگ پيرش به جنگل مي رود. با شادي به طرف خانه مادر بزرگ روانه مي شود و داخل خانه مي شود. ناگهان گرگي را در لباس مادر بزرگ خود مي بيند و ...

 فيلم تلويزيوني « عمه ماه منير » به كارگرداني شهره لرستاني 30 دقيقه بامداد روز جمعه 21 تير ماه از شبكه تهران روي آنتن مي رود .
در اين فيلم با بازي فاطمه گودرزي ، حسن پورشيرازي و افسر اسدي مي بينيم : عمه ماه منير با شروع ماه رمضان براي درمان به منزل نوه برادرش در تهران مي‌آيد و با خود روح معنويت و تمام گذشته ( اصالت‌ها، آداب و سنن) را به همراه مي‌آورد، از آنجايي كه خانواده نوه برادرش گرفتار هستند، ناچار مي‌شود تنهايي به دكتر برود كه در راه بازگشت گم مي‌شود .

 انيميشن « داستان اسباب بازي ها 1 »  به كارگرداني جان لستر محصول سال 1995 آمريكا، جمعه 21 تير ماه ساعت 9:15 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبكه تهران پخش مي شود .
انيميشن « داستان اسباب بازي ها 1 »  با بازي تام هنكس ، تيم آلن  و دان ريكلز داستان يك عروسك كابوي است كه وقتي يك آدم فضايي به اسباب بازي هاي پسري كه صاحبش است اضافه مي شود به او حسادت مي‌كند كه ماجراهايي را به وجود مي آورد.

 فيلم تلويزيوني « روز رفتن » به كارگرداني جواد افشار و محمدرضا علمي ، جمعه 21 تير ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي رود. .
در اين فيلم خواهيد ديد: رحيم روحاني جواني است كه براي گير انداختن يك سابقه دار به نقش او در مي آيد و وارد خانه و زندگي اش مي شود و ....
دانيال حكيمي و  فقيهه سلطاني در فيلم تلويزيوني « روز رفتن » محصول سال 1385 ايران بازي كرده اند .

 شبكه شما

 فيلم تلويزيوني « تب ريزان » پنجشنبه 20 تير ماه ساعت 23:30 از شبكه شما پخش مي شود.
داستان روايت جواني است به نام سياوش كه همراه پدر خود در صنعت كفش سازي اشتغال دارد ، او تلاش مي‌كند تا بتواند فروشندگان كفش را جهت خريداري كفش هاي توليدي شان ترغيب كند، اما اكثر فروشندگان تمايلي به خريداري كفش هاي توليد داخل ندارند.
خسرو دستگير، يوسف خداپرست و جواد قامتي از بازيگران اصلي فيلم تلويزيوني « تب ريزان » به كارگرداني محمد رضا آزادگر و تهيه كنندگي فرزاد يحيوي مي باشند.

 فيلم تلويزيوني « كوير » به كارگرداني علي خزاعي فر و مهدي محمدي بدي آباد ، جمعه 21 تير ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم تلويزيوني « كوير » آمده : سه گروه با اهدافي متفاوت اما به شكل موازي در راه رفتن به مشهد مقدس هستند. در گروه اول سيد نذر كرده كه هر سال با پاي پياده به زيارت امام رضا (ع) برود و در اين سفر احمد پسر همسايه را كه براي رسيدن به دختر مورد علاقه اش نذر سفركرده و امير كه به تازگي اعتيادش را ترك كرده، با خود همراه ساخته است. گروه دوم سه سارق هستند كه با دزدي از يك طلافروشي و مجروح ساختن صاحب مغازه به سوي مشهد مي گريزد و گروه سوم پيرمردي راننده است كه به سوي خانه مي رود و در راه زن بارداري را سوار مي كند كه همسر معتادش را ترك كرده و راهي خانه پدري است. در طول مسير اين سه گروه سرنوشتي مرتبط پيدا مي كنند.
آرش مجيدي ، آيدا كيخاني ، حسين طاهري ، نرگس محمدي و محمد حسين زاده در اين فيلم از توليدات سال 1390 صدا و سيماي مركز خراسان رضوي به ايفاي پرداخته اند.

 شبكه آموزش

 فيلم تلويزيوني « عمري مثل گل » به كارگرداني محمد علي اسحاقي، جمعه 21 تير ماه ساعت 10 از شبكه آموزش پخش مي شود .
داستان فيلم تلويزيوني « عمري مثل گل » با بازي عباس محبوب ، زهره صفوي ، صفر كشكولي ، مهدي صباغي و سيامك اشعريون از اين قرار است كه : محمود خان كه شخصي بسيار خسيس است و صاحب چندين مغازه و نيز پرورش گل و گياه مي باشد. پسرش مي خواهد گل فروشي مصنوعي راه بيندازد كه مخالف است و پول به او نمي دهد تا اينكه يك روز سر مي خورد و پيشاني اش زخمي شده و فرزاندانش فكر مي كنند او مرده است و بر سر تقسيم ارث و ميراث او نقشه مي كشند كه ...

 شبكه پويا

 انيميشن سينمايي « در جستجوي نمو » به كارگرداني اندرو استنتون و لي اونكريچ پنج شنبه 20 تير ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود .
داستان اين انيميشن در مورد يك دلقك‌ ماهي به نام مارلين است كه در مورد پسرش نمو زيادي حساس است و او را در اقيانوس گم مي‌كند و در پي آن با كمك ماهي به نام دوري به جستجوي نمو مي‌پردازد. به تدريج و پس از يافتن نمو او متوجه مي‌شود كه نبايد آن قدر مته به خشخاش بگذارد.
انيميشن سينمايي « در جستجوي نمو »  مي باشد.

 انيميشن سينمايي « كارآگاهان كوچك » روز جمعه 21 تير ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.
داستان اين انيميشن در مورد پسري به نام كوتان است كه با تعدادي از دوستانش يك گروه تشكيل مي دهد تا حقايق يك حادثه بمب گذاري را كشف كند.

 شـبـكـه نمـايـش

 فيلم سينمايي و تلويزيوني « زمان فرار خواهد رسيد » ، « گنج جنگل رنگ شده »، « سيب و سلما » ، « دي دي كارشناس مي شود »، « سگ آبي » و « ديوار آتشين » پنج شنبه 21 تير ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

 فيلم سينمايي و تلويزيوني « آذر، پايان پاييز » ، « تام ساير »، « دوشيزه جين » ، « مبارزه با جنايت »، «كشتار» و « انتقام كبري » جمعه 21 تير ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.104

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,245
  • بازدید ماه : 3,073
  • بازدید سال : 29,410
  • بازدید کلی : 780,622
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست